Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213995 kertaa)

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Avon calling?
« Vastaus #630 : 23.02.09 - klo:17:56 »
On kokeillut. Vaikutti ensin oudolta, jotenkin miehekkäältä, mutta muuttui iholla hetken päästä ihan hyväksi. Vaikea kuvailla.... Ei mikään kevyt mutta samalla raikas. Tuntuu myös olevan erittäin kestävä tuoksu.
1c F i

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #631 : 01.03.09 - klo:13:05 »
Kokemuksia glimmerstick tuotteesta? Kestääkö luomilla ja levityykö hyvin?

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 01.03.09 - klo:15:50 »
Kokemuksia glimmerstick tuotteesta? Kestääkö luomilla ja levityykö hyvin?

Minulla ei ole yhdestäkään Avonin luomiväristä kovin hyvää kuvaa. Pigmentti ei ole kovin kummoinen, menettelee jos meikkaa kevyesti eikä edellytä huippupysyvyyttä.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 03.03.09 - klo:18:20 »
Kenelläkään kokemuksia Avonin valkoinen tee - puhdistusgeelistä?  :)
OT: ihania uusia hymiöitä!
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 03.03.09 - klo:21:49 »

Ihan OK tuote, ei ylivoimaisen hyvää - käytän Dermalogicaa vaihteeksi, joka on iholleni parempi.
OT myös: joo, vautsi mitä hyvmiöitä :tuc
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

juuret

• Vieras
« Vastaus #635 : 13.03.09 - klo:11:32 »

Itselläni tämä virkistää kasvoja jos on väsynyt päivä takana ja siihen ne ambullit mukaan vielä lueteltuna, iho on raikas ja kuitenkin puhdas.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 13.03.09 - klo:13:20 »

Mulla on tämä melko käyttämättömänä kaapissa, oli todella kuivattavaa herkälle iholleni. Jostain syystä jäi aikoinaan palauttamatta.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 13.03.09 - klo:16:15 »
Kiitoksia vastauksista.  :)

Tilasin avonilta kuolleenmeren mineraaleja sisältävän kasvonaamion ja sake & riisi kasvonaamion  :ts
En ole oikein innostunut näistä muista avonin tuotteista, mutta kasvonaamiot ovat kyllä ihania!
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #638 : 16.03.09 - klo:09:25 »
Mun mielestä Avonin luomivärit on just parhaita! Varsinkin luomivärineloset ja ykköset, siis perinteiset puuteriluomivärit. Stick-mallisista en tykkää kun väriä on vaikea saada pysymään. Myös voidemaiset pysyvät hyvin, ilman vanoja luomivaossa.
1c F i

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #639 : 29.04.09 - klo:20:56 »
Sattuipa tänään erään tilaisuuden yhteydessä Avon-jälleenmyyjä esittelemään tuotteita ja pitämään ylistävää myyntipuhetta lafkasta. On kuulemma maailman myydyin merkki (niin kukapa ei niin väittäisi), tuotteet eivät sisällä mitään E-koodeja, huulipunat pysyy aamusta iltaan, iho voi loistavasti sen jälkeen, kun Avonia alkaa käyttämään ja kaikki on niin ihanaaaaaaaaaaaa!
No, kuitenkin kiinnostuin muutamasta tuotteesta, mutta ennen niiden hankkimista haluaisin kuulla vähän kokemuksia muiltakin, kun yli-innokkaalta myyjältä.
Eli mua kiinnostaisi Precicion Glimmer - luomivärit ja etenkin sävyt Lilac ja Deep Purple? Varisevatko miten ja kuinkas pysyvyys luomella? Toinen mikä kiinnostaa on True Colour-luomivärinelikoista paletit Vintage Violets ja Denim Blues. Onko noissa paleteissa ja väreissä miten hyvin pigmenttiä ja entäpäs näiden pysyvyys?

Ihan kivoja ja kohtuullisen edullisia tuotteitahan nuo tuntuvat olevan, mutta härregyyd alkaa vähintäänkin epäilyttää tuommoinen tolkuton ylistäminen ja "muut merkit ei oo mitään meidän rinnalla" - asenne. Äääk.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 30.04.09 - klo:09:54 »
^ Luomiväreistä ainoastaan Perfectwearin pullossa olevassa luomivärissä on kunnolla pigmenttiä. Muut ovat aika vaaleita tapauksia. Precision Glimmerissä on ihania värejä,hyvä levittyvyys, mutta ovat kovin vähäpigmenttisiä.

Olen kahlannut Avonin tuotteita lävitse viimeisen vuoden aikana ja käyttöön ovat jääneet muutamat tuotteet:
- huulipunat (herkullisia värejä, rasvaisia, mutta Perfectwearia lukuunottamatta nopeasti häviäviä -silti kokeilun arvoisia, olen jemmannut näitä koska halpoja ja ihania muuten)
- ripsivärit (melko lailla kaikki hyviä)
- Perfectwear nestem. värivoide (pysyy ja pysyy, ei kuivata, vahva pigmentti); yleisesti Perfectwear sarja PAITSI luomiväri joka on voidemainen ja hylsyssä; PF:n alaisuudessa on kahdenlaisia luomareita siis
- kynsilakat (tosin en tiedä onko laatu muuttunut juuri tapahtuneen uudistuksen jälkeen
- kalliimmat hajuvedet & suunnittelijoina muut 'isot nimet' (Lacroix etc.)
- suihkutuotteet (kaikki hyviä)
- Planet Spa-tuotteet
- Skin so soft, jos tykkää hajusteista
- jalkojenhoitotuotteet, en muista nimeä - jos tykkää hajuista

Osa tuotteista aiheuttanut mulle pahan allergian (Anew), sen jälkeen tuli sama Skin Solutions-sarjasta joka sekin taitaa olla nyt uusittu.

Kokonaisuutena ottaen sarja on epätasainen, tuotteet jatkuvasti vaihtuvat osan palatessa ja osan häipyessä (kerskakulutusta, miten maapallo kestää tätä ja monta muuta asiaa...). Hajut tökkivät useita, useat hajut ovat karseita. Mutta silti olen löytänyt omat lempparini kuten yllä listasin. Nykyään osaan jo ostaa itselleni soveltuvimmat laajasta valikoimasta. Osa tuotteista on mennyt roskiin, niin huonoja ovat olleet minulle.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #641 : 30.04.09 - klo:17:39 »
Sattuipa tänään erään tilaisuuden yhteydessä Avon-jälleenmyyjä esittelemään tuotteita ja pitämään ylistävää myyntipuhetta lafkasta. On kuulemma maailman myydyin merkki (niin kukapa ei niin väittäisi)
vähintäänkin epäilyttää tuommoinen tolkuton ylistäminen ja "muut merkit ei oo mitään meidän rinnalla" - asenne. Äääk.

Mua kanssa ällöttää tuollainen ylistys ja ylikehuva asenne, ylipäätään en innostu ollenkaan näistä tuttaville tyrkytettävistä brandeista, vaikka miten kivoja tuotteita olisi. Mutta joo, asiani oli, että tuo maailman myydyin brandi-väite ei ole ihan tuulesta temmattu, vaikka se siltä näin suomalaisittain kuullostaakin. Vuoden 2007 tietojen mukaan Avon oli liikevaihdoltaan maailman viidenneksi suurin kosmetiikkafirma. Kaikki nuo neljä Avonin edelle menevää ovat sellaisia, joiden omistuksessa on useita eri brandeja, jolloin liikevaihto tietty jakautuu niiden saman firman eri brandien kesken. Avonilla on myös ollut aika hyvin kasvua viime vuosina Itä-Euroopassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #642 : 02.05.09 - klo:21:43 »
Tuli tilattua taas muutama tuote Avonilta. Kylpyvaahto, ripsiväri, karvanajogeeli + karvankasvuahillitsevä voide sekä sellainen ihme voide jolla pitäisi sentit sulaa. Tuo viimeinen on pakko olla humpuukia, mutta aion silti testata sen.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 02.05.09 - klo:22:03 »
Raportoithan sitten. :) Mulla on kanssa harkinnassa Avon-tilaus, kun menin vihdoinkin hankkimaan tunnukset sinne. Aiemmin olen tilaillut työkaverin kautta.

Oikeastaan vaan vartalojuttuihin olen ollut myyty, kasvotuotteet tai meikit eivät houkuta mua laisinkaan. Ripsareista löytyy kyllä hyviä, kuten mun everlasting suosikki Super Full. Tällä tulee tosi juhlaräpsyt, eikä hinta ole paha. Hajuvesiä olen muutamaa käyttänyt, mutta nekin olleet enimmäkseen "ihan kiva"-kategoriaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

juuret

• Vieras
« Vastaus #644 : 04.05.09 - klo:11:36 »
Sattuipa tänään erään tilaisuuden yhteydessä Avon-jälleenmyyjä esittelemään tuotteita ja pitämään ylistävää myyntipuhetta lafkasta. On kuulemma maailman myydyin merkki (niin kukapa ei niin väittäisi)
vähintäänkin epäilyttää tuommoinen tolkuton ylistäminen ja "muut merkit ei oo mitään meidän rinnalla" - asenne. Äääk.

Mua kanssa ällöttää tuollainen ylistys ja ylikehuva asenne, ylipäätään en innostu ollenkaan näistä tuttaville tyrkytettävistä brandeista, vaikka miten kivoja tuotteita olisi. Mutta joo, asiani oli, että tuo maailman myydyin brandi-väite ei ole ihan tuulesta temmattu, vaikka se siltä näin suomalaisittain kuullostaakin. Vuoden 2007 tietojen mukaan Avon oli liikevaihdoltaan maailman viidenneksi suurin kosmetiikkafirma. Kaikki nuo neljä Avonin edelle menevää ovat sellaisia, joiden omistuksessa on useita eri brandeja, jolloin liikevaihto tietty jakautuu niiden saman firman eri brandien kesken. Avonilla on myös ollut aika hyvin kasvua viime vuosina Itä-Euroopassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa.

Onhan tässä kehuttavaa kun olemme suoramarkkinointiyritys numero 1 maaliskuun -09 palkittiin. Joten kehumisen varaa on. Ja Oriflame oli vasta neljäntenä.