Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205331 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #765 : 20.05.10 - klo:20:23 »
^^Siis pitääkö MagiX laittaa kosteusvoiteen päälle? Karmeesti kemiaa naamalla jos tulee vielä meikkivoide!  ::)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #766 : 20.05.10 - klo:20:37 »
^No eihän se kosteusvoidetta korvaa, mulla ainakin rapistuu naama irti, jos en kosteuta sitä normaalisti. Rutiini siis sama kuin yleensäkin ennen meikkiä, eli puhdistus ja kosteutus. Jos taas ei rasvaa tavallisesti käytä, niin ei sitä erityisesti primerin takia tarvitse laittaa.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #767 : 21.05.10 - klo:07:57 »
Mäkin olen tuota MagiXiä käyttänyt ainoastaan kosteusvoiteen/silmänympärysvoiteen päällä. Eikä kyllä tulisi mieleenkään laittaa tuota silikonitahmaa pelkilteen kasvoihin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #768 : 21.05.10 - klo:09:15 »
MagiX on tosiaan primer eli meikin pohjustaja. Sen alle kuuluu aina laittaa kosteusvoide joka siis hoitaa ihoa, primerin tehtävä on tasoittaa ihon pinta ja kiinnittää meikkivoide paremmin.

Rullautumisesta olen havainnut että Solutions Maximum Moisture ja Anew Rejuvenate saattaa rullailla jos eivät ole imeytyneet riittävästi, kun taas Solutions Total Radiance ja Ageless Results eivät ole rullautuneet.

umpula

• Vieras
« Vastaus #769 : 21.05.10 - klo:12:25 »
Mä tuun tänne hehkuttamaan mun uusinta tuttavuutta Avonilta. Eli kyseessä on mattapinnan antava aurinkovoide kasvoille spf 20. Tuubin päässä on erikseen vielä suojapuikko, jossa suojakerroin 30, tuubissa on 30 ml voidetta.

Olen nyt käyttänyt tätä näillä helteillä ja tämä on ihan mahtava! Koostumus on kevyt ja levittyy nätisti, ei siis jätä valkoista tahmaa iholle. Tämä myös pitää kasvot mattapintaisena ja mikä parasta, niin meikki levittyy tähän päälle kauniisti ja pysyy nättinä jopa helteillä koko päivän. <3

Minullakin on käytössä tuo kasvoille tarkoitettu aurinkovoide, ja se on kyllä todellakin lunastanut lupauksensa. Ihan mahtavaa tavaraa, pitää varmaan kaikenvaralta tilailla jo ensi kesääkin varten varastoon  :D

Meidän aluemyyntipäällikkö oli asiakaspalvelusta kysynyt aurinkotuotteista, ja sieltä oli sanottu kaikkien olevan vettähylkiviä.

juuret

• Vieras
« Vastaus #770 : 21.05.10 - klo:13:29 »
Hyvä tietää. Muuten en ole Avonin aurinkotuotteista innostunut, niistä yksikään ei taida olla vedenkestävä? Tuota kasvoversiota voisi kuitenkin kokeilla.

http://www.avon.fi/PRSuite/static/downloads/FI_Sun_Plus.pdf

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #771 : 21.05.10 - klo:17:59 »
MagiX on tosiaan primer eli meikin pohjustaja. Sen alle kuuluu aina laittaa kosteusvoide joka siis hoitaa ihoa, primerin tehtävä on tasoittaa ihon pinta ja kiinnittää meikkivoide paremmin.

No niinku joo, laitoin tänään kosteusvoiteen ja MagicX:n. Tulos oli kyllä kehnoimmista kehno. Kiiltoa, rasvaa, öljyä ja värivoide hävisi veks muutamassa tunnissa.

Edelleenkään en käytä MagicX:ää muualle kuin luomien pohjustamiseen, kiitos.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #772 : 23.05.10 - klo:20:39 »

Kiitos paljon linkistä! Tosi huonosti oli kuvastossa kerrottu vettähylkivyydestä, mutta hyvä näin.

Edit: ja sitten luin kuvastoakin tarkemmin ja kyllähän siellä yhdessä bulletissa lukee että kaikki aurinkotuotteet on vettähylkiviä. =) Toi sähköisestä kuvastosta zoomailu ei ole aina niin helppoa...
« Viimeksi muokattu: 23.05.10 - klo:21:52 kirjoittanut Herbina »

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #773 : 24.05.10 - klo:14:08 »

Kiitos paljon linkistä! Tosi huonosti oli kuvastossa kerrottu vettähylkivyydestä, mutta hyvä näin.

Edit: ja sitten luin kuvastoakin tarkemmin ja kyllähän siellä yhdessä bulletissa lukee että kaikki aurinkotuotteet on vettähylkiviä. =) Toi sähköisestä kuvastosta zoomailu ei ole aina niin helppoa...

