Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209183 kertaa)

Poissa maaju

• HAIRahtanut
Vs: Avon calling
« Vastaus #885 : 22.01.11 - klo:15:06 »
^Kieltämättä se harja on aika palikka, mutta hyvin silläkin levittyy ainakin omiin ripsiin.

Onko kukaan muu tilannut tätä Avon Solutions Winter - Enjoy The Day - rasvaa?
Tilasin sen ja ajattelin laittaa sitä meikkivoiteen alle, mutta eihän se käynyt ollenkaan. Koko rasva jämähtää naamalle sellaiseksi mönjäkerrokseksi ja jos sitä alkaa hieromaan, saa naaman täyteen vaaleta kuonakasoja jotka eivät tasoitu sitten millään. Lisäksi siinä oli oksibentsonia, mitä lienee. Poltteli vähän naamaa, joten taitaa jäädä minulta käyttämättä.

Mitä se oksibentsoni on?  ???

Kamala kun laitan tänne vaan negatiivista kommenttia näistä Avonin jutuista, kyllä niitä hyviäkin tuotteita on sattunut omalle kohdalle xD

Allergisia reaktioita tavataan niin voidepohjan aineosille, esim. hajusteille ja säilöntäaineille, kuin itse kemiallisille suotimillekin. Fysikaalisista suotimista ei ole julkaistu allergiahavaintoja. Yleisin allergisia reaktioita aiheuttava suodin on oksibentsoni (INCI: Benzophenone-3), josta on kuvattu sekä välittömiä että viivästyneitä reaktioita niin valon laukaisemana kuin ilman valoa. Myös silmien kirvelyä voi esiintyä haittaoireena.

Lähde allergia- ja astmaliitto

Mä pääsin eilen testailemaan tuota Moisture Seduction huulipunaa. Laitoin sen huulille ihan ilman peiliä ja koostumus tuntui aivan ihanalta, mutta kun katsoin peiliin niin tulos oli jotenkin outo. En osaa oikein selittää  ;D Tosin en tiedä oliko värikään sitten loppujen lopuksi oikein kiva kun oli se vaalein pinkki. Paketissa tuli myös näytteet kaikista joten täytyypä kokeilla vielä joku tummempikin versio. Avonin huulituotteet kaikkinensa on kyllä oikein kivoja ja ainakin mun luottotuotteitani.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #886 : 27.01.11 - klo:13:56 »
^ Mä annoin ton huulipunan kaverille jolle se sopii tosi hyvin. Kehui hyväksi ja sävykin oli passeli. Itse en käytä huulipunia tai -kiiltojakaan ollenkaan.

Pakko hehkuttaa: Planet Spa kuolleen meren mineraaleja sisältävä vartalovoi on aivan ihanaa!  <3 Ihanan paksu koostumus joka levittyy hyvin ja imeytyy nopeasti. Tuoksu on todella mieto, vähän liiankin mieto mun makuun mutta toisaalta juuri hyvä näin. Tämä kilpailee ykkössijasta iherbistä tilatun Jasonin cacao butterin kanssa (sekin on paksua ja ihana tuoksu, mies kulkee mun perässä nuuhkien kun laitan tota  ;D). Tämä vartalovoi on siis se joka on siinä hassussa muovipurkissa, tulee ihan mieleen että kaivan hillopurkista tätä voidetta.  :D
« Viimeksi muokattu: 24.02.11 - klo:13:13 kirjoittanut Mena »

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #887 : 28.01.11 - klo:09:55 »
Mulla on Moisture Seduction huulipuna sävyssä Nude Perfection ja täytyy kyllä sanoa että täydellinen huulipuna on löytynyt just nyt  <3 Enpä olis uskonu et Avonilta löytyy näin hyvä tuote..

Ihanan kosteuttava ja hoitava, silti pigmenttinen sävy ja tää nude perfection on ihan täydellinen esim. duunipunaksi. Näitä täytyy ostaa kyllä muutama lisää kunhan seuraavan kerran tilaan joskus keväämmällä. Hinta (5,50) ei tosiaan kirpaissut.

Oon ollu näihin uusimpiin Avonin meikkeihin tosi tyytyväinen, toinen ihastus oli GlimmerStick rajauskynä sävyssä twiligt sparkle, mieletön pigmentti ja uniikki sininen hohde, ei kuitenkaan mikään glitterinen niinkuin kuvastosta olisi voinut päätellä. SuperShock geelirajauskynä on myös tosi hyvä, runsas pigmentti ja liukuu iholla kuin olisi "geeliä" vaikka näyttää tavalliselta rajauskynältä. Ihme tuote  :D
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #888 : 23.02.11 - klo:18:26 »
SuperFull vesiliukoinen varisee ja valuu, ei hyvä. Eikä ole kunnolla musta vaan harmahtava. Vedenkestävä parempi, tosin en silti sitäkään enää hankkis, kun oon löytänyt paremman vedenkestävän käyttööni.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 27.02.11 - klo:10:02 »
^ No ilmankos se on 04/11 kuvaston ajan "supertarjouksessa" 7,90€  >:D

Mä kokeilin paria uutuutta jotka tulee myyntiin seuraavaan kuvastoon (anteeksi spoilaus, jos jotakuta häiritsee niin älkää lukeko tästä eteenpäin näitä kahta ekaa koska neloskuvasto on voimassa vasta ensi torstaista lähtien  :D):

Mineraalimeikkipuuteri Mä en tiedä mitä mä teen väärin kun en saa tätäkään levittymään tasaisesti. Aiempi kokemus mulla on tosin vaan Maybellinen "mineraalimeikkipuuterista" joka kerääntyi joka ikiseen juonteeseen ja huokoseen kököksi mössöksi. Tämä ei ole ihan niin paha, mutta nenälle sain sen liejuuntumaan huokosiin. Muualle naamaan en huomannut juurikaan eroa oliko sitä laitettu vai ei. Tässä on pienenpieniä hileitä joista panikoin kädelle kokeillessa heti kun sain purkin kotiin, mutt kasvoilla en varsinaisesti huomannut niitä hileitä, paitsi nenällä kiilteli kun tarkkaan katsoi. Voi johtua tietysti myös siitä että nenälle taisin laittaa enemmän.... Mulla ei ole kabukia, olisiko se vastaus ongelmaan? Peittokyky tässä on mun mielestä heikompi kuin normaaleissa meikkipuutereissa, mietinkin voisinko käyttää tätä normipuuterin tapaan Avonin puuterimeikkivoiteen kanssa kun se on yksinään liian voidemaista mun makuun...  ???

Foot Works Marine salt merisuolaa sisältävä elvyttävä kuorinta & kosteuttava balsami Nämä tuubit on 75ml, eli juuri sopivan pieniä mun makuun (on toivoa että ne kuluu joskus loppuunkin  :D). Ulkoasu ei ole se perinteinen valkopohjainen FW-look, vaan läpikuultavat tuubit joista sininen aine näkyy kivasti läpi ja näkee myös samalla paljonko on jäljellä. Kuorinta vaahtosi ihanasti, käyttöohjeena suurinpiirtein "hiero märkään ihoon noin minuutin ajan". Kerrankin kuorinta mun makuun! Tästä tuli lemppari heti ensikokeilulla!  :ts Myös se balsami on jees, geelimäistä ja hieman hassu tuoksu, tuoksuu ehkä menthol ja pipari/kaneli/joku jouluinen sekaisin.  :D Ei kuitenkaan mikään voimakas lemu. Imeytyy nopeasti ja kun näitä käyttää kombona niin tuli oikeasti pehmeät jalkapohjat! Jää kyllä molemmat käyttöön. Tilasin vahingossa 2kpl noita balsameja ja meinasinkin jo että palautan sen ylimääräisen, mutta jää kyllä omaan käyttöön.

Avon Care Sheer Gloss huulikiilto jojobaöljyllä Tämäkin oli positiivinen yllätys. Väritön kiilto joka hoitaa samalla. Mähän en käytä normaalisti mitään muuta kuin huulirasvaa, mutta tämä kiilto on jotenkin kiva. Huulirasvamaisessa tuubissa ja kulkee kivasti mukana. Jää ehdottomasti käyttöön, pientä luksusta tälle "hennatukkapeikolle".  ;)

Avon Care Glycerine Hand & Nail Tilasin tästä sen naistenpäivän sydänversion. Tuntuu olevan samaa kamaa kuin aiempi Rich Moisture, mutta tässä on silti eri inci. Ja nämä uudistetut voiteet on 100ml tuubeja, vanhat oli 125ml tai ainakin tuo RM. Imeytyy nopeasti ja kädet tuntuvat pehmeiltä ja kosteutetuilta. Olen käytellyt tuota vanhaa RM:ää miehen karheisiin käsiin ja pehmentää jopa niitä ihan selkeästi! Joten varmasti tämäkin jää käyttöön jos lopputulos on sama.  O:)

Moon Shimmer -korusetti Tämän kanssa mä jahkailin ja jahkailin kunnes päätin että tilataan nyt, voihan sen aina palauttaa jos ei miellytäkään. Rakastuin ensisilmäyksellä enkä malta odottaa että tulee joku "tilaisuus" johon mä voin nuo laittaa.  :-* On mun mielestä luonnossa vielä upeamp kuin kuvastossa. Korun takaosa on koukeroin koristeltu "hopealaatta" eli takaosa on litteä, ei pyöreä. Nätisti sekin on silti toteutettu. Tätä ei muuten näy 04/11 kuvastossa mutta sitä seuraavassa taas myynnissä... Kuva löytyy täältä.

Avon Senses Garden of Eden suihkugeeli Voi herranjumala mikä tuoksu!  :l Kuvaston tuoksunäyte oli ihana, ja luonnossa vielä parempi. Tekisi mieli melkein maistaa tota... Todella makea tyttötuoksu.

Planet Spa Välimeren oliiviöljyä sisältävä kasvonaamio Tämä oli hassu, sillä tämä on kosteuttava naamio jossa on rakeita mukana. Ilmeisesti rakeiden on tarkoitus levittäessä kasvoille hieman kuoria ihoa jotta iho pääsee imemään voidetta tehokkaammin? Tykkäsin kyllä silti, ja tuoksu on yhtä ihana kuin saman sarjan hiusten tehohoitoaineessa.  :-* Huuhtelun jälkeen iho tuntui kosteutetulta mutta ei kiillellyt, jäi mattapintaiseksi.

Mua ihan melkein ärsyttää että 03/11 tilauksessa mulle ei tullut yhtään hutia, vaan kaikki on tosi ihania ja toimivia. Testaamatta on kyllä vielä se hiusten latvaseerumi ja Color Trend pidentävä ripsari..  ;D

Edit:

Hiusseerumi testattu, ei lähmännyt kuiviin hiuksiin levitettynä. Teki pidennysten latvoista pehmeämmät ja kiiltävämmät. Jää käyttöön ainakin tämän kertakokemuksen perusteella.
« Viimeksi muokattu: 28.02.11 - klo:19:11 kirjoittanut Mena »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #890 : 28.02.11 - klo:06:18 »
SuperFull vesiliukoinen varisee ja valuu, ei hyvä. Eikä ole kunnolla musta vaan harmahtava. Vedenkestävä parempi, tosin en silti sitäkään enää hankkis, kun oon löytänyt paremman vedenkestävän käyttööni.

Mulle taas tuo Super Full vesiliukoinen on all time favourite, tosin monet eivät ole tykänneet. Mulla se tuuheuttaa, pidentää ja tekee kunnon juhlaräpsyefektin. Sitäpaitsi se kestää myös spinningtunnin valumatta, mitä esim. Lorealin mascarat ei kestä. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 28.02.11 - klo:07:36 »
Mä oon ratkaissut tän jatkuvan ripsivärikokeilurumban sillä että olen hankkinut Duroyn erillisen RIPSIHARJAN, jota käytän putkilon kuin putkilon kanssa jos se maskara/harja näyttää tökkivän. Toimii ihmeen hyvin :P
« Viimeksi muokattu: 01.03.11 - klo:19:50 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #892 : 28.02.11 - klo:11:32 »
Mena: mulla ei oo kokemusta tuosta Avonin mineraalimeikkipohjasta, mutta yleisesti ottaen mineraalien kanssa oikeanlaisen siveltimen hankinta on ihan kaiken a ja o! Tavallisella puuterisiveltimellä et varmasti saa hyvää pohjaa. Mulla on Ecotoolsin kabuki ja voin suositella sitä monen muun tavoin :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #893 : 29.04.11 - klo:09:00 »
^ Tossahan kävi niin että mä tilasin kabukin ja yritin levittää sillä. Sama homma, liejuuntui nenälle ja kerääntyi heti uurteisiin. Lisäksi toi hileisyys häiritsi niin paljon että päätin laittaa palautukseen. Nyt käyttelen tuota puuterimeikkivoidetta, tuo Nude on just sopiva sävy kun läträsin Avonin itseruskettavaa myös kasvoille että tuli hieman päivetystä enkä ole enää ihan kalmankalpea. :D Päälle laitan Rimmelin halpispuuteria. Tuolla puuterimeikkivoiteella saa kestävän pohjan, tänäänkin on tarkoitus olla meikit buenosti naamalla klo 24 (?) asti ja olen meikannut aamulla viideltä.

