Tuo varastotilanne... Siis suomessa ei ole omaa varastoa ollenkaan, vaan jossain (ehkä virossa, en ole varma) on jättimäinen yhteisvarasto ainakin kaikille pohjoismaille, ehkä myös baltian maille samassa, näin olen käsittänyt.
Kyllähän se välillä ärsyttää kovastikin, kun joutuu odottamaan tuotteita. Epäilen kuitenkin, että se joulukuinen seisaus puolan tehtaalla vaikuttaa edelleen. Nimittäin ennen sitä tuotteet oli pääasiassa aina saatavilla, tai sitten mulla oli vaan huvä tuuri
Mulla lähtee loppuviikosta uusi tilaus, ajattelin hyödyntää niitä kolmoskampanjan meikkitarjouksia. Jos jollakin on suosituksia mistä vain meikeistä, niin otetaan vastaan
MUA:sta tosin löytyy arvostelut älyttömän monelle Avon-tuotteelle, mutta silti olis kiva kuulla muidenkin kommentteja..
(Must on tullu Avon-hullu..
)
Minäki oon jo ihan Avon-hullu! Ja multa siis löytyy ihan älyttömän paljon tuotteita, ei ne enää ees mahdu mihinkään.Tähän siis vähän meikkiarvosteluja:
Extreme volume ripsari on tosi hyvä, itse olen tätä mieltä, samoin aika moni asiakkaani, on nyt säännöllisessä käytössä itsellä.
True colour luomiväri trio, Cocoa Glow, vaalea ja ruskea sävy eivät sisällä mitään "kimalteita", ovat siis mattasävyjä, keskimmäisessä on hieno hohde/kimalle, ihan kiva trio.
Kierrekynä kulmille on ainaki meidän äidin mieleen, mulle ei löydy sävyä
Extreme metallic shine huulikiilto Golden, ei kauhean hyvä, jotenkin samea sävy.
sävy Rose beam, aivan ihana, luonnossa parempi kuin esitteen kuvassa, aika luonnollinen kullanhohtoinen sävy, tuntu ihan ok hyvä.
Extreme Gloss Glazewear Blossom shine, tilasin kun näytti ihan eriltä siinä edellisessä kuvastossa, aika peittävä sävy huulikiilloksi, tahmaisempi tuntu kuin edellisessä.
Ultra Colour Rich- huulipuna, aika perus huulipuna, miellyttävän ja kosteuttavan tuntuinen, pysyvyys normi.
Nailwear- kynsilakka on kuulemma ihan hyvä, kaveri kertoi että alkoi lulua pois neljäntenä päivänä.
Arabian Glow- monikäyttö meikkipuikko, shimmering bronze, ei vakuuta, ei sovellu huulille, ihan ok poskilla ja luomilla.
Bronzing pearls, oon käyttänyt poskipunana ja hyvin toimii, ne helmet viehättää minua...
Perfect wear-luomiväripuikko, kaverin mukaan hyvä, ei valu luomivakoon ja pysyy hyvin.
Color trend sydämen muotoinen huulipuna ja kiss`n sparkle, hyvin huulikiiltomaisia punia, kosteuttavia , eivät häiritse huulilla, ovat ihan arkikäytössä, kuultavat sävyt.
Pump up the volume ripsari, laadultaan ihan hyvä, ei varise, mutta harja kovin harva. Peruskamaa, hintansa väärti.
Personal match peitevoidesetti, vihreä-beige, hankala annostella, beigelle ei löydy mitään käyttöä, en suosittele, perus peitepuikkokin on parempi.
Jauhepuuteri on minusta ihan hyvä, mutta ei mulla oo ikinä ennen ollu jauhepuuteria, niin ei ole vertailukohtaa.
Meikkejä ei ole enempää...