Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213971 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #795 : 09.06.10 - klo:16:15 »
^ Mulla on toi Brazil Beat ja käytän sitä päivittäin. Se on ihan ehdoton lemppari arkisin!  :-*

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #796 : 09.06.10 - klo:22:06 »
Voi tytöt minkä teitte! Nyt mäkin himoitsen tuota Bali Blissiä.  :P Ensi jaksoon on tulossa jotain uusia tuoksuja myös, se violettipulloinen on pakko kotiuttaa, koska siinä on greippiä ja mojitoa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #797 : 10.06.10 - klo:12:16 »
Voi tytöt minkä teitte! Nyt mäkin himoitsen tuota Bali Blissiä.  :P Ensi jaksoon on tulossa jotain uusia tuoksuja myös, se violettipulloinen on pakko kotiuttaa, koska siinä on greippiä ja mojitoa.

Mulla tulee huomisessa paketissa myös se kimmeltävä vartalosuihke Bali Blissistä. Jännä nähdä, että mikä se kimaltelevuuden aste on ;) Että onko kaunis vai meneekö överiksi.

Noista Ice tuoksuista oli jossain jo melkoista kritiikkiä etteivät kestä iholla. Olen kokeillut vihreää ja violettia ja violetti pysyi paremmin. Tosin ovat sen verran kevyitä tuoksuja, että niitä voi kyllä ruiskia ihan rankemmallakin kädellä :ts Itse kun tykkään hedelmäisistä tuoksuista niin ne on kyllä aivan ihania kaikki. Ensi jaksossa tulee myös siihen uuteen tuoksusarjaan kaikkea hyödyllistä, kuten tuoksuva kynsilakka  :3
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #798 : 10.06.10 - klo:15:32 »
Kuulostaapa hyvältä! Juuri tuo violetti Ice Sheers-tuoksu on siis pakko saada. Yleisesti ottaen tykkään kyllä kovasti Avonin tuoksuista, nuorekkaita (olematta teinituoksuja), raikkaita ja edullisia. :ts
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #799 : 10.06.10 - klo:19:39 »
Hain paketin ja aloin heti testailla sitä kimaltavaa suihketta. Tosi maltillinen kimallus on ja varmaan kaunis esim. dekoltee alueella auringon osuessa. Se mikä oli vähän jännä, että vartalotuoksuksi on melko voimakas tuoksu. Suihkaisin kumpaankin käteen ja vaikka tuoksu onkin tosi ihana niin..öh..melkoisesti tuoksahtaa, että en voisi kuvitellakaan, että hajuveden lisäksi suihkisi tuota vaikka käsille ja dekolteelle.

Mitäs muuta sielä tuli...

Se tämän jakson uutuus aloe-kynsinauhageeli. Testasin ja vois olla ehkä sellainen tuote, että voisi laittaa aamullakin. Tuntuu imeytyvän nopeasti. Toisaalta mietityttää, että voiko se olla tehokasta, mutta tietysti tuo olomuoto häiritsee. Testaillaan, testaillaan ;)

Niin ja sitten siellä oli ne Ice Sheers demotuoksut.

Ja siinä kaikki :)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #800 : 14.06.10 - klo:17:23 »
Noniin, odottelin viikon ja laitoin tänä aamuna avonin sivuilta palauteviestiä että missä tunnukset luuraa. Nyt sitten soitti joku täti (tuskin mikään aluepäällikkö kun sanoi olleensa itsekin vasta vähän aikaa mukana) ja ohjeisti hieman, tunnuksetkin tuli nyt sähköpostitse. Jee! Pitääpä vähän kysellä työkavereilta jos hekin innostuisivat tilaamaan, saisi sitten itsekin sen 80 euron tilauksen jatkossa helpommin täyteen.

Edit: Kyllä se täti sitten on aluemyyntipäällikkö, ihmeellisiä untuvikkoja sielläkin.. oli mun sukunimenkin kirjoittanut ihan päin honkia (sähköpostiosoitteen domainin mukaan).

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #801 : 16.06.10 - klo:21:54 »
Super extended-ripsari on ihan peestä minun ripsilleni. Ihan kamalaa. Ei mitään kaarevuutta ja ei näy juuri kun on  laittanut ja poisottaminen on KAAMEAA! Se ei lähde millään pois!
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #802 : 17.06.10 - klo:07:22 »
Super extendistä on tullut joko tai palautetta. Itse tykkään siitä Avonin ripsiväreistä eniten. Mulla myy parhaiten curlacious ja oon kuullut parin vaihtaneen Diorista siihen. Olis kiva jos ripsivärikehittely menisi joskus siihen että ripsivärit vois ostaa ripsityypin mukaan. Sama juttu kun vaikka shampoiden kanssa että tosi yksilöllistä mikä on kenellekin paras.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #803 : 17.06.10 - klo:07:55 »
^Yleensä kaikista kosmetiikkatuotteista tulee sekä-että palautetta, koska kaikki kosmetiikka toimii yksilöllisesti. Tästä olen puhunut tällä foorumilla muuallakin. Toinen juttu on kyllä myös se, että pitää kokeilla tuotteen eriliaisia levittämis- ja muita käyttötapoja; epäilen että myös tarkoituksenmukainen tuotteen käyttö voi olla ongelmana jos tuote ei toimi  (tietyt ripsarit pitää levittää tietyllä tavalla, luomivärit samoin esim. eri siveltimillä tms). Avonillahan luomivärit ovat esimerkiksi sellaisia joiden käyttö pitää´" keksiä", kuinka niitä käytetään.

