Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205324 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #480 : 13.09.08 - klo:23:15 »
Onko niitä Marimekko-meikkejä jo myynnissä? Tahtoo, ei kun siis pakko saada  ;D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 13.09.08 - klo:23:31 »
. Kynsilakat ovat hyviä, mutta Rose Quartz -sävy on jotenkin viallinen. Hopeanvärinen shimmer on pakkautunut toiselle puolelle pulloa ja loppu on pelkkää vaaleanpunaista väriä, raivoisalla vatkaamisellakaan en ole saanut niitä sekoittumaan kunnolla. Pistän palautuksena takaisin, jos se ei siitä tokene.

Lisää kokemuksia kunhan ehdin testailla kunnolla...

Joo, huomasin saman, mutta ei haittaa. Kynnellä ei oo mitään ongelmaa tuolla sävyllä...

Noin yleisfiiliksestä et, olen edelleen innoissani Avonin tuotteista. Tekis mieli tilailla kaikenlaista, odottelen uutta pakettia ensi viikon alussa, joten taas jotain uutta kerrottavaa...

Lainaus
Onko niitä Marimekko-meikkejä jo myynnissä? Tahtoo, ei kun siis pakko saada

Ainakaan Suomen kuvastossa ei vielä ole. USA:n sivuilla on jo. Ja itse asiassa Englannissa myös:
http://avonshop.co.uk/shop/product.asp?couponCode=&level1_id=700&level2_id=701&pdept_id=965&dept_id=1048&pf_id=32784&level=4
« Viimeksi muokattu: 13.09.08 - klo:23:49 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #482 : 14.09.08 - klo:10:30 »

Mä olen aivan ihastunut ja uutuudenhuumassa Avonin tuotteista. En olisi ikinä uskonut niiden olevan näin hyviä. Tekisi mieli hankkia aivan sairaasti kaikkea (ja näköjään laskuista päätellen myös toteutan tätä).

Mulla on sama juttu, ihonhoitotuotteita ja suihkujuttuja en tuu varmaan enää muualta ostamaankaan. Ja kiva kun meikit, ihonhoitotuotteet ym. kaikki Avonit on käyny  mulle, ja voi tilata samasta puljusta niin ei tarvi enää kaupoissa kierrellä.

mulla on kans lemppari toi Välimeren oliiviöljy-kasvonaamio, tulee ihanan pehmeä ja tosi kosteutettu iho. Mulla on siis kuiva ja ohut, kosteusköyhä iho.
SOS-käsivoide kyllä hoitaa ja pehmittää hyvin, mutta on tosi tuhtia tavaraa ja imeytyy hitaasti. puuvillakäsineiden kera tosi hyvä yöksi, mutta muuten hieman hankalaa käyttää.
Hydrofirmig silmänympärysvoide on mun arkiluottovoide, onneks tilasin useemman jemmaan silloin kun oli tarjouksessa 5,90e. Mulla ei ole rullaantunut. inhoan yli kaiken rullaantuvia voiteita, toista kertaa en osta jos joku voide rullautuu..

Marimekko meikkejä odottelen minäkin innolla, muistaakseni luin jostain että marraskuussa tulisivat Suomen Avonin myyntiin.. Muutenkin kaikkea mielettömän ihanaa näyttäis Amerikan Avonin myynnissä olevan, mm. Jillian Dempseyn poskipunat ja ihania luomivärejä. Toivottavasti tulisivat suomeenkin...

Mulla myös tuo Rose Quartz-kynsilakka, ihana sävy mutta glitterit tosiaan vajuu pohjalle ja saa pyöritellä pulloa oikein kunnolla että ne sekoittuvat lakan sekaan. Ajattelin kuitenkin pitää ja käyttää..
« Viimeksi muokattu: 14.09.08 - klo:10:37 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #483 : 14.09.08 - klo:10:58 »
Voi itkun plitku...pitikin lukea tätä ketjua.. Mulla tossa vuosi sitten iski kiinnostus Avonin tuotteita kohtaan ja pläräsin läpi katalogeja ties kuinka pitkään. En sitten kuitenkaan ikinä saanut aikaiseksi tilata mitään. Dermolta olen löytänyt aivan mahtavat kropan kosteusvoiteet ja saippuat, mutta mutta......tekee mieli taas alkaa tutkiskelemaan Avonin antia.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 14.09.08 - klo:11:56 »

Hydrofirmig silmänympärysvoide on mun arkiluottovoide, onneks tilasin useemman jemmaan silloin kun oli tarjouksessa 5,90e. Mulla ei ole rullaantunut. inhoan yli kaiken rullaantuvia voiteita, toista kertaa en osta jos joku voide rullautuu..

Ei se mullakaan tätä usein tee, ja yleensä vasta pitkän ajan kuluttua laitosta alkaa murustua jos tulee hanganneeksi. Syynä voi olla kasvovoiteen ja tämän sekoittuminen ja sitten niistä yhdessä tulee rullautuvaa. Eilen illalla laitoin oikein paksun kerroksen, eikä mitään ole irtoillut. Hyvä niin :)

Jäi pari tuotekokemusta kertomatta, kun muutamaa muutakin tuotetta olen ehtinyt käytellä:

Naturals-sarjan Aloe & Avokado 2 in 1 putsari on mukavan voidemaista eikä kuivata vaan jättää hoidetun oloisen pinnan. Meikkejä tämä ei oikein poista, mutta aamupesuihin tosi hyvä, kun ei viitsi silloin mitään rajua käyttää. Tuoksu ei ole raikas, mutta ei mikään huonokaan, aika perusvoidemainen.

Myöskin Naturals-sarjaa oleva Karhunvatukka & Vanilja -vartalojogurtti on ihan kiva. Se on kosteusteholtaan kevyt eikä varmaankaan riittäisi kuivaihoisille, mutta oma kroppanahkani on vaivaton eikä välttämättä tarvitse mitään rasvaa (ainakaan lämpimänä vuodenaikana), niin tällainen tosi nopeasti imeytyvä ja hieman geelimäinen tuote on juuri hyvä. Tuoksu ei ole mitään karhunvatukkaa nähnytkään.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #485 : 14.09.08 - klo:12:32 »
Pahoittelen jos puusilmänä on mennyt ohitse tieto, mutta olen siis ollut siinä uskossa että Avonilta tilaaminen edellyttää myyjä-kontaktia. Ymmärsinkö oikein, että Avonilta voikin tehdä itse tilauksia netissä? Dermosilin tyyliin? Jos näin on, miten se oikein onnistuu? En tuolta Avonin sivuilta pääse puusta pitkälle... ???
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #486 : 14.09.08 - klo:15:27 »
Ymmärsinkö oikein, että Avonilta voikin tehdä itse tilauksia netissä? Dermosilin tyyliin? Jos näin on, miten se oikein onnistuu? En tuolta Avonin sivuilta pääse puusta pitkälle... ???

Jep, onnistuu netissä tilaukset. Sä voit jättää  Avonin nettisivuille yhteystietosi, jonka jälkeen sulle toimitetaan asiakasnumero ja salasana, yleensä puhelimitse joku soittaa sieltä. Susta tulee "kauneuskonsultti", mut se ei edellytä yhtään mitään, ainoastaan toimii niin että voit tehdä tilauksen netissä (vaikka ainoastaan itsellesi, kuten täällä varmaan moni tekee itseni mukaan lukien) ja kun tilaat kuvastohinnoissa olevia tuotteita väh. 80e arvosta niin kaikesta lähtee pois 25%, 80e tilauksesta jää siis maksettavaa n.60e, tosi halpaa. Eikä postikuluja. Halutessasi voit myös tilata alle 80e, jolloin tuotteet tulevat kuvastohinnoilla ja postarit 3,5e, ei paha sekään.
Itse tilaan aina 80e arvosta, tosin en ihan joka jaksosta vaan silloin kun on jotain tuotteita mitä tekee mieli hankkia. Seuraavan tilauksen teen jaksolla 14..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 14.09.08 - klo:20:20 »
Onpa hauska testata Avonin luomivärejä kun ollut Grimas-Kryolan -linjoilla pitkään. Olen kuullut kehuja Big Color-, PerfectWear-, ja kolmannesta, pikku pullossa olevasta jauhemaisesta luomiväristä että ovat vahvapigmenttisiä ja kestäviä. Samoin Satin Deluxea kehuttu, viimeistä koklasin tänään näytteestä. Vahva väri. Onko kokemuksia?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #488 : 14.09.08 - klo:21:55 »
Oi ihanaa, kiitos Elluli!

Satuin osumaan jollekin Jaxpe-sivustolle ja sieltä kun menin kurkkaamaan forumia, niin mulla oli siellä tunnukset! En muista kuollaksenikaan että olen sinne rekisteröitynyt, mutta toisaalta mun muisti on sangen surkea. Anyway, sieltä löysin joistakin tuotteista inci:t, aika vähän siellä kyllä oli merkittyinä. Anyway, tästä tää taas lähtee ::)...ehdin jo kuolata ihania tuotteita ja todella edulliselta vaikuttaa hintatasokin!

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 15.09.08 - klo:10:13 »
Mulla myös tuo Rose Quartz-kynsilakka, ihana sävy mutta glitterit tosiaan vajuu pohjalle ja saa pyöritellä pulloa oikein kunnolla että ne sekoittuvat lakan sekaan. Ajattelin kuitenkin pitää ja käyttää..

Hups, vastasin yllä väärin tähän Rose Quartz-juttuun. Siis sekoitin  tämän sävyn toiseen kynsilakkaväriin Avonilla jossa on kanssa rajusti helmiäistä ja joka toimii ihan OK. Kyllä, mulla on myös Rose Quartz jossa helmiäinen on toisella puolella pulloa ja väri toisella, selvästi valmistusvirhe. Sain sen kuitenkin käyttökelpoiseen kuntoon helposti: pala ohutta muovia punpulipuikon kärkeen ja sillä sekoittelin helmiäisen muuhun väriin. 'Kaavin' puikon päällä värit sekaisin.
« Viimeksi muokattu: 15.09.08 - klo:10:15 kirjoittanut mingtang »

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #490 : 15.09.08 - klo:13:24 »
Samoin Satin Deluxea kehuttu, viimeistä koklasin tänään näytteestä. Vahva väri. Onko kokemuksia?

Mä meinasin tilata noita Satin Deluxeja ainakin yhden duon nyt jaksolla 14 kun ovat 9,90e tarjouksessa.. olen lukenut käyttäjäkokemuksia että hyvin pigmenttiä ja muutenkin laadukas. Toi musta/harmaa(vihertävän harmaa?) duo vaikuttaa parhaalta äkkiä silmäistynä..

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 15.09.08 - klo:13:46 »
Mä meinasin tilata noita Satin Deluxeja ainakin yhden duon nyt jaksolla 14 kun ovat 9,90e tarjouksessa.. olen lukenut käyttäjäkokemuksia että hyvin pigmenttiä ja muutenkin laadukas. Toi musta/harmaa(vihertävän harmaa?) duo vaikuttaa parhaalta äkkiä silmäistynä..

Sitä vihreä-juttua kokeilein ja huomasin siinä helmiäistä. Raportoi, onko muissa.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #492 : 15.09.08 - klo:20:11 »
Mua kiinnostaisi nuo Avonin silmänympärysvoiteet (muiden tuotteiden muassa... ::)). Tuleeko mieleen mitään suositusta, tai ehdotona kuraa jota kannattaa välttää? Mulla hakusessa lähinnä tarvetta aamukäyttöön, koska iltaisin  käyttelen öljyjä (jojobaa tai luumunsiementä yleensä). Aamukäyttöön mielellään jokin turvotusta vähentävä ja "valoa" tuova tms..

juuret

• Vieras
« Vastaus #493 : 15.09.08 - klo:21:25 »
Onko niitä Marimekko-meikkejä jo myynnissä? Tahtoo, ei kun siis pakko saada  ;D.

Ensi vuonna jaksossa 3 tulee Marimerkon tuotteet myyntiin

Se oli peräti 140 e se raja. Sama myös tässä jaksossa 13. Kiva jos nyt menevät pysyvästi nostamaan noita  >:(

Jakso 13 on rajana 140 euroa
Jakso 14 on rajana 140 euroa
Jakso 15 on rajana 100 euroa että saa nuo kannustinlahjat

Mutta toistaalta on hyvä, että nostivat rajoja koska on hyvä tehdä myös niiden eteen töitä sekä tiimivetäjien kannalta myös hyvä asia kun saavat komissiot konsulttien myynneistä.
« Viimeksi muokattu: 15.09.08 - klo:21:30 kirjoittanut juuret »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 16.09.08 - klo:09:52 »
Uusi paketti tuli täynnä kaikkea kokeiltavaa. Ensimmäiseksi kokeilin puuvillahanskat käsille käsivoiteen levittämisen takia, yöksi. Pettymys. Ilmeisesti pelkkää puuvillaa, joten 'levisivät' jo heti alussa ja olivat pudonneet käsistä yön aikana.

Vastaavat hanskat Oriflamella olivat huomattavasti paremmat, stretch-tyyppiset ja pysyivät paremmin käsissä.

naturals aloe-avokado-putsari 2-1 on liian rasvaista, jää jotenkin kelmumainen tunne iholle. Olen kokeillut aamupesuun naamalleni. Kun se ei kelvannut sihen, kokeilin sitä silmämeikinpoistoon. Siihen se sopi mainiosti eikä kirvellyt (niinkuin olen huomannut Intimate Hyg. Wash-pesunesteen kanssa käyvän, jota olen myös käyttänyt silmämeikin putsaukseen. taidan alkaa käyttää naturals-sarjan putsareita silmämeikin poistajina)

anew-ihonhoitotuotenäytteet eivät edelleenkään vakuuta minua tämän linjan laadukkuudesta. Kemiallinen, liisterimäinen rakenne jota en toden totta Colosen käyttäjänä halua :(. jollekin toiselle voivat käydä, mut no deal mun kanssa...

