No niin, ensivaikutelmia uusista luomiväreistä joita en tosin edelleenkään ole luomiin asti saanut mutta kädelle kuitenkin. Pysyvyydestä ja käyttäytymisestä luomilla en siis pysty kommentoimaan mitään, mutta koostumus vaikuttaisi hiukan paremmalta kuin vanhoissa ja ne pysyvät ihan hyvin pohjustajan päällä.
Mocha Latte on mun nähdäkseni onneton

Tässä on kolme täysin mattaa sävyä ja yksi hohtavampi ja pigmenttiä vähän niin ja näin. Alakulman pronssinen nappi on hohtava ja oikein kaunis, mutta hailukka iholla. Vaaleimmassa värissä ei ole yhtään pigmenttiä, se on kelvoton. Kahdessa oikean reunan ruskeassa on vähän paremmin, mutta ne ovat taas rumia sävyinä. Tulee erehdyttävästi mieleen mummojen paksut sukkahousut. Jos kaipaa tosi hillittyä arkipalettia nimenomaan mattaisena niin tämä menettelee, muiden ei kannata vaivautua. Mun ei tee yhtään edes mieli kokeillakaan luomille.
Smokey Eyes ei ole aivan yhtä matta, useimmissa sävyissä on hillittyä hohtoa. Pigmentiltään tämä on peestä

Vaaleanpunaisesta ei irtoa juuri mitään, vaaleampi harmaa on hailea skin ja tummemmasta harmaasta riittää juuru ja juuri banskun varjostamiseen, mutta ei sen vahvempaan. Valkoinen on... no, valkoinen. Saa sillä korostukset varmaan tehtyä. Sävyissä ei ole oikein eloa, ne ovat selkeitä ja puhtaita perusvärejä vailla vivahteita. Tämä muistuttaa hiukan Diorin Spring Bouquet-palettia väreiltään ja jälkimmäinen on noin sata kertaa kauniimpi...
Purple Haze on sitten se helmi tästä joukosta (mikä ei vielä ole kovin paljon sanottu

). Siitä löytyy hiukan paremmin pigmenttia ja kauniit, murretut sävyt. Tällä saa monipuolista jälkeä. Kaksi vaaleinta sävyä ovat melko mitäänsanomattomia, mutta tummassa luumunvärisessä on paremmin väriä ja harmaa on erittäin hyvä. Se on kaunis, hillitysti hohtava grafiitinharmaa ja intensiivisyyttä löytyy.
Tarjouksessa nämä maksavat alimmillaan noin 7,50 konsualennuksen kanssa, siihen hintaan voi jo suositella Purple Hazea ja muita suurella varauksella. Itse olen pettynyt.