Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213963 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #585 : 02.12.08 - klo:20:22 »
Ihoni on aika kuiva joten se voisi sitten käydä.
Jos sinulla on enempi noista kokemusta, niin uskaltaisikohan Havaijin tulivuoret -naamiota kokeilla kasvojen T-alueelle, eikös se putsaile kohtuu tehokkaasti?
JA LISÄYSTÄ..
Villiviikuna-kiivi-Naturals totta tosiaan, petroleum incin alkupäässä. Horrible stuff. Ei ihme että jää kalvo iholle. Takaisin lähtee, Dailyn halpis ei-natural puhdistusmaito hakkaa tämän mennen tullen.
Toiseen päähän tarkoitettu Simply Delicaten hajusteeton pesuneste sen sijaan pesi nätisti mineraalit pois niinkin kuivalta iholta kuin omani on, kuivattamatta, vaikka alkoa löytyy alkupäästä. Monikäyttötuote :)
« Viimeksi muokattu: 14.12.08 - klo:17:56 kirjoittanut babylissa »

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 02.12.08 - klo:20:34 »

Melkeinpä kummallekin vinkiksi: hajuvesinäyte joltakin konsulentilta on paras tapa ymmärtää Avonia...

Joo, siis mähän olen konsultti, mutta tilailen niin vähän ja harvakseltaan etten ehdi ikinä noita näytteitä saada ennen kun tuotteet on jo tyyliin poistuneet myynnistä  :D Ja lisäksi näytteet on konsulteillekin maksullisisa, joten niitä tulee tilattua vaani oikeasti kiinnostavista tuotteista. Avonilla on vielä sellanen mukava politiikka alennusten ja toimituskulujen kanssa joka tekee pienten tilausten tekemisen aika järjettömäksi, joten tilailen sitten harvakseltaan isompia eriä.

Tutkailin noita sieltä Kameleontin vinkkaamasta Fragranticasta ja mun mielenkiinto molempiin tuoksuihin lopahti. Ehkä tilaan näytteitä seuraavan tilauksen mukana, mutta tuskin kuitenkaan suoraan itse tuoksuja. Ehkä niistä on tammikuussa paremmat alennuksetkin.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #587 : 03.12.08 - klo:18:42 »
Hajuvesinäytteistä puheenollen se Bond Girl on ihan kamala.. en muutenkaan ole tykännyt Avonin hajuvesistä yhtään. Ovat aiheuttaneet melkin järkejään mulle pääkivun.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #588 : 03.12.08 - klo:19:01 »
Mulla kävi niin, että en tykännyt yhtään Bond Girlistä, kun näytteestä haistoin, mutta kaveri kun osti tuon tuoksun ja pullosta haistoin, niin voi jestas kun oli ihanaa :)

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #589 : 04.12.08 - klo:18:09 »
Mulla kävi niin, että en tykännyt yhtään Bond Girlistä, kun näytteestä haistoin, mutta kaveri kun osti tuon tuoksun ja pullosta haistoin, niin voi jestas kun oli ihanaa :)

Miten näyte voi tuoksua eriltä kuin pullosta?   Ainoa hajuvesi jota olen voinut Avonilta käyttää on Summer White. Kaikissa muissa on joku outo tuoksupohja joka vaan etoo.. eilen oli tuon Bond Girlin tuoksunäyte keittiön pöydällä täysin kiinni. Silti haistoin sen karseen hajun joka paikassa. :-X

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 04.12.08 - klo:21:50 »
Ihoni on aika kuiva joten se voisi sitten käydä.
Jos sinulla on enempi noista kokemusta, niin uskaltaisikohan Havaijin tulivuoret -naamiota kokeilla kasvojen T-alueelle, eikös se putsaile kohtuu tehokkaasti?

En tiedä tuosta Havaijin tulivuorista, mutta muut kokeilemani Planet Spa-naamiot ovat hyviä. Kantsii tutkia INCIt jos ei pidä alkoholista tuotteissa.

^Voi käydä niinkin että hajuveden tuoksu voi muuntua hyväksi, kaikki ei pysy aina samana. Niinkuin ihotyyppikin vaihtelee... tai joillakin naisillahan esim. raskaus muuttaa suhteen hajuvesiin, joskus lopullisesti.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Bosbon

• Haiven
  • *
« Vastaus #591 : 04.12.08 - klo:22:10 »
Jiihaa, mä tilasin ihka ekan kerran Avonilta ja nyt odottelen pakettia... Saa nähdä, tuleeko pettymyksiä vai iloisia yllätyksiä, mutta lompakko ei ainakaan kaventunut oleellisesti. Tilasin lähinnä välttämättömyyksiä, kuten vartalovoiteita ja suihkugeelejä, mutta joukossa on myös mm. kauan haaveilemani puuterimaiset korostuskuulat. Kellään kokemuksia niistä?

**

12.12.08

Kiitos vastauksista! Norppa: Kyseessä on siis tosiaan poskipunakuulat, niinku arvelitkin. Muutaman kokeilukerran perusteella ei voi ku todeta, et ihana tuote! Niillä saa poskipäille tosi nättiä hehkua. Hätkähtää melkein, kun on ensin tupsutellut niitä ja sit peilistä kurkistaa sädehtivät kasvot. :) Pistän sutivinkin korvan taakse. En mä sillä sienellä edes yrittänyt. Eikös se ole tarkoitettu pitämään kuulat kuosissaan purkin pohjalla? Jos kuulista ei irtoa väriä hyvin, kannattaa murskata yksi tai muutama kuula sinne joukkoon.

Muita pikaisia havaintoja vielä joistain tuotteista. Huh, että SSS-vartaloemulsio (vaal.pun.) sitten on tujun tuoksuista! Oikein sellanen pistävän makea ja vahva. Rutkasti tuoksua on myös Naturalsin karhunvatukka-vartalojugurtissa, mutta tuoksu on hyvä eikä sitä ole silti liikaa. Ultra Colour Rich -huulipunan sävy Perfect Peach on oikein kaunis ja luonnollinen sävy tällaiselle vaalealle neidolle.
« Viimeksi muokattu: 12.12.08 - klo:14:17 kirjoittanut Bosbon »

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 04.12.08 - klo:22:18 »
 En nyt oo ihan varma mitkä noi korostuskuulat on. Mulla on poskipuna- ja aurinkopuuterikulia. Noi on musta ollut tosi ihanan sävyisiä ja muutenkin tosi hyviä. Kannattaa vaan pitää huoli että suti jolla niitä käyttää (itse en ainakaan tykännyt siitä sienestä) on puhdas. Muuten niihin kuuliin tulee todella herkästi sellanen ikävä pinta eikä niistä lähde enää väriä. Yritin kerran jopa oikeesti kuoria niitä aurinkopuuterikuulia  ::) Aika turhaa työtä..
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 04.12.08 - klo:22:45 »
Jiihaa, mä tilasin ihka ekan kerran Avonilta ja nyt odottelen pakettia... Saa nähdä, tuleeko pettymyksiä vai iloisia yllätyksiä, mutta lompakko ei ainakaan kaventunut oleellisesti. Tilasin lähinnä välttämättömyyksiä, kuten vartalovoiteita ja suihkugeelejä, mutta joukossa on myös mm. kauan haaveilemani puuterimaiset korostuskuulat. Kellään kokemuksia niistä?

Nämä on ihan jees, ja halvemmat kun monella muulla sarjalla.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 05.12.08 - klo:23:29 »
En tiedä tuosta Havaijin tulivuorista, mutta muut kokeilemani Planet Spa-naamiot ovat hyviä. Kantsii tutkia INCIt jos ei pidä alkoholista tuotteissa.

En sitten kuitenkaan ottanut tuota Havaijin tulivuorta. Kasvojen iho on kuitenkin sen verta herkkä ja couperoottinen ja kosmetologin neuvoja muistellen minun ei kannattaisi liian kuumaa kasvoille päästää.. Jotenka otin sen Välimeren oliivin tjsp. Jospa se jotain tekis.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #595 : 05.12.08 - klo:23:36 »
Onko kokemuksia noista uusista Planet Spa Marokon Ruusu-tuotteista? Näyttää olevan tavoitteena valmistaa samanlaisia kylpyjuttuja kuin Yves Rocherin Hammam de Maroc-aineet. Kuvastossa oli tuoksunäyte, mikä tuntui miellyttävän ruusuiselta, mutta eihän se kuvaston sivu varmaan kovin todenmukaista vaikutelmaa anna, joten...
Minkähänlaisia nuo ovat sisällöltään? Mukana oli mm. kasvonaamio ja hiusöljy. Onkohan öljy pelkkää silikonia ja parfyymia...
« Viimeksi muokattu: 06.12.08 - klo:01:16 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 05.12.08 - klo:23:56 »
Onko kokemuksia noista uusista Planet Spa Marokon Ruusu-tuotteista? Näyttää olevan tavoitteena valmistaa samanlaisia kylpyjuttuja kuin Yves Rocherin Hammam de Maroc-aineet. Kuvastossa oli tuoksunäyte, mikä tuntui miellyttävän ruusuiselta, mutta eihän se kivaston sivu varmaan kovin todenmukaista vaikutelmaa anna, joten...
Minkähänlaisia nuo ovat sisällöltään? Mukana oli mm. kasvonaamio ja hiusöljy. Onkohan öljy pelkkää silikonia ja parfyymia...

Hiuseliksiiri on OK, minusta vahva ruusun haju. INCIssä kuulema ei ole ruusuöljyä nimeksikään, kertoi joku, ja yleisesti ottaen aikamoista kemiallista 'mömmöä'. Mut kiva tuote, joskaan vaikutus ei kovin kummoinen, Kallista hinnaltaan kun katsoo purkin kokoa. Lisäksi mulla on tuon putsari, siinä samoin ruusun tuoksu ja varsin tuhti puhdistusteho. Siis perusteellinen tuote ja jo hyvin vähäisellä määrällä. Olen taipumassa sille kannalle että mulle Planet Spa on Liiv-geelin lisäksi ainoa, joka Avonilta käy ihonhoitoon. Hyvä että edes joku... OT, mut Yves Rocherin Hammam-saippua on kyl ihqu...

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 06.12.08 - klo:00:50 »
Öljy on todellakin pelkkää huttua, ehdin sen jo haukkua Avonin omallakin foorumilla. Vettä, silikonia, hajusteita ja säilöntäaineita. Puhdistusaine on miellyttävää, hohtavan savimaista, mutta kuitenkin "liukasta", jättää kasvot napakaksi ja puhdistaa hyvin, mutta ei silti kuivata kuin sen mitä vaahtoavat yleensäkään. Rauhoittaa myös. Tuoksusivu vastaa hyvin totuutta, näissä on aito ruusun tuoksu. Naamiokin minulta löytyy, mutta sitä en ole vielä kokeillut.

juuret

• Vieras
« Vastaus #598 : 10.12.08 - klo:19:28 »
Öljy on todellakin pelkkää huttua, ehdin sen jo haukkua Avonin omallakin foorumilla. Vettä, silikonia, hajusteita ja säilöntäaineita. Puhdistusaine on miellyttävää, hohtavan savimaista, mutta kuitenkin "liukasta", jättää kasvot napakaksi ja puhdistaa hyvin, mutta ei silti kuivata kuin sen mitä vaahtoavat yleensäkään. Rauhoittaa myös. Tuoksusivu vastaa hyvin totuutta, näissä on aito ruusun tuoksu. Naamiokin minulta löytyy, mutta sitä en ole vielä kokeillut.

Korjaan jälleen, se ei ole  Avonin oma foorumi vaan yksityisen pitämä, Avon ei omista domainia, eikä maksa ylläpitäjille minkäänlaista palkkaa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 10.12.08 - klo:22:12 »
Korjaan jälleen, se ei ole  Avonin oma foorumi vaan yksityisen pitämä, Avon ei omista domainia, eikä maksa ylläpitäjille minkäänlaista palkkaa.

Jaha. Mistä tiedät, etten tarkoittanut todellakin Avonin omaa foorumia? Sellainenkin kun sattuu löytymään.

Puhuin ihan yleisesti Avon-tuotteiden omasta palstasta. Sori, jos tämä on niin tähdellinen asia, että hieman epätarkempi ilmaisu ei kelpaa.