Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209549 kertaa)

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Avon calling?
« Vastaus #420 : 30.07.08 - klo:23:09 »
Lainaus
Vartalovoidetta pyöreässä purkissa en ole vielä ehtinyt testailemaan..

Minulla on asiakas jonka tytär on saanut tällä Planet Span vartalovoiteesta avun kuivalla ihottumaislle iholle. Nyt tätä samaa voidetta käyttää jo muukin suku. Samoin AT:n shampoot kuuluvat heidän perheen luottotuotteisiin.

Itselläni on ongelmana tuotteiden voimakas tuoksu. Miksihän Avonin tuotteissa yleensäkin on paljon voimakkaampi tuoksu kuin esim.Oriflamen tuotteissa. Of:n tuotteista minulla on vain hyvää sanottavaa.. ovat sopineet myös tuoksunsa puolesta minulle. Avonia en vaan oikeastaan voi käyttää lainkaan, kun kaikki ovat liian haisevia. :-X Suihkugeelien tuoksut ovat ok ja jalkatuotteiden. Hajuvesistä voin käyttää vain Summer Whitea. Muista tulee pää kipeäksi.
Pakkalin tässä yksi päivä Avonin tuoksunäytteitä minigrip pussukoihin ja seurauksena siitä oli armoton pääsärky vaikkei tuoksujen pitänyt edes näytepullojen läpi tuoksuakaan yhtään.
Mulla myy Avon hyvin ja senpä vuoksi olen edelleen konsulttina vaikkei omat kokemukset niin järin hyviä ole olleetkaan.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #421 : 30.07.08 - klo:23:21 »
Minulla on asiakas jonka tytär on saanut tällä Planet Span vartalovoiteesta avun kuivalla ihottumaislle iholle. Nyt tätä samaa voidetta käyttää jo muukin suku.

Mistä Planet Span voiteesta on kyse? Niistä riisijutuista vai mistä?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #422 : 30.07.08 - klo:23:25 »
Minulla on asiakas jonka tytär on saanut tällä Planet Span vartalovoiteesta avun kuivalla ihottumaislle iholle. Nyt tätä samaa voidetta käyttää jo muukin suku.

Siitä joka sisältää oliiviöljyä. Tuotenro 03228 kampanja 11 kuvastossa.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 31.07.08 - klo:13:29 »
Lainaus
Vartalovoidetta pyöreässä purkissa en ole vielä ehtinyt testailemaan..

Minulla on asiakas jonka tytär on saanut tällä Planet Span vartalovoiteesta avun kuivalla ihottumaislle iholle. Nyt tätä samaa voidetta käyttää jo muukin suku. Samoin AT:n shampoot kuuluvat heidän perheen luottotuotteisiin.

Itselläni on ongelmana tuotteiden voimakas tuoksu. Miksihän Avonin tuotteissa yleensäkin on paljon voimakkaampi tuoksu kuin esim.Oriflamen tuotteissa.

AT-shampoot aiheuttivat mulle pahan kutinan ja hilseen päänahkaan joten luovutin. Samoja kokemuksia on, kumma kyllä joillakin  muillakin. Tuotteiden hajut ovat tosiaan kamalia, pahimmasta päästä, tai sitten ihan OK, kuten meikeissä. Itse en myy tuotteita ulos muille, kokeilen vaan itselle sopivat ja tilailen mikä tulee suosikiksi. Oriflame on parempi hajujen suhteen, mutta valitettavasti hinnoittelemassa itseään ulos suoramyyntimarkkinoilta.

Itse en voisi myydä toisille kosmetiikkaa jota en tietäisi kaikilta osin hyväksi... en halua edes tyrkyttää. Ainoa jota uskaltaisin  myydä on Colose. Jota sitäkään en jouda.

Oriflame, Colose, Avon ovat vahvoja kukin omalla alueellaan - O:lla on esim. kasvokuorinta ja jotkut pitkään olleet voiteet+Tender Care luottokamaa, samoin osa meikeistä (mm. huultenrajaus), Avonilla hyvät meikit ja Colosella hyvät voiteet aikuiselle iholle (ja meikit puolestaan ylihinnoiteltuja).
« Viimeksi muokattu: 31.07.08 - klo:13:48 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #424 : 01.08.08 - klo:20:53 »
Lainaus
Itse en voisi myydä toisille kosmetiikkaa jota en tietäisi kaikilta osin hyväksi...

No joo.. sehän tässä onkin ristiriitaista. Minulta kuitenkin kysytään  Avonia. Olen kyllä monelle sanonut etten itse voi käyttää tuotteita,mutta ei se näköjään mitään haittaa.

Testailin of-ripsarin aamulla. Se on joku aika uusi. Ihme lirua sekin. Ei of:llä osata ainakaan ripsareita tehdä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #425 : 01.08.08 - klo:22:11 »
Kiitos infosta tadetski, saatan kokeilla joskus tuota Oliivivoidetta! Olen muutenkin oliivi-fani, ja oliiviöljy on vakiotuotteeni joka muodossa...  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 05.08.08 - klo:14:55 »
Tuo Tokio-hajuvesi kuulostaa todella hyvältä, taitaa lähteä mullakin tilaukseen.

Nam, sain tuoksunäytteet ja on todella ihana ::) Muista saaduista meikeistä raporttia myöhemmin.

Edit.olen juuttunut tuohon Intimate Hygiene Wash-nesteeseen; nyt testasin hajullisen version. Sekin on hyvää,  miedon tuoksuista. Voin putsata tolla myös naaman aamulla, no problem. Edit: ja tällähän voi pestä myös hiukset!!! Ei ongelmaa kutinasta tms...

Rich Moisture glyseriinikäsivoide on hyvää, tosin lievästi erikoinen haju. Samasta sarjasta mulla on myös toinen käsivoide, jossa haju kans on vahvako, mutta kummallista kyllä niihin tottuu. Rasvat ovat hyviä eli käyvät käsilleni. Ostin myös purkillisen vaseliinityyppistä Avon Care Dry erityisen kuivien alueiden rasvaa, jolla voitelen karheita kohtia jaloissa ja käsissä. Parissa päivässä vähentänyt kuivuutta, MUTTA pidemmässä käytössä ei lievennä korppukuivuutta. Nämä kaikki kolme rasvaa   ovat siis  Avon Care-sarjaa

Foot Works silikonijalkavoide on kuten muutkin FW-putelit, eli hyvää jalkarasvaa.

Pari uutta kynsilakkaa Nailwear, ja ne ovat edelleen aivan ihania laadultaan. Kynsien hoitotuotteita kaksi putelia, joista kummatkin tuntuvat lujittavan kynttä selvästi -parissa päivässä.

Perfect Wear-sarjan hylsyssä oleva huulipunan: hyvä, jännästi pysyvä ja samaan aikaan ihmeen kosteutetun näköinen. PW-sarja on meikeissä kyllä hyvä Avonilla.

Testailin eilisen ja tänään hajuvesiä ja huulipunasamplejä. Itämaiset tuoksut kuten Far Away ja True Nightfall ovat aika makeita, ja useammatkin ovat aika persoonallisia. Osaa tekee mieli. Avonin Christian Lacroixin Rouge-parfyymi on ihana :)

Sain myös kasvovoidenäytteitä.Ne olivat kaikki aika mitäänsanomattomia. Solutions-sarjan voiteet jättivät rasvaisen kelmun iholle, ja Anew jätti jotenkin muovimaisen kalvon. Anewia poispestäessä tuli tunne, että vetelisi pois jotain ylimääräistä iholta... Kokeilen vielä Planet spa- ja Liiv Botanicals-sarjat pois ja katsotaan löydänkö yhtään hyvää kasvotuotetta!!!

Lisäksi jännä kokemus: kokeilin AT hilseshampoota . Saa nähdä saanko hilsehampoosta hilsettä ja kutinaa, kuten kaikista muista Advance Techniques-shampoista :). Toistaiseksi en ole saanut hilsettä ja kutinaa... muutaman päivän kokemuksella. EDIT. pidemmässä käytössä epäselvää, tekeekö myös tämä hilsettä. Ainakin vähemmän kutisee, mutta seuraan tilannetta.

Yllätys oli lisäksi että Senses-sarjan vartalonkuorinta ei ollut lainkaan  niin voimakkaan hajuista kuin muistelen. Se ei ärsyttänyt ihoa ainakaan eilen illalla, kiva tuote. Edit. Onkohan Avonin tuoksut lieventyneet vai onko nenäni todella tottunut niihin? Muistelin että Senses-hajut ovat rankkoja, ja nyt huomaan ettei ne ookaan...

Ai niin, sain näytteen myös Personal  Match-värivoiteesta. Hyvin kepeä, lähinnä kosteusvoiteen ja värivoiteen risteytys, ei minun tapauksessani peitä tarpeeksi.

