Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209090 kertaa)

Poissa eivor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Avonin tuotteet
« Vastaus #705 : 27.11.09 - klo:12:47 »
joo, täälläkin ilmoittautuu yksi magix-voiteen kannattaja! itse sekoittelen sitä myös usein meikkivoiteeseen. sellaisina päivinä kun ei tarvitse lähteä kauppaa pidemmälle saatan käyttää voidetta ihan sellaisenaan jos ei pahempaa peitettävää naamassa satu olemaan. pitää ainakin pahimman kiillon pois kasvoilta. kesällä ostin tämän ja vielä ei ainakaan ole ilmennyt mitään ärtymistä.
muita avonin tuotteita joita tulee käytettyä/olen omistanut on lähinnä silmänrajauskynät, huulikiillot, luomivärit (arkena menee vähän heikompikin pigmentti), suihkusaippuat sekä tuoksut.
sen sijaan meikkivoiteista ja huulipunista en pidä, ainakin meikkivoidenäytteet tuntuivat vähän ärsyttävän ihoa - onneksi en kerennyt ostaa meikkivoidetta vaan sain näitä näytteitä... huulipunat eivät vain vakuuta, olen tosin kokeillut vain anewin kullanvärisessä hylsyssä olevaa punaa joka aiheutti outoa kutinaa huulilla ja lisäksi haisi kamalalta sekä sitä viilentävää punaa (en kuollaksenikaan muista nimeä), tämä oli ihan ok mutta en ostaisi uudelleen.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #706 : 30.11.09 - klo:23:16 »
Oon kerran käyttänyt Super Full Waterpoof maskaraa ja tykkäsin kyllä! Sillä tuli näyttävät ja tuuheat ripset. Ja vesisateessakin pysyi hyvin. Mutta ei tämä aivan vedenkestävä taida olla. Illalla, kun pesin meikit levis ripsiväri pelkästään vedellä poskille :D No olipahan ainakin helppo poistaa, kun yleensä vedenkestäviä saa hinkata vaikka kuinka. Hieman tuoksua on ripsivärissä, mutta ei ainakaan ekalla kerralla ärsyttänyt silmiä eikä pestessäkään. Tosin silti tämän pieksee Oriflamen Wonder Lash.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #707 : 17.12.09 - klo:18:52 »
Precision Glimmer -luomivärit on mun kokemuksien mukaan melko kelpoa tavaraa. Tänään testailin ensimmäistä kertaa ja hyvin on värit pysyneet nyt jo 10h kasaantumatta ja varisematta. Mun mielestä näissä on myös todella kivasti pigmenttiä (vaikka täällä joku olikin eri mieltä). Vertaisin näitä Isadoran nelikkoihin pysyvyydessä ja pigmentin määrässä. Mulla on nyt käytössä sävy Deep Purple, joka on todella intensiivinen siniseen taittava liila hennolla shimmerillä. Ainoa miinus tulee siitä pakkauksen omasta applikaattorista, jolla on todella vaikea saada siistiä jälkeä. Käytänkin näissä omia siveltimiäni.

Skin So Soft -käsivoide oli myös todella positiivinen kokemus. Koostumus on ihanan paksu ja imeytyminen nopeaa. Jättää kädet todella pehmeiksi. Miinusta tälle tulee mummomaisesta tuoksusta, mutta siihenkin tottuu nopeasti. Olen kokeillut kymmeniä eri käsivoiteita, koska käteni ovat todella kuivat varsinkin talvisin ja tämä voide nousee kyllä ihan sinne listan kärkipäähän.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #708 : 02.02.10 - klo:22:30 »
Tänään laahauduin konsulttikokoukseen ja kuulin, että MagicX on kuulema ollut viime vuoden myydyin tuote.

Huulipunia Avonilla on kyllä uskomattomat määrät tarjolla. Taas on uusi tarjolla, värivalikoima on vaan aika vaikea suomalaiselle. Siniseen taittuvaa vahvaa punaista ja ruskehtavia punia. Tosin tää putiikki osaa huulipunien teon ;D

EDIT Sain tänään paketillisen Avonia itselleni  ;D

Kokeilen MagicX:ää jota on paljon kehuttu, ja kaikenlaista muuta. Käyttöön on jäänyt Foot Works-sarjan jalkahoitovoiteita, intiimipesusaippua, naturals-sarjan varatlosuihkeet kylppärituoksuiksi (toimii!!!), Naturalsin halvat kasvojenkuorintaineet. Lisäksi kokeilen uudelleen Solutions-sarjan kosteusvoiteita ja putsareita. Uusi Ungaron tuoksu on mulle mieleen mutta pidättäydyin sen hankinnasta, onneksi näyte tuli. Superfull-ripsari käy minulle, sekin tuli. Ja tietty hätätilanteita varten Perfectwearin meikkivoide kahdessa vaaleimmassa sävyssä, pysyy kuin tauti.

