Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209146 kertaa)

Poissa Lene

• HAIRahtanut
Vs: Avon calling?
« Vastaus #645 : 04.05.09 - klo:14:34 »
Onhan tässä kehuttavaa kun olemme suoramarkkinointiyritys numero 1 maaliskuun -09 palkittiin. Joten kehumisen varaa on. Ja Oriflame oli vasta neljäntenä.

Vaikka kuinka olisi suoramarkkinointiyritys numero 1, niin sehän ei kerro mitään tuotteiden laadusta, vaan pelkästään markkinointikoneiston koosta (myyjien/konsulenttien määrästä).
« Viimeksi muokattu: 06.05.09 - klo:11:08 kirjoittanut Kikka »
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #646 : 04.05.09 - klo:21:59 »
Onhan tässä kehuttavaa kun olemme suoramarkkinointiyritys numero 1 maaliskuun -09 palkittiin. Joten kehumisen varaa on.

Joo, toki hieno saavutus niin kuin Avonin liikevaihto ja markkinaosuus muutenkin, ei siinä mitään. Oma pointtini tuossa hehkutuksen kritisoinnissa oli, että haluan kuulla faktatietoja tuotteista, enkä mitään oman bandin hehkutusta ja muiden  lyttäämistä. Ja en nyt tarkoita, että Avonilla ei olisi hyviä tuotteita siinä missä millä hyvänsä brandilla vaan, että yltiöpäinen hehkutus ja tyrkytys ovat omasta mielestäni vastenmielistä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 04.05.09 - klo:22:26 »
^Todella älykästä markkinointia olisi sellainen, että kertoisi sekä plussat että miinukset. On ostajien aliarvioimista jos luulee että lapsellinen ylikehuminen menee lävitse.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 05.05.09 - klo:20:58 »
Ihan totta. Komppaan edellistä. Mulla henkilökohtaisesti ei ole tullut vastaan yhtään sarjaa, missä kaikki tuotteet olisi helmiä, eikä asia tosiaan ole näin Avoninkaan kohdalla, vaikka monesta tuotteesta pidänkin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #649 : 06.05.09 - klo:11:08 »
Tuo juuri, että millään merkillä ei voi kaikki tuotteet olla hyviä ja mulla ainakin hälytyskellot rupeaa heti soimaan, jos myyjä kehuu KAIKKIA tuotteita muita paremmaksi. Vielä enemmän mut saa varautuneeksi asenne, että kaikki muut lafkat on ihan turhia ja huonoja. Mä ainakin arvostan myyjää, joka suhtautuu kriittisesti myös "omiinsa".
Ylpeä toki voi olla myyntituloksista ja menestyksestä, mutta senkin voi ilmaista muita tyrmäämättä.  :ts
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 23.05.09 - klo:22:35 »

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #651 : 13.06.09 - klo:10:17 »
Minä olen niin onneton sanomaan ei  ???  Myyn taas Avonia syystä, että sitä pyydetään... no jos myynnit on yli sen 80€ niin saanhan siitä itselleni vähän hyöytäkin, mutta minä olen jo kuin sekatavarakauppias. Kauttani kun saa Avonin lisäksi myös Oriflamea ja Dermosiliä.

Tällä hetkellä Dermot johtaa kilpailua.  :D

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 13.06.09 - klo:11:12 »
^Ilmeisesti jotkut ovat löytäneet omansa Avonilta, joka on saavutus kyllä siinä tuoteviidakossa ja jatkuvista tuotteiden vaihtumisista. Myydäänkö Dermosiliä siis  eniten? Kuinka paljon muuten  valituksia ja vaihtoja on tullut Avonista ja mitkä pahimmat tuotteet siellä? Ja mitkä myydyimmät?
« Viimeksi muokattu: 13.06.09 - klo:11:41 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 13.06.09 - klo:18:13 »
Mä pidin puolen vuoden tauon Avonista. Edelleenkin vierastan "avonilaisuutta" ja toivoisin tämän olevan muuntyyppinen merkki, mutta on siellä vaan hitsi vie hyviä tuotteita etenkin ihonhoidon ja tuoksujen puolelta. Näillä tuntuu tulevan oikeasti tuloksia ja tuotteita on miellyttävä käyttää ja sen lisäksi hintataso on edullinen.

En myy tuotteita muuta kuin itselleni  ;D ellei joku nimenomaan jotain tule haluamaan ja kysy. En siis jakele kuvastoja tai muuta.

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #654 : 13.06.09 - klo:20:11 »
^Ilmeisesti jotkut ovat löytäneet omansa Avonilta, joka on saavutus kyllä siinä tuoteviidakossa ja jatkuvista tuotteiden vaihtumisista. Myydäänkö Dermosiliä siis  eniten? Kuinka paljon muuten  valituksia ja vaihtoja on tullut Avonista ja mitkä pahimmat tuotteet siellä? Ja mitkä myydyimmät?

Palautuksia ei Avonilta ole tullut muuta kuin rikki menneen tuotteen vuoksi. Viimeksi vaihtoon meni kello joka ei toiminutkaan.
Eniten myyn shampoita ja suihkugeelejä. Lisäksi menee jonkun verran meikkivoiteita ja hajuvesiä.

Pahimmasta tuotteesta en osaa sanoa, mutta itse en voi käyttää heidän hajuvesiään. Saan niistä pääsäryn vaikka pitelisin vain niitä pieniä hajuvesinäytepulloja.

Dermosiliä menee eniten. Tein viime kuussa yli 200€ tilauksen ja nyt on pakattavan myös yli 200€ tilaus. Minulla on asiakkaita jotka eivät Dermot löydettyään mitään muuta enää tilaakaan. Avoneita ostetaan halvan hinnan vuoksi ja jotkut myös laadun vuoksi.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 14.06.09 - klo:13:28 »
^Itse olen joutunut palauttamaan Avonilta yhden laatikollisen (sis. voiteita ja meikkejä) takaisin, synä voiteiden aiheuttama allergia. Ja toisen kerran ison satsin Anew-tuotteita, sama syy. Tilaan tuotteita vain itselleni.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 18.06.09 - klo:22:14 »
Mä tilasin nyt ekaa kertaa Avonin tuotteita kun tuttu alkoi näitä myymään. Tuli tilattua ripsaria, kynsilakkaa, rajauskynä, luomiväripuikko, kosteusnaamio ja hajuvesi. Hajuvesi on tuo tarjouksessa ollut Brazil Beat ja mä tykästyin kyllä heti. Tästä taisi tulla uus lemppari.  :D Kynsilakka on Gold nailwear pron punainen sävy ja ainakin levittyi nätisti ja vaikutti aika laadukkaalta. Mä kun käytän vaan halpislakkoja niin ihan yllätyin tästä, odotukset eivät olleet korkealla. Viime kuvastossa oli ihan kauheasti kaikkea kivaa ja jouduin karsimaan etten tilaisi niin paljoa (tilasin 35 eurolla loppujen lopuksi joka on mulle tosi paljon kertaostoksena kosmetiikkaan). Nyt uudessa 9/2009 kuvastossa ei ollut oikeastaan mikään mikä mua kauheasti kiinnostaisi. Johtuu varmaan siitäkin että siellä on kauheasti huulijuttuja ja mä en ole koskaan osannut tai tykännyt käyttää huulipunia ja -kiiltoja.

Mua kiinnostaisi tietää minkälaatuisia Avonin dödöt on? Pitääkö hyvin hien poissa, ärsyttääkö ihoa? Voisin pari tuosta uudesta kuvastosta kyllä tilata kun multa on just yks Rexonan dödö loppumassa.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 18.06.09 - klo:23:25 »
^Mun kokemus on että dödöt eivät ole hyviä Avonilla.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #658 : 20.06.09 - klo:09:50 »
Oon löytänyt Avonilta yhden tuotteen yli muiden, MagiX face perfector, väritön meikkivoide joka tasoittaa ihon tosi sileäksi ja sisältää SPF 20. Tän päälle levitän vielä ohuelti jotain värillistä meikkiä/puuteria mut tekee kyllä jo yksistään ihan täydellisen ihon. Silikonia selvästi sisältää mutta ainakaan mulle ei aiheuta mitään tukkeumia tms.
Tykkään myös useimmista päivä-ja yövoiteista mitä olen Avonilta tilannut. Hyviä ja halpoja. Samoin meikkikynät ja ainakin poskipuna toimii hyvin. Kynsilakat ja kynnenvahvistajat on tosi hyviä.

En viitsi alkaa myymään näitä, mutta itselleni tilaan silloin tällöin sillä 80 eurolla kun siitä saa sen -25% alennusta eikä postikuluja.

Mä vertaisin Avonia lähinnä Lorealiin (meikit ja ihonhoito) ja Maybellinen meikkeihin laatutasoltaan.
« Viimeksi muokattu: 20.06.09 - klo:09:53 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #659 : 20.06.09 - klo:18:53 »
Ei tuu kyllä Avonia tai oikein muitakaan, jotka pitää erikseen tilata joltain, tilattua. Vaivattomampaa kun voi itse tilata esim. netistä tai ostaa kaupasta.
Kyllä vähän tulee mietittyä jos tyrkyttää ja kehuu oman firman tuotteita maailman parhaimmiksi, vaikka toki kaikki eivät näin toimikaan.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey