Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209020 kertaa)

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Avon calling?
« Vastaus #615 : 25.12.08 - klo:13:06 »
Mulla kävi niin, että en tykännyt yhtään Bond Girlistä, kun näytteestä haistoin, mutta kaveri kun osti tuon tuoksun ja pullosta haistoin, niin voi jestas kun oli ihanaa :)

Miten näyte voi tuoksua eriltä kuin pullosta?   Ainoa hajuvesi jota olen voinut Avonilta käyttää on Summer White. Kaikissa muissa on joku outo tuoksupohja joka vaan etoo.. eilen oli tuon Bond Girlin tuoksunäyte keittiön pöydällä täysin kiinni. Silti haistoin sen karseen hajun joka paikassa. :-X

Joo mäkin tässä jo aiemmin ihmettelin tuota, että miten näyte tuoksuu testeri pullossa niin erinlaiselta :)
Taidampa Tokyo tuoksua kokeilla minäkin. Myös Fire Me Up houkuttaa...

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 25.12.08 - klo:14:02 »
Tokyossa on tosiaan samaa kuin Light Blue'ssa (joka on ikisuosikkini), mutta se on kukkaisempi LB:n sitrukseen verrattuna. Jos tykkää toisesta, niin melko varmasti tykkää toisestakin. Aika hyvä verrokki on myös toinen ikisuosikkini Armanin Acgua di Gio. Urban Flowers Roma taas on selvästi sitruksisen kirpeä tuoksu, pidän kylä siitäkin.

juuret

• Vieras
« Vastaus #617 : 04.01.09 - klo:15:48 »
No ehkä minun pitäisi tarkistaa kokonainen pullo testereiden sijaan. Niistä voi tulla ihan väärä kuva. Voihan sen pullon aina palauttaa :)
Millaisia tuoksuja ovat Fire Me Up ja Tokio, muistuttaako mitään tunnetumpia merkkejä?

Tuo Fire Me Up on selkeästi kirsikkainen tuoksu, mutten sitä suoraan osaisi verrata mihinkään. Kohtuullisen makea ja hauska. Tokyo taas muistuttaa aika paljon DG:n Light Blueta, kuitenkin enemmän puumaisella sydäntuoksulla. Kestävyys noissa molemmissa on hyvä.

fire me up tuoksut kirsikka, orvokki vetiver
tokyo ananas, kirsikankukka, metsäiset vivahteet

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 04.01.09 - klo:17:06 »
Tuli mieleen, että mun mielestä tuoksukuvaukset pelkästään niiden sisältämien "notes"ien (mitä tuo on suomeksi, btw?) avulla eivät aukea yhtään. On hirmu vaikeaa hahmottaa miltä joku syklaami-persikka-patsuli vois tuoksua. Tietysti se osviittaa antaa, onko kyseessä  raskas, itämainen tuoksu vai kevyen kirpeä vesituoksu. Kaipaan rautalankavääntöä!

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #619 : 04.01.09 - klo:17:28 »
Tuossa fire me up tuoksussa on ihan selvä aniksen tuoksu. Muuttuu kyllä sellaiseksi ihanan makeaksi kukkaistuoksuksi (jos noin voi sanoa) muttei kumminkaan tunkkaiseksi vaan on oikein raikas. Mä olen todella huono kuvailemaan tuoksuja  ;D

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 05.01.09 - klo:07:53 »
Tuli mieleen, että mun mielestä tuoksukuvaukset pelkästään niiden sisältämien "notes"ien (mitä tuo on suomeksi, btw?)

Tuoksunuoteista taidetaan puhua ihan yleisesti.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 05.01.09 - klo:20:39 »
Mutta piti tulla itse asiassa kehumaan tuota SkinSoSoft-sarjan vihreää kroppavoidetta, olen ihan koukuttunut sen tuntuun ja tuoksuun. En tiedä sen kiinteyttävistä ominaisuuksista, mutta jos ihon pintaa parantaa, aina parempi! En vain oikein usko noihin kiinteyttäviin voiteisiin.
Suihkugeeli jättää napsakan puhtaan tunteen iholle ja aivan kuin iho kuivuisi vesipisaroista nopeammin, mutta ei kuitenkaan kuivata ihoa, jännä.

Minusta vihreän SSS:n haju on aika karmee, mutta olen koukkuuntunut vaaleanpunaiseen SS:iin.  ::)

Nyt odottelen uuden Naturals sarjan tuotteita (Luumu nektariini), kun tulee tohon 01/09  kuvastoon. Raaputa tästä sivua tuoksuteltuani, mietin aikani, että mikä tulee mieleen, niin jotenkin nämä Escadan kausi tuoksuthan ne ::) :D Tilaukseen siis.
Jep, luuumu & nektariini on toinen koukkuni. Ihana tuoksu, paitsi suihkeessa jossa haisee alkoholi ekana, mutta siitä kyll jää huoneeseen hyvä tuoksu kun tuo alko haihtuu.

Mun hajuvesi-suosikit on Lacroix ja Ungaro ja Cynthia Rowley Avonin tuoksuista. Pienistä näytteistä on hankala saada kuvaa tuoksusta, pitää kokeilla pidemmän ajan, esim muutaman päivän verran.
« Viimeksi muokattu: 05.01.09 - klo:20:45 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 05.01.09 - klo:23:28 »
Minusta vihreän SSS:n haju on aika karmee, mutta olen koukkuuntunut vaaleanpunaiseen SS:iin.  ::)

Mulla just toisin päin :D

umpula

• Vieras
« Vastaus #623 : 26.01.09 - klo:21:00 »
Vitsi, että mua vihastuttaa.. >:(
Nuo Avonin tuotteet ois opiskelijabudjetille just sopivan hintasia, mutta niihin ei löydy INCI-luetteloita! Ja kun olen sattumoisin allerginen yhdelle ainesosalle, jota paljon kosmetiikassa käytetään, niin jää Avonit ostamatta.
Toki avon.comista voisi pitkän haeskelun jälkeen tärpätä, mutta eipä kovin helpolla ainakaan. Kaikki tuotteet, mitä koitin katsoa, niin ei sieltä löytynyt ollenkaan.
Oisko ihan hullu idea alottaa erikseen Avon INCI-luettelot - keskustelu?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #624 : 26.01.09 - klo:21:17 »
^Avonin INCI:t voinee laittaa samoihin ketjuihin INCI-osioon kuin muidenkin merkkien, muutamia Avonin tuotteitahan sieltä jo löytyy esim. kasvovoiteiden INCI-ketjusta. Tässä ketjussa voi vaikka esittää pyyntöjä, minkä tuotteiden INCI:t toivoisi lisättävän INCI-ketjuihin jos joltain sattuu kyseisten tuotteiden INCI:t löytymään. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #625 : 26.01.09 - klo:21:22 »
Ja sit jostain suomenkieliseltä Avon -keskustelufoorumilta löytyi noita incejä.. En muista osoitetta mut ehkä haulla voisi löytyä..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 26.01.09 - klo:22:02 »
http://www.jaxpe.com/foorumi/index.php

Jenkkien AVON-sivuilta näkee lähes kaikista tuotteista incit.

Mä olen vähän tympääntynyt näihin tuotteisiin, pidän taukoa hankkimisessa. Tai oikeastaan mä olen kyllästynyt aivopestyihin avonilaisiin, jotka eivät näe tuotteissa mitääb huonoa.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #627 : 27.01.09 - klo:08:41 »
http://www.jaxpe.com/foorumi/index.php

Jenkkien AVON-sivuilta näkee lähes kaikista tuotteista incit.

Mä olen vähän tympääntynyt näihin tuotteisiin, pidän taukoa hankkimisessa. Tai oikeastaan mä olen kyllästynyt aivopestyihin avonilaisiin, jotka eivät näe tuotteissa mitääb huonoa.

Oikea asenne sinulla Triina! :)

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #628 : 11.02.09 - klo:22:18 »
Halusin kokeilla jotain muuta Kanebo 38 -tyyppistä ripsaria, ja päädyin mm. edullisen hinnan vuoksi Avonin wash-off waterproof -ripsariin, josta löytyy foorumilta jo muutama maininta. Vertailukohtana on se Kanebon pidentävä 38, ei se perusversio. Väri oli Kaneboon verrattuna aika ohutta, eikä (odotetusti) tuonut ripsiin juurikaan runsautta. Kanebo tekee mun ripsistä hiukan runsaamman näköiset. Musta oli väriltään kyllä tosi mustaa. Laitoin pari kerrosta, ja tulos oli eri näköinen kuin Kanebolla (jota laitan normaalisti vain yhden kerroksen), mutta suurin piirtein samaa tasoa. Harja on tosi kova, tykkään ehkä vähän pehmeämmästä harjasta. Ripsistä varisi kammatessa hiukan väriä. Päivän mittaan väriä varisi vielä hieman lisää. Tää variseminen on mulla ollut ongelmana ripsareiden kanssa melkein aina, ainoastaan tuo Kanebo on ollut melkeinpä täysin varisematon. Illalla suihkussa kokeilin värin vedenkestävyyttä, ja niin kauan kuin ei hangannut, niin ei tuntunut erityisemmin leviävän. Helpommin vaikuttais kuitenkin sotkevan kuin Kanebo. Tää ripsari lähti myös Kaneboa helpommin pois ihan pienellä pesemisellä vedellä ja Avenen hellävaraisella kasvojenpuhdistusaineella, jota myös (vesiliukoisen) silmämeikin poistamiseen saa käyttää.

En siis tuomitse suorilta kelvottomaksi, mutta en nyt aivan ihastunutkaan ensikokeilemalta. Mulle riittää arkena hyvin luonnolliset räpsyt, mutta tän wash-offin kanssa tulos on jo ehkä melkein liiankin naturelli. Kaneboon verrattuna ja muutenkin toi on halpaa kuin mikä, joten sikäli olis todella houkuttava vaihtoehto. Mun silmät on vuotavaiset, enkä voi harkitakaan tavallisia ripsareita, vedenkestävät taas vaatii yleensä niin ärjyt poistoaineet, ettei mun silmänympärykset kestä. Jatkan tän testailua vielä ennen kuin muodostan lopullisen mielipiteen.

Edit, lisäys: Tänään ei varissut! Mutta silmät on kyllä vuotaneet tavallistakin enemmän, voi johtua ripsarista tai jostain muusta. Plussana sanottakoon, että tuo ripsari ei ole tosiaan sotkenut, vaikka silmistä ryöppyää vettä.
« Viimeksi muokattu: 12.02.09 - klo:18:17 kirjoittanut slala »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 22.02.09 - klo:17:04 »
Onks kukaan testaillut Christian Lacroixin uutuushajua?
« Viimeksi muokattu: 23.02.09 - klo:22:17 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion