Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205343 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Avon calling
« Vastaus #870 : 18.11.10 - klo:15:15 »
Tänään tuli Neutral Tones paletti postissa ja tykkään tosi paljon  <3 Ihania hohtavia ruskeita! Näillä saa vaikka mitä variaatioita päivämeikkiin ja miksei iltaankin. Tämä kun sain niin alan pikkuhiljaa unohtaa Urban Decayn Naked -paletin (vaikka se vieläkin hiukan kaivelee mielessä..)

Tuon Smoky paletin pistän kans varmaan jossain vaiheessa tilaukseen, sen verran himottavalta näyttää, vielä jos pigmenttiä löytyy niin NAM! Avonin luomivärit on kyllä hyvää laatua, hintaansa nähden mun mielestä ihan huippua suorastaan.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #871 : 18.11.10 - klo:16:23 »
^ Onko kaikki sävyt Neutral Tonesissa hohtavia? Tykkäisin vielä enempi, jos olisi pari mattaa/vähemmän hohtavaa mukana. Postissa on tulossa kahdeksan sävyn paletti Paradise green, tulispa jo.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #872 : 18.11.10 - klo:16:52 »
^Osa on mattoja, suunnilleen fifty-fifty. Mä olen ihan ulkona Avonista, kun en vuoteen ole tilaillut, en edes tiennyt tuollaisesta vihreästä paletista, kuulostaa houkuttelevalta! Mä olen ollut ihan kohtuu tyytyväinen Avonin luomivärihin, mutta pigmenttiä niissä ei mielestäni ihan tarpeeksi ole ja sellainen syvyys ja elävyys useimmista puuttuu. Tosi edullinen hinta kuitenkin kompensoi hyvin.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #873 : 18.11.10 - klo:17:42 »
^ Olen tuota Neutral Tonesia jo katsellut jonkin aikaa, hyviä arvosteluja saanut mitä luin netistä. Itse en ole koskaan tilannut Avonilta, vaan ostanut Ebaystä, kuten tuon Paradise Greens-paletinkin. Menin sitten tilaamaan tuon ruskean paletin justiinsa  ;D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #874 : 24.11.10 - klo:08:17 »
Tota joo... Lähti vähän käsistä ja tilasin itselleni näin paljon: Laisenkelikoristeet, Pur Blanca 50ml (ilman sumutinta), 8-in-1 luomiväripaletti Neutral Tones, punainen kosmetiikkalaukku, Naturals manteliöljy/avokado hiuksiin jätettävä suihke, omenakylpyvaahto suihkusaippuaksi (mulla ei ole kylpyammetta...), Planet Spa-kasvonaamiosetti, SuperShock-ripsareita 2kpl Zodiac-erää, TTA Gold edp, Zodiac kaulakoru, Secret Fantasy edt, Pur Blanca ja Celebre roll-on dödöt.  ::) Hups... Meinasin tilata vielä sen Charms-kaulaketjun ja sille lumihiutaleriipuksen, mutta ostin eilen pari kaulakorua Glitteristä ja ei toi enää mikään halpa oikeastaan olekaan sitten kun laskee sen riipuksen hinnan ketjun hintaan lisää. Kuitenkin rihkamaa...

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
« Vastaus #875 : 01.12.10 - klo:20:32 »
Oi, olen kyllä ihastunut näihin Avonin 8 in 1-paletteihin! Omistan sävyt Neutral tones ja Paradise greens. Kauniita sävyjä ja tarpeeksi hyvä pigmentti. Näillä saa luonnollista meikkiä tehtyä. Muihin paletteihin en ole nyt koskenutkaan  :)

Tässä kuvat paleteista, Neutral tones näyttää liian punertavalta mitä todellisuudessa.
http://www.abrilliantbrunette.com/2010/06/about-avon-8-in-1-eyeshadow-palette-w.html

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #876 : 07.12.10 - klo:13:28 »
Nyt on sitten mullakin se 8-in-1 Neutral Tones. Ja kyllä tykkään!  Pysyykin hyvin, ei karkaa luomivakoon kuten useat luomivärit mulla tuppaa tekemään (pohjustan luomet vain meikkipuuterilla). Käsitin että tässä olisi nyt pitänyt olla Zodiac-ulkoasu mutta olikin tavallinen musta. Tosin myös tilaamani SuperShock-ripsarit olikin mustia eikä erikoiserää, ilmeisesti oli erikoiserä sitten loppunut ja tuli tavalliset tilalle.  ::)

Zodiac-kaulakoru oli iloinen yllätys, hieman vaaleansininen tuo muovinen "kivi" ja yllättävän aidon tuntuista "kultaa". Ei siis ihan sellanen pilipalirihkama muuten kuin tuon kiven osalta.

Tilasin myös muutaman tuoksun: Pur Blancaa en ole vielä avannut, kun pitää laittaa se suihkepulloon. Ostin siis halvalla sen pullon jossa ei ollut sumutinta. Secret Fantasy on todella ällömakea escadamainen teinituoksu, tykkään kyllä. Välillä vähän tökkii eli ei ihan joka päivä tule käytettyä. Silloin voikin laittaa sitten TTA Goldia, se on sellainen sivistyneempi aikuistuoksu. Ei liian voimakas kuitenkaan. :)

Onko jollakulla kokemuksia noista tuoksujen dödöistä? Mulla odottelee kaapissa Pur Blanca ja Celebre dödöt.. Korkkaan vasta kun olen saanut edellisen käytettyä.

Kuvastosta 17 en löytänyt mitään kivaa. Mulla alkaa ilmeisesti olla se tilanne että olen haalinut about kaiken mitä tuolta haluan, eli jatkossa tarvitsen vain tyyliin ripsaria ja pesuaineita. Pesuaineitakin tosin mulla on kaapissa hamstrattuna, kun Sensesit oli silloin kesällä niin hyvässä tarjouksessa.  ;D

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #877 : 31.12.10 - klo:16:45 »
Apua! Osaako kukaan kertoa mistä vaihdan salasanan?
Kun sain tuollaisen väliaikaisen (kun en ole aikohin avonilta tilannut) ja se on voimassa vain vuorokauden ja pitäisi sitä ennen saada vaihdettua. Ja nyt en löydä mistään kohtaa vaihda salasana?  8) :#
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #878 : 31.12.10 - klo:17:28 »
Kun sain tuollaisen väliaikaisen (kun en ole aikohin avonilta tilannut) ja se on voimassa vain vuorokauden ja pitäisi sitä ennen saada vaihdettua. Ja nyt en löydä mistään kohtaa vaihda salasana?  8) :#

sivun oikea reuna alalaita. Jos en nyt ihan väärin näin ulkoa muista :D
my.oriflame.fi/kauneudellesi

juuret

• Vieras
« Vastaus #879 : 08.01.11 - klo:12:01 »

https://www.avon.fi/REPSuite/loginMain.page

Poissa needja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • little london bird
« Vastaus #880 : 15.01.11 - klo:23:34 »
Oon vähän pettynyt, SuperShockinkin käyttöaika on vaan 1-1,5kk. Vajaa kuukauden ollut käytössä ja nyt jo alkaa olla vähän kökköä.  :-\ On toi kyllä sen verran hyvää sitten taas muuten, että pitää tilata lisää kun on 6,50e tarjouksessa.  :D

SuperShock Zodiac oli muuten aivan ihanaa, levittyi nätisti ja antoi oikein tuuhean lopputuloksen (tällainen tuli), mutta huomasin tämän saman itsekin. Aloin epäilemään että olenko muka käyttänyt kokonaisen ripsivärituubin kuukaudessa, mutta se olikin vain alkanut jo kuivahtamaan! Lisäksi harja oli luonnottoman paksu ja tökin useita kertoja silmääni ennen kuin opin käyttämään sitä varovasti xD

Tilasin kyllä itsekin varastoon useamman kappaleen, sillä on tuo reilusti parempaa kuin moni muu samassa hintaluokassa oleva. Toivotaan että tuo avaamaton tuubi säilyy ainakin yli kuukauden ;D

Onko Avonin muissakin ripsiväreissä tämä sama ongelma?
Puolipitkät, suklaanruskeat hiukset karamelliraidoilla
Välillä leikitään omalla tukalla, välillä peruukkien kanssa

http://www.littlelondonbird.fi

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #881 : 17.01.11 - klo:19:28 »
^ Mulla on ainakin SuperFull Waterproof kestänyt kolme kuukautta hyvin käytössä ja olis varmaan neljännenkin mennyt hyvin :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #882 : 19.01.11 - klo:12:21 »
Mullakin SuperShock on osoittanut kuivahtamisen merkkejä n. kuukauden avaamisesta ja en ole edes aktiivisesti käyttänyt. Itseasiassa kaksi ripsaria jo :-\ Muuten en tuotteesta valita, hyvää tavaraa  :ts

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #883 : 22.01.11 - klo:13:07 »
Mä en tykänny SuperShock-ripsarista yhtään, sen harjakset oli jotenkin "liian lyhyet", vaikka harja oli tosi iso. En saanut tuolla aikaiseksi kovin kummoisia ripsiä.

Tänään korkkasin Super Extend ripsarin, joka lupaa pidentää ripsiä. Kumiharja on hyvä ja sain tällä hyvin tuuheutta ja pituutta ripsiin. Piti myös taivutukset hyvin!  :-* Tykkään ja voisin ostaa uudestaan.

Viimeaikaiset Avonin huulipunaostokseni ovat myös osoittautuneet hyviksi, mm. Anew huulipuna SPF 15 sävyissä Mystoc Mocha ja Silky pink tuntuu todella laadukkaalta ja levittyy ihanasti.
Tekis mieli kokeilla uusia Moisture Seduction-punia.

Ihonhoitopuolelta tykästyin Anew Clinical Derma-Full Lip volumizer huulivoiteeseen. Ohut koostumus joka imeytyi nopeasti, tuntui kosteuttavan ja pehmensi huulista kaikki uurteet. Ihan kuin olisivat vähän pullistuneetkin samalla niinkuin tuoteselosteessa luvattiin  :) Tätä ostin jo uuden pakkauksen jemmaan kun näytti olevan jo poistossa. Ärsyttää jos löytää jonkun lempparin niin se saattaa olla pian poistossa.
« Viimeksi muokattu: 22.01.11 - klo:13:12 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa needja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • little london bird
« Vastaus #884 : 22.01.11 - klo:14:12 »
^Kieltämättä se harja on aika palikka, mutta hyvin silläkin levittyy ainakin omiin ripsiin.

Onko kukaan muu tilannut tätä Avon Solutions Winter - Enjoy The Day - rasvaa?
Tilasin sen ja ajattelin laittaa sitä meikkivoiteen alle, mutta eihän se käynyt ollenkaan. Koko rasva jämähtää naamalle sellaiseksi mönjäkerrokseksi ja jos sitä alkaa hieromaan, saa naaman täyteen vaaleta kuonakasoja jotka eivät tasoitu sitten millään. Lisäksi siinä oli oksibentsonia, mitä lienee. Poltteli vähän naamaa, joten taitaa jäädä minulta käyttämättä.

Mitä se oksibentsoni on?  ???

Kamala kun laitan tänne vaan negatiivista kommenttia näistä Avonin jutuista, kyllä niitä hyviäkin tuotteita on sattunut omalle kohdalle xD
Puolipitkät, suklaanruskeat hiukset karamelliraidoilla
Välillä leikitään omalla tukalla, välillä peruukkien kanssa

http://www.littlelondonbird.fi