Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 217228 kertaa)

Poissa marenki

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #45 : 02.02.06 - klo:13:52 »
Tuo varastotilanne... Siis suomessa ei ole omaa varastoa ollenkaan, vaan jossain (ehkä virossa, en ole varma) on jättimäinen yhteisvarasto ainakin kaikille pohjoismaille, ehkä myös baltian maille samassa, näin olen käsittänyt.

Kyllähän se välillä ärsyttää kovastikin, kun joutuu odottamaan tuotteita. Epäilen kuitenkin, että se joulukuinen seisaus puolan tehtaalla vaikuttaa edelleen. Nimittäin ennen sitä tuotteet oli pääasiassa aina saatavilla, tai sitten mulla oli vaan huvä tuuri :-\

Mulla lähtee loppuviikosta uusi tilaus, ajattelin hyödyntää niitä kolmoskampanjan meikkitarjouksia. Jos jollakin on suosituksia mistä vain meikeistä, niin otetaan vastaan :) MUA:sta tosin löytyy arvostelut älyttömän monelle Avon-tuotteelle, mutta silti olis kiva kuulla muidenkin kommentteja.. :) (Must on tullu Avon-hullu.. ;D)

Minäki oon jo ihan Avon-hullu! Ja multa siis löytyy ihan älyttömän paljon tuotteita, ei ne enää ees mahdu mihinkään.Tähän siis vähän meikkiarvosteluja:
Extreme volume ripsari on tosi hyvä, itse olen tätä mieltä, samoin aika moni asiakkaani, on nyt säännöllisessä käytössä itsellä.
True colour luomiväri trio, Cocoa Glow, vaalea ja ruskea sävy eivät sisällä mitään "kimalteita", ovat siis mattasävyjä, keskimmäisessä on hieno hohde/kimalle, ihan kiva trio.
Kierrekynä kulmille on ainaki meidän äidin mieleen, mulle ei löydy sävyä :(
Extreme metallic shine huulikiilto Golden, ei kauhean hyvä, jotenkin samea sävy.
sävy Rose beam, aivan ihana, luonnossa parempi kuin esitteen kuvassa, aika luonnollinen kullanhohtoinen sävy, tuntu ihan ok hyvä.
Extreme Gloss Glazewear Blossom shine, tilasin kun näytti  ihan eriltä siinä edellisessä kuvastossa, aika peittävä sävy huulikiilloksi, tahmaisempi tuntu kuin edellisessä.
Ultra Colour Rich- huulipuna, aika perus huulipuna, miellyttävän ja kosteuttavan tuntuinen, pysyvyys normi.
Nailwear- kynsilakka on kuulemma ihan hyvä, kaveri kertoi että alkoi lulua pois neljäntenä päivänä.
Arabian Glow- monikäyttö meikkipuikko, shimmering bronze, ei vakuuta, ei sovellu huulille, ihan ok poskilla ja luomilla.
Bronzing pearls, oon käyttänyt poskipunana ja hyvin toimii, ne helmet viehättää minua...
Perfect wear-luomiväripuikko, kaverin mukaan hyvä, ei valu luomivakoon ja pysyy hyvin.
Color trend sydämen muotoinen huulipuna ja kiss`n sparkle, hyvin huulikiiltomaisia punia, kosteuttavia , eivät häiritse huulilla, ovat ihan arkikäytössä, kuultavat sävyt.
Pump up the volume ripsari, laadultaan ihan hyvä, ei varise, mutta harja kovin harva. Peruskamaa, hintansa väärti.
Personal match peitevoidesetti, vihreä-beige, hankala annostella, beigelle ei löydy mitään käyttöä, en suosittele, perus peitepuikkokin on parempi.
Jauhepuuteri on minusta ihan hyvä, mutta ei mulla oo ikinä ennen ollu jauhepuuteria, niin ei ole vertailukohtaa.
Meikkejä ei ole enempää...

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 02.02.06 - klo:13:59 »
Laitan vähän lisää tuotearvosteluita tänne nyt kun oon kokeillut noita muita

Persikka & Mantelimaito kasvojen puhdistus-geeli

Ei voi oikeen geeliksi sanoa, tosi nestemäistä, valuu melkeen heti kädeltä pois, hyvä että ehtii kasvoille levittää.

Oletko kokeillu vaahdottaa sen geelin käsissä ennen kuin laitat kasvoille? Jostain luin, että puhd.geelit kuuluisi vaahdottaa käsien välissä, en kyllä oo ikinä ite tehnyt niin, kun en oo tiennyt...
Mullakin on aloe-voide ja toi persikka kuorinta-aine, hyviä ovat. Kuorinta-aine on jotenki jännän kermaista kasvoilla.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 02.02.06 - klo:14:10 »
Joo, olen siis vaahdottanut sen käsissä ensin, mutta se on kuitenkin aika nestemäisen oloista vielä vaahdotettunakin. Mulle on tulossa vielä yks niistä Naturals-sarjan puhdistusaineista, olisko ollut teepuu&greippi...Saas nähdä sitten millanen se on.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #48 : 02.02.06 - klo:18:44 »
Mitäs, ladyt, tykkäätte uudesta Be... Kissable -tuoksusta?  Tilasin edellisessä paketissa näytteen ja se miellytti minua niin, että aion tilata sen edt:n, kun lahjaksi tulee vartalosuihke.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 03.02.06 - klo:00:32 »
Se teepuu&greippi puhdistusgeeli, on tosi tehokas ja hyvä puhdistaja, mutta myös aika ärtsyn hajuinen. Siis kyllä tietää, että on teepuuta käytetty. Mulle oli ihan liian tujua kun kokeilin pari kertaa, (pakkohan se oli testata, vaikka mulla on kuiva iho...)  mutta siskolle, jolla on rasvainen iho on kuulemma tosi hyvä, samoin mun kaveri tykkää tosi paljon.

Be...Kissable on minustaki ihan kiva, en tiedä vielä raskinko ostaa. Eihän se kallis ole, mutta kun ei oikeasti tarvitse. Joulukuussa tilasin sen Treselle-setin...  Oon päättäny jo valmiiksi ostaa sit keväällä Escadan kesätuoksun, ne on niin ihania! Avonit alkaa olla liian helposti tavoiteltavissa ;)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 03.02.06 - klo:09:53 »
Minä sain viimeksi kauneuskonsultilta näytteen siitä uudesta Be Kissable -tuoksusta. Konsultti itse ehti kehua sen jo maasta taivaisiin ja sanoi ihastuneensa siihen heti. Eka nuuhkaisulla tuoksu oli minusta tosi pistävä ja ei yhtään minunlainen. Eilen satuin kuitenkin löytämään taas sen näyteputkilon ja Rebeccan sanat päässäni testasin sitä uudelleen. Nyt se oli minusta yllättävänkin kiva! Puuterinen ja jotenkin kukkainen, mutta samalla kuitenkin enemmän romanttinen ja naisellinen. Ainoa miinus, että se ei tuntunut iholla kestävän kovin kauan...

Nyt harkitsen, että laitanko tuoksun tilaukseen. Kaupan päällehän saisi nyt myös sen vartalosprayn. Tietääkö joku varmasti, onko siinä hajuvesipullossa spray? Jossakin Avonin hajuvedessä on vain pullonsuu (onkos se sitten nimeltään splash) ja sitä ei kyllä tule käytettyä, koska on niin hankala.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #51 : 03.02.06 - klo:11:44 »
Tuikkuli, ainakin kolmoskuvastossa tuosta tuoksusta on tosi iso kuva, ja siinä näkyy korkin alla olevan ihan tavallinen spray :) Mäkin kokeilin tuota näytteestä pari kertaa, ihan ok, mutta ei munkaan iholla kestänyt kauaa. Tosin pullo on iso ja aika edullinen.. Mulle tuli tuosta tuoksusta jostain syystä mieleen Lacosten Touch of Pink, vaikka en ihan tarkasti muista millaista tuo Lacosten tuoksu oli ;D

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 03.02.06 - klo:11:50 »
Tigru, joo mulla onkin tuo kuvasto ja katsoin, että siinä korkissa näkyy spray. Mutta silti siitä pullosta on häivytetty se sprayn "putki/letku" eli sitä ei kuvassa siis näy. Täytyy varmaan varmistaa siltä konsultilta, jos meinaan tilata tuoksun... Siitä edellisestä tuoksusta ei nimittäin mainittu onko se spray/splash eikä kuvasta saanut selvää. Oletin sen olevan spray ja olikin pettymys, kun se ei ollut...

