Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213639 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #75 : 17.02.06 - klo:19:11 »
Laitoin palautetta sinne, peistaten kaiken mitä ne lähetti ilmoittaen että mua ei kiinnosta tilata sellaiselta firmalta mitään, joka arvostaa asiakkaitaan noin paljon. Hyvin noi kyl vetää, huhhuh.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 17.02.06 - klo:19:24 »
No huh huh, mikä moka! Nyt kyllä boikottiin koko firma.
1bFi

~vail~

• Vieras
« Vastaus #77 : 17.02.06 - klo:19:32 »
Kamala mitä kohtelua Rock Queen sai :o
Vaikka sen tietää ilman noitakin että mitä ne siellä turhistuksissaan ajattelee (eihän se mitään stimuloivaa työtä ole), mutta että pitää sitten oikein piikitellä asiakasta viesteissäkin... Tuli mieleen, että olikohan sen tämä viimeinen käsittelijä tahalleen jättänyt tuon kohdan että joutuisi tämä eka henkilö ongelmiin...

Hyvä kun lähetit saman takaisin, toivottavasti päätyy ihan esimiesten käsiin koko viesti! Minä voin luvata itseni boikotoijaksi (varsinkaan kun en mitään tuotteita ole ehtinyt kokeillakaan) ;)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #78 : 17.02.06 - klo:19:34 »
RockQueen: Sinuna kysyisin asiakaspalvelusta jonkun vähän korkeamman pampun sähköpostiosoitteen ja mailaisin sille ja laittaisin sen saamasi sähköpostin liitteeksi. Tuskin perusasiakaspalvelusta asia menee eteenpäin :-\ Niin järkyttävän tökerö tuo sähköposti kyllä oli, että sietäisi sen lähettäjä saada kunnon näpäytyksen. Tuskin koko firma kuitenkaan on mätä, jos pari työntekijää on törppöjä ???

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 17.02.06 - klo:19:41 »
No eipä ollut sinänsä suuri menetys, eipä noi mun kokeilemat tuotteet niin ihmeellisiä ole ollut että harmittaisi luopua. Laitoin siis tuon sähköpostin sille mun yhteyshenkilölle, koitan just etsiä jonkun ylemmän tahon yhteystietoja tuolta sivuilta. Ei sieltä oikein löydy muutakun tollanen "ota yhteyttä" painike jossa viestitila on aika pieni, koska se mitä peistaisin olisi aika iso läjä. Kai sitä pitäis soittaa tonne tai jotain.. Hemmetti ei tuol oikeen mitään yhteystietoja ole.

Edit. Pistin postia tuonne finland@avon.fi, toivottavasti sieltä sitten..

Edit2. Yhteyshenkilö soitti, nopeeta toimintaa. Siis yhteyshenkilöni oli se joka laittoi tuon fiksun kommentin. Kauhea selittely siitä kuinka hänellä on ollut stressiä ja väsymystä ja pinna kireällä ja etten ottaisi henkilökohtaisesti. Laitoin kaiuttimeen kun äitille olin tuosta puhunut ja sekään ei ollut kovin vakuuttunut.. Niinhän se kyllä on ettei tuo ole kun ton yhden ihmisen moka eikä koko firman. Mutta sanoin puhelimeenkin että en mä kyllä teiltä enää tilaa, turha luulo.
« Viimeksi muokattu: 17.02.06 - klo:20:37 kirjoittanut RockQueen »
www.siameselipstick.com

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #80 : 17.02.06 - klo:20:35 »
RockQueen, uskoisin että saat jonkun hyvityksen kyllä tuosta. Aivan *** törkeää tuollainen!  >:(
Jos et saa minkäänlaisia pahoitteluja tai/ja hyvityksiä niin uhkaa kertovasi kaikille tuosta ja kehottaa kaikkia tuntemasia ihmisiä boikottiin  ;D Luulisi muuttuvan ääni kellossa..
Olen jostain kuullut että kun henkilö saa hyvää palvelua, hän kertoo siitä korkeintaan kolmelle ihmiselle. Mutta jos saa huonoa palvelua, hän kertoo siitä vähintään kymmenelle.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 17.02.06 - klo:20:38 »
Olen jostain kuullut että kun henkilö saa hyvää palvelua, hän kertoo siitä korkeintaan kolmelle ihmiselle. Mutta jos saa huonoa palvelua, hän kertoo siitä vähintään kymmenelle.
Niinhän tuo on. Asiakaspalvelu on vaikeeta hommaa, ihmiset on hankalia :D
www.siameselipstick.com

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 18.02.06 - klo:00:56 »
Voi ei, RockQueen! Olipa tosi tökeröä!!! :o
Itse olen ajatellut jotain Avonista tilata, mutta ehkä jätän väliin jos maileja tuolla tavalla lähetetään ympäri firmaa ja maustetaan nasevilla kommenteiila... Eikä stressi tai huono päivä ole mikään selitys! Jos olet firmassa töissä niin työkuvaan kuuluu varmaan tuollaisten ongelmien ratkaiseminen... ???

