Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213647 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Avon calling?
« Vastaus #525 : 14.10.08 - klo:01:20 »
^ Kiva, kiitos kun jaksoit kirjata incin! Mutta voihan harmitus tosiaan tuota alkoa  :-[  koitan välttää sitä muutenkin kasvojen ihonhoidossa, mutta tuossa se on vielä niin alussa etten taida tosiaankaan uskaltaa kokeilla.
Kävin muuten kurkkaamassa tuolla jenkkilän sivustolla ja siellä oli kyllä harmin paikka aika isoja eroja tuotevalikoimassa. Lisäksi sivut vähän sekavat, eikä mitenkään järjestäen ollut kaikista tuotteista inciä. No, mutta ainakin osasta saa tietää tuolta. Kiitos siis tuosta vinkistä niinikään :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 14.10.08 - klo:09:15 »
Avonin jenkkisivuilla on tuotteiden incit, mutta kaikkia vanhoja sieltä ei kuitenkaan löydy, vaan kai ne mitä siellä on nyt myynnissä. Kannattaa siis kokeilla www.avon.com

Täältä löytyy myös incejä: http://www.jaxpe.com/foorumi/index.php?topic=2255.0
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #527 : 14.10.08 - klo:11:51 »
Todella herkälle tai kuivalle iholle en välttämättä japanilainen sake & riisi kalvonaamiota suosittelisi koska naamio poistetaan kalvona iholta mikä on melko kovakouraista touhua ja kuorii samalla ihoa. Ei siis mikään ihan hellä naamio. Kuivalle sopii ainakin noista Planet Spaista välimeren oliiviöljy-naamio, josta ei tosin omakohtaista kokemusta.
1c F i

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 17.10.08 - klo:07:00 »
Pääsin testaamaan uusia Planet Spa Marokonruusutuotteita ja olen ihan myyty. Putsari sisältää savea ja jättää tosi kivan mattaisen pinnan. Ei kuitenkaan kuivata lainkaan ja ihan herneen kokoinen määrä riittää, kun vaahtoaa niin hyvin.

Naamio on geelimäinen ja hiukan viilentävä. Laitoin sen eilen illalla n. 20 minuutiksi ja pyyhin loput paperiin, kuitenkin niin, että sitä jäi iholle hieman yöksi. Illalla iho oli hieman tahmea, mutta nyt aamulla pehmoinen, sileä ja terveen värinen. Näyttää siltä, että nämäkin tuotteet on itsellekin hankittava.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #529 : 17.10.08 - klo:09:40 »
^Mä mietin vähän noiden hankintaa, mut nyt on ihan pakko hankkia ainakin toi naamio!  :D Kiitos arvioinnista.

Myös uusi Bond girl 007-tuoksu kiinnosta. U by Ungaro-tuoksun olen myös aikonut hankkia jossain vaiheessa, koska toi tuoksuu ihan taivaallisen ihanalle  :-*
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 19.10.08 - klo:18:07 »
Kerta kiellon päälle, tilasin Anew-tuotteita kasan kaupanpäällisten kera.  8) ;D
Pitäähän tuokin vielä uudemman kerran testata, sopiiko vai ei - nämä siis eivät ole tähän mennessä sopineet mut kuten avonin kans aiemminkin, ei sitä näytä koskaan tietävän. Ja voihan noi palauttaa jos on ihan susia mun iholle.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #531 : 19.10.08 - klo:20:22 »
Minkälaisia kokemuksia teillä on noista Avonin kynsilakoista? Lähinnä mietityttää värien vastaavuus brosyyrin kuvissa ja livenä. Kuivuuko kohtuullisen nopeasti? Ja vielä värin kestävyydestä; lohkeileeko helposti tms?
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 19.10.08 - klo:23:55 »
Minkälaisia kokemuksia teillä on noista Avonin kynsilakoista? Lähinnä mietityttää värien vastaavuus brosyyrin kuvissa ja livenä. Kuivuuko kohtuullisen nopeasti? Ja vielä värin kestävyydestä; lohkeileeko helposti tms?

Yksi värisävy oli susi (helmiäinen todella erottuu väristä, täytyy keksiä keino niiden sekoittamisesta tai palauttaa pullo), muutoin ei ole ollut ao. ongelmaa.Lakkojen kestävyys on huippuluokkaa. Olen luopunut Rimmelin ja Y Rocherin lakoista Avonin hyväksi. Värisävyt eivät välttämättä stemmaa kuvaston värien kanssa.
« Viimeksi muokattu: 20.10.08 - klo:00:07 kirjoittanut mingtang »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #533 : 20.10.08 - klo:09:28 »
^ Ok, kiitos vastauksesta! Mulla on hakusessa viileä/neutraali sävy, ja tuossa kiiltävien kategoriassa näyttäisi hyvältä tuo Femme, menee luultavasti hankintaan. Ainoa mikä arveluttaa vielä on tuo harja; pitkillä harjaksilla saan yleensä suttua aikaan...

edit. meninkin tilaamaan lakkoja jenkkilästä, joten avonit saavat jäädä tällä kertaa..
« Viimeksi muokattu: 21.10.08 - klo:12:26 kirjoittanut Jouana »

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #534 : 21.10.08 - klo:12:25 »
Pakko tulla hehkuttamaan uutta tuttavuuttani avonilta nimittäin Avon Planet Spa Välimeren oliiviöljy -kasvonaamio. Kokeilin pelon sekaisin tuntein, nimittäin jokainen avonin naama tuote on saanut aikaan pahan pahan reaktion. Nyt ei!

Laitoin naamion eilen illalla ja odottelin jo kovasti, koska alkaa pistely ja kihelmöinti, mutta sitä ei tullut! Kasvot jäivät ihanan pehmeäksi ja epätodellisen hyvän tuntuiseksi. Tästä tuli uusi suosikkituote.

Muutkin PlanetSpan tuotteet lähtee testaukseen, mutta sitä kalvonaamioo en taida uskaltaa kokeilla, jotenkin näistä jäänyt yleisesti pelottava kuva, kun kasvot alkaa punoittaa ja sattumaan, puhun nyt siis yleisesti, en Avonin :)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 29.10.08 - klo:22:12 »
Paketillinen Anew-tuotteita saapui postimieheltä. Muutaman päivän käytön jälkeen on epäilyttävä tunne että nämä kyllä aiheuttavat allergisen reaktion, mutta tarkkailen tilannetta.
Tuotteita on uudesta sinisestä sarjasta, ruskeasta sarjasta ja kultaisesta sekä hopeasarjasta. Täytyy melkein yksi kerrallaan testata mikä kuumoituksen ja punoituksen aiheuttaa.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #536 : 29.10.08 - klo:22:32 »
^   Mulla on ollut käytössä tuo Anew sarjan elvyttävä yövoide ja aiheuttaa myöskin kuumotusta ja naaman kiristystä... Mikä hitsiläinen noissa avonin tuotteissa tekee tuon, harmittaa oikein. Alussa kun käytin, niin muutaman kerran kaikki oli ok, mutta alle kymmenen kerran käytön jälkeen naamaan tuli jo ihottumaa ja järkyttävä kuumotus :-\

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #537 : 30.10.08 - klo:09:30 »
Mä oon jonkin aikaa käyttänyt Avonin Solutions-sarjan alkoholitonta kasvovettä ja todennut, että tästä ei ole kyllä mun tuotteeksi. Saa ihon kiristelemään lähes välittömästi levityksen jälkeen. Iholle tulee sama tunne kuin jos ois värjötelly vartin verran tulipalopakkasessa.  >:( Ihan sama vaikka alkoholiton oiskin niin jokin tässä mättää. Palaan tämän jälkeen tuttujen ja turvallisten Daily- ja Herbina-kasvovesien pariin. Ei niissäkään suurempia tehoja ole, mutta ainakaan niistä ei tälle hipiälle haittaa ole ja siitä lähdetään.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 30.10.08 - klo:10:32 »
^   Mulla on ollut käytössä tuo Anew sarjan elvyttävä yövoide ja aiheuttaa myöskin kuumotusta ja naaman kiristystä... Mikä hitsiläinen noissa avonin tuotteissa tekee tuon, harmittaa oikein. Alussa kun käytin, niin muutaman kerran kaikki oli ok, mutta alle kymmenen kerran käytön jälkeen naamaan tuli jo ihottumaa ja järkyttävä kuumotus :-\

Juu, kuumotus on oikea sana. Melkeinpä luulin jo vaihdevuosien alkaneen 8). Näköjään laittavat aika lailla kovia aineita noihin Anew-tuotteisiin ja olen kuullut ettei kaikki voi niitä käyttää...

Muutoin paketissa tuli hyvät reflexology-käsineet yöksi - sisältää elastaania joten jopa pysyvät käsissä yön ajan eikä tipahda kuin pelkät puuvillahanskat. Samoin Senses-sarjan reflection-suihkuvoide on kyllä ihqua.

Mä oon jonkin aikaa käyttänyt Avonin Solutions-sarjan alkoholitonta kasvovettä ja todennut, että tästä ei ole kyllä mun tuotteeksi. Saa ihon kiristelemään lähes välittömästi levityksen jälkeen. Iholle tulee sama tunne kuin jos ois värjötelly vartin verran tulipalopakkasessa. 

Tää sen sijaan sopii minulle. Ei mikään loistotuote, mut kyllä sillä jämät putsaa.
« Viimeksi muokattu: 30.10.08 - klo:10:34 kirjoittanut mingtang »

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #539 : 30.10.08 - klo:13:52 »
Musta tuo alkoholiton kasvovesi oli ihan ok, en huomannut mitään erikoista. Tuskin ostan kuitenkaan uudelleen ellei jossain tosi hyvässä tarjouksessa ole, koska pullo ei mielestäni ollut kovin kätevä (kierrekorkki) ja tuoksukin yllättävän huono.

Ihmeellistä muuten että Avonilla on niin huono valikoima kasvovesiä vaikka muuten on hyvät valikoimat monista tuotteista. Alkoholittomia kasvovesiä ei kai ole muita kuin tuo yksi, ja alkoholillisia kaksi....
1c F i