Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205314 kertaa)

Poissa maaju

• HAIRahtanut
Vs: Avon calling
« Vastaus #780 : 30.05.10 - klo:21:54 »
Saisivat tuoda vielä jogurttisuihkugeelinkin takaisin :)
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #781 : 30.05.10 - klo:23:03 »

Mä tykkäsin myös luomivärinelikoista, ihan riittävästi pigmenttiä ainakin mun makuun. Tilasin Cafe Latten, jossa kolme mattaa ja yksi hieman hohtava ruskea.

Löytyipä toinenkin joka tykkää. Tekisi mieli jotain violettia palettia. Tykkään myös siitä että näillä saa tehtyä nopean silmämeikin.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #782 : 31.05.10 - klo:07:00 »
En ole vielä saanut asiakasnumeroa, eli odotellaan.  ::)

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #783 : 31.05.10 - klo:09:49 »
Onko näissä jotain minimirajaa tilauksissa? Mä rekisteröidyin Avonin konsultiksi (soittaako ne vai tuleeko mulle muuten sitten postia, en löytänyt tuolta sivuilta että miten tuo konsultiksi tuleminen sitten oikeastaan edes tapahtuu) äsken, ihan siksi ettei oikein ole ketään kamua joka noita myisi ja tykkään hirveästi noiden tuotteista.

Käsittääkseni Avonin nettisivujen yhteydenottopyynnöt ohjautuvat aina alueen aluemyyntipäällikölle joka taas ohjaa ne edelleen tiiminvetäjille. Saattaa olla, että viikonloppuna on vähän hiljaisempaa, mutta kyllä suhun pitäisi tänään jonkun olla yhteydessä. Puhelimitse tai sähköpostilla.

Toinen vaihtoehto on sitten olla yhteydessä suoraan johonkin tiiminvetäjään, joka voi tunnukset rekisteröidä.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #784 : 31.05.10 - klo:16:33 »
Olen ihastunut kuultaviin kasvopuuterihelmiin! Toimii ihanana heleyttäjänä/highlighterina poskilla ja ohimoilla. Aurinkopuuterihelmet oli mulle aivan liian tummat/oranssit, mutta nämä on just sopivat, tosin sen verran punertavat että leukaan päin en niitä käyttäisi.

Edit: hei miltä tuo uutuustuoksu Bali Bliss tuoksuu? Vaikuttaa kivalta, mutta tähän hätään ei ole kuin nettiesite käytettävissä..
« Viimeksi muokattu: 31.05.10 - klo:16:57 kirjoittanut Herbina »

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #785 : 31.05.10 - klo:18:26 »
Edit: hei miltä tuo uutuustuoksu Bali Bliss tuoksuu? Vaikuttaa kivalta, mutta tähän hätään ei ole kuin nettiesite käytettävissä..

Mun mielestä vähän Escadamainen.

"Sukella vehreään lähteeseen, joka on täynnä säkenöivää passiohedelmää, raikkaita frangipani-kukkia ja eksoottisia balilaisia puita."

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #786 : 31.05.10 - klo:21:12 »
Mulla on vakikäytössä nuo kuultavat kasvopuuterihelmet. Käytän niitä poskipunan sijasta. Tällaiselle suhteellisen vaaleaihoiselle niistä tulee juuri sopivasti väriä kasvoihin. Ja ihana hehku myös! Noista vartalojogurteista olen myös pitänyt vähän tuoksusta riippuen: ne kosteuttavat hyvin ja koostumus on ihanan kuohkea. Vadelma taisi olla hieman liian ällön tuoksuinen, mutta karhunvatukassa taas oli todella herkullinen tuoksu.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

juuret

• Vieras
« Vastaus #787 : 02.06.10 - klo:15:20 »
En ole vielä saanut asiakasnumeroa, eli odotellaan.  ::)

http://www.avon.fi/PRSuite/locator.page

Kirjoita kenttään postinumerosi, saat aluemyyntipäällikön tiedot, soita vaikka hänelle suoraan saat helpommalla asiakasnumeron ja pääset aloittamaan, netin kautta lähetetyt pyynnöt eivät välttämättä ohjaudu mihinkään tai jäävät roikkumaan jonnekin..

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #788 : 04.06.10 - klo:08:34 »
^Huomasin ettei ne taida mihinkään päätyä kun ei ole mistään kuulunut mitään.Googlesta löytyi ainakin joku joka saa tunnarit tehtyä joten kohta mulla on ne.  :D

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #789 : 04.06.10 - klo:11:11 »
^Mä sain tunnarit päivässä nettisivujen kautta. Avon Suomi taitaa olla Baltian maiden alaisuudessa, joten viestit  päätynee jonnekin Eestiin  :D
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #790 : 05.06.10 - klo:20:23 »
Jos yksittäinen konsultti rekrytoi uuden, niin saako hän siitä jotain etua? Mä haluaisin omat tunnukset koska nyt olisi tulossa yli 80 euron tilaus mutta mietin että onko kaverilleni hyötyä jos hän rekisteröi mut vai pystyykö tavallinen konsultti edes rekisteröimään uuden extranetistä vai pitääkö olla jonkun sortin päällikkö näin tehdäkseen? Pitäisi saada pikaisesti tunnukset että pääsee tilaamaan.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #791 : 05.06.10 - klo:21:43 »
Jos yksittäinen konsultti rekrytoi uuden, niin saako hän siitä jotain etua? Mä haluaisin omat tunnukset koska nyt olisi tulossa yli 80 euron tilaus mutta mietin että onko kaverilleni hyötyä jos hän rekisteröi mut vai pystyykö tavallinen konsultti edes rekisteröimään uuden extranetistä vai pitääkö olla jonkun sortin päällikkö näin tehdäkseen? Pitäisi saada pikaisesti tunnukset että pääsee tilaamaan.

Ei pysty ns. tavallinen konsultti rekkaamaan uutta. Pitää olla vippi tai tiiminvetäjä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #792 : 09.06.10 - klo:07:56 »
^Huomasin ettei ne taida mihinkään päätyä kun ei ole mistään kuulunut mitään.Googlesta löytyi ainakin joku joka saa tunnarit tehtyä joten kohta mulla on ne.  :D
Päätyipäs muuten sittenkin tuo yhteydenotto johonkin, eilen soi puhelin ja ei oikein täti langan toisessa päässä tykännyt että olen muualta jo saanut tunnukset. Asia oli puhelimessa ok, mutta sitten tuli vielä tekstaria perään että asia ei ollutkaan selvä. Kummaa toimintaa kyllä, kärttyili mulle siitä että olen jo muuta kautta rekattuna. Noh, anyway oon happy että mulla on tunnarit että pääsen tilaamaan.  :D Ainakin tuo Bali Bliss -hajuvesi on pakko saada, haistelin sitä eilen esitteestä ja mieskin tykkäsi.  <3

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #793 : 09.06.10 - klo:14:41 »
Ihme meininkiä tuollainen kärttyily. Mä laitoin oman hakemuksen sisään Avonin sivuilta sunnuntaina eikä vieläkään ole mitään kuulunut. Kyllä mun mielestä kahden päivän sisällä pitäisi pystyä tuollaisiin asioihin vastaamaan, kyse on kuitenkin asiakkaasta joka on haluamassa tekemään tilauksen, joten miksi turhaan viivytellä yli 48h?? Noh, odottelen ja eiköhän ne tule ennen jakson päättymistä 16.6.

Mäkin tykkäsin siitä Bali Blissistä esitteestä haisteltuna, ei ilmeisesti onneksi ihan niin älllö kuin Escadan kesätuoksut vaikka makeahko onkin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #794 : 09.06.10 - klo:14:54 »
Taisi harmittaa, kun meni provikat ohi  :P Rekkaava henkilä saa jotain prosentteja uuden konsultin tilauksista.

Bali Bliss ei sytyttänyt, siinä on liikaa passionhedelmää mun makuuni ainakin kuvastosta nuuskittuna. Tosin mua kyllä häiritsee se paperin ominaishaju, siinä on vähän palaneen tai tuhkan sävy. Viime kesän vastaava tuoksu Brazil Beat taas on yksi lemppareistani. Avonin tuoksut pysyvät iholla mielettömän hyvin, se on erittäin iso plussa.