Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213981 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Avonin tuotteet
« Vastaus #720 : 25.03.10 - klo:21:07 »
80 e on se raja, kannusteissa ne vaihtelevat eivätkä liity tuohon mitenkään.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #721 : 25.03.10 - klo:21:10 »
Tuo uusi pidentävä irtoripsiefektiä lupaava ripsiväri kyllä kiinnoistais.. Mulla aikaisempaa kokemusta vain VolumeSHOCK maskarasta, joka oli ihan hyvä.  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #722 : 25.03.10 - klo:21:54 »
Vaikka MagicX ei käynyt  naamalleni, keksin sille käytön: luomien pohjustusaine. Se kaikkein alimmaksi, päälle Grimasin Camouflage G1 ja Grimasin Fixing Powder ja sitten luomiväri. Pysyvyys on vieläkin parempi kuin että kaikkein alimpana olisi Lumenen luomienpohjustaja. Vow.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 26.03.10 - klo:08:02 »
80 e on se raja, kannusteissa ne vaihtelevat eivätkä liity tuohon mitenkään.

Kiitoksia! Olen tilannut viimeksi marraskuussa, joten on hiukka aikaa. Tässä kuvastossa oli kyllä aika paljon kaikkea kivaa. Tuo uusi ripsari kiinnostaa, samoin MagiX voide, kun sitä on niiin paljon kehuttu. Lisäksi voisin laittaa tilaukseen ainakin jalkavoiteen, joka muuttuu puuterimaiseksi, intiimipesunestettä ja Bond tuoksun. Mulla oli siitä näytteitä ja mies rakastui tuohon tuoksuun, nyt se olisi vielä tarjouksessakin.

Avonin Senses suihkutuotteet meillä on ihan molempien käytössä, niitäkin voisi laittaa tilaukseen ja kylpyvaahdot meillä on käsisaippuana (hyväntuoksuista ja edullista) ja sitä nyt menee kuitenkin.

Hmmm. Eiköhän tässä se 80 € saada kasaan. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #724 : 26.03.10 - klo:18:04 »
Mä oon kyllä tykännyt tuosta uutuusripsarista :ts Tosin mulla ei ole muuten kuituripsareista kokemusta, mutta ihan varmasti tuon 8,90e arvoinen.

Nyt oli muuten taas kuvastossa vartalojogurtti. Ja joko kutos tai seiskajaksossa oli noissa Naturalseissa tuoksuna vadelma. Se on ollut ilmeisesti aika monen toiveissa.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #725 : 26.03.10 - klo:21:19 »
^Hyvä että Naturals vartalojugurtit(erityisesti vadelma) tulee takaisin, mä tykkäsin kovasti. Ei tuoksu liian voimakkaasti, kosteuttaa ja imetyy hyvin ihoon. Tilaan varmasti lisää noita.

Tänään sekoittelin Lumenen heleyttävää C-vitamiini meikkivoidetta ja Avonin MagiX-voidetta puolet ja puolet ja sain aivan ihanan meikkipohjan ja ihon  :-* MagiX pysyy todellakin yhtenä lempparituotteistani ja oon tyytyväinen että siinä on aurinkosuojakerroin 20.

« Viimeksi muokattu: 26.03.10 - klo:22:42 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #726 : 26.03.10 - klo:22:29 »
^Hyvä että Naturals vartalojugurtit(erityisesti vadelma) tulee takaisin, mä tykkäsin kovasti. Ei tuoksu liian voimakkaasti, kosteuttaa ja imetyy hyvin ihoon. Tilaan varmasti lisää noita.

Sori selitin epäselvästi. Siis vartalojogurteissa oli seuraavassa vaan mansikka&guava mutta muista tuotteista löytyi tuo vadelma.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #727 : 26.03.10 - klo:22:43 »

Sori selitin epäselvästi. Siis vartalojogurteissa oli seuraavassa vaan mansikka&guava mutta muista tuotteista löytyi tuo vadelma.

Ok  :) täytyy kokeilla tuota uutta mansikkaguavaa sitten..

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 04.04.10 - klo:10:27 »
Mä laitoin nyt sitten tilausta menemään. Tulossa on Bond-tuoksu (koska mies rakastaa sitä), intiimipesunestettä, Lagoon-suihkugeeli ja Solutions sarjan Accolade minipakkaus päivä/yövoide.

Uusina tuttavuuksina lähti mukaan tuo ripsiväri, Glimmerstick diamonds rajauskynä, joka kuvasta vaikuttaa samalta, kuin MUS:in viime talven Czarinna-kokoelmassa ollut sininen säihkyvä rajauskynä, jota mä en ole raaskinut ostaa. Kesäksi ostin mattapintaistavan aurinkovoiteen muistaakseni suojakertoimella 40, joka voisi olla nappituote meikin alla kesällä. Kokeiluun myös tuo MagiX-voide, koska sitä on kehuttu. Lisäksi otin näytteitä Aromadisiad, Spotlight ja Pure Blanca Bloom tuoksuista ja meikkivoiteista.

Kaikki tulvat hetimiten käyttöön, joten raportoin, kunhan saan tilauksen.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #729 : 05.04.10 - klo:22:53 »
Ketjun nimeä hieman muokattu :)

Protestoin. Avon calling oli hauska ja kuvaava nimi Avon-ketjulle. Kaikkihan me tiedetään Avon calling -kampanja, jos ei muuten niin Burtonin Saksikäsi Edwardissa se tuotiin hauskasti esille kun perheen äiti oli Avon lady. :D Tämä uusi nimi on ihan tylsä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #730 : 06.04.10 - klo:00:35 »
^ Mä en tuota kampanjaa tiennyt, mutta toki vaihdetaan takas, miten vain.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
Vs: Avonin calling
« Vastaus #731 : 06.04.10 - klo:07:43 »
Oho, kiitokset. Toivottavasti muutkin ovat tätä mieltä, vaikka mietin kyllä että onkohan hieman pikkumaista mainita niinkin pienestä asiasta kuin ketjun nimestä. Nykyinen on vaan niin hauska :D

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 06.04.10 - klo:08:48 »
Pahus, MagicX luomenpohjustajana on vaikeaa käyttää - mun luomille sitä pitää olla vain tippa, muutoin se alkaa toimia päinvastoin eli rasvoittaa luomia päivällä entistä enemmän. Tuunailen oikeaa annosta...

Siis kasvoilla käytettynä tuo on ihan mahdoton, se tekee mun naaman ihan öljyiseksi iltapäivää kohden, ainoa minkä olen keksinyt on tuo luomienpohjustus.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #733 : 06.04.10 - klo:22:26 »
^ Mä en tuota kampanjaa tiennyt, mutta toki vaihdetaan takas, miten vain.

Nipotanpa mäkin vielä, se oli Avon calling eikä Avonin calling. ;)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #734 : 09.04.10 - klo:11:28 »
Tuo Glimmerstick diamonds rajauskynä on ihana! Mulla on se sininen Twilight ja sillä saa kivan inteesivisen rajauksen aikaiseksi. Sävy on tumma sininen ja siinä on sinisiä kimalteita. Nyt mun tekis mieli tilata se ruskeakin, varsinkin, kun se on seuraavassa kamppiksessa tarjouksessa.

MagiX toimii myös hyvin niin, että sekoittaa siihen mineraalipohjaa ja levittää kasvoille, meikki pysyy virhettömänä koko päivän. Tykkään tästäkin paljon. Ripsiväriä en ole vielä kokeillut, koska mulla on käytössä 2 vasta-avattua ripsaria ja käyttelen ne ensin pois.