Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205317 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #855 : 29.10.10 - klo:06:56 »
En ole itse tilannut melkein vuoteen, viimeksi jouluna. En tykkää Avonista yrityksenä ja toisaalta yritän säästelläkin. Saa nyt nähdä tuleeko vielä tilailtua vai lopetanko kokonaan. Osa tuotteista on kuitenkin oikeasti hyviä.

Mulla on melkeen sama tilanne. Oon viimeksi tilannut maaliskuussa, eikä tällä hetkellä tuolta houkuttele, kuin Jet Femme-tuoksu. Superfull ripsiväriä rakastan, mutta mulla on vielä pari mascaraa jemmassa (muita merkkejä), niin ei ole sillekään tarvetta. Kroppatuotteista olen yleisesti tykännyt, kasvotuotteista en. Varmaan tilaan sitten jossain vaiheessa taas isomman satsin, kun perheessä alkaa olla tarvetta suihkugeeleille yms. Saattaa tosin mennä kesään saakka. ::)

Mua myös nyppii se, että tuolta tarvitsee tilata niin iso satsi kerralla, jotta saa sen konsulttiedun. Kun 80 € on ainakin meikäläiselle tosi iso raha.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #856 : 29.10.10 - klo:14:15 »
Mua myös nyppii se, että tuolta tarvitsee tilata niin iso satsi kerralla, jotta saa sen konsulttiedun. Kun 80 € on ainakin meikäläiselle tosi iso raha.

Niin no eikö konsulttiedun idea ole se, että myydään tuotteita myös muille eikä vain osteta omaan käyttöön.. Edullisiahan noi tuotteet on ilman alennustakin.

Mua taas nyppii lähinnä se, että tilaussysteemi ei osaa laskea automaattisesti alennushintoja ja konsulttietua, vaan niiden kanssa on aina vähän arpomista ja yllärinä saattaa sitten esim. tilaus jäädä just alle 80 € kun ei huomannut jotain alennusta tmv.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #857 : 30.10.10 - klo:06:36 »
^Joo, tottahan se on tarkoitettu niin, että niitä myytäisiin muillekin. Mulla nyt vaan ei ole ketään tuttua, joka möisi Avonia, enkä halua, että muhun ottaa yhteyttä kukaan tuntematon yli-innokas kauneuskonsultti, joka painostaa mua sitten jatkossa tilaamaan sen kautta. Toiseksi tuntuu pahalta maksaa täyttä hintaa (vaikka ovatkin halpoja), jos kerran on mahdollisuus siihen aleen. Myös se -25 % on näin kotihoidontuella elävälle iso säästö. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #858 : 08.11.10 - klo:09:30 »
Luomivärinelikot ovat hintaansa nähden erinomaisia, pakkauskin on hyvä isoine peileineen.

Tosin värisävyissä on vähän liikaa yhtäläisyyttä - Textured Teal ja Lace Hues ovet yhtä väriä lukuunottamatta lähes identtiset. Island Breezessä ja Mocha Lattessa on kaksi päällekkäistä sävyä. Mutta luomivärien koostumus on ihana, hienojakoinen ja melko pigmenttisen oloinen (ei kuitenkaan superpigmenttinen, toisaalta juuri tällaiset sävyt ovat mielestäni arkikäytössä toimivia) - ja väriyhdistelmät sinänsä ovat hyviä. Kesän paletti Aquadelic on oikein herkullinen! Mocha Latte on taas juuri sellainen arkipaletti, joka on kiva ottaa mukaan kun haluaa mahdollisimman pienen setin meikkiä matkaan, kaksi tummempaa mattasävyä toimivat varmasti myös kulmakarvaväreinä.  :l
« Viimeksi muokattu: 08.11.10 - klo:09:33 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #859 : 08.11.10 - klo:10:08 »
luomivärien koostumus on ihana, hienojakoinen ja melko pigmenttisen oloinen (ei kuitenkaan superpigmenttinen, toisaalta juuri tällaiset sävyt ovat mielestäni arkikäytössä toimivia) - ja väriyhdistelmät sinänsä ovat hyviä.

Samaa mieltä. Mä en halua arkimeikkeihin mitään järkyttävän voimakasta pigmenttiä, Avonin luomivärit on just hyviä jokapäiväiseen käyttöön! Halvalla voi näköjään joskus saada hyvääkin  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #860 : 08.11.10 - klo:19:32 »
^^Samaa mieltä. Tarpeellinen määrä pigmenttiä, levittyy hyvin ja eri tavoin käytettynä saa kevyen tai tummemman vaikutelman, miten haluaa. Tykkään!
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #861 : 16.11.10 - klo:07:12 »
Onko kellään kokemusta noista 8-in-1 luomiväreistä? Nyt Zodiac-versiona sivulla 15 (16/2010 kuvasto). Tekis mieli tilata tuo missä on ruskeita sävyjä. :)

Oon vähän pettynyt, SuperShockinkin käyttöaika on vaan 1-1,5kk. Vajaa kuukauden ollut käytössä ja nyt jo alkaa olla vähän kökköä.  :-\ On toi kyllä sen verran hyvää sitten taas muuten, että pitää tilata lisää kun on 6,50e tarjouksessa.  :D Myös Planet Spa 12 annoksen naamiopakkaus lähtee ehdottomasti tilaukseen mukaan!

Koruista ihastuin tuohon kaulaketjuun ja siihen on pakko saada lumihiutale-riipus.  :-*
« Viimeksi muokattu: 16.11.10 - klo:07:17 kirjoittanut Mena »

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #862 : 16.11.10 - klo:07:43 »
Onko kellään kokemusta noista 8-in-1 luomiväreistä? Nyt Zodiac-versiona sivulla 15 (16/2010 kuvasto). Tekis mieli tilata tuo missä on ruskeita sävyjä. :)

Mä tilasin tuon paletin ruskean sävyissä(neutral tones), näyttää ihanalta esin. youtuben tutorialeissa  :) Vielä en ole päässyt kokeilemaan kun tilaus vasta matkalla

Oli ihan pakko tilata tästä(kin) jaksosta kun pari koulukaveria halus tilata nähdessään mun kuvaston  :D

Mun uus lemppari Avonilta on Nail Experts-sarjan Pearl Shine, kynsiä vahvistava hoitotuote. Koostumus on tosi ohutta, ja pysyy hyvin kynsillä monta päivää. Antaa luonnollisen lopputuloksen ja kynsille jää vain kevyt helmiäisvaaleanpunainen sävy. Kynsien vahvistumisesta en osaa sanoa, mutta kynteni ovat kasvaneet tän käytön myötä aika pitkiksi ilman lohkeamia, mikä on näin talvisaikaan varsinainen saavutus. Rasvaan kyllä myös käsiä ja kynsinauhoja ahkerasti.
Tätä tuotetta ostan varmasti lisää, toivottavasti pysyy valikoimassa pitkään.
« Viimeksi muokattu: 16.11.10 - klo:10:44 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #863 : 16.11.10 - klo:18:24 »

Mulla on Smokey Eyes ja Neutral Tones. Smokeyn värit ovat utuisen sinisiä, violetteja ja harmaita ja pigmenttiä niissä on kyllä kehnosti, mutta ihan siedettävä arkikäyttöön, jos viitsii kerrostaa ja yhdistää johonkin muuhun. Neutral on parempi, etenkin ne hohtavammat sävyt ovat laadukkaita ja saa tosi nätin meikin. Käytän tätä paljon arkena. Paletti on näppärän kokoinen, siinä on peili ja applikaattorikin on ihan jees.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #864 : 17.11.10 - klo:14:16 »
Kuulostaa sitten hyvältä tuo Neutral Tones.  :D Pitää varmaan laittaa tilaukseen.

Elluli, mennään taas ristiin eli mä inhoan tota Pearl Shinea. Se ei tunnu kuivuvan mun kynnelle ja ei näytä miltään. Ihan plääh. En oo kuitenkaan jaksanut palauttaa sitä... Voi olla että lähtee palautukseen samalla kun palautan yhden huulipunan, kaveri tekikin oharit eikä lunastanut ostostaan.

Poissa Romancious

• Haiven
  • *
  • Masentunut kosmetiikkahirmu
« Vastaus #865 : 17.11.10 - klo:16:00 »

Minulta löytyy tuollaiset paletit sävyissä Smokey eyes ja Water tones. Pidän molemmista paljon, pigmenttiä on makuuni reilusti, olen tottunut huonompi pigmenttisiin luomareihin. Sävyt häivyttyvät kuin unelma ja sopivat hyvin yhteen toisiensa kanssa. Ehdottomasti hintansa arvoisia paletteja.
Ei elämästä selviä hengissä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #866 : 17.11.10 - klo:16:58 »
Osaako joku kuvailla millaiset sävyt True Color-nelikossa "Textured Teal" on?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #867 : 17.11.10 - klo:20:30 »
Elluli, mennään taas ristiin eli mä inhoan tota Pearl Shinea. Se ei tunnu kuivuvan mun kynnelle ja ei näytä miltään. Ihan plääh. En oo kuitenkaan jaksanut palauttaa sitä...

HAA  :D mulla toimii kuin unelma. Kuivuu nopsaan ja tykkään tämän tosi ohuesta koostumuksesta ja näyttää melkein naturellilta kynnellä, mut ei kuiteskaan ole mikään ihan väritön.. Pysyy myös hyvin vaikka lutraan käsidesillä sairaalassa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #868 : 17.11.10 - klo:21:53 »

Minulta löytyy tuollaiset paletit sävyissä Smokey eyes ja Water tones. Pidän molemmista paljon, pigmenttiä on makuuni reilusti, olen tottunut huonompi pigmenttisiin luomareihin. Sävyt häivyttyvät kuin unelma ja sopivat hyvin yhteen toisiensa kanssa. Ehdottomasti hintansa arvoisia paletteja.

Mulla on Smokey Eyes ja Neutral Tones. Smokeyn värit ovat utuisen sinisiä, violetteja ja harmaita ja pigmenttiä niissä on kyllä kehnosti, mutta ihan siedettävä arkikäyttöön, jos viitsii kerrostaa ja yhdistää johonkin muuhun. Neutral on parempi, etenkin ne hohtavammat sävyt ovat laadukkaita ja saa tosi nätin meikin. Käytän tätä paljon arkena. Paletti on näppärän kokoinen, siinä on peili ja applikaattorikin on ihan jees.

Voi äly miten yksinkertainen ihminen voi olla :D

Mulla on ollut tuo paletti vuoden verran ja olen koko ajan kuvitellut sen olevan Smokey Eyes, mutta se onkin Water Tones eli sama kuin Romanciousilla :D Aloin miettimään, että eihän mulla ole mitään vihreää sävyä tuossa ja muutenkin hiukan erinäköinen, katsoin sitten kääntöpuolelta paletin nimen.

Voisikin hankkia vielä tuon Smokeyn, sen värit ovat paremmanoloiset kuin tämän. Osaatko Romancious tai joku muu sanoa, onko tässä samalla lailla lähes pelkkiä mattoja sävyjä kuin Water Tonesissa, jossa oikeastaan ainoa hohtava on taupen sävy? Neutral Tonesissa on ainakin kolme hohtavampaa ja ne ovat myös kaikkein laadukkaimmat värit.

Tässä vielä kuva tuosta Water Tones -paletista, joka oli myynnissä 2009.

Ja tässä Smokey Eyes ja Neutral Tones (livenä elävämmät värit ainakin jälkimmäisessä)

« Viimeksi muokattu: 17.11.10 - klo:21:55 kirjoittanut Triina »

Poissa Romancious

• Haiven
  • *
  • Masentunut kosmetiikkahirmu
« Vastaus #869 : 18.11.10 - klo:10:48 »
^ Otinkin nyt uteliaisuuttani paletit ihan kunnolla vertailuun, katselin niitä vierekkäin ja swatchasin sävyjä kädelle. Smokey eyes -paletin sävyt ovat selkeästi hohtavampia kuin Water tonesin. Lisäksi Smokey -paletin kaksi oikeassa laidassa olevaa tumminta sävyä sisältävät kimalletta, joka luo vielä lisähohtoa. Kuitenkin melkein kaikissa sävyissä on sellainen helmiäinen look, toisin kun tosiaan Water tonesissa on kaikki melkein mattaa. Yksi sävy on hyvin matta tässäkin paletissa, se on tuo kermanvaalea oikeassa laidassa toisena.

Ensivilkaisulla nämä saattavat näyttää hyvin samanlaisilta paleteilta, mutta eivät kyllä sitä ole :)
Ei elämästä selviä hengissä.