Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205310 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #840 : 29.09.10 - klo:23:21 »
^Eikä kaikista meikkivoiteista ole sampleja, joka tekee testaamisen tuskaiseksi...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #841 : 04.10.10 - klo:19:07 »
Nyt tulee noottia. Viime tilauksessa yhdestä käsisaippuasta puuttui etiketit / muovit kokonaan. Tässä tilauksessa toinen asiakas soitti perään että roll-on hajuvesistä yhtä on selkeästi käytetty 1/3 verran. Siis laittaako Avon oikeasti takaisin myyntiin palautetut ja käytetyt tuotteet? Ei ole vuotanut pakkaus, roll-onin pallosta näkee että on käytetty. Todella hienoa, kun asiakas vielä asuu tuolla 50km päässä ja huomasi vasta kotona. Mä tsekkasin vaan että kaikki pahvipaketit näyttää olevan ok, en tietenkään avannut niitä ja tarkistanut sisältöjä.  :# Saako muuten tilalle uuden samanlaisen (on eri hintainen seuraavassa kuvastossa) vai vaan hinnasta veke summan? Pitäisi laittaa taas rekkulaa menemään sinne, jahka asiakas saa postitettua mulle sen hajuveden (mähän ne postit sitten tietysti maksan omasta pussistani) että saan sen laitettua palautuksena menemään. Samoin tuo asiakas jonka saippuasta puuttui viimeksi etiketit palauttaa tästä tilauksesta vaaleapunaiset helmikorvikset, koska ne ovat selkeästi valkoiset eikä lähellekään vaaleanpunaista. Ehkä oli ihan hyvä päätös että tilaan lähinnä enää itselleni enkä edes yritä kaupitella muille, kun tämmöstä sähellystä Avonin puolelta koko ajan.  :-[ Tuo tuoksuja tilannut asiakas muuten tilasi nyt ekaa ja vikaa kertaa, myy itse Oriflamea eikä ole kai koskaan Oriflamelta tullut tämmöst sössimistä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #842 : 04.10.10 - klo:21:00 »
Onpa kyllä aika törkeää jos tuotteesta on käytetty osa! Tuosta pitää lähettää jo jyrkkää noottia.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #843 : 07.10.10 - klo:10:39 »
Huh, onneksi mulle ei ole koskaan osunut käytettyjä tuotteita. :-X

Ostin tuon Japanese sake & rice -seerumin ja parin käyttökerran jälkeen se tuntuu ihan hyvältä kasvoilla, vaikkei inci ole kummoinen. Jättää ihon tosi sileäksi ja pehmeäksi, voisin kuvitella että toimii ainakin meikin alla mainiosti. Täällä oli muutama mainintakin tuosta, mutta onko kellään kokemuksia pitkäaikaisesta käytöstä? Mietityttää että mahtaako tuo tukkia ihoa kuinka paljon säännöllisessä käytössä ja laitatteko tuota sekä aamulla että illalla kasvoille? On kyllä varmasti riittoisa tuote, itse en ainakaan ole paljoa tarvinnut kerralla.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

juuret

• Vieras
« Vastaus #844 : 11.10.10 - klo:18:14 »
Huh, onneksi mulle ei ole koskaan osunut käytettyjä tuotteita. :-X

Ostin tuon Japanese sake & rice -seerumin ja parin käyttökerran jälkeen se tuntuu ihan hyvältä kasvoilla, vaikkei inci ole kummoinen. Jättää ihon tosi sileäksi ja pehmeäksi, voisin kuvitella että toimii ainakin meikin alla mainiosti. Täällä oli muutama mainintakin tuosta, mutta onko kellään kokemuksia pitkäaikaisesta käytöstä? Mietityttää että mahtaako tuo tukkia ihoa kuinka paljon säännöllisessä käytössä ja laitatteko tuota sekä aamulla että illalla kasvoille? On kyllä varmasti riittoisa tuote, itse en ainakaan ole paljoa tarvinnut kerralla.

Itse käytän sitä vain iltaisin ennen nukkumaan menoa. Enkä ole huomannut mitään että olisi tukkinut, sen sijaan kasvot ovat kirkastuneet tuon käytöllä, purnukassa ei ole enää paljon jäljellä, meinaan tilata toisen kunhan saan tämän käytettyä loppuun asti. Todellakin pieni määrä riittää kasvoille.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #845 : 27.10.10 - klo:10:26 »
Puuterimeikkivoidetta on nyt pari kokeilua takana. Todella voidemainen ja vaatii mulla tavallisen puuterin kyllä päälle, olo on kuin meikkivoidetta vaan olisi laittanut. Onko muilla samanlainen fiilis?  :o

Tilasin tuoksuna Incandessencen (edp) ja huhhuh, on kyllä tosi tymäkkä tuoksu! Näytteessä kevyt ihana kukkainen tuoksu, mutta todellisuudessa jouduin antamaan sen äidilleni kun olikin ihan erilainen. Äiti kyllä tykästyi.

Sain muuten sen käytetyn roll-on hajuveden tilalle uuden jo heti seuraavassa tilauksessa, vaikka mun palautus ei ollut ehtinyt vielä niille asti. Se oli hyvitetty mulle jo silloin kun laitoin reklamaation.  :ts Hyvä juttu, sillä teen tilauksen enää parillisista kuvastoista ja asiakas olisi joutunut odottamaan 6 viikkoa muuten.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #846 : 27.10.10 - klo:16:57 »
^Mitä mieltä olet Mena siitä Jillian Dempseyn poskipunasta (Heavenly nude)?

Mä ostin ja tykkään tosi paljon, aivan ihana persikkainen roosa, just passeli sävy mulle  :-* Levittyy hyvin ja pigmenttiä ihan tarpeeksi
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #847 : 28.10.10 - klo:15:16 »
Miksi tuo tilaaminen on niin hankalaa! Näin juuri Avonin lehtisen jossain ja nuo luomivärikvartetit näyttävät tosi kivoilta. Ja hinnat ovat kivoja! Haluaisin vaan tilata  >:(
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #848 : 28.10.10 - klo:15:19 »
^ Ei se ole vaikeaa jos vaan pyydät tunnukset ja tilaat itse ja maksat postarit, tai sitten bongaat jonkun joka niitä myy.  :D Mutta tottahan tuo on että vaikeampaa kuin vain käydä kaupasta hakemassa...

Elluli, oon tykännyt tosi paljon enkä ole enää muita käyttänyt! Just ihanan sävyinen ja luonnollinen.  :-* Levittyykin tosi nätisti.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #849 : 28.10.10 - klo:17:12 »
^ Ei se ole vaikeaa jos vaan pyydät tunnukset ja tilaat itse ja maksat postarit, tai sitten bongaat jonkun joka niitä myy.  :D Mutta tottahan tuo on että vaikeampaa kuin vain käydä kaupasta hakemassa...

Nii ja ei niitä postareita tule lainkaan jos tilaa 80eurolla (josta jää konsulttialen jälkeen maksettavaa n.63 euroa..)

Mun mielestä helpompaa tilata netistä kuin käydä kaupasta hakemassa  :)

Mulla on noita luomivärikvartetteja nyt 3 eri sävyä ja olen tykännyt. Pigmentti ei yllä ihan Dioreiden tai Inglotin luomivärien voimakkuuden tasolle mutta varsinkin arkikäyttöön kauniita sävyjä ja levittyvät pehmeästi ja hyvin luomille.

Nyt kun jaksosta 15 tilasin niin konsulttialen jälkeen tolle 7,90 euron paletille jäi hintaa n. 5,80. Ei paha  ;)
« Viimeksi muokattu: 28.10.10 - klo:17:15 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #850 : 28.10.10 - klo:19:11 »
^ Ei se ole vaikeaa jos vaan pyydät tunnukset ja tilaat itse ja maksat postarit, tai sitten bongaat jonkun joka niitä myy.  :D Mutta tottahan tuo on että vaikeampaa kuin vain käydä kaupasta hakemassa...

Nii ja ei niitä postareita tule lainkaan jos tilaa 80eurolla (josta jää konsulttialen jälkeen maksettavaa n.63 euroa..)

Mun mielestä helpompaa tilata netistä kuin käydä kaupasta hakemassa  :)

Mulla on noita luomivärikvartetteja nyt 3 eri sävyä ja olen tykännyt. Pigmentti ei yllä ihan Dioreiden tai Inglotin luomivärien voimakkuuden tasolle mutta varsinkin arkikäyttöön kauniita sävyjä ja levittyvät pehmeästi ja hyvin luomille.

Nyt kun jaksosta 15 tilasin niin konsulttialen jälkeen tolle 7,90 euron paletille jäi hintaa n. 5,80. Ei paha  ;)

Ja muutenkin postarit vaan 3,50e. Ja jos jostain syystä haluaa välttyä markkinointipostilta niin sekin järjestyy omien sivujen kautta täpät poistamalta ja tiiminvetäjälle ilmoittamalla.

Mä oon tykännyt kans tuosta poskipunasta ja nyt täytin meikkipakkiani (asiakaskäyttöön tulevaa siis) Mega Impact huulipunilla, kun olivat niin järjettömän halvalla viime jaksossa.

Eilen olin Avon-illassa ja luvassa olis mm. värisevää ripsiväriharjaa :D Ja Avon Care sarja tuleee muuttumaan hypoallergeeniseksi. Odotanpa incejä. Nappasin arvonnasta sen smokey eyes muutaman luomivärin paletin. Aamulla laitoin vaaleinta, mutta tummempia en ehtinyt kokeilemaan.

Mä oon muuten ihastunut Fergien tuoksuun. Ensin en siitä niinkään tykännyt, mutta nyt on päivittäisessä käytössä.

Nyt ei oo hetkeen tullut floppeja tilailtua, mutta melko lailla alkaa tietää mitä sieltä tilailee.

Avon Caresta toivon putsaria itselleni, koska vielä ei ainakaan mikään ole itseään lyönyt läpi. Ja meikkivoiteistakaan ei ole löytynyt sitä oikeaa, mutta oon niin vaalea ja tykkään mineraalipohjaa (siis oikeaa sellaista) käyttää.

Niin joo ja äiti on ollut mulla testaajana siinä Anew sarjan Platinum seerumissa ja voiteessa ja paljon on tullut kehuja.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #851 : 28.10.10 - klo:19:28 »
Heh, sain tilaustunnuksen saman tien kun lähetin spostia aluemyyntipäällikölle. Ostoskoriin vain jäi pari ylimääräistä tuotetta, kun en tajunnut, että Lisää tilaukseen LÄHETTÄÄ TILAUKSEN  ::). No voi voi  ;D.

Edit - eikö sieltä tosiaan tule mitään tilausvahvistusta?
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #852 : 28.10.10 - klo:20:13 »
^Ei sen minusta pitäisi sitä vielä siinä vaiheessa lähettää, tulee erikseen vahvistus vielä?

En ole itse tilannut melkein vuoteen, viimeksi jouluna. En tykkää Avonista yrityksenä ja toisaalta yritän säästelläkin. Saa nyt nähdä tuleeko vielä tilailtua vai lopetanko kokonaan. Osa tuotteista on kuitenkin oikeasti hyviä.

Se täytyy kyllä sanoa kehuksi, että mitään patistelua tai markkinointia ei mistään kautta tule, olen saanut olla ihan rauhassa. Oriflamella yli-innokas tyyppi soitteli ja lähetteli tekstiviestejä kerran viikosa ikuisuuksia lopettamisenkin jälkeen.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #853 : 28.10.10 - klo:20:15 »
Edit - eikö sieltä tosiaan tule mitään tilausvahvistusta?

Tulee tilausvahvistus s-postiin ja sillä sun tunnuksella pääset omille sivuille -->sieltä kohta "tilaukset" niin alkaa löytymään uusimmat tilaukset ja niiden sisällöt. Konsulttiale ei näy vielä niissä, vasta laskussa on erittely alennushinnoilla. Sieltä sivuilta näät myös laskun, siitä ei siis tule paperiversiota.
« Viimeksi muokattu: 28.10.10 - klo:20:25 kirjoittanut Elluli »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #854 : 28.10.10 - klo:21:34 »
Noi halvat postarit on kyllä kivat. Mä en tilaa nyt 15-kuvastosta mitään mutta seuraavasta kyllä varmasti taas. Viimeksi tilasin "muutaman" suihkusaippuan ja pari käsisaippuaa että sain 80e rajan täyteen, noitahan menee aina. ;)

Mulla on muuten nyt käytössä tuo SuperShock ja ei se ihan niin hyvää kamaa ole kuin SuperMagnify, mutta kyllä tilaan tuota lisää kun/jos tulee hyvään tarjoukseen. En ole mikään isojen harjojen ystävä mutta tolla on yllättävän helppo saada siististi meikattua aamuisin unenpöpperössäkin. Ja pitsikuosi on ihana.  :-*

Avon Care sarjaan mäkin oon tykästynyt, nyt tilasin sen Hydra Firming vartalovoiteen ja on ihanan niveamaista, paitsi että imeytyy nopeammin. Tuubin koko kyllä yllätti, en katsonut kokoa tilatessa ja oletin että se on jotain 200-250ml mutta toihan onkin 400ml jättipurkki.

Toi tilaaminen netistä on kyllä yhtä sähläystä ollut ainakin mulla sen jälkeen kun sivut uudistuivat. Sähellän aina niiden kuvastojen tilaamisen kanssa ja sitten etin hulluna että mistä mä pääsen jonnekin takas mistä saan poistettua niitä.  ;D