Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209175 kertaa)

juuret

• Vieras
Vs: Avon calling?
« Vastaus #675 : 15.07.09 - klo:13:18 »
Jos on todella suuret myynnit (tai itselle ostaminen) niin varmasti verottaja ottaa omansa.

Sen takia moni joutukin verottajalle ilmoittamaan myyntinsä, koska myynnit olivat isoja määriä O:)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #676 : 15.07.09 - klo:13:27 »
Mikähän se "ison myynnin" raja sitten on. Mulla oli Avonin laskut viime vuonna ehkä max. 1500 e yhteensä. Tänä vuonna varmaan vähemmän. Vaikka olisin kaikki myynyt muille, niin voittoahan tuosta tulisi naurettavan pieni summa kuitenkin. Mutta siis missä vaiheessa alkavat kysellä?

tiina1982

• Vieras
« Vastaus #677 : 15.07.09 - klo:13:30 »
Niimpä, tätä mäkin pohdin, että milloin mahdollisesti alkavat kysellä...? Mulla todella vähäiset myynnit ja jos verottaja tähän puuttuu vielä, niin mulla jää kyllä avonin myynnit siihen :)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #678 : 15.07.09 - klo:18:48 »
Jos on todella suuret myynnit (tai itselle ostaminen) niin varmasti verottaja ottaa omansa.

Sen takia moni joutukin verottajalle ilmoittamaan myyntinsä, koska myynnit olivat isoja määriä O:)

Tietysti tarkoitin yllä olevassa lainauksessa sitä, että myynnistä toisille tulee verotusta, mutta ei tietty pitäisi tulla itselle ostamisesta. Verottajalle on vaan vaikea tietty osoittaa että ostaa itselleen isoja määriä ilman myyntiä. Itse rutiininomaisesti olen raportoinut verottojalle pienet myynnit yksinkertaista kirjanpitoa pitämällä (tulot-menot), kuitit tositteena.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

juuret

• Vieras
« Vastaus #679 : 17.07.09 - klo:13:12 »

Itse rutiininomaisesti olen raportoinut verottojalle pienet myynnit yksinkertaista kirjanpitoa pitämällä (tulot-menot), kuitit tositteena.

Se on hienoa että teet niin eivät ainakaan pääse sanomaan mitään, ja ei se paljoakaan vie aikaa kun kirjaa ylös kaikki suoritukset ja ilmoita siitä sitten verottajalle, ettei todellakaan tule jälkimaininkeja.

Poissa Maii*

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #680 : 10.09.09 - klo:18:34 »
Täyttelin Avonin tilauslomaketta ja huomasin, etteivät "liikennevalot" toimi tilauksen tarkastelussa. Onko ne poistettu vai onko kyseessä hetkellinen toimintahäiriö?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #681 : 13.09.09 - klo:15:53 »
Mulla on ollut nyt vähän aikaa käytössä Simple Elements sarjan Meadow Dew edt ja olen tykännyt tästä arkituoksuna tosi paljon. Tuoksu on sellainen raikkaan vihreä, muttei kuitenkaan kirpeä. Hyvin pehmoinen ja puhdas tuoksu, joka sopii arkeen hyvin. Mulla on myös saman sarjan Warm Sunshine, joka on lämpimämpi, mutta myös hyvin puhdas tuoksu. Molemmat hyviä.

Skin So Softin vaaleanpunainen (vanhaa sarjaa) vartalovoide on myös miellyttävä käytössä. Imeytyy nopeasti ja tuoksuu parfyymimaiselle. Kosteutustehot riittää ainakin tähän vuodenaikaan hyvin. :-*

Mulla on nyt pitkästä aikaa ollut enempi näitä Avonin tuotteita käytössä ja hitsi vaan, että mä tykkään näistä. Ihonhoitotuotteet tuntuu mukavilta käyttää ja kroppatuotteissa ja tuoksuissa on kivat tuoksut ja hyvä hinta-laatu suhde. Meikkejä en ole muita edelleenkään kokeillut, kuin muutamaa ripsiväriä ja cool pout huulikiiltoa, eikä varmaan tule kokeiltuakaan, kun ei sillä saralla ole oikein tarvetta uusille tuotteille.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

juuret

• Vieras
« Vastaus #682 : 13.09.09 - klo:18:45 »
Täyttelin Avonin tilauslomaketta ja huomasin, etteivät "liikennevalot" toimi tilauksen tarkastelussa. Onko ne poistettu vai onko kyseessä hetkellinen toimintahäiriö?

Välillä toimii ja välillä ei..

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #683 : 26.09.09 - klo:16:46 »
Hei, en nyt ehtinyt lukea koko ketjua, mutta miten avonilta tilataan? Sivuilta saatika lehtisestä ei löytynyt tietoa ???
Kiinnostaisi niin kovin muutama eyelineri ja luomiväri. Mutta jos ne ovat alennuksessa joka loppuu huomenna, onko toivoakaan saada niitä enää alennushinnoin?

Mutta siis tärkein oli että miten ihmeessä niitä tilataan ja mistä :D

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #684 : 26.09.09 - klo:21:45 »
^ Ne pitää tilata erikseen Avon-konsultin kautta tai ryhtyä itse sellaiseksi.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #685 : 30.09.09 - klo:16:01 »
Onko joku jo ehtinyt kokeilemaan uudistuneen Avon Color -sarjan luomiväripaletteja joka näyttää kovasti Chanelin nelikoilta? Onko ne mistään kotoisin? Värivaihtoehdot olisi ainakin niin houkuttelevat..

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #686 : 30.09.09 - klo:23:45 »
^Mä saan omani huomenna, kun haen tilauksen postista, tulen sitten kertomaan. Tilasin Purple Hazen ja Mocha Latten (sekä Smokey Eyesin, mutta se jäi jälkitoimitukseen).

Mä pidin koko alkuvuoden taukoa Avonista, mutta nyt olen tehnyt kesän aikana parista jaksosta sekä nyt tästä juuri päättyneestä tilaukset. Hyviä ja edullisia tuotteita kun löytyy paljon, edelleenkin.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 09.10.09 - klo:22:57 »
^Millainen tuo uusi Avonin luomiväri on? Onko pigmenttiä?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #688 : 15.10.09 - klo:21:28 »
No niin, ensivaikutelmia uusista luomiväreistä joita en tosin edelleenkään ole luomiin asti saanut mutta kädelle kuitenkin. Pysyvyydestä ja käyttäytymisestä luomilla en siis pysty kommentoimaan mitään, mutta koostumus vaikuttaisi hiukan paremmalta kuin vanhoissa ja ne pysyvät ihan hyvin pohjustajan päällä.

Mocha Latte on mun nähdäkseni onneton  :( Tässä on kolme täysin mattaa sävyä ja yksi hohtavampi ja pigmenttiä vähän niin ja näin. Alakulman pronssinen nappi on hohtava ja oikein kaunis, mutta hailukka iholla. Vaaleimmassa värissä ei ole yhtään pigmenttiä, se on kelvoton. Kahdessa oikean reunan ruskeassa on vähän paremmin, mutta ne ovat taas rumia sävyinä. Tulee erehdyttävästi mieleen mummojen paksut sukkahousut. Jos kaipaa tosi hillittyä arkipalettia nimenomaan mattaisena niin tämä menettelee, muiden ei kannata vaivautua. Mun ei tee yhtään edes mieli kokeillakaan luomille.

Smokey Eyes ei ole aivan yhtä matta, useimmissa sävyissä on hillittyä hohtoa. Pigmentiltään tämä on peestä  >:( Vaaleanpunaisesta ei irtoa juuri mitään, vaaleampi harmaa on hailea skin ja tummemmasta harmaasta riittää juuru ja juuri banskun varjostamiseen, mutta ei sen vahvempaan. Valkoinen on... no, valkoinen. Saa sillä korostukset varmaan tehtyä. Sävyissä ei ole oikein eloa, ne ovat selkeitä ja puhtaita perusvärejä vailla vivahteita. Tämä muistuttaa hiukan Diorin Spring Bouquet-palettia väreiltään ja jälkimmäinen on noin sata kertaa kauniimpi...

Purple Haze on sitten se helmi tästä joukosta (mikä ei vielä ole kovin paljon sanottu ::)). Siitä löytyy hiukan paremmin pigmenttia ja kauniit, murretut sävyt. Tällä saa monipuolista jälkeä. Kaksi vaaleinta sävyä ovat melko mitäänsanomattomia, mutta tummassa luumunvärisessä on paremmin väriä ja harmaa on erittäin hyvä. Se on kaunis, hillitysti hohtava grafiitinharmaa ja intensiivisyyttä löytyy.

Tarjouksessa nämä maksavat alimmillaan noin 7,50 konsualennuksen kanssa, siihen hintaan voi jo suositella Purple Hazea ja muita suurella varauksella. Itse olen pettynyt.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #689 : 23.10.09 - klo:13:23 »
Muakin kiinnostais noi luomivärit mutta kun ei viitsis ihan kaikkea itse testiin ostaa :)

Lueskelin tätä ketjua vähän taaksepäin ja on ihanaa kun aina kaikki suoramarkkinointiyritykset saa niin voimakkaita tunteita aikaan. Itse olen ollut vuoden mukana ja lähestulkoon kokonaan olen tilannut itselleni, jotta olen päässyt toteamaan mistä tykkään ja mistä en. Ja "tyyliin" vaikka kuka sanois mitä niin edelleen suosin Ben Nyen meikkivoidetta ja puuteria ja niistä en muihin vaihda ;) Nyt tästä pikkuhiljaa alan laajentaa markkinoitani ja perustin toiminimen ja on paljon tuotteita mitä voin lämpimästi suositella. Jokainen kuitenkin varmaan ihan perus markettituotteitakin ostelee niin on tuolla paljon sellaisia tuotteita ainakin itselläni mitä olen korvannut Avonin tuotteilla. Ehkä positiivisin yllätys kosmetiikkatuotteista on mulla ollut ripsivärit. Nimimerkillä yleensä Diorshowta käyttäneenä.

Sitä muuten mietin kun herkkäihoiset sanoivat Anew tuotteiden aiheuttaneen allergisia oireita, että oletteko kokeilleet muiden sarjojen vastaavia tehotuotteita? Jos mulla olis tosi herkkä iho niin en uskaltais kyllä sen kummemmin laittaa Dioria kun mitään muutakaan. Jos sanotaan, että voiteella on vaikka kohottava tai ryppyjä turvottamalla poistava vaikutus niin tuskin se voi mitään kovin mietoa kamaa olla ;)

Se on kurja kun tuotteet vaihtelee niin paljon. Itsellä on muutamia ehdottomia suosikkituotteita kadonnut.
my.oriflame.fi/kauneudellesi