Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 257394 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Avon calling?
« Vastaus #465 : 30.08.08 - klo:17:09 »
Uusi tuoksu vaaleanpunaisessa pullossa, U by Ungaro on aivan Ihanaa!!! Sain just näyteputelin tätä ja laitoin iholle. Tuoksuu tosi "kalliilta" ja laadukkaalta. Hintaakin on sitten paljon enemmän kuin yleensä Avonilla, 45 euroa, mut aion silti ostaa pullon (50ml). Tän tuoksun on suunnitellut Avonille Emanuel Ungaro (vilahti Kanadan huippumalleissa, on muotisuunnittelija..), joten siitä kai tuo hinta tulee. Laskin et hintaa jää -25% alella n.34 euroa.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #466 : 31.08.08 - klo:09:00 »
Uusi tuoksu vaaleanpunaisessa pullossa, U by Ungaro on aivan Ihanaa!!! Sain just näyteputelin tätä ja laitoin iholle. Tuoksuu tosi "kalliilta" ja laadukkaalta. Hintaakin on sitten paljon enemmän kuin yleensä Avonilla, 45 euroa, mut aion silti ostaa pullon (50ml). Tän tuoksun on suunnitellut Avonille Emanuel Ungaro (vilahti Kanadan huippumalleissa, on muotisuunnittelija..), joten siitä kai tuo hinta tulee. Laskin et hintaa jää -25% alella n.34 euroa.

Tuoksu on kyllä ihana ,mutta mulle tulee pääkipeäksi siitä. :( Jätän tilaamatta.

Ja nyt sitten lopetan koko myyntihomman. Vien kaverille KAIKKI mun Avon tuotteet. Käyttäköön tai heittäköön pois. Kun en pidä Avonista niin pakkoko mun on sitä myydä ( tai uskoa uskotteluja että oon ne vaaan niiinn ihaniii.. )
« Viimeksi muokattu: 05.09.08 - klo:14:24 kirjoittanut tadetski »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 09.09.08 - klo:05:17 »
Onko kellään kokemusta alkoholittomasta kasvovedestä, siitä mikä on Solutions sarjassa? Tekisi mieli tilata.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #468 : 09.09.08 - klo:08:27 »
Onko kellään kokemusta alkoholittomasta kasvovedestä, siitä mikä on Solutions sarjassa? Tekisi mieli tilata.

Mulla on se nyt käytössä ja ihan OK:lta vaikuttanut, ei kuivata ja raikastaa. Tuoksu neutraali. Voisin ostaa uudestaankin ja varmaan ostan kun on tarjouksessa seuraavan kerran.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 09.09.08 - klo:11:28 »
Tuoksu on kyllä ihana ,mutta mulle tulee pääkipeäksi siitä. :( Jätän tilaamatta.
Ja nyt sitten lopetan koko myyntihomman. Vien kaverille KAIKKI mun Avon tuotteet. Käyttäköön tai heittäköön pois. Kun en pidä Avonista niin pakkoko mun on sitä myydä ( tai uskoa uskotteluja että oon ne vaaan niiinn ihaniii.. )

Terve ratkaisu. Jos ei siedä jonkun sarjan tuotteita, parasta pistää eteenpäin ja lopettaa koko homma. Itselleni olen löytänyt luottotuotteideni Grimasin, Kryolanin ja Colosen rinnalle joitakin todella hyviä juttuja Avonilta (kynsilakat ja huulipunat), joten olen onnellinen että testasin sarjan kolmanteen kertaan. Yves Rocherin olen kans testannut useamman kerran ja joka kerta se aiheuttaa allergisen reaktion, paitsi meikit ja hyvin pieni osa joistakin muista tuotteista.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #470 : 09.09.08 - klo:21:07 »
Lainaus
Yves Rocherin olen kans testannut useamman kerran ja joka kerta se aiheuttaa allergisen reaktion, paitsi meikit ja hyvin pieni osa joistakin muista tuotteista.

Ja minulle taas Yves Rocherin tuotteet sopivat tosi hyvin. Ainoa josta taisin joskus vuosia sitten saada ihottumaa oli joku tuoksuva vartalovoide. Tein siitä reklamaation ja he soittivat minulle kotiin ja kyselivät vähän lisää siitä ihottumasta jota olin saanut jalat täyteen. Samalla kertoivat myös, että jos on siitepölyallerginen henkilö pitää olla erityisen varovainen tuotteiden kanssa joihin on käytetty luonnossa olevia kasveja.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #471 : 13.09.08 - klo:09:16 »
Mikäs oli Avonin jakso 12 se raja, että saa niitä "ilmaisia kiitos lahjoja"? Kuvittelin sen olevan se 80€, mutta ei näemmä ollutkaan :-\

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #472 : 13.09.08 - klo:15:37 »
^Tais olla 100 euroa

mullakaan ei ylittäny tuota.. Harmi.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 13.09.08 - klo:22:20 »
Se oli peräti 140 e se raja. Sama myös tässä jaksossa 13. Kiva jos nyt menevät pysyvästi nostamaan noita  >:(

Mä olen aivan ihastunut ja uutuudenhuumassa Avonin tuotteista. En olisi ikinä uskonut niiden olevan näin hyviä. Tekisi mieli hankkia aivan sairaasti kaikkea (ja näköjään laskuista päätellen myös toteutan tätä).

Välimeren oliiviöljy -kasvonaamio on tehnyt kerran viikossa laitettuna todella hyvää iholle, se on entisen pintakuivuuden sijaan "syväpehmeä". Hydrofirming-sy-voide kosteuttaa myös hyvin vaikka ajoittain rullautuukin murusiksi. Ei ole onneksi haitannut meikin laittamista päälle. Silottavaa vaikutusta odotelen vielä, vaan eipä sitä tunnu yhdelläkään rasvalla saavan. Tykkään kumminkin. SOS-käsivoide on tosi paksua ja vaseliinimaista, mutta hoitaa kyllä samalla ihoa. Tätä ei vain ole kovin mukava käyttää, koska illalla laitettuna tuhraa lakanat ja päivällä ei voi kuvitellakaan laittavansa. Kynsilakat ovat hyviä, mutta Rose Quartz -sävy on jotenkin viallinen. Hopeanvärinen shimmer on pakkautunut toiselle puolelle pulloa ja loppu on pelkkää vaaleanpunaista väriä, raivoisalla vatkaamisellakaan en ole saanut niitä sekoittumaan kunnolla. Pistän palautuksena takaisin, jos se ei siitä tokene.

Lisää kokemuksia kunhan ehdin testailla kunnolla...

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #474 : 13.09.08 - klo:23:11 »
Mä jo ajattelin, et oliko joku kämmi tullut, kun mun lasku teki 102€ ja risat, eikä kaupantekijäisiä ollut lainkaan :( Toivottavasti vaan on väliaikainen tuo 140€ raja, palattais jo tuohon 80€, oli niin helppo saada täyteen se.

Mäkin oon ihan fiiliksissä Avonin tuotteista, kaikkea tekis mieli koklata.

Suosittelkaas muuten sekaiholle, joskin herkälle iholle hyvää yövoidetta. Olis hakusessa, mutten tiedä mikä avonin voiteista olis se kokeilun arvoinen :)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 13.09.08 - klo:23:15 »
Onko niitä Marimekko-meikkejä jo myynnissä? Tahtoo, ei kun siis pakko saada  ;D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #476 : 13.09.08 - klo:23:31 »
. Kynsilakat ovat hyviä, mutta Rose Quartz -sävy on jotenkin viallinen. Hopeanvärinen shimmer on pakkautunut toiselle puolelle pulloa ja loppu on pelkkää vaaleanpunaista väriä, raivoisalla vatkaamisellakaan en ole saanut niitä sekoittumaan kunnolla. Pistän palautuksena takaisin, jos se ei siitä tokene.

Lisää kokemuksia kunhan ehdin testailla kunnolla...

Joo, huomasin saman, mutta ei haittaa. Kynnellä ei oo mitään ongelmaa tuolla sävyllä...

Noin yleisfiiliksestä et, olen edelleen innoissani Avonin tuotteista. Tekis mieli tilailla kaikenlaista, odottelen uutta pakettia ensi viikon alussa, joten taas jotain uutta kerrottavaa...

Lainaus
Onko niitä Marimekko-meikkejä jo myynnissä? Tahtoo, ei kun siis pakko saada

Ainakaan Suomen kuvastossa ei vielä ole. USA:n sivuilla on jo. Ja itse asiassa Englannissa myös:
http://avonshop.co.uk/shop/product.asp?couponCode=&level1_id=700&level2_id=701&pdept_id=965&dept_id=1048&pf_id=32784&level=4
« Viimeksi muokattu: 13.09.08 - klo:23:49 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #477 : 14.09.08 - klo:10:30 »

Mä olen aivan ihastunut ja uutuudenhuumassa Avonin tuotteista. En olisi ikinä uskonut niiden olevan näin hyviä. Tekisi mieli hankkia aivan sairaasti kaikkea (ja näköjään laskuista päätellen myös toteutan tätä).

