Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209160 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #690 : 23.10.09 - klo:15:30 »
^Muiden sarjojen anti-aging tuotteet eivät ole aiheuttaneet niin hirveitä reaktoita kuin Avon.
Suosittelen näytepakkauksia.
« Viimeksi muokattu: 28.10.09 - klo:22:45 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 24.10.09 - klo:07:13 »
Mulla on ollut nyt käytössä Anew sarjan seerumia ja yövoidetta, eikä ne ole ärsyttäneet yhtään. Mulla on varsinkin poskista herkkä iho ja couperosaakin löytyy. Eli tosiaan varmaankin näytepakkauksista kannattaa kokeilla, oon niin yksilöllistä.

Anew Alternative Flash Facial-seerumi on mulla muodostunut oikein tosi rakkaudeksi. Sekoitan sitä hiukan yleensä kosteusvoiteeseen aamulla ja koska siinä on sellaisia valoa taittavia hiukkasia, niin se tekee ihosta tosi kauniin näköisen. Pohja on myös hyvä meikin alle. Mulla siis mineraalit käytössä.

Muutenkin kasvot ovat tuntuneet sileiltä ja napakoilta nyt, kun ole käytellyt Avoneita enempi. Mun mielestä tästä sarjasta löytyy paljon kivoja tuotteita, joita on mukava käyttää. Harmi kuitenkin, että ovat suoramarkkinointituotteita, olisi niin paljon kivempaa ostaa näitä kaupasta.

Mula on siis omat tunnukset tänne ja harvakseltaan sitten tilailen itselleni. En siis myy näitä kenellekkään.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #692 : 24.10.09 - klo:19:32 »
Onks kukaan koklannut uutta Reese Witherspoon -tuoksua Avonilla?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 27.10.09 - klo:21:22 »
Onko kellään kokemusta Avonin silmänrajauskynistä? Mulla olisi haussa tummanruskea/ruskea pehmeähkö rajauskynä ja koska Avonilta varmaan tilauksen teen ennen joulua, niin hyvä olisi, jos niiden valikoimista löytyisi. ;)

2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #694 : 28.10.09 - klo:22:30 »
Mullakaan ei ole nuo Anew-sarjan voiteet aiheuttaneet yhtään mitään ärsytystä.

Kuten ei muutkaan Avonin tuotteet.

Silmänrajauskyniä löyty muutama, ihan kelpo tavaraa ovat. En ainakaan näin äkkiseltään keksi mitään valittamista.  :D
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #695 : 17.11.09 - klo:16:11 »
Onko muuten kenelläkään faktatietoa, onko Avonin aurinkovoiteet vedenkestäviä? Ainakaan puteleissa ei lue mitään vedenkestävyydestä, mulla on se lasten melonintuoksuinen SPF30 ja muistaakseni suihkittava SPF15. Kyllä mun mielestä vedenkestävyys on ihan yhtä tärkeää aurinkosuojatuotteelle kuin se itse aurinkosuojakin.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #696 : 22.11.09 - klo:17:33 »
Tilasin Avonin aurinkopuuterihelmet. Väri on tosi punertava, ei sovi ainakaan mulle yhtään tuollainen tiilenpunainen, joten vaihtoon menee..  Minkäköhänlaiset ne kultaiset kasvohelmet on?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 23.11.09 - klo:11:34 »
Mun mielestä ne on ihan samat kuin aurinkohelmet lisättynä isommilla kultaisilla palleroilla. Mä odotin jotain hohtavaa ja paljon vaaleampaa sunkissed-juttua, mutta nämä ovat lähinnä hohtavan arskapuuterin tasolla eikä toivoakaan että voisi käyttää korostuksiin.