Ja tämäkin täytyy raportoida: hajuvesituoksuiset deo roll-onit eivät pidä hikoilua, vaikka tuoksut dödöissä ovat ihania.
« Viimeksi muokattu: 20.08.08 - klo:10:10 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #427 : 07.08.08 - klo:10:33 »
Minulla on Avonin hajuvesien kanssa pikku ongelma. Saan niistä pääsäryn.  :-\  Tiistaina oli kampanjakokuksessa ja testasin paria hajuvettä ja melkein heti alkoi päätäni särkemään. Sama ongelma on kun pussitan hajuvesinäytteitä niissä pikkuputeleissa minigrip pusseihin. Laitan niitä asiakkaille usein mukaan juuri pusseissa joissa lukee tuoksun nimi päällä.

Mikähän ainesosa noissa hajuvesissä voisi aiheuttaa tuon? Summer White on tuoksu jota voin käyttää, siitä ei tule mitään pääkipuja ja Tresseleä olen testannut rollina ja sekin oli ihan ok. Ne kaikki muut eivät vaan käy. >:(

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 07.08.08 - klo:11:00 »

Siitä joka sisältää oliiviöljyä. Tuotenro 03228 kampanja 11 kuvastossa.

Itse koukutuin kanssa jossain vaiheessa SSS sarjan tuoksuttomaan kosteusvoiteeseen litteässä pyöreässä purnukassa. Tästä pitivät myös kaikki muut sitä kokeilleet. Todella kosteutti rutikuivaa talvi-ihoa. Tätä vaan saa tosi harvakseltaan, se aina välillä vilahtaa kuvastossa ja silloin pitää tilata pari purkkia varastoon. Todella hyvä hinta-laatusuhde!
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #429 : 08.08.08 - klo:10:16 »
Sain uuden Fire me up-tuoksun ja tuoksuu ihan yhtä hyvälle kuin esitteen "hankausnäytteessä". Ihana tuoksu  :-* Seuraavaksi aion tilata tuon Tokyo-tuoksun kun näyttää olevan jaksolla 13 tarjouksessa 9,90e, se tuoksui esitteessä vartustamattoman hyvältä myös.

Mä olen tykännyt käyttää tätä kookosbanaani-jätettävää hiusvoidetta pesujen välillä latvoihin, on sopivan kevyttä kuiviin hiuksiin käytettäväksi ja tuoksuu ihanalle. Selvittää hyvin ja kiillottaa latvoja. Tätä täytyy tilata pari putelia jemmaan kun on tarjouksessa ens esitteessä 2,50e

Mä olen kyllä tykännyt myös kasvovoiteista ja silmänympärysvoiteista (solutions, Anew..) enkä ole huomannut mitään kalvoja iholla?? mun mielestä näissä on ihan hyvät INCit lähes jokaisessa, ei sisällä lanoliinia, silikonia tai parafiinia luettelon alkupäässä, jos ollenkaan.. Uusi kaksiosainen Anew sarjan päivä/yökäyttöön tarkoitettu silmänympärysvoide täytyy tilata, koska tykkään paljon siitä aikaisemmasta kaksiosaisesta jossa voide+geelivoide silmänympäryksille.

Onkohan Suomen Avonille tulossa myyntiin toi Jillian Dempseyn(tms..) kaksiosainen poskipuna? Se himottais tilata jos vain tulee tänne myyntiin.. Avonin vanhaa poskipunaa on kehuttu paljon, esim. joku suomalainen meikkaaja kehui parhaaksi jossain naistenlehdessä
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 09.08.08 - klo:16:04 »
Elluli (tai muut, joilla on jo kampanjan 13 kuvasto)!

En saa omistani U by Ungaro -tuoksua esiin, vaikka kuinka hinkkaisin tuoksusivua. Jotain hyvin heikkoa aavistusta korkeintaan. Viallinen erä vai sattumaa? Tuoksuuko teillä?

Avon tuntuu kyllä oikeasti kivalta merkiltä. Hypistelin eilen saapunutta tilaustani innolla, ei malta odottaa kokeilua :)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #431 : 09.08.08 - klo:16:22 »
^Mulla tuoksuu sen verran että aistin kevyen kukkaisen tuoksun.. Ihan hyvältä tuoksuu tämäkin mutta en taida raaskia ostaa ainakaan vielä koska on aika kallis (45e) Avonin tuotteeksi.

Mä olen myös ihan hurahtanut Avonin juttuihin, mikään muu kosmetiikka ei taida edes kiinnostaa tällä hetkellä  :D
Avonilta saa halvalla hyvää ja lähipostiin niin ei tarvitse kaupoissa kierrellä.

Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #432 : 09.08.08 - klo:21:10 »
^Se Ungaro tuoksu on todella hyvä. Tuoksuttelin sitä kokouksessa. Siinä oli jotain hienostunutta. Harmi vaan etten voi käyttää sitäkään Avonin tuoksua. Päänsärky alkoi melkein heti tuoksuttelun jälkeen.Epälen tuota myskiä sen aiheuttajaksi  mutta varma en ole..

Panoramasta lainattua.

U by Ungaro on Jean-Marc Chaillanin ja Loc Dongin,
kahden arvostetun ja lahjakkaan tuoksunluojan käsialaa,
jotka ovat luoneet useita suosikkituoksuja mm. Carolina
Herreralle, Calvin Kleinille, Estee Lauderille, Versacelle
ja Michael Korsille.

Alkutuoksu
Bergamotin
kukka
Kostea freesia
Pippurikasvin
kukka

Sydäntuoksu
Akasia
Lootuksenkukka
Osmanthus

Lopputuoksu
Orris
Kermainen
santelipuu
Puhdas myski

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 09.08.08 - klo:21:21 »
Mä olen tykännyt käyttää tätä kookosbanaani-jätettävää hiusvoidetta pesujen välillä latvoihin, on sopivan kevyttä kuiviin hiuksiin käytettäväksi ja tuoksuu ihanalle. Selvittää hyvin ja kiillottaa latvoja. Tätä täytyy tilata pari putelia jemmaan kun on tarjouksessa ens esitteessä 2,50e

Mä olen kyllä tykännyt myös kasvovoiteista ja silmänympärysvoiteista (solutions, Anew..) enkä ole huomannut mitään kalvoja iholla?? mun mielestä näissä on ihan hyvät INCit lähes jokaisessa, ei sisällä lanoliinia, silikonia tai parafiinia luettelon alkupäässä, jos ollenkaan.. Uusi kaksiosainen Anew sarjan päivä/yökäyttöön tarkoitettu silmänympärysvoide täytyy tilata, koska tykkään paljon siitä aikaisemmasta kaksiosaisesta jossa voide+geelivoide silmänympäryksille.

Kookosbanaania pitää kokeilla. Onneksi hinta ei tule vastaan...

Minusta tai paremmin sanoa minulle voiteet ovat huonoja, Anew tuoksuu kamalalta ja on muovista tai liimaista (huomaa kun pesee kasvojaan illalla kun on laittanut pelkästään Anewia). Solutions on keskivertoa markettikamaa, kuten Nivea tms. INCejä en ole tiiraillut, täytyy perehtyä myös tähän enemmän. Täytyy raportoida jos törmään hyvään voiteseen. Muuten viimeisimmässä Sarassa kehuttiin Liiv-puhdistusgeeliä. Onko kukaan kokeillut?

Hajuvedet on kyllä tttoooosi ihania! Tein tuoksukokeiluja piirustuspaperista leikellyille liuskoille, tsekkasin alku- ja lopputuoksut. Näitä tulee varmaan kyllä tilattua. Huulipunista kävin läpi myös Pro to go, URC ja Glazewearin näytteet. Ihania kaikki. Rasvaisia, kosteuttavia, jänniä värejä.  Nudesävyjä ja erilaisia helmiäisiä on runsaasti.

PS. FragranceX-putiikista saa halvemmalla joitakin Avonin hajuvesiä!!! Tällä hetkellä shipping FREE.
« Viimeksi muokattu: 09.08.08 - klo:21:23 kirjoittanut mingtang »

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #434 : 09.08.08 - klo:21:55 »
Lainaus
Muuten viimeisimmässä Sarassa kehuttiin Liiv-puhdistusgeeliä. Onko kukaan kokeillut?

Itse en ole kokeillut, mutta asiakas on kehunut ettei mikään muu puhdista niin hyvin kuin Liiv. Iho ikäänkuin tuntee, että puhdasta tulee. En tiedä miten sopii esim.kuivaihoiselle. Asiakkaani iho on joko normaali/ hieman rasvaisuuten taipuva.
Itselläni on pintakuiva iho enkä uskalla mitään -geeli loppuista puhdistusainetta kasvoilleni laittaa.