Mulla on sama juttu, ihonhoitotuotteita ja suihkujuttuja en tuu varmaan enää muualta ostamaankaan. Ja kiva kun meikit, ihonhoitotuotteet ym. kaikki Avonit on käyny  mulle, ja voi tilata samasta puljusta niin ei tarvi enää kaupoissa kierrellä.

mulla on kans lemppari toi Välimeren oliiviöljy-kasvonaamio, tulee ihanan pehmeä ja tosi kosteutettu iho. Mulla on siis kuiva ja ohut, kosteusköyhä iho.
SOS-käsivoide kyllä hoitaa ja pehmittää hyvin, mutta on tosi tuhtia tavaraa ja imeytyy hitaasti. puuvillakäsineiden kera tosi hyvä yöksi, mutta muuten hieman hankalaa käyttää.
Hydrofirmig silmänympärysvoide on mun arkiluottovoide, onneks tilasin useemman jemmaan silloin kun oli tarjouksessa 5,90e. Mulla ei ole rullaantunut. inhoan yli kaiken rullaantuvia voiteita, toista kertaa en osta jos joku voide rullautuu..

Marimekko meikkejä odottelen minäkin innolla, muistaakseni luin jostain että marraskuussa tulisivat Suomen Avonin myyntiin.. Muutenkin kaikkea mielettömän ihanaa näyttäis Amerikan Avonin myynnissä olevan, mm. Jillian Dempseyn poskipunat ja ihania luomivärejä. Toivottavasti tulisivat suomeenkin...

Mulla myös tuo Rose Quartz-kynsilakka, ihana sävy mutta glitterit tosiaan vajuu pohjalle ja saa pyöritellä pulloa oikein kunnolla että ne sekoittuvat lakan sekaan. Ajattelin kuitenkin pitää ja käyttää..
« Viimeksi muokattu: 14.09.08 - klo:10:37 kirjoittanut Elluli »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #478 : 14.09.08 - klo:10:58 »
Voi itkun plitku...pitikin lukea tätä ketjua.. Mulla tossa vuosi sitten iski kiinnostus Avonin tuotteita kohtaan ja pläräsin läpi katalogeja ties kuinka pitkään. En sitten kuitenkaan ikinä saanut aikaiseksi tilata mitään. Dermolta olen löytänyt aivan mahtavat kropan kosteusvoiteet ja saippuat, mutta mutta......tekee mieli taas alkaa tutkiskelemaan Avonin antia.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 14.09.08 - klo:11:56 »

Hydrofirmig silmänympärysvoide on mun arkiluottovoide, onneks tilasin useemman jemmaan silloin kun oli tarjouksessa 5,90e. Mulla ei ole rullaantunut. inhoan yli kaiken rullaantuvia voiteita, toista kertaa en osta jos joku voide rullautuu..

Ei se mullakaan tätä usein tee, ja yleensä vasta pitkän ajan kuluttua laitosta alkaa murustua jos tulee hanganneeksi. Syynä voi olla kasvovoiteen ja tämän sekoittuminen ja sitten niistä yhdessä tulee rullautuvaa. Eilen illalla laitoin oikein paksun kerroksen, eikä mitään ole irtoillut. Hyvä niin :)

Jäi pari tuotekokemusta kertomatta, kun muutamaa muutakin tuotetta olen ehtinyt käytellä:

Naturals-sarjan Aloe & Avokado 2 in 1 putsari on mukavan voidemaista eikä kuivata vaan jättää hoidetun oloisen pinnan. Meikkejä tämä ei oikein poista, mutta aamupesuihin tosi hyvä, kun ei viitsi silloin mitään rajua käyttää. Tuoksu ei ole raikas, mutta ei mikään huonokaan, aika perusvoidemainen.

Myöskin Naturals-sarjaa oleva Karhunvatukka & Vanilja -vartalojogurtti on ihan kiva. Se on kosteusteholtaan kevyt eikä varmaankaan riittäisi kuivaihoisille, mutta oma kroppanahkani on vaivaton eikä välttämättä tarvitse mitään rasvaa (ainakaan lämpimänä vuodenaikana), niin tällainen tosi nopeasti imeytyvä ja hieman geelimäinen tuote on juuri hyvä. Tuoksu ei ole mitään karhunvatukkaa nähnytkään.