Sen sijaan kuultavista helmistä olen tykännyt, niistäkin lähtee reilusti väriä, mutta sopii mun mielestä tosi hyvin poskipunaksi. Jos nyppii punaisemmat pois, niin käy korostuksiin.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #698 : 23.11.09 - klo:13:30 »
Ok, pitäisköhän ehkä sittenkin vaihtaa vain niihin helmiin eikä palauttaa kokonaan? Onneksi en nyt sitten lähtenyt tilaamaan niitä kultaisia.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 24.11.09 - klo:15:09 »
Onks kukaan koklannut uutta Reese Witherspoon -tuoksua Avonilla?

Persikkainen, pehmeä ja kukkainen. Raikas, eikä ollenkaan äitelä. Tykkään. Mulla on myös saman sarjan kroppavoide ja suihkugeeli, mutta niitä en ole vielä päässyt testaamaan.

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #700 : 24.11.09 - klo:18:13 »
Viimeisimmässä Avon-tilauksessa tuli Magix Face Perfector -pohjustusvoide sekä huulipuna (en nyt kuollaksenikaan muista mikä, enkä tietenkään tajunnut pistää nimeä ylös, pitkä, musta ja ohut hylsy) sävyssä Vintage Pink.

Olen ehtinyt testaamaan tuota pohjustusvoidetta jo vajaan viikon ajan ja tähän asti olen kyllä tosi tyytyväinen. Ainoana vertailukohteena on Lumenen Beauty Base -pohjustusvoide. Ensimmäisenä nenään pisti vahva tuoksu, mutta se kyllä häviää kun levittää kasvoille. Lumeneen verrattuna tämä kuitenkin pitää rasvoittuvalla ihollani meikin paikoillaan hyvin, peitevoidekaan ei paakkuunnu rumasti ihohuokosiin. Kiilto pysyy myös paremmin poissa, mutta puuteria joutuu kuitenkin lisäilemään noin puolessa välissä päivää. Vähän jännittää tukkiiko tuo ihoa kamalasta silikonisuutensa takia, ainakaan vielä ei ole moista ongelmaa ilmennyt.

Huulipunaa olen lähinnä kotona testaillut, ja vaikuttaa ihan lupaavalta. Koostumus on sopivan voidemainen ja peittävä. Ohuen muotoilun ansiosta tämä on kyllä tosi hyvä levittää, saa sopivan tarkasti ilman rajauskynää.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #701 : 24.11.09 - klo:19:25 »
Mä tykkään tuosta MagiX-voiteesta myös. Tosi pieni määrä riittää, ei ole mulla tukkinut ollenkaan ja ihon pinta on sileä ja erinomainen meikkiä ajatellen. Mineraalipohja pysyy siistinä, kun muuten ajautuu helposti huokosten pohjalle ja on kulahtaneen näköinen. Vastaavat silikonimömmöt lähtee mulla usein rullautumaan, tämä ei ole sitä tehnyt. Laitan nenään, poskipäihin ja otsan alaosaan. Tätä mainostetaan ihonsävyn tasoittajana ja yksistään käytettäväksi, mutta mun mielestä on ihan puhtaasti pohjustaja.

Tästä on jaksossa 17 myynnissä 5 ml minikoko, joka sekin riittää varmaan todella pitkään. Hintaa 1,50 e.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #702 : 24.11.09 - klo:20:25 »
Joo MagiX voide toimii loistavasti :ts Ihmettelin oikein, miten voi olla näin hyvää tavaraa Avoniksi :T
Pohjustajana minäkin pidän, aivan selkeä juttu.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #703 : 24.11.09 - klo:21:07 »
Mä olen jo käyttänyt melkein kokonaisen putkilon tuota MagiX:ia, eli tykkään kyllä ihan kympilla  :) Erittäin hyvä lisäominaisuus tuossa on SPF 20, eli päivävoiteessa ei sitten ole onneksi pakko olla aurinkosuojaa tätä käyttäessä  :) Mä käytän MagiX:ä meikkivoiteeseen sekoitettuna, noin 50/50 sekoitussuhteella. Levittyy hyvin ja ihon pinta pysyy pitkään kauniina.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Avonin tuotteet
« Vastaus #704 : 25.11.09 - klo:17:12 »
Ketjun nimeä hieman muokattu :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos