Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205485 kertaa)

Poissa Lucine

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #750 : 15.04.10 - klo:02:04 »
Mun pitäisi nyt palauttaa Avonille yks tuote, täytin netissä sen ilmoituksen ihan ok, mutta jäi vähän epäselväksi miten se palautus sitten menee. Tai siis pakkaan sen tuotteen ja laitan osoitteen päälle, mutta kai sinne mukaan pitää laittaa myös mun tiedot? Riittääkö nimi ja asiakasnumero? Oon muistaakseni joskus aiemminkin jotain palauttanut mutta en yhtään muista.. :)

Paikalla Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #751 : 15.04.10 - klo:09:32 »
Kun palautusilmoitus on valmis, niin sehän avaa sivun missä on kaikki oleelliset tiedot. Siinähän näkyy osoitteet, sopimusnumerot ja lähettäjä. En nyt muista mitä muuta.Tulostat sen siihen paketin päälle.

Näin oon ainaki ite aina toiminu ja perille on menny.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #752 : 20.04.10 - klo:23:58 »
Onks kukaan kokeillut Color Trendin öljytöntä meikkivoidetta? Entä muutoinkin CT:n tuotteita?

Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Paikalla Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #753 : 21.04.10 - klo:10:51 »
Meikkivoidetta en ole uskaltanut vielä kokeilla, kun mielikuva on ollut pilipali. Tilasin kuitenk, mielikuvasta huolimatta,i Plump out-ripsarin kun halvalla sai (2.90) ;D ja täytyy kyllä todeta, että paras omistamani ripsari. Pysyy kuin häkä, pidentää ja tuuheuttaa eikä valu alaluomille, kuten muilla avonin ripsareilla on ollut tapana tehdä. Ehkäpä pitäis uskaltaa kokeilla myös muita CT:n tuotteita...

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #754 : 21.04.10 - klo:18:25 »
Onks kukaan kokeillut Color Trendin öljytöntä meikkivoidetta? Entä muutoinkin CT:n tuotteita?

Noh ::) Mulla on kokemusta yhdestä CT puuterista ja se oli niin järkyttävän hajustettu, että käyttämättä jäi. Avonin tuotteista ainoa totaalinen floppi. CT kynsilakkaa olen käyttänyt ja hintaansa nähden tosi jees. Jonkin verran tuota CT:tä tulee myytyä ja muuten en ole huonoa kuullut.. Tosin voin olla vähän huono myymään noita CT tuotteita sattuneesta syystä  ;D

Tuosta Plump Outista oon muuten kuullut aiemminkin kehuja... Pitäisköhän testata itekin??? Tosin kuten on tullut aiemminkin todettua niin ripsivärit on niin yksilöllinen juttu, kuka tykkään mistäkin. Mutta vaikka olis huono ostos niin ehkä budjetti just ton 2,90e kestää ;)
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 21.04.10 - klo:19:51 »
No kun joku kehui tuota CT:n värivoidetta... on öljytön tapaus ja käy rasvaiselle naamalle. Saisivat kyllä tuoda sen Mark-sarjan Suomeen tuon CT:n sijasta, mut epäilenpä...

Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #756 : 07.05.10 - klo:01:12 »
Mun mielestä Avonin luomivärit on just parhaita! Varsinkin luomivärineloset ja ykköset, siis perinteiset puuteriluomivärit. Stick-mallisista en tykkää kun väriä on vaikea saada pysymään. Myös voidemaiset pysyvät hyvin, ilman vanoja luomivaossa.

Juu, meikä ilmoittautuu myös (Grimasin jälkeen) Avonin luomarinelosien ihailijaksi. Kun levittää oikealla tavalla, tulee tuhti tulos; luomari on aivan päinvastainen kuin Grimas -pigmentti heikko-, mut kerrostuksella, vedellä ja superlonsiveltimellä 'töpöttämällä' pigmenttiä saa hyvin. Pohjustuksen pitää olla öljyluomilla kunnossa... Kestää pitkään, sävy Smokey Eyes on käytössä. Värien rajojen häivyttäminen on tosi helppoa, mikä mulla ei onnistu Grimasilla.

