Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 204944 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Avon calling?
« Vastaus #660 : 20.06.09 - klo:20:13 »
^Mä tilaan ainakin itse netistä noi avonit.. Siis ensin liityin Avonin kautta konsultiksi ja sen jälkeen olen välillä tilaillut tuotepaketteja itselleni. Ei oo kukaan koskaan tyrkyttänyt mitään, sillä sellaista en sietäis yhtään.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 21.06.09 - klo:17:46 »
Sama juttu kuin Ellulilla. Tämä firma on ollut siitä kiva, että piirimyyntipäällikkö taimikäsenytoli ei tosiaan ahdistele yhtään, joitakin sähköposteja vain tulee. Voi ihan rauhassa tilata silloin kun huvittaa.

Oriflamen kanssa alkoi nyppimään, kun koko ajan tuli tekstiviestiä, että olthan tulossa kampanjailtaan ja sitä ja tätä aika painostavaan sävyyn... saa mulla karvat pystyyn.

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #662 : 24.06.09 - klo:19:43 »
Selailin tätä ketjua läpi, mutta en jaksanut aivan läpi kahlata. Eli täytin Avonin sivuilla lomakkeen, jolla liityin kauneuskonsultiksi. Tarkoituksena tilailla lähinnä itselle, mahdollisesti myöhemmin lähipiirillekin tuotteita. Nyt minua on sitten kovasti pommittanut tämä oman alueeni tiimi-ihminen (mikä onkaan). Eli saanko tunnukset ja mahdollisuuden tilata ainoastaan tapaamalla tämän tiimi-ihmisen ja osallistumalla kauneuskonsulttikokoukseen? Kuvaston jo sain ja siitä kiinnostavia tuotteita löysin, mutta en jaksaisi tarkemmin osallistua mihinkään avon-toimintaan, kun olen kiinnostunut ainoastaan tilaamaan näitä itselleni.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #663 : 24.06.09 - klo:20:02 »
Mulla hoitui kaikki puhelimitse, tunnukset sain käyttöön parissa päivässä. Tarvitsi ainoastaan sotun.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #664 : 24.06.09 - klo:20:24 »
Mulla hoitui kaikki puhelimitse, tunnukset sain käyttöön parissa päivässä. Tarvitsi ainoastaan sotun.

Sama juttu.

Ei tartte tavata ketään ja itse saa tilaukset tehtyä netistä+postista tulee paketti. En olis mukaan lähtenytkään jos pitäis jonnekin helkkarin koulutuksiin mennä  ;) Mua ei myyjäksi värvätä.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #665 : 24.06.09 - klo:21:02 »
Eipä ole kukaan Avonista minua hätyytellyt puolentoista vuoden aikana, ja jos yrittää, sanon kiitos ei. Eli olen konsultti-nimikkeellä mut tilaan vaan itselle, se onnistuu.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #666 : 24.06.09 - klo:21:05 »
Kiitos vastanneille :) Minua on siis pommitettu nyt parin päivän aikana jo sähköpostilla, puhelimella ja kirjeellä. Mutta koska olen kaivannut miettimisaikaa, en ole vielä vastannut. Mutta jospa nyt tuolle tiimi-ihmiselle tms. laitan sähköpostia. Sillä ei kyllä miusta mitään suoramarkkinointihaita tehdä, vaikka kuinka haluaisivat.
« Viimeksi muokattu: 24.06.09 - klo:21:25 kirjoittanut Maii* »

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #667 : 29.06.09 - klo:21:00 »
Jos joku konsultti osais miulle vastata, et millon Avonilta on tulossa uus kuvasto? Ite tuossa ilmottauduin konsultiks, että itse saisi tehdä tilaukset. En ole koskaan Avonia tosin kokeillut, mutta nyt pitää sitten kokeilla :)
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #668 : 29.06.09 - klo:21:04 »
^Nuo kuvastojen voimassaolot voi aina tarkistaa nettisivuilta. ;)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #669 : 29.06.09 - klo:21:22 »
^ Juu, mut Avonin nettisivut on ollu jo hetken aikaa kaatuneina, niin ajattelin kysellä asiaa täältä :D

