Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 228707 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #600 : 23.12.08 - klo:01:21 »
No tällä palstalla onneksi voi kirjoitella mielipiteistään kosmetiikasta kriittiseenkiin sävyyn jos on aihetta ja ilman hymistelyjä. Avonilla on mainioita ja toimivia tuotteita hyvällä hinta-laatusuhteella ja sitten löytyy ihan sitä kuraakin, IMO jotkut tukkahärpäkkeet muunmuassa.
Mutta piti tulla itse asiassa kehumaan tuota SkinSoSoft-sarjan vihreää kroppavoidetta, olen ihan koukuttunut sen tuntuun ja tuoksuun. En tiedä sen kiinteyttävistä ominaisuuksista, mutta jos ihon pintaa parantaa, aina parempi! En vain oikein usko noihin kiinteyttäviin voiteisiin.
Suihkugeeli jättää napsakan puhtaan tunteen iholle ja aivan kuin iho kuivuisi vesipisaroista nopeammin, mutta ei kuitenkaan kuivata ihoa, jännä.
Näitä hommailen varmaan toisenkin kerran.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #601 : 23.12.08 - klo:01:37 »
^ Meinasin juuri tulla kehumaan tätä samaa suihkugeeliä, on kyllä hyvää tavaraa! Oli jostain jäänyt pullo kaapin perälle ja ajattelin, et kokeilen tuota ja voi luoja että on hyvää! Iho jää narskuvaksi ja tuoksu kestä iholla pitkään  :-*

Tuo kiinteyttävä kroppa rasvakin löytyy, täytyy koittaa.

Hassu sattuma, että babylissa tuli juuri hehkuttamaan samaa tuotetta, josta minunkin piti tulla ;D

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 23.12.08 - klo:09:47 »

Tuo kiinteyttävä kroppa rasvakin löytyy, täytyy koittaa.

Sitä saa aikansa hieroa ihoon että imeytyy, mutta kuten mainitsin tykkään sen jättämästä tunteesta sekä raikkaasta tuoksusta.
..Täytyy myöntää että kiinteytymisen toivossa hieron sitä vyötäröön ja reisiin aika tunnollisesti jos se nyt sattuisi jotain auttamaan.. :P

*Tuon sarjan nimi on siis se SSS Soft&Firm.

Hassu sattuma, että babylissa tuli juuri hehkuttamaan samaa tuotetta, josta minunkin piti tulla ;D

Kosmiskoukku :D
« Viimeksi muokattu: 23.12.08 - klo:09:55 kirjoittanut babylissa »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 23.12.08 - klo:09:49 »
Nuo Skin So Softin vihreät ovat ihan mahtavia, olen kolme purkkia molempia käyttänyt ja aina vaan tykkään. Sen sijaan saman sarjan vartalosuihke on kamalaa. Sisältää tosi paljon alkoa, eli kuivattaa ja haisee kamalalle. Iho jää siitä napakan ja samalla tahmean tuntuiseksi. Tosi outoa kamaa. En siitä tosiaan ole yhtään välittänyt, mutta joskus Avonilla on niitä pakkauksia, missä on nuo kolme tuotetta samassa ja hinta halvempi, kuin pelkällä suihkugeelillä ja rasvalla erikseen, niin olen sitten sellaisen pakkauksen ostanut.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 23.12.08 - klo:09:56 »
Ahaa, sellaista en ole kokeillut.

Oliko sillä suihkeella mitään kiinteyttävää vaikutusta tai siis, silottiko ihon pintaa mitenkään?

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #605 : 23.12.08 - klo:11:04 »
Joo muuten suihkekin löytyy, en oikein osaa sanoa tästä mitään, kun olen  niin huono käyttämään näitä suihkutettavia :-\ Alkoa sisältää, hajukin jo paljastaa.

Hih, olisko ollut sama tarjous ^^ josta mäkin ostin... Tää paketti yhteis hinta oli 4,90€ tälle kolmelle tuotteelle (hinta tarkastettu kuvastosta juuri). Olis tarttenu hamstrata enempi, jos ois tiennyt.

Nyt odottelen uuden Naturals sarjan tuotteita (Luumu nektariini), kun tulee tohon 01/09  kuvastoon. Raaputa tästä sivua tuoksuteltuani, mietin aikani, että mikä tulee mieleen, niin jotenkin nämä Escadan kausi tuoksuthan ne ::) :D Tilaukseen siis.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #606 : 23.12.08 - klo:12:14 »
Tuo SSS-sarjan vihreä kropparasva on muuten aika hassua tavaraa jos purkki seisoo jonkun aikaa käyttämätötmänä. Siitä erottuu sellanen kirkas neste.

Sain tilaajalahjana sen Unikko paletin ja se olikin hieman erilainen kuin kuvittelin sen olevan. Luulin että ne mustat rajat on vaan siinä kansikuvassa tms. mutta ne onkin ihan siinä paletissakin. Jotkut osiot ovat siis todella pieniä ja niitä on hankala ottaa suurella siveltimellä erikseen, jos haluaa vain jotain tietytä väriä. Kauniin sävyinen tuo kyllä oli, harmi että ei oikein sovi omalle ihonsävylle, olisin kaivannut hieman lämpimämpiä sävyjä. Taitaa mennä kiertoon vaikka siskolle joululahjan lisäkkeeksi.

Ja uusi hajuvesi Wish of Luck on muuten aikas kiva. Tilasin sen vaan kun halvalla sai, ajattelin senkin antaa siskolle, mutta saattaa olla että pidän sittenkin itse. Jotenkin mukavan raikas arkinen tuoksu, ilman mitään tunkkaisuutta tai muuta vastaavaa, mielestäni avonin tuoksuille ominaista ominaisuutta. Ei ehkä mikään maailman pitkäkestoisin tuoksu iholla, mutta tuota kestääkin lisäillä päivän mittaan.
« Viimeksi muokattu: 23.12.08 - klo:12:17 kirjoittanut Norppa »
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 23.12.08 - klo:12:58 »
ilman mitään tunkkaisuutta tai muuta vastaavaa, mielestäni avonin tuoksuille ominaista ominaisuutta.

^Tuon "ominaistunkkaisen" vivahteen olen huomannut niissä Avontuoksuissa joita olen testannut. Ja mulla ei ole ollut kun testiputkiloita tähän asti. En tiedä kokonaisista pulloista, mutta kun alkutestin perusteella ei ole koko pulloa oikein napannut ostaa.
Esimerkiksi Bond Girl tuoksui äkkiseltään hyvälle mutta alkoi sitten vähän aikaa iholla oltuaan ällöttämään :-X.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 23.12.08 - klo:13:19 »
Toisaalta mä en kyllä luottais ihan kamalasti niihin testereihinkään. Mun nenään ne kaikki haisee ihan kamalalle niistä haisteltuina ja jotkut kuitenkin ihan suht. ok:lle pullosta suihkittuna. Voiskohan olla että niissä testereissä on aina EdP?
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #609 : 23.12.08 - klo:13:30 »
Mun mielestä testerit tuoksuvat pahalle, pullosta suihkittuna melkein kaikki ovat parempia. En tiedä mikä siinä on, ei heti uskoisi tuotteen olevan erilaista. Kenties näyte säilyy huonommin tai sitten sitä tulee liian iso määrä pieneen kohtaan.

Minulla on kymmenkunta Avonin tuoksua ja olen ollut todella tyytyväinen, ne pysyvät hyvin iholla ja ovat nukavia, omaperäisiä tuoksuja. Suosikkeja ovat makean hedelmäinen Fire Me Up, kukkainen Urban Flowers Tokyo ja pirteänraikas Wish of Love. Myös puuterisempi ja hieman vaniljainen Wish of Peace on kiva talvella. Petal by Cynbthia Rowley on sekin aika kiva, vähän erikoisempi tuoksu, siinä on hauska pullo.

SuperFull-ripsiväri oli pettymys. Mitätön tulos, lähinnä vain värjäsi. Pohjustuksena muille ripsareille toimii kuitenkin ihan ok.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #610 : 23.12.08 - klo:15:33 »
No ehkä minun pitäisi tarkistaa kokonainen pullo testereiden sijaan. Niistä voi tulla ihan väärä kuva. Voihan sen pullon aina palauttaa :)
Millaisia tuoksuja ovat Fire Me Up ja Tokio, muistuttaako mitään tunnetumpia merkkejä?

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #611 : 24.12.08 - klo:00:29 »
Musta taas SuperFull oli hankintahintaansa nähden erittäin hyvä kapistus. Saa mulla ainakin ripset tuuheiksi heti tyvestä lähtien ilman mitään superklimppejä. Ja harja on tosi jees kumihärpäkkeeksi.

Tilasin tässä lahjoja lähipiiriin joulun alla että nyt sitten mielenkiinnolla odottelen että mitä kaverit tykkää:).

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 24.12.08 - klo:23:14 »
No ehkä minun pitäisi tarkistaa kokonainen pullo testereiden sijaan. Niistä voi tulla ihan väärä kuva. Voihan sen pullon aina palauttaa :)
Millaisia tuoksuja ovat Fire Me Up ja Tokio, muistuttaako mitään tunnetumpia merkkejä?

Tuo Fire Me Up on selkeästi kirsikkainen tuoksu, mutten sitä suoraan osaisi verrata mihinkään. Kohtuullisen makea ja hauska. Tokyo taas muistuttaa aika paljon DG:n Light Blueta, kuitenkin enemmän puumaisella sydäntuoksulla. Kestävyys noissa molemmissa on hyvä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 25.12.08 - klo:02:26 »
Light Blue on yksi vanha suosikkini. Saattaisin sitä Tokiota sitten kokeillakin.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #614 : 25.12.08 - klo:13:06 »
Mulla kävi niin, että en tykännyt yhtään Bond Girlistä, kun näytteestä haistoin, mutta kaveri kun osti tuon tuoksun ja pullosta haistoin, niin voi jestas kun oli ihanaa :)

Miten näyte voi tuoksua eriltä kuin pullosta?   Ainoa hajuvesi jota olen voinut Avonilta käyttää on Summer White. Kaikissa muissa on joku outo tuoksupohja joka vaan etoo.. eilen oli tuon Bond Girlin tuoksunäyte keittiön pöydällä täysin kiinni. Silti haistoin sen karseen hajun joka paikassa. :-X

Joo mäkin tässä jo aiemmin ihmettelin tuota, että miten näyte tuoksuu testeri pullossa niin erinlaiselta :)
Taidampa Tokyo tuoksua kokeilla minäkin. Myös Fire Me Up houkuttaa...