Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205352 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #570 : 25.11.08 - klo:20:05 »
Mä kyllä nyt olen sekoillut sanoissani, tarkoitin mitalla korkin alareunasta harjan kärkeen 8 cm. Hylsyn pituus korkin reunaan on 8,5 cm. Mutta siis, liian iso joka tapauksessa.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 26.11.08 - klo:21:08 »
AT-sarjan shampoita en pysty käyttämään, paitsi hilseshampoota ja -hoitoa

Tarkoitatko hilseshampoolla sitä sinisävyistä 2in1 -pulloa? Millaista tuo Avonin hilseshampoo on, olen pitänyt ostoslistalla pitkän aikaa, mutta koska en tykännyt joistakin AT shampoista, se jäi sinne listalle, kun pelkäsin tämänkin lähmäävän tukan.
Happihoito ihan jees.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 27.11.08 - klo:11:16 »
^Sellaista sinistä jossa lukee että on hilseshampoo. Paksua sinertävää ainetta. En tosin kovin mielelläni käytä tätäkään AT-sarjasta, shampoot valitsen kyllä muista sarjoista. Mut kokeilla varmaan pitää jos on kiinnostusta (Avonin tuotteiden kyseessä ollen mielestäni melkein pakko!)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 27.11.08 - klo:13:41 »
No joo, mihinkäpä kosmeettiseen aineeseen ei olisi kiinnostusta, öhöm.
Ehkäpä tilaan tuonkin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #574 : 27.11.08 - klo:21:13 »
Triina: Meikkilistaani siivotessani huomasin, että llistasi oli siinä minun yläpuolellani, ja silmään pisti, että omistuksessasi on True Colour Eyeshadow Quartetteja muutama kappale. Mitä olet tykännyt niistä? Erityisesti sävyt Tahitian Turquoise ja Sandy Beaches kiinnostavat, ne näyttivät kuvastosa tosi kauniilta.
Onko noissa hyvälaatuinen  pigmentti, ja millainen on muuten käyttömukavuus ym. ?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 27.11.08 - klo:23:03 »
Triina: Meikkilistaani siivotessani huomasin, että llistasi oli siinä minun yläpuolellani, ja silmään pisti, että omistuksessasi on True Colour Eyeshadow Quartetteja muutama kappale. Mitä olet tykännyt niistä? Erityisesti sävyt Tahitian Turquoise ja Sandy Beaches kiinnostavat, ne näyttivät kuvastosa tosi kauniilta.
Onko noissa hyvälaatuinen  pigmentti, ja millainen on muuten käyttömukavuus ym. ?

Itse asiassa kysyisin samaa. Luomivärejä olen kokeillut Avonilta muita mutta en tuota. Big Color-kynä, joka on muuten poistumassa, on hyvin pysyvä mutta suhteellisen vaalea pigmetti. Upea luomiväri on pienessä pullossa oleva jauhemainen luomiväri, jonka nimeä en muista - todella hehkuvat värit. Anew-nestemäinen luomiväri käy hyvin pohjustukseksi, muuta käyttöä en ole keksinyt.Mut toi nelospaletti kiinnostaa muakin, siis millainen pigmentti ja pysyvyys?

EDIT. tuo pienessä pullossa oleva jauhemainen on Precious glimmer.
« Viimeksi muokattu: 28.11.08 - klo:01:20 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 27.11.08 - klo:23:51 »
Mulla on tosiaan kolme kipaletta noita luomivärinelikkoja, Tahitian Turquoise, Sandy Beaches ja Fresh Cut Greens. Näistä Sandy Beaches on vielä testaamatta luomilla, sen lämpimät sävyt sopivat paremmin lämpimään vuodenaikaan.

Kaikki paletit ovat suht mattaisia, ainoastaan yksi väri per paletti on selvästi hohtavampi, paitsi Sandyn kaikissa on hiukan hohtoa.

Fresh Cut Greens on oliivinvärinen, aika lämmin paletti. Väreinä ovat hieman kullanvärisenä hohtava valkoinen, vaalea omenanvihreä, joka levitettynä näyttää lähinnä kellertävältä, kaunis pronssinvihreä ja täysin matta murrettu metsänvihreä. Luomella sävyt eivät erotu niin hyvin toisistaan kuin toivoisin, vaan kaikki näyttää kullanvihreänkukertavalta. Pronssinvihreä on näistä paras sävy, se on tosi hyvä jonkun muun luomivärin kanssa, pigmenttiä on mukavasti ja muutenkin laadukas. Pysyvyys ja levittyvyys on kaikissa väreissä hyvä, mutta ainakaan tummimmassa pigmenttiä ei ole niin häävisti, ellei kunnolla kerrosta, omppukeltainenkin on haalea. Sopii arkeen, mutta mulle tämä on turhan lämmin sellaisenaan käytettäväksi.

Sandy Beaches
on tummempi, matampi ja ruskeampi kuin kuvaston perusteella odotin (hohtavaa persikkaisen ruskeaa). Se näyttää luonnossa paljon enemmän Sueded Nudes -paletilta. Väreinä ovat tumma, hieman hohtava kupari, vaalea kultakerma, tumma mokanruskea, joka näyttää matalta, mutta on silti kuorrutettu kullanvärisillä hileillä sekä kinuskinvärinen. Näistä kupari on paras, hyväpigmenttinen, kaunis väri. Vaalein sävy on aika hailakka, tummassa häiritsee hileisyys ja kinuski on nätti, mutta myöskin vähän vaatimaton pigmentiltään.

Tahitian Turquoise on jännä yhdistelmä kylmiä vihreitä ja lämpimiä rusehtavia sävyjä. Sävyinä ovat hohtava suklaanvärinen,  vaalea persikka/lohenvärinen, matta vaalea mintunvihreä ja matta metsänvihreä, joka on melkein sama kuin Fresh Cut Greenissä, mutta hitusen kylmempi. Tällä saa yllättävän kivan meikin, vaikka äkkiä katsoen ei jaksaisi uskoa toimivuuteen. Minttuväri on mattana vähän hölmö korostuksiin ja se on niin kasarivärinen jotenkin + vähäpigmenttinen, mutta silti ihan kiva silmissä.  Tässä paletissa taaskin ruskea on paras sävy, tosi nätti taupen tyyppinen kylmähkö ruskea (lämpimään taittava shimmer tekee tästä tosin vähemmän selkeästi kylmän, mutta kuitenkin).

Kaikenkaikkiaan ihan okei paletteja hintaansa nähden, koska edullisiahan nämä etenkin tarjouksessa ovat. Se minkä pigmentissä ja värien kauneudessa häviää, voittaa taas pysyvyydessä ja levittyvyydessä.

Mä voin yrittää tehdä swatchit, mutta se pitää tehdä päivänvalossa, jotta kamerasta saa edes suunnilleen oikeat sävyt irti.
« Viimeksi muokattu: 27.11.08 - klo:23:56 kirjoittanut Triina »

juuret

• Vieras
« Vastaus #577 : 30.11.08 - klo:19:31 »

Minulla on käytössä tuo Tahitian luomiväri ja pysyy hyvin luomella. Itse levitän nuo luomivärit ihan siveltimen kanssa ja sillä saa paljon nätimmän lopputuloksen.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 02.12.08 - klo:11:10 »
Osaisiko joku kuvailla noit au by Ungaro ja Christian Lacroix tuoksuja? Sekä miesten että naisten, enemmän kuitenkin kiinnostaa naisten. Tekisi kovasti mieli tilata, mutta on sitten inhottavaa palautella kalliita hutiostoksia. Jos joku osaisi vaikka verrata joihinkin muihin tuoksuihin mitä voin vaikka sokos emotionilla käydä nuuhkimassa niin siitä olisi ihan valtavasti apua!

Kammottaa että sieltä tulisi kuitenkin joku kamalan voimakas matami tuoksu..
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 02.12.08 - klo:16:03 »
Kertoisitteko kokeneet tuleeko Naturalsin 2in1 -putsareilla puhdasta ts. lähteekö mineraalit, ripsarit vai pintanahka.. Tuntuuko iholla putsareihin sisällytetty kasvovesi, mitkä on lempparit?

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 02.12.08 - klo:17:31 »
Kertoisitteko kokeneet tuleeko Naturalsin 2in1 -putsareilla puhdasta ts. lähteekö mineraalit, ripsarit vai pintanahka.. Tuntuuko iholla putsareihin sisällytetty kasvovesi, mitkä on lempparit?

Mulla oli joskus noista joku vihreä puteli, oliskohan ollut aloe- ja avokado tms. Sillä lähti kyllä kaikki, mutta tosi kuivattavaa se oli ainakin mun kuivuteen taipuvaiselle iholle. Kiristeli jo heti pesun jälkeen ihoa aika pahasti.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #581 : 02.12.08 - klo:17:34 »
Osaisiko joku kuvailla noit au by Ungaro ja Christian Lacroix tuoksuja? Sekä miesten että naisten, enemmän kuitenkin kiinnostaa naisten. Tekisi kovasti mieli tilata, mutta on sitten inhottavaa palautella kalliita hutiostoksia. Jos joku osaisi vaikka verrata joihinkin muihin tuoksuihin mitä voin vaikka sokos emotionilla käydä nuuhkimassa niin siitä olisi ihan valtavasti apua!

Fragranticasta löytyy kuvailu monelle Avonin tuoksulle, Ungaro on ainakin siellä.

Ungaron tuoksu kiinnostaa täälläkin, kokemuksia mielellään siis kiitos.  :D
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 02.12.08 - klo:18:28 »

Fragranticasta löytyy kuvailu monelle Avonin tuoksulle, Ungaro on ainakin siellä.

Ungaron tuoksu kiinnostaa täälläkin, kokemuksia mielellään siis kiitos.  :D

Melkeinpä kummallekin vinkiksi: hajuvesinäyte joltakin konsulentilta on paras tapa ymmärtää Avonia...

Lainaus käyttäjältä: babylissa - tänään kello 14:46
Lainaus

Naturalsin jotkut putsarit olleet sellaisia ettei niillä lähde mitään, jäävät kalvoksi iholle. Geelimäiset putsaavat paremmin, mutta ei ole mielestäni mitenkään erityisen ihmeellinen laadultaan. OK-tuotteita. Liiv ja Planet Spa ovat asteen parempia, ainakin Liiv jos alkaa ärsyyntyä Avonin putsarituotteista niinkuin mulle on käynyt.

Katselin huvikseni muuten Body Shopin joittenkin tuotteiden INCEJÄ ja huomasin että sielläkin, kuten Planet Spassa, on paljon alkoholia...  toiseksi olen ikäni käyttänyt alkoholipitoisia kasvovesiä ja eipä tuo ihoni ole sen pahemmaksi mennyt. Ihan siis kosmetologienkin mukaan, ikääntymismuutokset ovat vähäisiä. Pahin ikäännyttäjä on ollut minulla aurinko!
« Viimeksi muokattu: 02.12.08 - klo:18:33 kirjoittanut mingtang »

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 02.12.08 - klo:19:56 »
Naturalsin jotkut putsarit olleet sellaisia ettei niillä lähde mitään, jäävät kalvoksi iholle. Geelimäiset putsaavat paremmin, mutta ei ole mielestäni mitenkään erityisen ihmeellinen laadultaan. OK-tuotteita. Liiv ja Planet Spa ovat asteen parempia, ainakin Liiv jos alkaa ärsyyntyä Avonin putsarituotteista niinkuin mulle on käynyt.

Mietin vain Villiviikuna&Kiivi -putsaria, jos se ei olisi kuivattavimmasta päästä.. No, eihän tuo ole niin kallis kokeilla. Nykyisen Daily-putsarin tasolle jos pääsee niin ookoo, käytän sitä suihkussa käydessäni "pikaputsarina" sellaisen puhdistussienen kanssa.

Liiv-päivävoiteesta ei tainnut naama tykätä, kuten ei oikein muistakaan Avonin kasvoille tarkoitetuista jätettävistä aineista.
Paitsi Hydrofirming Bio -silmänympärysvoiteesta, joka kosteutti kivasti, tästä minulla oli vain näyte.

Hirveä hinku olisi kokeilla noita Planet Spa -naamioita, uskaltaisikohan..
« Viimeksi muokattu: 02.12.08 - klo:20:00 kirjoittanut babylissa »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 02.12.08 - klo:20:10 »
^Villiviikuna-kiivi on hiukan rasvainen, ei sopinut mulle mut on aina yksilöllistä. Liiv-geeli on minusta varsin hyvää. Planet Spa-sarja on varsin hyvää myös.  Itse tykkään eniten meikeistä ja hajuvesistä Avonilla.