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #83 : 18.02.06 - klo:14:21 »
No ohhoh  :o
On siinä työntekijä ihan väärässä paikassa jos tollasta täytyy harrastaa.
Eikä kyllä tod riitä syyksi tuollainen stressi yms./mikään ei oikeuta tuollaiseen mut pakkohan sitä sitten on jotain yrittää selittää.
Ja kokeillun/avatun tuotteen saa siis palauttaa myös.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 18.02.06 - klo:19:37 »
Nuo yhdyshenkilöt, eli aluemyyntipäälliköt ja tiiminvetäjät, ovat periaatteessa toiminimellä toimivia ammatinharjoittajia. Ainahan voisit pyytää, saisitko jonkun toisen tiiminvetäjäksesi!

Avon kyllä harrastaa "hyvitys- lahjuksia", mutta melko pieniä ovat olleet. Ja vihainen palaute huomataan aina ;)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 19.02.06 - klo:10:56 »
No on kyllä ikävää kohtelua Avonilta RQ:lle. >:( Ei se Avon ole minua muutenkaan sykähdyttänyt ja tuntuu, että heidän toiminnassaan on paljon kummallisuuksia, niin en ole oikeastaan edes hämmästynyt RQ:n saamasta palautteesta... :-\

Mulla käytännön tilausasiat sujuu hyvin sen takia, kun en joudu häsläämään niiden kanssa itse, mutta kun teidän juttuja täällä lukee, niin kuulostaa kyllä sekavalta. Nyt en enää edes harkitsisi, että alkaisin itse kauneuskonsultiksi. Tuotteet on olleet korkeintaan keskinkertaisia tai sitten en ole vielä törmännyt niihin nappiostoksiin. Silti on ollut mukava tilailla, kun sitä kuvastoa on niin mukava lueskella ja on hauskaa, että joku kantaa kosmetiikat minun kotiovelle! ;D

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 19.02.06 - klo:11:05 »
RockQueen: Sinuna kysyisin asiakaspalvelusta jonkun vähän korkeamman pampun sähköpostiosoitteen ja mailaisin sille ja laittaisin sen saamasi sähköpostin liitteeksi. Tuskin perusasiakaspalvelusta asia menee eteenpäin :-\ Niin järkyttävän tökerö tuo sähköposti kyllä oli, että sietäisi sen lähettäjä saada kunnon näpäytyksen. Tuskin koko firma kuitenkaan on mätä, jos pari työntekijää on törppöjä ???

Niinpä juuri näin minäkin suosittelisin tekemään/tekisin jos olisi omalle kohdalle sattunut.
Tuollaisessa tapauksessa olisi oikein,vaikka ei saisi edes pelkästään mitn 'näpäytystä' vaan joutuisi pois koko avonin hommista, niin se olisi oikein.
Avonilla kaikki pelannut hyvin omalla kohdalla,mutta ainahan niitä törppöjä joka paikkaan mahtuu  ;D kenen kohdalle sitten sattuu.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

rebecca

• Vieras
« Vastaus #87 : 19.02.06 - klo:20:34 »
Rock Queen, todella törkeää kohtelua olet saanut, eikä pelkkä väsymys riitä selittämään.
Mua todella pännii se, että joku ajattelematon ryhmänjohtaja tekee käsittämättömästi hallaa meille muillekin kauneuskonsulteille.
Minä olen kyllä niin ihastunut Avonin tuotteisiin, että en lopeta, mutta syytä olisi sen ihmisen saada kuulla kunniansa jostain korkeammalta taholta.

tigger

• Vieras
« Vastaus #88 : 20.02.06 - klo:10:27 »
Tilasin tuolta nyt ekaa kertaa, paketti tuli viime viikolla. Kaikkea en ole ehtinyt vielä testaamaan mutta tässä muutaman tuotteen "arvostelut":

Naturals-sarjan Vanilla & Soy Milk Nourishing Hand Cream : Tuoksuu makealta vaniljalta, ei kuitenkaan niin makealta että aiheuttaisi päänsärkyä (itselleni tulee usein vanilja-tuoksuista pää kipeäksi). Ei kosteuta kuivia käsiäni tarpeeksi.

Naturals-sarjan Refreshing Peach & Ginseng Body Spray : Alkuun en pitänyt tuoksusta yhtään. Aika vahva alkoholimainen tuoksu joka kuitenkin 10 minuutin päästä haihtui ja tuoksu muuttui jotenkin puuterimaiseksi ja lempeäksi. Loppujen lopuksi ihan ok tuote.

Naturals-sarjan Cherry & Nutmeg Body Lotion : Kokeilin sääriin, tuoksu turhan voimakas ja ylimakea. Taitaa jäädä käyttämättä.

Hiuksille tarkoitettu Naturals-sarjan Pomegranate & Jojoba leave-in conditioning spray : Aika voimakas tuoksu tässäkin mutta raikkaudesta plussaa. Tuote itsessään ei mitenkään erikoinen eli sen kummempaa selvitystehoa tms en huomannut.

Aikoinaan olen käyttänyt Avonin sellaista meikinpoistoainetta kuin Conditioning eye make-up remover ja siitä tykkäsin kovasti. Näyttää olevan heillä vieläkin valikoimissa. Ei kirvellyt silmiä yhtään ja poisti vedenkestävän silmämeikin todella helposti.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 20.02.06 - klo:18:33 »
Seerumi Kuiville Hiuslatvoille inc

CYCLOPENTASILOXANE
CYCLOMETHICONE
SD ALCOHOL 40-B
DIMETHICONE
PHENOXYETHANOL
CREATINE
LAMINARIA DIGITATA EXTRACT (uute)