Minulta löytyy tuollaiset paletit sävyissä Smokey eyes ja Water tones. Pidän molemmista paljon, pigmenttiä on makuuni reilusti, olen tottunut huonompi pigmenttisiin luomareihin. Sävyt häivyttyvät kuin unelma ja sopivat hyvin yhteen toisiensa kanssa. Ehdottomasti hintansa arvoisia paletteja.
Mulla on Smokey Eyes ja Neutral Tones. Smokeyn värit ovat utuisen sinisiä, violetteja ja harmaita ja pigmenttiä niissä on kyllä kehnosti, mutta ihan siedettävä arkikäyttöön, jos viitsii kerrostaa ja yhdistää johonkin muuhun. Neutral on parempi, etenkin ne hohtavammat sävyt ovat laadukkaita ja saa tosi nätin meikin. Käytän tätä paljon arkena. Paletti on näppärän kokoinen, siinä on peili ja applikaattorikin on ihan jees.
Voi äly miten yksinkertainen ihminen voi olla

Mulla on ollut tuo paletti vuoden verran ja olen koko ajan kuvitellut sen olevan Smokey Eyes, mutta se onkin Water Tones eli sama kuin Romanciousilla

Aloin miettimään, että eihän mulla ole mitään vihreää sävyä tuossa ja muutenkin hiukan erinäköinen, katsoin sitten kääntöpuolelta paletin nimen.
Voisikin hankkia vielä tuon Smokeyn, sen värit ovat paremmanoloiset kuin tämän. Osaatko Romancious tai joku muu sanoa, onko tässä samalla lailla lähes pelkkiä mattoja sävyjä kuin Water Tonesissa, jossa oikeastaan ainoa hohtava on taupen sävy? Neutral Tonesissa on ainakin kolme hohtavampaa ja ne ovat myös kaikkein laadukkaimmat värit.
Tässä vielä kuva tuosta Water Tones -paletista, joka oli myynnissä 2009.

Ja tässä Smokey Eyes ja Neutral Tones (livenä elävämmät värit ainakin jälkimmäisessä)