Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205341 kertaa)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
Vs: Avonin calling
« Vastaus #735 : 09.04.10 - klo:14:28 »
Oih, mä olen ihan koukuttunut Treselle-tuoksuun! En ole tähän mennessä oikein lämmennyt ns. halpistuoksuille mutta viimeisimmän Dolce & Gabbana -hudin jäljiltä (testeriä useaan otteeseen testanneena ostin sen ja nyt en sitten kuitenkaan tykkää, iso pullo tuoksuu erilaiselle kuin pieni testeri) ajattelin kokeilla Tresellen roll-onia kun halvalla sai. Ja tämähän on aivan hurmaava! Varsinkin jos pidät Issey Miyakesta ja L'eau par Kenzosta niin kannatta kokeilla. Täytyy laittaa täysikokoinen pullo tilaukseen.

Noh, In Blom by Reese Witherspoon on myös hankintalistalla, en vielä ole sitä raskinnut hankkia mutta testeristä on vaikuttanut oikein hyvältä. Toisaalta Pur Blanca Blossomkin vaikutti ainakin lehdestä hinkattuna kivalta, onko kenelläkään tästä kokemuksia?

Onko kokemuksia kuultavista kasvopuuterihelmistä? Aurinkopuuterihelmet meni mulla samantien palautukseen, mutta ehkä voisin antaa noille toisille mahdollisuuden kun ensi jaksolla saa edullisesti.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #736 : 09.04.10 - klo:14:42 »
Mä tykkään Tresellestä myös, on sopivan raikas ja herkullinen, mutta ei liian köykäinen. Avonin tuoksut ylipäänsä ovat hintaansa nähden varsin laadukkaita, eivät sellaisia halpiksia.

Mulla on nuo kuultavat helmet ja käytän pääsääntöisesti ihan poskipunana. Niistä lähtee aika hyvin väriä (voi silti sutia aika ylimalkaisesti) ja hohto on kaunista, ei mitään hileitä. Pelkäksi korostusväriksi tuovat liikaa sävyä. Nämä ovat huomattavasti käyttökelpoisemmat kuin arskahelmet, jotka ovat helposti likaisenoloisia naamalla, en erityisemmin lämmennyt niille ja lojuvatkin virattomina.

Jos tilaat, niin niissä oli ainakin jossan jaksossa joku tilausnumerokömmähdys eli kannattaa varmistaa oikea numero tilausvaiheessa vielä.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #737 : 09.04.10 - klo:15:02 »
Mä tykkään Tresellestä myös, on sopivan raikas ja herkullinen, mutta ei liian köykäinen. Avonin tuoksut ylipäänsä ovat hintaansa nähden varsin laadukkaita, eivät sellaisia halpiksia.

Niin, no toisaalta aiemmin olen tilannut sen jonkun Pure Cotton -tuoksun ja se oli kyllä todella halvan tuoksuinen, yh.

Jos tilaat, niin niissä oli ainakin jossan jaksossa joku tilausnumerokömmähdys eli kannattaa varmistaa oikea numero tilausvaiheessa vielä.

Ai no ei mulla ole tuollaisia ongelmia kun en ole itse jäsen, tilaan sukulaisen kautta kun on sen verran pienet nuo omat volyymit etten yli 80 € tilauksia joka tapauksessa saisi aikaiseksi.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #738 : 09.04.10 - klo:15:03 »
Onks tota otsikkoa taas muutettu, ku eka se oli Avon calling, sit Avonin tuotteet ja luulin et se vaihdettin takas tohon ekaan versioon mut nyt tossa on Avonin calling :D

Edit.
^ Mä en tuota kampanjaa tiennyt, mutta toki vaihdetaan takas, miten vain.
Nipotanpa mäkin vielä, se oli Avon calling eikä Avonin calling. ;)
Joku muukin huomannu :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #739 : 09.04.10 - klo:15:05 »
Chaos korjasi sen takaisin, mutta otsikkoon jäi vielä typo josta jo tuolla aiemmin länkytinkin kun en muuta pysty.  >:D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #740 : 09.04.10 - klo:15:52 »

Niin, no toisaalta aiemmin olen tilannut sen jonkun Pure Cotton -tuoksun ja se oli kyllä todella halvan tuoksuinen, yh.

Ai no ei mulla ole tuollaisia ongelmia kun en ole itse jäsen, tilaan sukulaisen kautta kun on sen verran pienet nuo omat volyymit etten yli 80 € tilauksia joka tapauksessa saisi aikaiseksi.

Mä taas tykkään siitä Perfect Cottonista arkituoksuna :D On valikoimassa tietty monta floppia ja mun suosikkituoksuja (Armani, D&G, Tacchini) eivät peittoa, mutta hyviä ovat. Pidän ehkä eniten Avonin tuoksuissa kunnon pysyvyydestä.

Sukulaisesi varmastikin osaa tarkistaa, että tulee oikeat tuotteet.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #741 : 09.04.10 - klo:20:33 »
Avonin tuoksuista Ungaro ja Lacroix ovat olleet suosikkejani ja Reese odottaa hankintaa. Noista halvemmista tuoksuista jotkut on tosi kivoja, esim. Summer White. Nää on ihan yksilöllisiä juttuja nää tuoksut. Nyt tekisi myös mieli Yves Rocherin uutta Flowerbombia vai mikä se nyt oli... ::)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #742 : 09.04.10 - klo:20:36 »
Chaos korjasi sen takaisin, mutta otsikkoon jäi vielä typo josta jo tuolla aiemmin länkytinkin kun en muuta pysty.  >:D

Joo siis mun mielestä se oli alunperin Avon calling ja nyt näköjään joku muu mode sen muokkasikin niin. Toivottavasti se nyt on oikein, mä oon nimittäin ihan pihalla, että mikä se saa olla :D Eli älkääs länkyttäkö!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #743 : 09.04.10 - klo:20:51 »
^Mä kävin korjaamassa sen. Ei oo kyllä tuo kampanjan nimi mullekaan tuttu kun Avon ei ole mulle muutenkaan kovin tuttu merkki vielä, oon aina ihmetellyt tän ketjun nimeä että mikä ihmeen Avon calling...  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #744 : 10.04.10 - klo:21:55 »
Niin se alunperin lähti siitä kun Saksikäsi Edwardissa perheen äiti myi Avonin tuotteita, ja taloon tullessa sanoi aina "Avon calling".  :D

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 11.04.10 - klo:10:39 »
Ketjun nimen vaihto taisi lähteä minusta. Ehdotin jotain Avonin tuotteet tms. nimeä, koska hiustenhoidossakin on Avonin hiustenhoitotuotteet ketju... Äh, en mä tiiä mikä on paras.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #746 : 12.04.10 - klo:15:17 »
Se In Bloom By Reese Witherspoon on tosi kiva. Kukkainen, pehmeä ja raikas. Mulla on myös saman sarjan vartalovoide ja suihkugeeli ja tuo voide on ainakin niin voimakasta, että riittää tuoksuksi arkisin yksinään. Näytteestä kokeiltuna tykkään myös kovasti Jet Femmestä, mietinkin sen hankkimista kanssa. Katsotaan.

Solutions sarjan Ageless Results päivävoide on myös mukava tuttavuus. Voide on aika kevyttä, mutta kosteuttaa kuitenkin ihan riittävästi. Meikki levittyy tuohon päälle hyvin ja plussaa tietysti myös 15 suojakertoimesta. Mulla on se minipakkaus, missä päivä- ja yövoiteet ja se varmaankin lähtee reissuun kesällä mukaan. Vaikken tuota ostaisikaan lisää, niin purkki ainakin jää jemmaan juuri matkoja varten.  ;D

Magixiä olen kokeillut nyt myös luomivärin pohjustajana, toimii siinäkin hyvin. Meikkasin Pure Luxeilla ja jollain iänvanhalla Inglotin luomivärillä ja meikki pysyi, kuin tauti. Kaikenkaikkiaan olen tykännyt näistä ostoksistani paljon.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 13.04.10 - klo:00:05 »
Olen käyttänyt pari viikkoa Solutionsin kevyesti sävyttävää päivävoidetta SPF20. Allergiaa ei ole nyt tullut, niinkuin silloin kun olen kokeillut Solutions-sarjaa Anew-sarjan jälkeen/kanssa. Pysyttelen nyt Anewista erillään.

Voide on hyvälaatuista, imeytyy nopeasti, ja iso plussa SPF:stä. Tää on Solutionsin kelta-oranssi -sarjaa.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #748 : 14.04.10 - klo:13:54 »
Hmm...mulla pukkasi näppyjä poskeen ja otsaan ja epäilen sen johtuvan joko Anew Rejuvenatesta jota olen nyt käyttänyt jonkin aikaa tai vanhaksi menneestä Lumenen päivä- ja yöseerumista. Olin ihan varma että syypää on Lumene, mutta ilmeisesti Anewkin saattaa aiheuttaa reaktioita. Sitäpaitsi se Anewin päivävoide ainakin lähtee todella helposti rullaamaan irti ellei anna sen imeytyä riittävän pitkään ennen meikkaamista, joten en ainakaan niistä oikein innostunut.

Solutionsin Maximum Moisture -voiteet ei olleet mun mielestä riittävän kosteuttavia ottaen huomioon että ne on juuri kuivalle iholle tarkoitettu. Ageless Results -yhdistelmäminipurkki odottaa vielä kaapissa vuoroansa, jospa se olisi hyvä. Olisi niin kiva löytää Avonilta toimiva kosteusvoide, tosin yleensä halvalla ei välttämättä saa hyvää.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #749 : 14.04.10 - klo:14:36 »
Noissa tuppaa melkeen kaikissa olemaan silikonia, joten rullaavat helposti meikin alla, jos ei anna imeytyä kunnolla. Sama ongelma on enemmän tai vähemmän myös Avonin seerumeilla. Tuo Ageless Results on oikeen kiva, mulla on normaali iho (kosmetologilla todistettu 3 vkoa sitten) ja sille se passaa oikeen hyvin. Kevyt, mutta silti kosteuttava. Erityisesti nyt aurinkoisemmilla keleillä ollut tosi mukavan tuntuista. Sitä yövoidetta en ole testannut.

Anew Dermafull yövoide mulla oli ja siitä tykkäsin myös oikein paljon. Aika rasvaistahan tuo on, mutta talvella tosi passelia. Sisälsi suht paljon hyaluronihappoa ja piti ihon tosi hehkeän ja persikkaisen näköisenä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.