Olen edelleen koukussa joihinkin Avonin tuotteisiin yli vuoden tuttavuuden jälkeen. Jotkut tuotteet on niin hiton hyviä, ei voi mitään. Kyllä tää Oriflamen edelle menee, kun jaksaa vaan riippua mukana ja tsekkailla tuotteita tarpeeksi paljon.
« Viimeksi muokattu: 18.02.10 - klo:20:56 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #709 : 14.03.10 - klo:21:40 »
Mä olen tainnut kuherruskuukauteni viettää ja löytänyt muutamat oikeasti hyvät tuotteet ja satunnaisesti kivaa kokeiltavaa, mutta eiköhän se muuten ollut tässä. En ole nyt neljään jaksoon tilannut mitään.

Jotenkin se suoramarkkinointi ja ylisanat häiritsevät tässä ihan liikaa sen lisäksi, että tuotteet ovat melkoisia kemikaalipommeja ja runsaasti hajustettuja.

Jatkan kyllä konsulttina ja tilaan sitten, kun siltä tuntuu ja kuvastoja on aina kiva selailla.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 15.03.10 - klo:00:30 »
Vinkkinä kuulin että MagicX pitää luomenpohjustajana luomivärin paikallaan. Kokeilu ei minulla onnistunut, kesti puolisen päivää. Edelleen luotan kokeilemiini muihin pohjustajiin.

Laitan kokeiluun mineraaliluomivärin ja True Colorsin luomarin - muut luomivärit ovat yhtä tyhjän kanssa pigmentin suhteen kuulema ja itsekin kokeiltuna. Tosin jotkut käyttävät  esim. PerfectWearin voidemaista luomiväriä pohjustusvärinä. Kaiten sekin jonkinlaisena kombinaationa pitää kokeilla (esim Grimasin Camouflagen kanssa).
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #711 : 15.03.10 - klo:18:42 »
Nyt kuulin sellaisen vinkin, että jotkut käyttää Anew kohottavaa luomiväriä pohjustajana...
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #712 : 15.03.10 - klo:21:14 »
^Juu, tää on tiedetty jo jonkin aikaa :D. Vaaleat värit käyvät siihen hyvin. Siis ainakin kohtuullisen ei-rasvaisilla luomilla.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #713 : 17.03.10 - klo:10:10 »
Löysin kätköistäni Marokon ruusu öljy- hoidon hiuksille...Miten tätä käytetään? Ainoastaan, että pulloa tulee lämmittää
 ennen hiuksiin laittoa, se on tiedossa :o Ennen  shampoon laittoa, tai jälkeen?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #714 : 17.03.10 - klo:10:39 »
^Mulla ei ole ollut tuota, mutta samanlaista Välimeren oliiviöljy kuumahoitoa on, eli se ainakin lämmitettiin vedessä ja laitettiin kuivaan tukkaan, annettiin vaikuttaa muutama minuutti ja pestiin sen jälkeen normaalisti shampoolla. Voisin hyvin kuvitella, että tuo toimisi samalla tavalla.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #715 : 17.03.10 - klo:13:17 »
Kiitos Anissa :) Toimii varmasti samalla lailla. Nyt sitten vain testailemaan tätä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #716 : 17.03.10 - klo:19:16 »
Jokohan kirjoitin että MagiX-pohjustusvoide ei ole minun makuuni? Jotenkin tahmeaa, enkä oikein tiedä pitääkö tuo meikkiä kasvoilla sen paremmin. Vaikka tuota ylistetäänkin.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #717 : 19.03.10 - klo:14:14 »
Pakko tulla hehkuttamaan Jillian Dempsey-kajalia, jossa on se vaahtomuoviapplikaattori toisessa päässä. Ostin sävyssä tummanruskea, ja on sitten loistava rajauskynä! Väri irtoaa kynästä helposti, pigmenttiä on hyvin, ja kynä kestää oikein kiitettävästi luomella. :)

1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #718 : 20.03.10 - klo:15:11 »
Samaa mieltä, mitä imaria kirjoitti, on muuten tosi hyvä kynä :ts Ostin kokeeksi, en odottanut mitään erikoista, mutta olikin tosi toimiva.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #719 : 25.03.10 - klo:20:37 »
Oliko se nyt niin, että kun tilaa 80 €:lla, niin saa sen 25%:n konsulttialennuksen? Katsoin,että tämänhetkisesä kamppiksessa olisi jotain tilattavaakin. Tuo kannustinohjelmaraja oli 100 € ja silloin saa ostaa jonkun valokuvakehyksen, mutta onko tuo konsulttialeraja ja kannustinohjelmaraja sama? Mä en mitenkään saa aikaiseksi satkun tilausta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.