Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213961 kertaa)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #60 : 09.02.06 - klo:14:47 »
. Mites se on kun palauttaa niin palauttaaks ne ne rahat vai siirtyykö ne alennuksena seuraavaan tilaukseen?

Ainakin silloin kun minä palautin yhden huulipunan, sen hinta hyvitettiin seuraavassa laskussa. Luulen, että se on käytäntö.

Luulisi, että rahat voisi saada myös takaisin. Mitäs jos ei enää koskaan tilaakaan sieltä mitään, sittenkö ne rahat vaan häviää?  :o

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 09.02.06 - klo:14:51 »
Miracle__ niin samaa mäkin olen miettinyt.. Ne vaan olettaa että joo totta kai sieltä tilaa vielkin ::)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 09.02.06 - klo:14:53 »
Mulla vähän sama ongelma, edellisestä tilauksesta jäi puuttumaan pari tuotetta ja siinä luki että toimitetaan seuraavan tilauksen yhteydessä. En mä ees tiedä koska mä saan seuraavan tilauksen, eli nekin jää sitten sinne hillumaan... ??? No ne tarttee onneks maksaakin vasta sitten eli ei ainakaan oo rahaa kiinni siinä.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #63 : 09.02.06 - klo:14:56 »
Nyt en osaa antaa mitään varmaa tietoa, mutta luulisin, että tuollainen asia olisi sovittavissa asiakaspalvelun kanssa.
Minä olen tilannut jokaisesta kampanjasta, joten en ole edes ajatellut asiaa.  :-\

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 09.02.06 - klo:17:13 »
Mulla vähän sama ongelma, edellisestä tilauksesta jäi puuttumaan pari tuotetta ja siinä luki että toimitetaan seuraavan tilauksen yhteydessä. En mä ees tiedä koska mä saan seuraavan tilauksen, eli nekin jää sitten sinne hillumaan... ??? No ne tarttee onneks maksaakin vasta sitten eli ei ainakaan oo rahaa kiinni siinä.
Mä peistasin tonne aiemmin mitä se mun yhteyshenkilö vastasi kun vinisin tosta että kamat saa vasta seuraavan tilauksen mukana.. Systeemiä ollaan muutamassa, mutta en mä siltikään tiedä millon saan kamani sieltä.
www.siameselipstick.com

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 09.02.06 - klo:17:21 »
Greit. No ei voi mitään, pitää vaan toivoa että sais uuden tilauksen kohta.  :-\

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 11.02.06 - klo:18:04 »
Pistin kolmoskuvastosta tilaukseen kauneuskonsultin kautta sen Be Kissable -tuoksusetin ja sitten yhden dödöpuikon. Sanoin samalla, että haluaisin palauttaa ne kaksi huulikiiltoa, joista en tykännyt yhtään. Konsultti sanoi ottavansa palautustuotteet multa samalla, kun tuo sitten nuo uudet ja vähentävänsä palautusten hinnat jo tästä uudesta tilauksesta. Eli kätevästi menee siis.

Harkitsin pitkään Planet Spa -tuotteiden hankkimista, kun kaupan päälle olisi saanut naamion. En kuitenkaan ottanut mitään, kun tosi himottavia tuotteita ei kohdalle sattunut ja osa noista Planet Spa -tuotteista tuntuu kyllä aika kalliille. Mulla taitaa alkaa vaikuttaa se, etten haluaisi ostaa sikaa säkissä...

Uusi kuvasto on kuitenkin kiva taas saada! Olen tuota kolmoskuvastoakin lukenut varmasti sata kertaa... ;D

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 12.02.06 - klo:15:11 »

Siitä AT sarjasta tilasin Straight&sleek hoitoaineen, josta löytyy silikonia heti kolmantena, vähän kyllä hirvitti. Tuloksesta en osaa sanoa mitään, sillä onnistuin heti perään yliannostamaan saman sarjan jätettävän. :-\

Nämä päätin palauttaa. Eihän nekään kalliita ole, mutta kun tiedän, etten jaksa niitä ikinä loppuun käyttää.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 13.02.06 - klo:19:53 »
Tänään tuli paketti, valitettavasti puolet tilaamistani oli ihan kamalia. Ihmettelen edelleen, että miten ne ei saa niihin kuvastoihin oikeanvärisinä niitä värejä :( Näytän parhaillaan ammatinharjoittajalta, kun tuli "vähän" testailtua meikkejä, joiden sävyt ei menneetkään ihan yksiin. Luomiväri oli kyllä vihreä, mummovihreä, ei heleä niinkuin kuvittelin. Eikä sekään ole kenenkään etu, että vaaleaihoinen asiakas saa oranssiin vivahtavan meikkivoiteen kuvan perusteella ostettuna. Äh, alkoi ärsyttää.

Mutta, mullapa on kuvasto 4/2006 hallussani! Uutuustuotteena on vaahtomeikkivoide, sen hankin ihan varmasti. Muista tarjouksista mainittakoon seuraava: Kun tilaa tuotteita yli 30e arvosta, saa paristokäyttöisen manikyyri-pedikyyrisetin ilmaiseksi! Hii, mulla ei oo ikinä ollu sellaista! Joten eiköhän sitä taas jotain tilattavaa löydy ;) Yleisesti ottaen ihan kiva kuvasto, reilusti kaupanpäällisiäkin.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #69 : 13.02.06 - klo:20:35 »
Minulla on myös se kuvasto 4 ja ihania tuotteita on tosiaan luvassa!  :D

Be Kissable -tuoteperhekin näyttää kasvaneen mm. vartalovoiteella.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 15.02.06 - klo:18:58 »
Alkaa ihan huolella taas ärsyttää. Kun koitan maksaa laskua niin tossa ei lue tossa erittelyssä että paljon on loppusumma. Laitoin sitten tuon summaksi joka on tuolla tilisaldossa. Kun mulla tulee osa jälkitoimituksessa, niin ne sitten kai maksetaan erikseen. Miks pitää olla näin hankalaa ja epäselvää.
www.siameselipstick.com

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 16.02.06 - klo:10:52 »
Mulla ainakin oli niin että sain sähköpostiin sen laskun silloin aikoja sitten, ja siinä oli loppusummana se sama joka näkyy siellä tilisaldossa sun omilla sivuilla avonfi:ssä. Sitten siinä oli erikseen ne jotka toimitetaan myöhemmin eli ne tosiaan maksetaan vasta sitten. Kieltämättä vähän epäselvää. Noi sivut ylipäätänsä antaa aika huonon kuvan.

rebecca

• Vieras
« Vastaus #72 : 17.02.06 - klo:12:06 »
Mun mielestä lasku on aina ollut ihan selkeä.
Sen sijaan ihmettelen sitä, miksei niinhin esitteisiin saada asioita oikein kerralla, vaan pitää lähettää sähköpostiin selventäviä tietoja. Varmaan monelta palutukselta vältyttäisiin, kun tiedot olisivat heti oikein. >:(
Tuotteisiin olen kyllä ollut tyytyväinen.  :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 17.02.06 - klo:18:55 »
Lähetin kysymyksen noista palauttamisista/vaihtamisista tonne mun yhteyshenkilölle.
"Sitten mulla olisi kysymyksiä palauttamisesta. Sen käsityksen olen saanut että kokeiltu tuote on palautuskelpoinen? Kun avasin tuon yhden suihkugeelin metallisuojan ja en pidä sen tuotteen tuoksusta niin ei kuitenkaan tulisi käytettyä ja ajattelin sen palauttaa.. Ja kun kampanjassa 2 oli noissa Naturals-tuotteissa se tarjous että osta 1 hintan 3,90, saat 2. hintaan 1,90 niin jos haluan palauttaa/vaihtaa jonkin tuolla tarjouksella hankkimani tuotteen niin mites toi menee oikein? Voinko ottaa tilalle minkä vaan Naturals-tuotteen vai vain saman hintaisen vai miten tuo oikein on.. Haluaisin palauttaa sen avokado-päivävoiteen ja ottaa tilalle persikka-kuorintavoiteen." Mun mielestä ihan asiallinen kysymys ja en mä voi tietää. No vastauksena tuli joku selvitys että miten nuo menee SEKÄ tällänen tosi kiva päivän pelastaja "Voi että, onko nuo ladyt ihan ääliöitä. Palauttaa nyt tommosia, lukekaahan seuraava, tämmösiin meidän aika kuluu.... Ilmeisesti jäänyt sinne vahingossa kun joku oli firman sisällä forwardannut toiselle joka oli sitten vastannut mulle. Enpäs taida sieltä enää tilata kun noin suurta arvostusta saa kun kysyy mieltä askarruttavia asioita kun on siihen rohkaistu.
www.siameselipstick.com

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 17.02.06 - klo:19:04 »
Aika törkeetä!   :o Mun mielestä ihan asiallisia kysymyksiä ja mä tosiaan kans olen ymmärtäny että kokeillun tuotteen voi palauttaa. Antaapa joo tosi hyvän kuvan koko Avonista. Hohhoh.