Tänään laahauduin konsulttikokoukseen ja kuulin, että MagicX on kuulema ollut viime vuoden myydyin tuote.
Huulipunia Avonilla on kyllä uskomattomat määrät tarjolla. Taas on uusi tarjolla, värivalikoima on vaan aika vaikea suomalaiselle. Siniseen taittuvaa vahvaa punaista ja ruskehtavia punia. Tosin tää putiikki osaa huulipunien teon

EDIT Sain tänään paketillisen Avonia itselleni

Kokeilen MagicX:ää jota on paljon kehuttu, ja kaikenlaista muuta. Käyttöön on jäänyt Foot Works-sarjan jalkahoitovoiteita, intiimipesusaippua, naturals-sarjan varatlosuihkeet kylppärituoksuiksi (toimii!!!), Naturalsin halvat kasvojenkuorintaineet. Lisäksi kokeilen uudelleen Solutions-sarjan kosteusvoiteita ja putsareita. Uusi Ungaron tuoksu on mulle mieleen mutta pidättäydyin sen hankinnasta, onneksi näyte tuli. Superfull-ripsari käy minulle, sekin tuli. Ja tietty hätätilanteita varten Perfectwearin meikkivoide kahdessa vaaleimmassa sävyssä, pysyy kuin tauti.
Olen edelleen koukussa joihinkin Avonin tuotteisiin yli vuoden tuttavuuden jälkeen. Jotkut tuotteet on niin hiton hyviä, ei voi mitään. Kyllä tää Oriflamen edelle menee, kun jaksaa vaan riippua mukana ja tsekkailla tuotteita tarpeeksi paljon.