Edit. Juu, Googlettamalla löytyi e-kuvasto. Sieltäpä sit pongasin tuon päivämäärän :)
« Viimeksi muokattu: 29.06.09 - klo:22:16 kirjoittanut tiita »
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

juuret

• Vieras
« Vastaus #670 : 30.06.09 - klo:12:02 »
Selailin tätä ketjua läpi, mutta en jaksanut aivan läpi kahlata. Eli täytin Avonin sivuilla lomakkeen, jolla liityin kauneuskonsultiksi. Tarkoituksena tilailla lähinnä itselle, mahdollisesti myöhemmin lähipiirillekin tuotteita. Nyt minua on sitten kovasti pommittanut tämä oman alueeni tiimi-ihminen (mikä onkaan). Eli saanko tunnukset ja mahdollisuuden tilata ainoastaan tapaamalla tämän tiimi-ihmisen ja osallistumalla kauneuskonsulttikokoukseen? Kuvaston jo sain ja siitä kiinnostavia tuotteita löysin, mutta en jaksaisi tarkemmin osallistua mihinkään avon-toimintaan, kun olen kiinnostunut ainoastaan tilaamaan näitä itselleni.

Vaikka otat itsellesi tunnukset, kokouksiin ei ole pakko osallistua jos ei halua tai matka on pitkä niihin, mutta niissä olisi hyvä käydä, yleensä näkee uutuustuotteita ja niiden käytöstä voi saada vinkkejä, itse suosittelisin ainakin käymään ihonhoito- ja meikkikoulutukset, ja varsinkin ihonhoitokoulutuksessa kannattaa käydä silloin saat omilla tunnuksilla ostettua Avonilta edullisesti tuotteita jotka ovat nimellä ihonhoitosetit, niitä on 3 erilaista ja kaikki voit tilata jos haluat edullisemmin kuin kuvaston hinnoilla.

^ Juu, mut Avonin nettisivut on ollu jo hetken aikaa kaatuneina, niin ajattelin kysellä asiaa täältä :D

Edit. Juu, Googlettamalla löytyi e-kuvasto. Sieltäpä sit pongasin tuon päivämäärän :)

Minä pääsin eilen tällä osoitteella Avonin omille sivuille : https://www.avon.fi/REPSuite/loginMain.page
« Viimeksi muokattu: 30.06.09 - klo:12:06 kirjoittanut juuret »

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #671 : 30.06.09 - klo:12:22 »

En mä oo ainakaan ikinä käynyt missään vaikka tilailen muillekin, jotenkin tuntuu että se olisi enemmän mainostamista kuin puolueetonta kouluttamista. Mun tiimin vetäjä ei onneksi mihinkään painostakkaan, jos painostaisi olisin varmaan lopettanut avon-hommat jo aika päiviä sitten ihan periaatteesta  :D Eli ei siis ole todellakaan pakko käydä missään tai nähdä ketään, ja tilata voit ihan niin paljon tai vähän kuin huvittaa.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

höpsötär

• Vieras
« Vastaus #672 : 01.07.09 - klo:12:32 »
Olin 3 vuotta Avonin "konsultti" minäkin, joskus harvoin välitin tilaushinnoilla ystäville ja sukulaisille, enimmäkseen itselleni ja tyttärille lahjaks tilailin. Sitten alkoikin verottaja ilmoitella, että mun täytyis tehdä veroilmoitus, jossa näkyy kuinka paljon olen myynyt ja millä voitolla. Siihen loppui mun Avonin asiakkuus, en sietänyt verottajan ahdistelua varsinkin kun sanoivat, että Avonilta ilmoitettiin minut konsultiksi, vaikken itseäni sellaisena pitänyt.

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #673 : 02.07.09 - klo:20:56 »
Nyt on tunnukset saatu ja tilausta pääsen tekemään. Tosi innokas tämä minun yhteyshenkilöni, toki ymmärrän, että haluavat rekrytoida porukkaa, pitäisi mennä minun sinne ja tänne. Vähän kierrellen olen vastannut, en tiedä pitäisikö häntä sitten tässä joku kerta käydä tapaamassa. Olen hänelle kyllä sanonut, että hyvin pienimuotoisesti tätä aion tehdä, mutta selitti jo tapahtumista, joihin voisi mennä... Mutta innolla odotan, että pääsen tuotteita kokeilemaan. Myymisestä en kyllä ole vieläkään tippaakaan kiinnostunut.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #674 : 02.07.09 - klo:22:26 »
^^Ois hauska tietää mitä verottaja pitää konsulttimyynnin rajana. Olen ollut Colosella, Avonilla ja Oriflamella ja toistaiseksi ei vielä ole tullut koskaan huomautuksia tuosta. Kun ostaa itselle ei tosin saa törsättyäkään valtavia summia. Jos on todella suuret myynnit (tai itselle ostaminen) niin varmasti verottaja ottaa omansa.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion