Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213996 kertaa)

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Avon calling?
« Vastaus #435 : 09.08.08 - klo:21:56 »
Itsekin suosittelen tuota kookosbanaania, aivan huippu tavaraa. Ehdoton tuote ja ihana tuoksu!
Ja tosiaankaan hinta ei päätä huimaa..

Ja toinen kokeilun arvoinen tuote on tuo papaija&kiwi hiusnaamio. Jättää aivan tajuttoman pehmeiksi hiukset :-*

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 09.08.08 - klo:23:41 »
Mikä noista Naturalsin shampiosta olisi hyvä? hoitoaineita siis kannattaa kokeilla, mut shampoot?

Entäpä Naturalsin kasvonaamiot (onko kuorintoja)?

Jos Senses ei uusintakerralla tuottanut allergiaa, kokeilen myös Naturalsia...
« Viimeksi muokattu: 09.08.08 - klo:23:47 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Tigru

• Vieras
« Vastaus #437 : 10.08.08 - klo:12:11 »
Onko kukaan kuullut, milloin mark. tuotteet tulevat Suomeen, vai tulevatko ollenkaan? Noissa on tosi hyvä hintalaatusuhde ja muutenkin ovat söpöjä ja käteviä. Ei jaksaisi aina eBaystä tilata, olisi kiva jos voisi tilata Suomestakin ja saisi vielä konsulttialennuksen...

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #438 : 10.08.08 - klo:13:40 »
^Täällä tais olla joskus puhetta että mark. tuotteet eivät ole tulossa suomen markkinoille lainkaan  :-\ Harmi.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 10.08.08 - klo:13:58 »
Lainaus
Muuten viimeisimmässä Sarassa kehuttiin Liiv-puhdistusgeeliä. Onko kukaan kokeillut?

Itse en ole kokeillut, mutta asiakas on kehunut ettei mikään muu puhdista niin hyvin kuin Liiv. Iho ikäänkuin tuntee, että puhdasta tulee. En tiedä miten sopii esim.kuivaihoiselle. Asiakkaani iho on joko normaali/ hieman rasvaisuuten taipuva.
Itselläni on pintakuiva iho enkä uskalla mitään -geeli loppuista puhdistusainetta kasvoilleni laittaa.

Mä olen käyttänyt tuota Liiv puhdistusgeeliä yhden tuubillisen ja tykkäsin siitä kovasti. Puhdisti hellästi ja tehokkaasti, kasvoilla oli tosi raikas tunne. Musta tämä oli aika samanlainen kun vertaa Lactolinen kasvopesuun, kuitenkin aavistuksen raikkaammalla fiiliksellä. Mulla on pintakuiva sekaiho ja käyttelin tuota muistaakseni talviaikaan, eikä tuntunut yhtään hullummalta. Tuubi on vaan aika pieni, 75 ml.

Noista Liiv- voiteista kaipailisin minäkin kokemuksia?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

stelectra

• Vieras
« Vastaus #440 : 10.08.08 - klo:18:11 »
Mulla on käytössä Avonin solutions Completely Clean kasvovesi ja olen ihan rakastunut :D
Kasvovesi on alkoholiton ja hinta todellakin kohdallaan:)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 10.08.08 - klo:19:16 »
No joo, tein kolmannen tilauksen  ;D. Nyt otin Planet Spa-esittelysetin ja Naturalseja ja näytteitä ja tietty huulipunan  :D.
Liiv puhdistusgeelikin on tulossa ja yksi koru. Olen siis totaalisesti uppoutunut sarjan tarkasteluun jopa niin että näköä haittaa 8)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #442 : 11.08.08 - klo:16:05 »
Nyt mä olen todella pettynyt!  >:( Aluemyyntipäälikkö väitti että rintasyöpäkampanjan tuotteet lasketaan kampanjan myyntiin, mutta eipä asia niin ollutkaan. Olin laskenut homman niin, että saan ne kesäkampanjassa olevat tuotteet nyt kun tuo tilaus on noinkin suuri, mutta ei.. Siihen kun ei niitä rintsyöpäjuttuja lasketa lainkaan mukaan jää vaade täyttymättä.
Vitsi! Ei ole eka kerta kun petyn..  Taitaa alkaa jäämään tämä touhu pikkuhiljaa pois.
----------------------

No niin :) Homma selvitetty ja korjattu. Ei paha. Soittivat vieläpä minulle ja pahoittelivat tapahtunutta.  Homma jatkukoon vielä kuitenkin.. :D
« Viimeksi muokattu: 14.08.08 - klo:22:41 kirjoittanut tadetski »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 11.08.08 - klo:16:47 »
Vitsi! Ei ole eka kerta kun petyn..  Taitaa alkaa jäämään tämä touhu pikkuhiljaa pois.

Millaisia muut pettymyskertasi ovat olleet?

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #444 : 17.08.08 - klo:18:40 »
Nyt ketuttaa ja kihelmöi :-X :-[

Avonin solutions sarjan Puhdistusvaahto vihreässä pullossa PurePoreFection tuote sai aikaan sellaiset ihoreaktiot, etten ois pahempaa uskonut. 4krt käytin ja naama iskeytyi täyteen pieniä vesikellon tyylisiä näppyjä, jotka kihelmöi kirvelee.
Eipä ollut nyt eka kerta kun solutions sarja saa aikaa tälläiset allergiat. Oranssi sarja (oliko hydra radiance) sai samat aikaan.
Avonin tuotteet muuten on huippuja ja itsekin myyn, mutta tämä Solutions sarja vaan täytyy kiertää kaukaa ;D

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #445 : 17.08.08 - klo:19:59 »
Kerrankin hienovaraista myyntityötä joltain Avonilaiselta, miekkosen postilaatikkoon oli pudotettu kuvasto jossa oli kiinni myyjän yhteystiedot, viimeinen tilauspvm ja muutama näyte. Testasin heti paria näytettä joista molemmat vakuuttivat sen verran, että tekisi mieli tilata ainakin suihkutuotteita. Tai kuten marketta jo houkutteli, ryhtyä Avon ladyksi (haluaa tilata kauttani, minulla kun ei ole tapana tyrkyttää yhtään mitään :D).

Testaamani tuotteet olivat siis SkinSoSoft Soft&Sensual -sarjan Creamy Body Wash ja Replenishing Body Lotion. Suihkuvoide oli ihanan paksua ja kermaista, tuoksu oli mukavan mieto. Vartalovoide oli melko ohutta, helposti levittyvää ja tuoksu oli hieman voimakkaampi kuin suihkuvoiteessa. Voiteen imeytymisessä kesti mielestäni melko kauan mutta asunnon lämpötilalla saattoi olla vaikutusta tuohon, nimittäin mittari näytti 30o:P.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 17.08.08 - klo:20:09 »
Nyt ketuttaa ja kihelmöi :-X :-[

Avonin solutions sarjan Puhdistusvaahto vihreässä pullossa PurePoreFection tuote sai aikaan sellaiset ihoreaktiot, etten ois pahempaa uskonut. 4krt käytin ja naama iskeytyi täyteen pieniä vesikellon tyylisiä näppyjä, jotka kihelmöi kirvelee.
Eipä ollut nyt eka kerta kun solutions sarja saa aikaa tälläiset allergiat. Oranssi sarja (oliko hydra radiance) sai samat aikaan.
Avonin tuotteet muuten on huippuja ja itsekin myyn, mutta tämä Solutions sarja vaan täytyy kiertää kaukaa ;D

Tästä vihreästä sarjasta olen kuullut muualtakin että on voimaks sarja. Kokeilin itse näytteistä hydrofirming-sarjaan ja ainakaan ne eivät saaneet mitään aikaan, siis huonoa. Hyvin varovaisesti jos uskaltaisin ostamaan täyden purkin ja pullon... silti käyttäisin vaan satunnaisesti, Colosen rinnalla.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #447 : 17.08.08 - klo:20:40 »
Tuota vihreää Solutions -sarjaa en ole käyttänyt koska on ilmeisesti seka-rasvoittuvalle iholle?

Sinisen sarjan (hydrofirming) tuotteet sekä Hydra-Radiance voiteet on kaikki olleet hyviä ja toimineet mun iholla. Nyt ostin kokeiluun myös Solutions vitamin naamion, tästä tykkään paljon. Ihana, mieto tuoksu ja tuntuu oikeasti tekevän hyvää iholle ja virkistää+kiinteyttää. Iso purkki 100ml oli tosi edullinen(5,90e) Täytyy tilata pari purkkia jemmaan jaksolla 13 kun on taas tarjouksessa. Aion kokeilla myös Ageles Results sarjan voiteita(violetti/harmaa) purkki. Solutions sarjassa löytyy myös alkoholiton kasvovesi, sitä pitää kans testailla kunhan ehdin  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 17.08.08 - klo:21:41 »
Tuota vihreää Solutions -sarjaa en ole käyttänyt koska on ilmeisesti seka-rasvoittuvalle iholle?

Solutions sarjassa löytyy myös alkoholiton kasvovesi, sitä pitää kans testailla kunhan ehdin  :)

Vihreä on rasv/seka-iholle. Itsekin ajan takaa tuota alkoholitonta kasvovettä. Kerro kokemuksia jos ehdit ennen minua ;D

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 20.08.08 - klo:10:14 »
Kolmannen tilausjakson kokemuksia:

Edelleen olen täysin myyty huulipunien suhteen (kaikki laadut). Ostin pronssisen sävyn, ja siinä on jumalainen kiilto ja kaunis helmiäisyys (UCR-huulipuna).

Liiv Botanicals kasvojenpesugeeli on erittäin hyvä. Riittää pieni tippa putsaamaan kasvot, ja on hyvin raikas ja puhdistava.

Naturals-sarjan vartalonpesujogurtti on ihanaa - odotin, että tekee allergian mutta ei tee. Haju mieto ja kevyt.

Illuminating Calming Effects valoaheijastava värivoide. Kevyttä kamaa, ei peitä ihollani juuri mitään. Joidenkin mielestä Avonin paras värivoide mutta minusta lähinnä kevyt sävytetty päivävoide. En ostaisi uudelleen, mut joillekin ilmeisesti sopii hyvin.

sss-sininen ihokarvanajogeeli tässäkin ihanan mieto tuoksu. Käytän kainalokarvojen ajeluun höylän kanssa. Toimiva.

naturals vihreä tee+oliivi kasvonaamio aiheuttaa kuumotusta kasvoilla poisoton jälkeen, joka on hävinnyt seuraavaan aamuun mennessä. kummallakin testauskerralla tuli sama reaktio. naturals persikkanaamio tässä on joku muukin toinen herkku nimessä, oliko soijamaito... savipohjainen ja tehokas naamio rasvaiselle iholle.ei aiheuttanut ärsytystä.naturals aloe+avokado-naamio(?) kosteuttaa hyvin ja pehmentää ihon. kahta viimeksimainittua aion käyttää tulevaisuudesssa, tuo ykkönen on poistumassa (aion käyttää sitä käsinaamiona...edit: aiheuttaa kuumotusta myös käsiin naamiona. en käytä kyllä kasvoihin tätä)

Olen miettinyt, onko Avon muuttanut tuotteiden koostumuksia ja vähentänyt hajuja. Useilla palstoilla ihmiset ovat valittaneet hajujen voimakkuutta. Tosin tuotteet tehdään Puolassa isoissa erissä joten en usko että pelkän Suomen takia tehdään  omia tuotteita...

Jatkoa editoin myöhemmin, muitten tuotteiden suhteen.
« Viimeksi muokattu: 21.08.08 - klo:20:27 kirjoittanut mingtang »