Mäkin kyllä tykkään selailla ihan oikeaa kuvastoa. Luin muuten joskus jonkun blogista, että joku kerää niitä :D

Sitä mineraaliaurinkovoidetta kehuttiin hirveästi Avon-illassa viimeksi...Itse en ole vielä päässyt testailemaan.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #774 : 27.05.10 - klo:22:34 »
Kokeilin Avonin luomivärejä, ekaksi siis nelospalettia (Chanel-tyyppisessä rasiassa) ja minusta pigmentti oli oikein laitettuna aikamoinen (superlonsivellin ja viimeistely vedellä+värillä). Nyt kokeilin ColorTrendin musta-valkopalettia. Luulenpa että käyttävät samoja aineita kummassakin näissä - väri levittyy parhaiten tässäkin superlonilla ja tehosteet vedellä sekoittaen. Ei paljoa eroa Smokey Eyes-paletin tuloksista, itse asiassa aika samanlainen tulos vaikka lila ja harmaa puuttuvatkin sävyistä kuten nelospaletissa.

Ja pysyy hyvällä pohjustuksella kuin tauti!

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #775 : 30.05.10 - klo:18:48 »
Olen nyt pari kuukautta käyttänyt Avonin väritöntä ripsi- & kulmageeliä, ja täytyy kyllä sanoa että olen oikein tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen! Tuolla saa erinomaisesti kulmat ojennukseen sekä ripsivärin alle laittaessa taivutukset pysyvät paremmin. [en tällä hetkellä käytä vedenkestävää ripsiväriä] En taidakaan enää muunlaista kulmageeliä ostaa kun halvemmallakin saa yhtä hyvää. :)
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #776 : 30.05.10 - klo:20:01 »
Onko näissä jotain minimirajaa tilauksissa? Mä rekisteröidyin Avonin konsultiksi (soittaako ne vai tuleeko mulle muuten sitten postia, en löytänyt tuolta sivuilta että miten tuo konsultiksi tuleminen sitten oikeastaan edes tapahtuu) äsken, ihan siksi ettei oikein ole ketään kamua joka noita myisi ja tykkään hirveästi noiden tuotteista. Ajattelin kyllä kavereillekin kaupitella jos joku tykkää noita ostaa. Miehen duunikamun tyttöystävä myy Avonia ja saisin kyllä sitä kautta tilattua mutta nyt kun tilasin niin kesti jotain kolme viikkoa saada tuotteet mulle asti. Ei kestä hermot odotella niin kauaa.  ;D

Mä oon ihan rakastunut tohon naturalsin mango & passion fruit vartalojogurttiin<3 Ihana tuoksu, voisin nuuhkia tuota koko ajan. Ja kosteuttaakin kivasti. Melkein tekis mieli syödä tota. Samalla tilasin pari käsisaippuaa (niitä mitkä on about aina tarjouksessa, samaa sarjaa on myös suihkusaippuioita mutta ne kuivattaa mun ihoa liikaa) ja Summer Glow Firming Body Lotionin. Tuota päivettävää lotionia kokeilin tänään ensimmäisen kerran ja oli yllättävän juoksevaa ja riittoisaa. Tuoksu on tosi mieto verrattuna Nivean samanlaiseen. Vielä en osaa sanoa väristä mitään, ainakaan ekan levityksen jälkeen muutamassa tunnissa ei ole mitään tapahtunut.

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #777 : 30.05.10 - klo:20:12 »
^ Ei ole minimirajaa, mutta jos tilaa alle 80€, niin ei saa niitä alennusprosentteja ja joutuu maksamaan tilauksesta postikulut. Postikulut eivät ole huimat, muistaakseni jotain 3,50€ luokkaa.

Itse kun liityin konsultiksi, niin paikallinen tiiminvetäjä otti minuun yhteyttä ja häneltä sain sitten nettitunnukset joilla tilata. Eri piireissä toimitaan eri tavalla, jotkut kai ovat saaneet vaan mailiin tunnukset, itse jouduin käymään ihan tiiminvetäjän juttusilla.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #778 : 30.05.10 - klo:20:14 »
Ei ole minimitilausrajaa. Yli 80 euron tilauksista saa -25% alennuksen ja ilmaiset postikulut, mutta tilata voi vaikka kuinka pienellä summalla.

Ootko saanut jo asiakasnumeron? Muuta ei tarvita, mulle se tuli mailissa. Hoidin tosin asian aluemyyntipäällikön kanssa puhelimitse, mutta mitään erityisiä tietoja ei tarvinnut yhteystietojen lisäksi antaa paitsi hetu, koska tuotteet tulevat laskulla.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #779 : 30.05.10 - klo:20:59 »
Mä oon ihan rakastunut tohon naturalsin mango & passion fruit vartalojogurttiin<3 Ihana tuoksu, voisin nuuhkia tuota koko ajan. Ja kosteuttaakin kivasti. Melkein tekis mieli syödä tota.

Mä tykkään kans tosi paljon tästä  :-* Kosteuttaa kivasti ja imeytyy hyvin.

Tilaan itselleni parin kuukauden välein isomman paketin niin saan sen -25% alea. Tosi halpoja tuotteita ovat kyllä muutenkin. Ja HYVIÄ!  :) Mä tykkäsin myös luomivärinelikoista, ihan riittävästi pigmenttiä ainakin mun makuun. Tilasin Cafe Latten, jossa kolme mattaa ja yksi hieman hohtava ruskea.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset