Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205320 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #810 : 20.06.10 - klo:17:52 »
^^ Eiks noiden selluliittivoiteiden tarkoitus ole kiinteyttää ja silottaa sitä ihoa, eihän ne vaikuta ihon alla olevaan läskiin mitenkään? Ajattelin itse testata tuon selluliittivoiteen. Kauhukseni huomasin että mulla on pinnassa verisuonia näkyviin tullut reisissä paljon, pitää varmaan kokeilla niihinkin jotain voidetta.  ::)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 20.06.10 - klo:21:55 »
No, mä teen niin että kuivaharjaan mahan selluliittia ja läiskään sitten päälle Avonin selluliittivoiteen. Olen tehnyt tätä toista viikkoa ja tutkailen tuloksia, jotka ovat onnettomia.  :#
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #812 : 21.06.10 - klo:08:09 »
Mitä voidetta oot käyttänyt? Itse olen oppinut niin, että tehokkuus menee sarjan mukaan eli Anew tehokkain ja kolme purkkia käytettävä. Ja sitten vaan palautukseen jos ei lopputulos miellytä ;) mutta jos on joku parin euron Skin So Soft sarja käytössä niin tuskin pientä tasoittumista lukuun ottamatta tulee sen kummempia tuloksia.

Asiasta toiseen, oon aivan rakastunut siihen tän jakson uutuushuulipunaan missä on minttua. Rose Chill on niiiin kaunis sävy...

Tänään lähti demotilaukseen uusi ripsiväri. Ehdin siitä lukea hehkutusta että hakkaisi 30-40 euron ripsivärejä ja tähän on kehitystyössä todella panostettu. Hyvät lähtökohdat lähteä testailemaan ;)
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #813 : 21.06.10 - klo:20:19 »
^Anew-sarjan tuotteet aiheuttavat voimakkaan allergiareaktion. Käytän Solutionsin selluliittivoidetta, ja tietysti tiedän ettei tällä ihmeitä saada aikaan ;D

Tietääkö kukaan milloin extralasting luomiväri (jauhemainen) tulee uudistettuna takaisin? Tässä välissä olen edelleen käytellyt luomivärinelosia ja minusta se on kertakaikkiaan hyvä pastellimeikin tekoon...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Maireanne

• Haiven
  • *
« Vastaus #814 : 21.06.10 - klo:20:36 »
Mä en ymmärrä, että onko mun nenässä joku vika, mut mun mielestä Naturals-sarjan vartalovoiteissa on kamala tunkkainen sivuhaju. Avasin just mansikka-guava-vartalojogurtin, enkä kyllä pysty siitä haistamaan muuta kuin sen jonkun kummallisen muovailuvahamaisen lemun  :o. Harmittaa kun noi kuulostaa aina niin vastustamattoman houkuttelevilta, mut ei sitten oikeesti olekaan. Toivottavasti mulle ei oo aina sattunu noista vaan jotkut "maanantaikappaleet". Nyt joutunee varmaan eka kertaa palauttamaan tuotteita Avonille, kun en kertakaikkiaan voi tuoksun (tai sen puutteen) vuoksi ainakaan tuota vartalojogurttia käyttää.

Toinen mikä ihmetyttää on ripsivärit: oon kokeillu supercurlaciousia, supershockia ja viimeisimpänä super-jotain (en muista nimee), ja kaikki on ollu valtavia pettymyksiä, koska ne on ollu ihan älyttömän kuivia  0_0. Lopputuloksena kaikki on rapissu kasvoille, eikä ne oo ripsissäkään miltään näyttäny.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #815 : 21.06.10 - klo:21:26 »
Mä en ymmärrä, että onko mun nenässä joku vika, mut mun mielestä Naturals-sarjan vartalovoiteissa on kamala tunkkainen sivuhaju. Avasin just mansikka-guava-vartalojogurtin, enkä kyllä pysty siitä haistamaan muuta kuin sen jonkun kummallisen muovailuvahamaisen lemun  :o. Harmittaa kun noi kuulostaa aina niin vastustamattoman houkuttelevilta, mut ei sitten oikeesti olekaan. Toivottavasti mulle ei oo aina sattunu noista vaan jotkut "maanantaikappaleet". Nyt joutunee varmaan eka kertaa palauttamaan tuotteita Avonille, kun en kertakaikkiaan voi tuoksun (tai sen puutteen) vuoksi ainakaan tuota vartalojogurttia käyttää.

Toinen mikä ihmetyttää on ripsivärit: oon kokeillu supercurlaciousia, supershockia ja viimeisimpänä super-jotain (en muista nimee), ja kaikki on ollu valtavia pettymyksiä, koska ne on ollu ihan älyttömän kuivia  0_0. Lopputuloksena kaikki on rapissu kasvoille, eikä ne oo ripsissäkään miltään näyttäny.

Ettei olis se Guava? Monille se on töksähtänyt. Kokeile se toinen vaihtoehto?
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #816 : 27.06.10 - klo:18:01 »
Onko Glimmerstick-kulmakynä jotenkin kimalteleva? Kiinnostais, mutta tuntuu oudolta, jos kulmat kiiltelis ;D Tosin nyt ei ole tarvetta vielä kulmakynälle, mutta mietin vain...

Ja onko MagiX Face Perfectorissa tuoksu?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #817 : 27.06.10 - klo:18:43 »
Ei ainakaan mun Glimmerstick mustassa kajalkynässä ole mitään kiillettä tai hileitä.

Ei kellään olisi mitään hajua mitä eroa on Naturalsin persikka & mantelimaito- ja hunaja & manteliöljy -kuorintavoiteilla? Pohdiskelen kumpaa tilaan. Tilaukseen lähtee myös mansikka & guava vartalojogurtti ja miehelle pitää tilata Simple Elements Refreshing Rain edt. Onko muuten tuo mango & passion vartalojogurtti lopetettu? Olen käytellyt sitä jo puoleenväliin (friikki mikä friikki mutta toi tuoksu on ihana! :-*) tässä kuukauden aikana.

Mä oon tykästynyt Naturalsin Aloe & avocado kosteuttavaan naamioon ja teepuu & kurkku -kalvonaamioon. Voisin käyttää noita vaikka joka päivä!  :D Myös hunaja & manteliöljy kasvovoide on mulla päivittäisessä käytössä, pelittää vallan mainiosti, varsinkin nyt kesällä kun ei jää kiiltämään kasvoille.

Mä aion muuten myös tilata demoina tuon uuden ripsarin ja MagiX-meikkivoiteen. (Onks meillä muuten joku spoilauskielto täällä?)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 27.06.10 - klo:21:10 »
Hunaja & manteli -kuorinta on öljyisempää ja tahmeampaa ja aika moni on todennut sen epäsopivaksi kesällä -- iho jää epämiellyttävän rasvaiseksi. Tilaisin itse tässä kohtaa ennemmin Persikka & mantelimaidon, joka on aika taviskuorinta, mutta hyvä sellainen.

Mulla on ollut karhunvatukka-vartalojogurtti ja se tuoksu ei ollut kyllä mitään karhunvatukkaa tavannutkaa (vaikkei mikään huono ollutkaan) eli noissa tuoksuissa voi olla reilustikin eroa siihen nähden, mitä kuvaus antaa odottaa.

Glimmerstick-kynät eivät Sparkle-versioita lukuunottamatta kimalla nimestään huolimatta.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #819 : 27.06.10 - klo:22:03 »
^^Tuo manteli ym. kuorintavoide alkaa tuoksua oksennukselta, kun sitä vähän aikaa käyttää. Muutoin OK kummatkin noista naturalsien kuorinnoista.

Mikä on spoilauskielto?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #820 : 27.06.10 - klo:22:35 »
^Tarkoittanee varmaan tulevien jaksojen tuotteista juttelemista etukäteeni. Onhan täällä juttua ja hehkutusta muidenkin merkkien tulevista uutuuksista ym., joten mun mielestä voi vapaasti jutella.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #821 : 27.06.10 - klo:23:36 »
Mä testasin Magix-meikkivoiteen testeriä kertaalleen ja erittäin positiivinen fiilis jäi. Iho tuntui sileältä ja vähän mattapintaisemmalta kuin monen muun nestemäisen meikkivoiteen jäljiltä, peittävyyskin oli ihan ok. Saa nyt vain nähdä onko tilaamani demo nudenvärisenä ihan pielessä, koska tuo kokeilemani testeri oli natural beige ja se oli just hyvä väri. Noista painetuista värimalleista ei ota kyllä erkkikään selvää mikä on vaaleampaa ja mikä tummempaa, mikä puna- ja mikä keltapigmenttisempää.

Kertokaapa sitten fiiliksiä siitä ripsarista kun saapuu, multa jostain kumman syystä jäi se tilauksesta pois vaikka mielestäni olin sen kyllä klikannut mukaan.

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #822 : 28.06.10 - klo:10:10 »
Ja onko MagiX Face Perfectorissa tuoksu?

Jos tää oli tämä primer/väritön meikkivoide, niin mulla on se... ei siinä mitään lisättyä tuoksua tuntuisi olevan. Tuoksuu/haisee kevyesti just sille mitä on, eli silikonimössölle.
(ite en pysty käyttämään tuota, saan heti näppyjä siitä)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #823 : 03.07.10 - klo:22:17 »
Mun Super Extend ripsari on alkant toimimaan hieman paremmin, kun massa on hieman saanut jähmeyttä. Ollut nyt käytössä 1,5 kk. Ihan kivaa jälkeä tällä tulee, pituuttakin ihan rutosti. Välillä tosin tuntuu, että niitä kuituja on silmissä. Tuskin ostan tätä uudestaan, mutta on se silti osoittautunut paremmaksi, mitä alkuun ajattelin.

Kellään kokemuksia siitä uutuusripsarista?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #824 : 04.08.10 - klo:15:56 »
Eipä ole ripsarista kokemuksia. Mutta noi uudet suihkugeelit oli ihanan tuoksuisia (varsinkin se Beach Party, ihanan hedelmäinen).

Ja Magix-meikkivoiteesta sanoisin nyt pidemmän käytön jälkeen että tykkään edelleen pohjasta jonka se tekee, mutta peittävyyttä voisi olla mun makuuni enemmän. Tosin näin kesällä tuo toimii tosi hyvin kun on iho niin hyvässä kunnossa muutenkin.