Tykästyin tuohon Color Trendin Great Lenghts -halpisripsiväriin niin paljon että tilasin toisenkin. :-* Hintaa melkeinpä joka kuvastossa alle vitosen ja kestää myös salilla & kuntonyrkkeilyssä mainiosti vaikka vesiliukoinen onkin.

Onkos muut innostuneet tilailemaan Avonilta lähiaikoina?

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #894 : 03.05.11 - klo:20:19 »
Tilasin paketin, jossa tuli rajauskyniä koko joukko. Geelirajauskynä on ihana, ja muutkin ovat hyviä. Useampia sinisen sävyjä ja mustaa, kaikki toimivat ulkorajauksiin. Ilmeisesti vaan Jillian Dempseyn kynä käy sisärajauksiin kajalina.

Lisäksi puolen litran pesunesteitä - huumaavat hajut, esim. sireeni (ja halvempaa kuin Yves Rocher).

JA sitten ne kaksi uutta luomiväriä smokey eyes-meikkiin. Kuulema paljon pigmenttiä, ainakin enemmän kuin normi-Avoneissa.

Onnistuin tuhlaamaan satasen, mut mä tilaankin vain pari kertaa vuoteen...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #895 : 03.05.11 - klo:20:33 »
Mä tilasin tuota Smokey -luomiväriä kaikissa 4 sävyssä, muut sävyt olivat silloin väliaikaisesti loppu ja sain vain ruskean, jossa todellakin on pigmenttiä  :l Ainoa miinus tulee siitä että saattaa hieman varista jos levittää pakkauksen aplikaattorilla. Mut voihan tuota muillakin siveltimillä laittaa ja kostutettuna on varmasti upea rajauksiin.

Tää ruskea sävy on hieman lämmin, pronssinen. Innolla odotan jälkitoimitusta(jota ei ole kohta kolmeen viikkoon kuulunut..) saadakseni loput sävyt. Erityisesti Smoky blue siniharmaa kiinnostaa mua.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #896 : 03.05.11 - klo:21:08 »
^ Lupasiko ne sulle jälkitoimituksen erikseen? Nimittäin yleensä jälkitoimitukseen jäävät kamat tulee vasta seuraavan tilauksen paketissa.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #897 : 04.05.11 - klo:15:22 »
^Okei!  :) En tiennyt tuota. Saatan tilata 5.5. alkavasta jaksosta jotain, tulevat sitten siinä mukana.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #898 : 05.05.11 - klo:12:18 »
Kysymyksiä Avonin Magix Face Perfectorin käyttäjille: Sopiiko sekaiholle (kuivat posket, rasvainen t-alue)?  Kosteuttaako sellaisenaan, vai vaatiiko erillisen kosteusvoiteen alle? Toimiiko mineraalipohjan kanssa?

Olen nyt yrittänyt pitkään löytää kohtuuhintaista vähintään 20-suojakertoimen omaavaa tuotetta, kun kaikki iHerbistä vilkuilemani vaihtoehdot ovat out-of-stock. Avonin voidetta saisi tosi edullisesti eBayltä, ja mietin josko ottaisin sen kokeiluun. En ole toistaiseksi kokeillut vielä yhtään Avon-tuotetta, kun myyjiä ei ole ollut lähipiirissä.

Niin, ja voisin vielä lisätä, että onko voiteessa sekä UVA- että UVB-suoja?
Kiitos! :)
« Viimeksi muokattu: 05.05.11 - klo:12:20 kirjoittanut Georgina »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #899 : 05.05.11 - klo:15:15 »
MagiX on ihan puhdas silikonivoide, joka vain pohjustaa ihon nätiksi ja sileäksi meikin alle. Mitään kosteusvoiteen virkaa sillä ei ole lainkaan. Itse olen tykännyt siitä juuri meikinalustuotteena normaalin voiteen päällä (sekä tavallinen että mineraalipohja), ihoni on kuiva, joten en osaa sanoa käyttäytymisestä muunlaisella ihotyypillä. On kuitenkin paljon kehuttu tuote.

Tilasin itse lähes puolentoista vuoden tauon jälken isomman satsin tavaraa, suurinta osaa en ole vielä käyttänyt. Ensivaikutelma on kuitenkin vähän plääh, eivät nämä oikein nappaa. Meikkejä tuli aika paljon ja huulimeikit vaikuttavat ihan ok-hyviltä, mutta luomivärit pliisuilta. Täytyy testata niitä tässä. Bali Bliss -tuoksun sai halvalla, sitä kaavailin kesätuoksuksi, vaikuttaa ihan hyvältä. Senses Garden of Eden -suihkugeeli tuoksuu aivan ihanalta, sellainen kirpeän hedelmäinen.