Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209473 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #510 : 08.10.08 - klo:21:50 »
Hydrofirming silmänympärysvoide on mun lemppari. Kevyt, mutta runsaan voidemainen ja kosteuttaa & imeytyy tosi hyvin. Sopii siis päiväkäyttöön. Hajustamaton. Mun mielestä tää on hintaansa nähden suorastaan huippuhyvä. Ostin näitä viimeks jemmaan kun oli 6,90e tarjouksessa

Kun näytät käyttävän noita Hydrafirming-tuotteita, en voi olla kysymättä mitä putsareita oikein Avonilta käytät? Solutions-sarjasta en ole löytänyt itselleni hyvää putsaria, Completely Clean oli kirskuva ja narskuva mömmö, alkoholiton kasvovesi sentään on ihan OK. Mut entä siis putsarit?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #511 : 08.10.08 - klo:23:04 »
^Mä olen Avonilta käyttänyt vain tuota alkoholitonta kasvovettä, en muita putsareita. Tykkään käyttää maitomaisia/voidemaisia puhdistusemulsioita ja Avonilla näyttäisi kaikki putsarit olevan jotain vaahtoutuvia poishuuhdeltavia tai geelejä (eli saippuamaisia?) joten ne olen jättänyt toistaiseksi väliin.
Kuorinta-aineet ja naamiot mitä olen kokeillut ovat olleet hyviä ja tilaan uudestaan. Vitamiini-naamiosta ja kosteuttavasta oliiviöljynaamiosta tykkään ja valkoinen tee- kuorinta-aine on hyvää.

Täytyy jatkaa tuotteiden testailua, pakkohan Avonilta on jotain kökköäkin löytyä  :D kun olen ollut tähän saakka niin tyytyväinen..
« Viimeksi muokattu: 08.10.08 - klo:23:07 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 09.10.08 - klo:00:00 »
Mä olen alusta saakka (kokeilin heinäkuussa ekoja tuotteita) ällistellyt Avonin hyvyyttä. Olen ehtinyt kokeilemaan montaa tuotetta (ja kauhea kasa odottaa korkkaamista) ja tosi vähän mitään huonoa tullut vastaan. Jopa Planet Spa -sarjan seerumit tuntuu kasvoilla hyviltä ainakin parin kokeilun jälkeen, vaikka inci on niissä aika karsea, alkoholia tosi paljon.

Meikeistä olen kokeillut
* huulikiiltoja, ovat oikein hyviä ja miellyttäviä ja kivoja värejä löytyy. Pysyvyys ei ole kummoinen, mutta sama vika on kaikilla muillakin merkeillä omalla kohdallani.
* SuperShock-ripsiväriä, joka on tämän hetken lemppari. Tekee pitkälti samanlaista jälkeä kuin MF Masterpiece MAX, eli tuuheuttaa, pidentää ja erottelee hyvin, eikä sotke.
* True Colors -luomivärinelikkoa sävyssä Fresh Cut Greens, tykkään paljon. Pigmenttiä on kivasti ja pysyy luomella. Sävyt ovat melko lämpimiä ja etenkin vaalein sävy muuttuu luomella kultaiseen suuntaan, mutta kaikenkaikkiaan hyvä tuote. Applikaattori on perushuttua, ei mikään ihmeellinen.
* kynsilakkoja, levittyvät ja pysyvät hyvin, mukavia sävyjä.
* Anew-kivipuuteria, aika perus, on mukavan hienojakoista ja pitää mattapinnan pitkään, mutta vaalein sävy on vähän liian tumma, menee ehkä kesällä paremmin. Rasia on iso ja hyvin tukeva.
* Personal Match -meikkivoidetta, joka oli aivan liian tumma (Nude-sävy), joten sitä en pysty sanomaan mitään.

Puhdistusaineista Anew-sarjan 2in1-geeliputsari on huippu, vaahtoaa ja puhdistaa hyvin, mutta ei kuivata ja iho jää uskomattoman raikkaan ja kivan tuntuiseksi.

Ainoa pettymys, mikä tulee mieleen on Naturals-sarjan banaani-kookosmaito-2in1-shampoo, joka tuntuu kuivattavan ja jättävän mitäänsanomattoman tuloksen. Tässä ei ole muuta hyvää kuin tuoksu.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 09.10.08 - klo:01:23 »
Minulla taas nuo sävyt erosivat täysin odotetusta, eli moni vaaleanruskea tai ruskea sävy olivatkin todellisuudessa räikeän oransseja. En tietenkään odottanut sitä että huulipunat ovat tismalleen samanlaisia kuin kuvastossa, mutta nuo olivat kuitenkin aika erilaisia mitä olin toivonut niiden olevan.  Jännä muuten miten Avonin tuotteet herättää aika voimakkaita tuntemuksia puoleen ja toiseen.  :D En viittaa nyt mitenkään tähän palstaan, vaan lähinnä muihin paikkoihin joista olen etsinyt käyttäjäkokemuksia Avonin tuotteista.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 09.10.08 - klo:07:39 »
Mun uusi rakkaus Avonilta on Naturals Mansikka-Guava vartalovoide. Tämä on aika kevyttä, koostumus mielestäni hiukan geelimäistä, mutta varsinkin aamusuihkujen jälkeen aivan ihanaa, kun imeytyy niin nopeasti. Tuoksu on sellainen hiukan kirpeähkö mansikka, tosi raikas, eikä ollenkaan sellainen tunkkainen tai liian makea, mitä useimmat mansikkatuoksut on.

Ei tässä varmaan kosteutustehot riittäisi talvella yksistään käytettäväksi, mutta mun tarkoituksiin tämä on juuri passeli. Saman sarjan suihkugeeli on myös hyvää, ei kuivata ja tuoksu on samanlainen. Vaahtoa tulee myös runsaasti, eli tosi riittoisaa tämä on myös.

Onko kukaan kokeillut sitä villiviikuna puhdistusgeeliä Naturals sarjasta? Tämä vähän himotti mua ja meinasin sen ensin tilata, mutta koska mulla on putsareita jemmassa, niin pidättäydyin. Silti houkuttaisi kovasti.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 12.10.08 - klo:16:40 »
Onko kukaan kokeillut sitä villiviikuna puhdistusgeeliä Naturals sarjasta? Tämä vähän himotti mua ja meinasin sen ensin tilata, mutta koska mulla on putsareita jemmassa, niin pidättäydyin. Silti houkuttaisi kovasti.

Geelimäinen, kevyt putsari. OK. Käytän aamuisin.

Minulla taas nuo sävyt erosivat täysin odotetusta, eli moni vaaleanruskea tai ruskea sävy olivatkin todellisuudessa räikeän oransseja. En tietenkään odottanut sitä että huulipunat ovat tismalleen samanlaisia kuin kuvastossa, mutta nuo olivat kuitenkin aika erilaisia mitä olin toivonut niiden olevan. 

Ainoa tapa kokeilla Avonilta huulipunia on näytteistä. Tilasin itselleni heti näytteet eka postituksessa, ei onnistu muutoin. Kuvaston värit ei pidä paikkaansa.

Jopa Planet Spa -sarjan seerumit tuntuu kasvoilla hyviltä ainakin parin kokeilun jälkeen, vaikka inci on niissä aika karsea, alkoholia tosi paljon.

Joo esim PS valkoinen tee ampulleissa veti veden jälkeen tulee 'alcholol denat'. Ihme, että menevät iholleni -rasvaisuutta kyllä on-mutta aurinkoon ei näitä uskaltaisi laittaa...
« Viimeksi muokattu: 13.10.08 - klo:12:51 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #516 : 13.10.08 - klo:13:46 »
Kelllään ideaa kannattaako Avonin kasvojenhoitotuotteita kokeilla iholle, joka on pintakuiva sekaiho, laajentuneita ihohuokosia ja ajoittain epäpuhtauksia? Ehkä myös jonkinsortin couperosa-taipumusta, minkä olen saanut Lumenen Sensitive Touch-voiteella kuriin. Haluaisin kuitenkin kokeilla jotain muutakin ihan siinäkin toivossa, että jos joskus pääsisi eroon noista jättimäisistä ihohuokosista/mustapäistä nenänpäällä...

