Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209472 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #825 : 04.08.10 - klo:17:28 »
Mä tilasin sen persikka&mantelimaito-kuorinnan ja oon tykännyt. Hyvä peruskuorinta ja rakeet tarpeeksi isoja. :) Myös se uusi Shea-jalkavoide Foot worksilta on jees. Testausta odottelee Anew laservoide säärille (pintasuonia), tosin mä käytän sen reisiin..

Poissa eivor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #826 : 26.08.10 - klo:12:24 »
^ Minullakin on tuo persikka&mantelimaito-kuorintavoide ollut käytössä jo jonkun aikaa ja tykkään kyllä. Koostumus on hyvä ja tällä kuorinnalla olen pärjännyt mainiosti, tuoksukin on ihana :)

Tilasin juuri tuon MagiX-meikkivoiteen, katsellaanpa millaista tavaraa se on kunhan sen käsiini saan... Ja tuleeko sopiva sävy! Ainakin positiivisia kommentteja siitä olen kuullut, kun taas muut meikkivoiteet Avonilta eivät ole koskaan oikein vakuuttaneet.

Glimmerstick-rajauskynät ovat hyviä. Olen myös ihastunut näihin Ice Sheers tuoksuihin, mulla on se vihreä ja totta on että se ei pysy iholla kauaa, mutta ainahan sitä voi lisäillä... Seuraavaksi hankinnassa violetti.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #827 : 06.09.10 - klo:07:59 »
Nyt sain vihdoin korkattua SuperMagnify-ripsarin kun Uplifting tuli elämänsä päähän. Tässä on tosi jännä harja, epäilin jo saako tuolla mitään aikaiseksi. Tuuheuttaa ja pidentää, lopputulos erittäin nätti. Ei tällä mitään supermassiivisia saa mutta mä tykkäänkin tämmösistä vähän luonnollisemmista. Ei varise tai leviä tihkusateessa. Tykkään.  <3

Sheavoide jaloille + kosteutta sitovat sukat on myös nannaa. Sukat on vähän hassun tuntuiset alkuun mutta nopeasti tykästyin.

Nyt kun kesä loppui niin hunaja & manteliöljy -kasvovoide ei tunnu kosteuttavan tarpeeksi. Olenkin käytellyt poikaystävän Dry skin SOS -voidetta.  :-* Ei yhtään liian paksua vaikka aluksi siltä tuntuikin. Mietin tilaanko oman purkin tuota vai sitä Hydra Firmingiä, en sitten tilannut kun en osannut päättää. Taidan kyllä tilata jossakin vaiheessa sen hydran testiin. Onko kellään tuosta hydrasta kokemuksia? Onko se miten paksua verrattuna tuohon SOSiin?

Intiimipesunesteisiin olen pettynyt. Käyttelen nuo pois sheivauksessa, mutta useammin käytettynä kuivattaa ihan sairaasti. Sahara pöksyissä.  :-\

Anewin laservoidetta käyttelin pari viikkoa aamuin illoin. En huomannut mitään eroa muuta kuin mitä enemmän kyttäsin tulosten toivossa, sitä enemmän pintasuonia tuntui olevan. Poikaystävä ei ollut huomannut suonien olemassaoloa kunnes näytin sille (ihmetteli "mitä sä tunget ja miksi?"). Kai tuo pitäisi käytellä loppuun, jos vaikka tulisi tuloksia.  ::)

Nyt laitoin tilaukseen valokynän, sitruunaa sisältävän vahvistavan kynsilakan, Colour Me Pretty -kynsilakan, Benicia-lompakon, Naturals kurkku/meloni antiperspirantin ja glyseriini&kalsium-käsivoiteen (se takakannen tarjous). Mun piti tilata niitä kynsitarroja mutta krapuloissani tilausta tehdessä se unohtui. Saas nähdä mitä tulee, erityisesti tuo valokynä kiinnostaa. Jillian Dempseyn poskipunaa olen himoinnut koko kesän, seuraavasta kuvastosta se lähtee tilaukseen (halvempi siellä kuin nyt ;D).

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 22.09.10 - klo:08:20 »
Nostellaas.

Onko muilla MagiX meikkivoide sellaista kökköä? Vaikka ravistelen tuubia ennen laittoa, niin sieltä tulee sellaista ilmavaa kökköä joka kyllä sitten levittyy ihan hyvin iholle.

Kaipaisin kokemuksia meikkipuuterista (taitaa kulkea nimellä puuterimeikkivoide) sekä tavallisesta kivipuuterista. Onko tuo meikkipuuteri miten peittävä? Oon käytellyt MaxFactoria mutta siinä ei ole mulle sopivaa sävyä talveksi, muuten olen ollut siihen tyytyväinen.

Kurkku&melonidödö oli muuten positiivinen yllätys. Purkista tulee paljon kerralla, mutta pitää hienhajun poissa ja tuoksu on raikas. Mii laik. Vielä kun joku keksisi dödön joka ihan oikeasti ei tahraa.  ::)

Poissa Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #829 : 22.09.10 - klo:12:10 »
Mulla on käytössä puuterimeikkivoide ja tykkään kyllä kovasti. En tarvi mitään muuta tuon lisäksi.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #830 : 22.09.10 - klo:12:13 »
^ Mitä sävyä sulla on? Voisinpa ostaa itsekin testiin, jos edes yhdellä on hyvä kokemus.  :D

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #831 : 23.09.10 - klo:21:23 »
Onko muilla MagiX meikkivoide sellaista kökköä? Vaikka ravistelen tuubia ennen laittoa, niin sieltä tulee sellaista ilmavaa kökköä joka kyllä sitten levittyy ihan hyvin iholle.

Mulla se on ihan samanlaista, eli ilmeisesti tuotteen ominaisuus että on vähän vaahtomaista ennemmin kuin sellaista sileää niinkuin yleensä nestemäiset meikkivoiteet. Nyt enemmän käyttökokemusta hankkineena voisin sanoa, että menee mun omistamien nestemäisten meikkivoiteiden ykköseksi (olen kokeillut L'Orealia paria sorttia, Lumenea, Tigiä ja Sephoraa muun muassa). Jättää hyvän mattapinnan ja pysyy kohtuullisen hyvin koko päivän liejuuntumatta eikä ihokaan kovasti rasvoitu päivän mittaan niinkuin yleensä nestemäisten kanssa, siksi suosin yleensä mineraaleja.

Mango-passion vartalojogurtti on kyllä ihana! Koostumus on enemmän kyllä rahka/hyytelömäinen kuin jogurttimainen eli vähän "tytisevä", mutta tuoksu on tosi herkku ja muutenkin kosteuttaa kivasti. Tykkään.

Poissa Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #832 : 24.09.10 - klo:08:36 »
^ Mitä sävyä sulla on? Voisinpa ostaa itsekin testiin, jos edes yhdellä on hyvä kokemus.  :D

Mulla on nude, joka on aavistuksen kellertävä, mutta mulle nappi valinta. Ivory ois ollu liian vaalea. Ja ostaisin kyllä toistekki. On jotenki niin helppo, kun ei tarvi läträtä erikseen peiteväreillä sun muilla :ts

Poissa eivor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #833 : 24.09.10 - klo:14:57 »
Juu, samaa mieltä tuosta MagiX-meikkivoiteesta. Yllättävän hyvää on, tosin tarvitsen eri sävyn. Osaako joku sanoa, taittaako tuo Ivory sävy keltaiseen vai punaiseen? Entä onko Nude kovin tumma? Voi tätä meikkivoiteen valinnan ihanuutta...  ;D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #834 : 24.09.10 - klo:15:49 »
Mulla on MagiX sävyä Ivory, taittaa hieman punaiseen. Aka sama lopputulos kuin Rimmelin meikkivoiteella Ivory. Seuraava meikkivoide saa kyllä taittaa keltaiseen, tuo on aavistuksen väärän sävyinen mulle. Tilasin Calming Effects-meikkivoiteen miniversion Creamina, katsotaan nyt miten paljon eroaa tuosta Ivorysta.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #835 : 24.09.10 - klo:22:16 »
Juu, samaa mieltä tuosta MagiX-meikkivoiteesta. Yllättävän hyvää on, tosin tarvitsen eri sävyn. Osaako joku sanoa, taittaako tuo Ivory sävy keltaiseen vai punaiseen? Entä onko Nude kovin tumma? Voi tätä meikkivoiteen valinnan ihanuutta...  ;D

Ivoryt näyttävät olevan punataittoisia ja nudet keltaiseen, siis noin useampaa värivoidetta kokeilleena. Itse etsin seuraavaa tummuusastetta Ivorystä ja haluaisin kokeilla tuota puuterimeikkivoidetta. Pysyykö rasvaisella iholla?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Emppu

• Haiven
  • *
« Vastaus #836 : 24.09.10 - klo:22:34 »

Intiimipesunesteisiin olen pettynyt. Käyttelen nuo pois sheivauksessa, mutta useammin käytettynä kuivattaa ihan sairaasti. Sahara pöksyissä.  :-\

Itsellä ekaa kertaa kokeilussa ja muutaman käyttökerran jälkeen tajusin et INCI-listassahan on denaturoitu alkoholi ihan alkupäässä! Ilmankos on tuntunut kummalta viime päivinä  :-\ Enpä uskalla tolla enää pestä ku korkeintaan käsiäni.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #837 : 28.09.10 - klo:07:02 »
Mä olen testannut muutamia hajuvesiä näytteistä, joten tässä viime aikojen kokemuksia. Olen siis ostanut niitä viiden kappaleen näytesettejä, joten testikokemusta on useammalta päivältä.

Aromadisiac, tässä on sellainen Thierry Mugler Angel tyyppinen makeus, ehkä suklaata tai jotakin, mutta kuitenkin päällimmäisenä tuoksuu tosi halvalle. Olisin kovasti halunnut pitää tästä, mutta kun ei pysty, niin ei pysty.

Jet Femme, tämä on ihana, raikas ja puhdas. Tuoksuu kalliimmalle, kuin mitä on, pullo on kyllä tosi halvan oloinen. Tämä myös pysyy iholla pitkään. Muistuttaa hieman Tommy Girliä. Tätä voisin hankkia isomman pullon.

U by Ungaro, tosi mitäänsanomaton, eikä varmasti häiritse ketään. Kukkaistuoksu arkeen ja sellaisille, jotka eivät halua tulla huomatuksi tuoksusta. Ei herätä tunteita suuntaan, eikä toiseen.

Pure Blanca Blush, punaisia marjoja, viinimarjaa ja vadelmaa. Aika kiva, mutta kuitenkin hieman halvan oloinen. Tässä oli ihana pehmoinen pohjatuoksu. Tuskin kuitenkaan tätäkään tulee hankittua isompana.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #838 : 28.09.10 - klo:07:13 »
Tuo Jet Femme on kaverini lemppari. Musta se oli liian tymäkkä. Mä tahtoisin kovasti Far Awayn. Ja sitten taisi olla Celebre, joka oli myös näytteen perusteella helmi. Tulee vaikea valinta, ajattelin tilata seuraavasta jaksosta jomman kumman (tai molemmat).  :D

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #839 : 28.09.10 - klo:18:36 »
Nudea käytän Magix-meikkivoiteessa ja se on kellertävä, tosin ei älyttömän vaalea eli toimii mulla parhaiten kesällä. Väri kyllä mukautuu hyvin omaan ihon väriin joten ei haittaa syysihollakaan vaikka on vähän liian tumma. Sen sijaan Calming Effects -meikkivoiteen nude on minipakkauksen perusteella vaaleampi ja punertavampi kuin tuo Magix. Hassua etteivät käytä samoja sävyjä eri meikkivoiteissa, helpottaisi uusien kokeilua.