solutions sinisen sarjan vaahtoputsari ja alk:ton kasvovesi tavanomaisia, keskivertoista markettikamaa. ei mitenkään erityisiä. Huom. vaahtoputsaria ei saa päästää lähellekään silmiä, aiheuttaa inhottavan turpoamisen tunteen silmissä. Hiukan vaikea käyttää suihkussa tän takia! Lisäksi putsari on ilmeisesti aika emäksistä, aiheuttaa melkein narisevan tunteen iholla, mutta ei kuivata (on kuivan ihon putsari ilmeisesti). Tämä putsari menee siivouskäyttöön, ei sovellu iholleni. alk:ton kasvovesi varmaan jää käyttöön; edullinen.

planet spa-naamiot aluksi inhosin riisi+sake-naamion hajua, mutta se on lieventynyt. tämän naamion jälkeen kasvot ovat todella sileät ja puhtaat. sopii minulle. kokeilussa on nyt oliivinaamio samasta sarjasta, samoin valkoinen tee-naamio. Edit. poistin juuri oliiviöljynaamion. raikas, pehmeä tunne iholla. Valkoinen tee-kalvonaamio on tavanomainen kalvonaamio, joka kirkastaa ihon pinnan. Ihan kohtuullinen. (Riisi+sake on jotenkin voimakkaammin vaikuttava)

anew-meikit kokeilussa voidemainen luomiväri Bare on mielenkiintoinen tuttavuus. silottaa luomen pinnan, jonka päälle voi laittaa puuterimaisen luomivärin. kokeilussa mikä yhdistelmä on kestävin rasvaisilla luomillani (täytyy ilmeisesti laittaa myös puuteria tms. pidon takia). Kokeiltu seuraava yhdistelmä: lumenen silmämeikinpohjustaja ja päälle anew-bare -sävy. pysyy luomilla iltaan asti siistinä, päälle laitoin grimasin värit joita oli myös tavanomaista helpompi levittää. tuo avonin luomiväri on ainakin pohjustajana loistotuote.

perfectwear ripsiväri hyvä perusripsari, joka tuuheuttaa ennemminkin kuin pidentää. Vaikuttaa suht pysyvältä mutta en ole testannut vedenkestävyyttä. edit. poisottamisessa kantsii olla huolellinen, jää tiukasti kiinni ripsiin.

planet spa valkoinen tee ampullit hyvä  tuote tehohoitoon iholle. olen käyttänyt noin viikon ja näyttäisi kirkastavan ihoani. riittoisa, yhdestä ampullista tulee monta levityskertaa.

solutions-sarjan kuorintavoide, oranssi sarja tehokuorinta, jossa kuorivat rakeet tuntuvat selvästi. jää käyttöön.

glazewear-huultenrajauskynä rajoitetut värisävyt, 2 kylmää ja lämmintä. kierrehylsyllinen kynä, jossa on ihanan paljon tavaraa. pehmeä, hyvin levittyvä. käytän jatkossakin.

perfectwear-huulipuna hylsyssähyvä huulipuna, joka kestää tavanomaista hiukan pidempään huulilla, mutta ei ole ruokailunkestävä. pigmenttiä on hiukan tavanomaista enemmän. hyvä tuote. sen verran rasvainen, ettei kuivata huulia.

toistaiseksi väliaikapäätelmänä avonista tykkään seuraavista
++senses,-, naturals- ja skin so soft-sarjan sekä intimate hyg.wash  pesutuotteista melkein kaikista kokeilemistani;
++footworks tuotteista;
++SSS käsivoiteet ja vartalovoiteet,
+ planet spa ja liiv kokeilussa jotka eivät ole hassumpia, kirjoitan vielä lisää;
+++meikkejä ylistän edelleen eli huulipunat ja lakat sekä perfectwear-sarja esimerkiksi.
+++LISÄKSI olen aivan ihastunut Avonin koruihin. olen tilannut kaksi kaulaketjua (Jacqueline ja Eunice) ja ne ovat aivan ihanaa retro-kamaa.

---anew ja solutions ihonhoitotuotteet eivät minua miellytä. colosen rinnalla voisin käyttää avonin ihokuorintoja ja naamioita kasvoillani, esim. liiv ja planet spa-sarjoista ja solutionsista ja anew-sarjastakin. muutoin kasvojenhoitoon (voiteet, putsarit)  en ole tykästynyt  näiden kahden sarjan puitteissa
--- advance techniques-shampoot eivät käy, mutta joitakin hiuslatvoihinn jätettäviä hoitoaineita voin käyttää (esim Celloshine), joka on OK. naturals-sarjan shampoista en ole pystynyt tekemään päätelmää sopivatko minulle vai eivät - edelleen kokeilussa.
« Viimeksi muokattu: 08.10.08 - klo:19:56 kirjoittanut mingtang »