Tosin tän Avonin ripsarin kanssa teen niin että laitan alle ekaksi toista ripsaria, sen päälle Extendin. Eiköhän tuo saa käytettyä silleen :(
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #804 : 17.06.10 - klo:10:12 »
Super extended-ripsari on ihan peestä minun ripsilleni. Ihan kamalaa. Ei mitään kaarevuutta ja ei näy juuri kun on  laittanut ja poisottaminen on KAAMEAA! Se ei lähde millään pois!

Mä kyllä saan tämän pois (poistan öljyllä), mutta ei tällä mitään ihmeitä mun ripsille tehdä. Tuntuu, että se suoristaa taivutukset ja muutenkin antaa vain väriä, ei siis puhettakaan mistään taivutuksista tai pituudesta. Mutta kyllä tämän arkiripsarina pois käyttää.

Mä olen muutenkin huomannut, että mulle sopii parhaiten tuuheuttavat ripsarit, kun omasta takaa pituutta räpsyillä kuitenkin on, niin sitä pituutta ei tarvitse mascaralta enää hakea. Avonin ripsiväreistä Super Full on mulle ollut se helmi ja odotankin nyt sitä uutta tuuheuttavaa, joka tulee vissiinkin seuraavaan jaksoon (oliskohan jakso 9).

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 17.06.10 - klo:12:04 »
Mulla myy parhaiten curlacious ja oon kuullut parin vaihtaneen Diorista siihen.
Hyvä kuulla, tilasin äidille tuon ja jos se on susi niin ei varmasti tilaa enää ikinä mitään.  ;D Äiti ei käytä ripsentaivuttajaa joten ajattelin että tuo voisi olla hyvä.

Ui juku, tossa 9-jaksossa on kaikkea ihanaa. Musta tuntuu että musta tulee ihan kauhean köyhä, sieltäkin on pakko tilata ainakin noi tuoksuvat kynsilakat!  <3

Oliskohan toi Body solutions arpijuovia vähentävä hoito (200ml) mulle sopiva? Tarttisin jotain sekä raskausarpiin kankussa että ihottuman/vesikellorykelmärakkuloiden jättämiin tummempiin arpiläiskiin. Noi jälkimmäiset ei juurikaan näy, on tosi hyvin haalistuneet puolessa vuodessa kun poikaystäväkään ei niitä ole huomannut vaikka joka päivä mä sen edessä heilun stringit jalassa että ne näkyy kyllä. Mutta omaan silmääni pistää edelleen.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #806 : 17.06.10 - klo:14:11 »
^Mä jossain määrin suhtaudun skeptisesti noihin arpijuovia poistaviin tuotteisiin (samoin, kuin myös kiinteyttäviin tuotteisiin) etenkin Avonin ollessa kyseessä, mutta mikäänhän ei estä kokeilemasta. ;)

Tuosta Superextendistä vielä sen verran, että testasin sitä eilen spinningtunnilla, eikä se ollut varissut/levinnyt yhtään, eli kestävyys siinä on kyllä hyvä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #807 : 17.06.10 - klo:21:39 »
^^^^SuperExtend on ihan  toimimaton mulla, mutta mullekin käy SuperFull (ei SuperShock). Liekö sattumaa... samoin mulle käy Rimmelin VolumeFlash, onkohan sillä jotain samaa viimeksimainitun Avonin ripsarin kanssa.

Ja Avonin selluliittivoide ei ole vienyt senttiäkään läskejäni pois, vaikka olen puunannut joka ilta mahaani  kuorintakintaalla ja sen jälkeen Avonin voiteella.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #808 : 18.06.10 - klo:00:09 »
Heh, ei kai mikään selluliittivoide oikeasti läskejä poista... kiinteyttävät korkeintaan vähän ihoa napakammaksi.

juuret

• Vieras
« Vastaus #809 : 20.06.10 - klo:15:56 »
Taisi harmittaa, kun meni provikat ohi  :P Rekkaava henkilä saa jotain prosentteja uuden konsultin tilauksista.

Vipit saa alennuksia omiin tilauksiin mutta tiimivetäjät saa vain yli 100 euron tilauksista prosentteja konsultin tilauksista, eli jos uusi tilaa vaikkapa 80 eurolla, tiimivetäjä ei siitä saa itselleen mitään.