Yö ja päivävoiteet, Sy-voiteet, naamiot ja putsarit kiinnostaa.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 13.10.08 - klo:14:00 »
Kelllään ideaa kannattaako Avonin kasvojenhoitotuotteita kokeilla iholle, joka on pintakuiva sekaiho, laajentuneita ihohuokosia ja ajoittain epäpuhtauksia? Ehkä myös jonkinsortin couperosa-taipumusta, minkä olen saanut Lumenen Sensitive Touch-voiteella kuriin. Haluaisin kuitenkin kokeilla jotain muutakin ihan siinäkin toivossa, että jos joskus pääsisi eroon noista jättimäisistä ihohuokosista/mustapäistä nenänpäällä...

Yö ja päivävoiteet, Sy-voiteet, naamiot ja putsarit kiinnostaa.

Solutions hydrofirming voiteet tehoavat mulla, samantyyppinen iho kun sulla. Kosteuttaa vahvasti.  Putsareista olen käyttänyt Naturalsin geelejä. Solutionsin putsarit ei minusta oikein toimi. Naturals-putsaritkin käyvät aamupesuun, mut meikkejä en niillä ottaisi. Naamiot ja kuorinnat (melkein mitkä tahansa) toimivat Avonilla melkein kaikki ihollani.
Itse en ole päässyt millään eroon noista ihohuokosista/mustapäistä, epäilen et on biologista perua ja eivät häviä -olen kärsinyt niistä 30 vuotta.

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #518 : 13.10.08 - klo:17:02 »
Ihohuokosia pienentävä naamio on ainakin Planet Spa japanilainen sake & riisi silottava kalvonaamio. Itselläni ei varsinaisesti ole ongelmia ihohuokosten kanssa, mutta tuo on silti silottanut ihan kivasti ihoa. Olen kuitenkin kuullut muilta positiivista kommenttia juurikin ihohuokosten osalta. http://www.avonfi.com/PRSuite/buying/showcase.jsp?subCatID=01586
1c F i

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #519 : 13.10.08 - klo:17:40 »
^ Onko tietoa noiden tuotteiden silikoni/mineraaliöljy-pitoisuuksista? Olen noista Planet Spa -naamioista hiukan haaveillut, mutta tosiaan harmin paikka kun ei näy mistään incit. Soveltuuko tuo sake&riisinaamio kuivalle/herkällekin iholle?
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 13.10.08 - klo:17:43 »
Mulla saattaa olla noita kotona, pitää tarkistaa.
Muistaaksnei ainakin alkoa noissa naamioissa on aika paljon, sillä jäivät käyttämättä.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa koh-i-nor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #521 : 13.10.08 - klo:17:58 »
Saako tuotteiden sisällysluetteloita käsiinsä mitenkään muuten kuin tilaamalla tuotteen? Palautusoikeushan noilla on, mutta jotenkin vaan tuntuisi hölmöltä tilata kasa tuotteita ihan vaan vilkaistakseen inciä ja laittaa suoraan palautukseen.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 13.10.08 - klo:18:02 »
Avonin jenkkisivuilla on tuotteiden incit, mutta kaikkia vanhoja sieltä ei kuitenkaan löydy, vaan kai ne mitä siellä on nyt myynnissä. Kannattaa siis kokeilla www.avon.com

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 13.10.08 - klo:23:22 »
Taas löytynyt muutama uusi ihana tuttavuus Avonilta. Planet spa merimineraali-muta naamio on aivan ihana, puhdistava naamio. Tuntuu viilentävän ihoa ja puhdistaa hyvin, kuitenkaan kuivattamatta. Iho on tosi hyvän värinen tämän jälkeen.

Urban Flowers Tokyo tuoksu on mukavan pehmeä ja mieto tuoksu, tästä tulee mieleen Philosophyn tuoksut ja Light Blue. Pakko hommata tätä jemmapullo vielä, oikein hyvä.

Mulla on tullut taas aikamoinen innostuminen näihin Avoneihin. Ainoastaan meikeistä ja kasvovoiteista en ole niin kiinnostunut.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 14.10.08 - klo:00:08 »
Lisäsin sen naamion incin tänne kun en parempaakaan paikkaa keksinyt. Alkoa niissä tosiaan oli molemmissa aika kärjessä, ei kai silikoneja, mutta muita hieman epämääräisiä ainesosia löytyi kyllä. Ehkä joku joka lukee paremmin noita incejä voisi vilkaista sitä? Sieltä löytyy tuon Sake and Rice naamion lisäksi White tea naamion inci.