Mä olen aivan ihastunut ja uutuudenhuumassa Avonin tuotteista. En olisi ikinä uskonut niiden olevan näin hyviä. Tekisi mieli hankkia aivan sairaasti kaikkea (ja näköjään laskuista päätellen myös toteutan tätä).
Mulla on sama juttu, ihonhoitotuotteita ja suihkujuttuja en tuu varmaan enää muualta ostamaankaan. Ja kiva kun meikit, ihonhoitotuotteet ym. kaikki Avonit on käyny mulle, ja voi tilata samasta puljusta niin ei tarvi enää kaupoissa kierrellä.
mulla on kans lemppari toi Välimeren oliiviöljy-kasvonaamio, tulee ihanan pehmeä ja tosi kosteutettu iho. Mulla on siis kuiva ja ohut, kosteusköyhä iho.
SOS-käsivoide kyllä hoitaa ja pehmittää hyvin, mutta on tosi tuhtia tavaraa ja imeytyy hitaasti. puuvillakäsineiden kera tosi hyvä yöksi, mutta muuten hieman hankalaa käyttää.
Hydrofirmig silmänympärysvoide on mun arkiluottovoide, onneks tilasin useemman jemmaan silloin kun oli tarjouksessa 5,90e. Mulla ei ole rullaantunut. inhoan yli kaiken rullaantuvia voiteita, toista kertaa en osta jos joku voide rullautuu..
Marimekko meikkejä odottelen minäkin innolla, muistaakseni luin jostain että marraskuussa tulisivat Suomen Avonin myyntiin.. Muutenkin kaikkea mielettömän ihanaa näyttäis Amerikan Avonin myynnissä olevan, mm. Jillian Dempseyn poskipunat ja ihania luomivärejä. Toivottavasti tulisivat suomeenkin...
Mulla myös tuo Rose Quartz-kynsilakka, ihana sävy mutta glitterit tosiaan vajuu pohjalle ja saa pyöritellä pulloa oikein kunnolla että ne sekoittuvat lakan sekaan. Ajattelin kuitenkin pitää ja käyttää..