Avonin sivuilla oli muuten kuvausta tuosta tuoksusta:

Uutuustuoksumme Be...Kissable on nuorekas tuoksu määrätietoiselle nuorekkaalle naiselle.

Viettelevä Be...Kissable hajuvesi houkuttelee raikkaalla ja eksoottisella japanilaisella yuzu hedelmällä, inkiväärinkukalla ja korianterin lehdillä. Tuoksun sydämessä kietoutuvat yhteen mystinen, huimaava roosa freesia, frangipani-puun kukka, trooppinen powderpuff-kukka, lilja ja tuberosa. Jälkituoksussa huomaat sensuellin samettisen myskin, santelipuun ja vetivertin.

Vaikka eipä noita kaikkia "ainesosia" kyllä ymmärrä! ;D

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 03.02.06 - klo:12:01 »
Mun yheyshenkilö vastas muuten tällästä:
"Avon TODELLAKIN pyrkii mahdollisimman pian muuttamaan systeeminsä siten, että jälkitoimitukset tulevat HETI kun saadaan varastoon. Ilman että joutuu tilaamaan uudestaan.
Homma ei ole vaan niin helppo, koska Avonilla on sama toimintaperiaate (atk-systeemit) kaikissa Euroopan maissa ja muualta ei ole tullut valituksia.
Nyt Suomen kohdalla pitää muuttaa tapaa ja se ei ole helppoa."

No tulis nyt osa ees siitä tilauksesta ni pääsis testaileen :) Harmittaa ku en tilannu sitä persikka & mantelimaito-kuorinta-ainetta, harkitsin mut aattelin että rakeet ei oo tarpeeks isoja. Tilasin sitä Arizona lämmittävää kuorinta-ainetta kun täällä oli jo kommentoitu sitä. Harmi vaa että se oli niiden joukossa jotka oli loppu.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 03.02.06 - klo:19:33 »
Ah, tänään se paketti tulikin jo :) Greippishampoo-ja hoitsikka eivät tuoksuneet niin kamalasti greipiltä, se ruusu pehmensi tuoksua aika paljon. Äitille noi tilattiin, mutta voisin itekki kokeilla miltä tuntuu tukka niiden jälkeen. Aika markettitasoa, olettaisin. Suklaahuulikiiltoa testasin, ja ai että että tuoksuu ja maistuu hyvältä :-* Sävy Champagne oli just sellanen kun näytti kuvassakin. Tajuttoman pieni purtilo vaan, ihanku joku näyte.. Avokado-sarjasta tilasin naamaputsarin, naamion ja päivävoiteen, pitää jo illalla päästä testailemaan :) Myös sen persikkakasvoveden tilasin, kauhian pieni puteli sekin. 125ml kasvovoiteessa on ihan jees mut kasvovedeks aika pieni. Kivalta tuoksui pullon suusta nuuhkaistessa :) Kaveri tilas multa sitä vaniljasarjaa, tosi ihanalta tuoksuivat ku haistoin! Suklaatryffelisuihkuvaahto tuoksui aika makealle, tohon voi kyllä kyllästyä nopee. Tajuton 500ml puteli :o Tilasin kanssa sen marjavaihtoehdon, pitää tänään testailla. Lähetyksen mukana tuli yksi uusi kuvasto vaan..
« Viimeksi muokattu: 03.02.06 - klo:19:35 kirjoittanut RockQueen »
www.siameselipstick.com

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 03.02.06 - klo:20:24 »
Mie oon tykännyt niistä Naturals sarjan tukka tuotteista, yritin tulkita, että shampoot ois silikonittomia. Unikko&Mantelimaito hoitsikka tuoksuu kivalle,on riittoisa ja mun tukalle se on ihan hyvä. Hoitosuihke on, noh suihketta... Eipä ihmeitä tee, ja spray on huono (tulee siis yksi märkä läiskä kun suihkaisee, nyt siirsin sen muumi-suihke pulloon, jospa ois parempi). Tilasin vähän epäillen myös Naturals- hiusnaamion, joka paljastuikin herkuksi hintaansa nähden. Kiiltävä ja pehmeä tukka tuli, tyytyväinen olen, raskii käyttääkin.

Siitä AT sarjasta tilasin Straight&sleek hoitoaineen, josta löytyy silikonia heti kolmantena, vähän kyllä hirvitti. Tuloksesta en osaa sanoa mitään, sillä onnistuin heti perään yliannostamaan saman sarjan jätettävän. :-\

Avokado-sarjasta tilasin naamaputsarin, naamion ja päivävoiteen, pitää jo illalla päästä testailemaan :) 

Mullakin on toi Avokado putsari, tuntuu toimivan  paremmin kun pyyhkii sen eka vanulla pois ja vasta sitten huuhtelee vedellä. Jotenki jää muuten vähän sellanen "kalvo" iholle. Se kalvo voi kyllä johtua siitäkin, että ihoni on paikoitellen  (otsa) rasvainen, paikoitellen tosi kuiva, eli ehkä se ei ole tarpeeksi puhdistava. Onneksi ei kuivatakaan, eli positiivisen puolella kuitenkin olen mielipiteessäni. Kerrohan sit oma mielipiteesi!

Tämä alkaa olla hauskaa kun on samoja tuotteita  :-*

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 03.02.06 - klo:21:16 »
Avokado-sarjasta tilasin naamaputsarin, naamion ja päivävoiteen, pitää jo illalla päästä testailemaan :) 

Mullakin on toi Avokado putsari, tuntuu toimivan  paremmin kun pyyhkii sen eka vanulla pois ja vasta sitten huuhtelee vedellä. Jotenki jää muuten vähän sellanen "kalvo" iholle. Se kalvo voi kyllä johtua siitäkin, että ihoni on paikoitellen  (otsa) rasvainen, paikoitellen tosi kuiva, eli ehkä se ei ole tarpeeksi puhdistava. Onneksi ei kuivatakaan, eli positiivisen puolella kuitenkin olen mielipiteessäni. Kerrohan sit oma mielipiteesi!

Tämä alkaa olla hauskaa kun on samoja tuotteita  :-*
Juu nyt on testattu putsari ja naamio! Molemmat varsin mallikkaita. Mä taas tykkäsin siitä putsarista, jäi jotenkin kosteutettu tunne iholle. Ei kiristänyt ollenkaan. Tuoksu on aika voimakas mutta silti ihan ok, raikas. Naamio tuoksui samalta kun noi sarjan muutkin tuotteet ja tykkäsin siitäkin. Varsin hyvä mieli näistä tähän mennessä :) Huomenna testaan kasvoveden ja päivävoiteen. Se suklaatryffelikylpyvaahto, no en mä ikinä kylvyssä käy mutta ostin sen pesupuffilla käytettäväksi. Kyllä sitä saa lotrata selkeesti enemmän kun suihkugeeliä että se vaahto riittää joka paikkaan. Mut toi oli niin halpaa että ei se haittaa ettei ole niin riittoisaa.
www.siameselipstick.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 04.02.06 - klo:21:59 »
Avokadopäivävoide on aika kevyttä. Mutta enköhän mä tota käytä.. Mutta tuon tryffelikylpyvaahdon voisin palauttaa, ei sitä tule kuitenkaan käytettyä. Liian öklö haju. Mites se on kun palauttaa niin palauttaaks ne ne rahat vai siirtyykö ne alennuksena seuraavaan tilaukseen?
www.siameselipstick.com

rebecca

• Vieras
« Vastaus #58 : 06.02.06 - klo:16:21 »
. Mites se on kun palauttaa niin palauttaaks ne ne rahat vai siirtyykö ne alennuksena seuraavaan tilaukseen?

Ainakin silloin kun minä palautin yhden huulipunan, sen hinta hyvitettiin seuraavassa laskussa. Luulen, että se on käytäntö.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #59 : 09.02.06 - klo:14:41 »
Näistä uusista Skin So Soft Firm and Tone-tuotteista.
Vartalovoide on miellyttävän tuntuinen ja ihan hyvin imeytyvä. Suihkugeeli on jotenkin hankala saada ulos purkista. Siis sitä saa ihan tosissaan puristaa. (Lisäksi olen vähän skeptinen sen suhteen, kiinteyttääkö suihkugeeli ihoa.  ::) )
Suihkutettavaa emulsiota en ole vielä ehtinyt kokeilla.