Grimasin ja Avonin suhteen on hassusti käynyt samoin: ekaksi kirosin kummatkin sarjat ja laitoin roskiin, pidin niitä huonoina. Pikku hiljaa olen oppinut kumpaakin käyttämään. Näinkin voi käydä!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #757 : 17.05.10 - klo:06:39 »
Mä tuun tänne hehkuttamaan mun uusinta tuttavuutta Avonilta. Eli kyseessä on mattapinnan antava aurinkovoide kasvoille spf 20. Tuubin päässä on erikseen vielä suojapuikko, jossa suojakerroin 30, tuubissa on 30 ml voidetta.

Olen nyt käyttänyt tätä näillä helteillä ja tämä on ihan mahtava! Koostumus on kevyt ja levittyy nätisti, ei siis jätä valkoista tahmaa iholle. Tämä myös pitää kasvot mattapintaisena ja mikä parasta, niin meikki levittyy tähän päälle kauniisti ja pysyy nättinä jopa helteillä koko päivän. <3
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #758 : 17.05.10 - klo:17:09 »
Hyvä tietää. Muuten en ole Avonin aurinkotuotteista innostunut, niistä yksikään ei taida olla vedenkestävä? Tuota kasvoversiota voisi kuitenkin kokeilla.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #759 : 20.05.10 - klo:10:06 »
Innostuin tilaamaan MagicX:n foorumin ja erään blogikirjoituksen inspiroimana. Ensimmäinen käyttökerta meni niin kuin pitikin, mutta sen jälkeen voiteen käyttö on ollut mahdotonta, se kun rullautuu sormien alla iholta pois jo levitysvaiheessa! Lopputulos on se, että ihoni näyttää hilseilleen irti  ::) Olisin tykännyt käyttää MagicX:ää varsinkin nyt helteillä meikin alla, kun kaikissa tuotteissani ei suojakerrointa ole, mutta voide taitaa sittenkin olla roskiskamaa - ainakin minun kohdallani  :-\
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #760 : 20.05.10 - klo:11:50 »
^Ootko kokeillut eri kasvovoiteiden päälle? Mulla vaikuttaa eniten juuri alla oleva voide siihen, rullautuuko primer (Magix tai mikä tahansa muu). Voiteen kannattaa antaa myös imeytyä ihan rauhassa.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #761 : 20.05.10 - klo:15:20 »
Joo ainakin jotkut Avonin kosteusvoiteet lähtee rullautumaan, ellei niiden anna ensin imeytyä riittävän pitkään.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #762 : 20.05.10 - klo:19:37 »
Hyvä tietää. Muuten en ole Avonin aurinkotuotteista innostunut, niistä yksikään ei taida olla vedenkestävä? Tuota kasvoversiota voisi kuitenkin kokeilla.

Luulenpa ettei ole vedenkestäviä nuo aurinkovoiteet, itsellä on SPF20,30 ja 50 -versiot tälle kesälle. Luojan kiitos, aika miedot tuoksut.

Muutoinkin jotkut tuotteet ovat muuntuneet hillitymmiksi tuoksultaan. Mulla oli vanha (2009) SSS-vaaleanpunainen käsivoide ja tilasin uuden: tuoksu oli pienentynyt puoleen!

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #763 : 20.05.10 - klo:20:04 »
Mulla ei ole MagiX koskaan rullautunut kosteuvoiteen päältä.. Vaikuttaa ilmeisesti se, onko alla oleva voide imeytynyt kunnolla?
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #764 : 20.05.10 - klo:20:15 »
^^ Aa, sehän voi tosiaan johtua kosteusvoiteesta! Yleensä ei vaan ole aikaa antaa sen imeytyä kovin pitkään, mutta jos vihdoin oppisin muistamaan meikata silmät ennen meikkipohjaa, niin voisihan tuo toimiakin :)
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.