Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 205351 kertaa)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #90 : 20.02.06 - klo:18:42 »
No niin, mulle tuli tänään Be Kissable -hajuvesi ja se vartalosuihke ja sitten vielä Balance-stikkidödö. Vartalosuihkeen tuoksu on yllättävänkin voimakas ja hajuvesimainen, kuvittelin sitä paljon miedommaksi. Saa nähdä, haihtuuko kuinka nopeasti iholta... Aloin vain miettiä, että saankohan hajuvettä ollenkaan käytettyä... Dödön tuoksu oli jotenkin kukkaisen ja purkkamaisen yhdistelmä. Aika naisellinen, mikä on ihan kivaa vaihtelua, kun dödöt tuoksuu välillä niin sporttiselle ja raikkaalle. Sain taas muutaman näytteenkin.

Huulikiillot on nyt palautettu ja ihan hyvin meni, vaikka mulla epäilyttikin. Konsultti vain sanoi, ettei tuosta värikosmetiikasta tiedä yhtään, jos ei ensin tilaa ja kokeile omalla iholla. Näinpä!

rebecca

• Vieras
« Vastaus #91 : 22.02.06 - klo:11:14 »
Olen nyt muutaman päivän käyttänyt Skin So Soft Vartalovoidetta ihon ikääntymistä vastaan.
Kuulostaa kauhealta, mutta tuntuu oikein hyvältä. Imeytyy hyvin, eikä tuoksukaan häiritse.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 23.02.06 - klo:13:40 »
Minä olen nyt ihan tykästynyt tuohon Be Kissable -hajuveteen! :-* Näytteestä testailtuani valittelin heikkoa kestävyyttä, mutta kyllä tämä ainakin nyt kestää koko päivän ihan hyvin. Johtuukohan siitä, että spray-pullosta on helpompi ja parempi annostella... Tykkään tuoksusta, joka on tarpeeksi naisellinen, mutta ei silti ylimakea. Sopii työtuoksuksi oikein hyvin!

Dödö on ihan jees. Käyttökelpoinen, mutta ehkä se voisi olla vielä vähän tehokkaampi... Pärjään kuitenkin sen kanssa ihan hyvin. Olen siis tyytyväinen viime ostoksiini! :D

Tigru

• Vieras
« Vastaus #93 : 26.02.06 - klo:14:47 »
Viimeisessä paketissa tuli lahjana välimeren oliiviöljyä sisältävä vartalovoide (Planet Spa -sarjasta). Oon kokeillu nyt muutaman kerran ja ihan ok tuote, mutta en kuitenkaan tilaa uudestaan. Tuoksu on vähän outo (tuoksuu lähinnä ruoholle?) ja inciä vilkaisemattakin voi sanoa, että mömmö sisältää paljon silikonia, kun levittyy niin liukkaasti.

Mulle ei ole oikein kolahtanu nuo Planet Spa tuotteet. Hinnan perusteella niiden vois kuvitella olevan "vähän parempia" tuotteita, mutta ainakaan mä en ole vielä törmännyt kuin ihan perustuotteisiin. Hinta-laatusuhde on vähän huono. Esim. Sheabutter kropan kuorinta-aine taitaa olla yli puolet kalliimpaa kuin Skin So Softin kuorinta-aine, mutta ei se sen parempaa ole. Tuoksu on outo, muistuttaa palanutta sokeria, mutta siihen oon tottunu. Ei ole myöskään mitenkään erityisen riittoisaa ja se kova muovipullo on epäkäytännöllinen (varsinkin tuotteelle, jossa on nuin paksu koostumus). SSS-kuorinta-ainetta ostan kyllä uudestaankin, siinä hinta-laatusuhde on mielestäni tosi hyvä.

Sitten kokeilin Planet Spa sarjan jotain "kiinteyttävää vartalogeeliä" tjsp. Eipä ollut kummoinen tämäkään, aika vetinen koostumus ja incissä heti veden jälkeen alcohol denat. Tuoksukin kummallinen.

Sheabutter käsi- ja kynsinauhavoide oli puolestaan vähän parempi tuttavuus. Tuoksu tosin tässäkin liian voimakas (se palanut sokeri tai vastaava). Ei imeydy ihan salamana ja jättää ehkä hieman "öljyisen" pinnan ihoon ja näistä ominaisuuksista tykkään :)

Kirjoittelen lisää kokemuksia muista tuotteista, kunhan ehdin...

rebecca

• Vieras
« Vastaus #94 : 27.02.06 - klo:13:11 »
Vihdoinkin raaskin tilata itselleni pitkään himoitsemani Anew Alternative ikääntymistä hidastavan intensiivihoidon.
Kommentoin tuotetta sitten, kun saan sen ja pääsen kokeilemaan.  :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 27.02.06 - klo:15:20 »
Koklasin eilen sitä lämpenevää Arizona-kuorinta-ainetta. En oikein tykännyt. Heikkamurusia oli aivan liian vähän, eihän tollanen kuori ollenkaan. Se lämpö oli aika pelottavan tuntuista kun normaalisti tollasen tunteen yhdistää mielessään ihoärsytykseen...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Tigru

• Vieras
« Vastaus #96 : 27.02.06 - klo:19:19 »
Lisää kokemuksia..

Sheer botanicals tinted moisturiser: Vaalein sävy oli liian tummaa mun vitivalkoiselle iholle. Onneksi tilasin näytteet ensin. Aika ohutta ja silikonista.

SSS Soft & Sensual käsivoide: Ensimmäinen käsivoide, joka rullautuu mun iholla >:( Ihan jännä tuoksu. En tilaa uudestaan.

Clearly shadowed luomivärikynä (sävy Pearl): Ihana tuote, vedän tällä viivat kulmakarvojen alle bilemeikkiin ja sipaisen silmien sisänurkkiin. Tykkään!

Extreme Volume ripsiväri: Paljon parempi, mitä odotin. Pidentää ja tuuheuttaa ihan kivasti. Ei kuitenkaan saa megaräpsyjä, mutta hyvä arkiripsari.

Paketin mukana tuli muuten n. 20kpl näytteitä siitä uudesta muokkaavasta vartalovoiteesta (vyötärölle ja p**seelle tarkoitetusta), en ole ihan varma, miksi nuita tuli, mutta testailenpa huvikseni 10 päivää ilmaiseksi. Tosin mussa ei ole oikeen mitään, mitä voisi kiinteyttää, mutta kiva kuitenkin :)

rebecca

• Vieras
« Vastaus #97 : 06.03.06 - klo:12:04 »
Recharging day -päivävoide vetelee viimeisiään ja ihan hyvä niin. Ei tuntunut tarpeeksi kosteuttavalta minulle.
Saattaisihan tietysti kesällä vaikuttaa paremmalta, kuin nyt, talven kuivattamalla ihollani.
Sen sijaan Anew Retroactive + repair cream, yövoide, on ollut ihana, vaikka ensin sen ostoa hinnan takia epäröinkin.
Tätä ostan varmasti lisää.
Tuon päivävoiteen käytän ensin ihan loppuun, ennen kuin alan kokeilla sitä Anew Alternetive Intensive Age Creamia.
Se suhteen olen kyllä hyvin utelias, joten varmasti tulee kommentuitua jo ensi vaikutelmat.  :)

rebecca

• Vieras
« Vastaus #98 : 08.03.06 - klo:23:01 »
Niin, nyt ne ensivaikutelmat!  ;D
Todella hyvältä tuntui. Kasvojeni iho on nyt talvella niin kuivan tuntuinen, että tuo Alternative Intensive Age Treatment tuntui todella hyvältä.
Ikäsuositushan siinä on 30 ylöspäin.
Ajattelin käyttää purkillisen aina kuuriluontoisesti silloin tällöin ja muuten jotain kevyempää (ja halvempaa  ;))

rebecca

• Vieras
« Vastaus #99 : 13.03.06 - klo:10:37 »
Minne te kaikki ladyt ja muut Avonin käyttäjät olette hävinneet?
Minä kaipaisin ihan rehellisiä mielipiteitä Avonin hiustenhoitotuotteista? Onko niissä mitään hyvää, vai kannattaako jättää tilaamatta? Myönnän olevani vielä aika kokematon näissä hiusasioissa, mutta kova tarve olisi saada omakin kuontaloni kuntoon!  :)
« Viimeksi muokattu: 13.03.06 - klo:16:48 kirjoittanut Rebecca »

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 13.03.06 - klo:13:25 »
Täällä yksi käyttäjä, edelleen menossa mukana! :D

Neloskuvastosta en meinannut tilata ensin mitään, mutta otin sitten kuitenkin kaurakäsivoiteen, Skin So Smooth -setin (vartalovoide ja suihkugeeli) ja sitten vielä Senses-suihkugeelisetin (2 suihkugeeliä).

Hiustuotteista olen testaillut vain ruskeiden hiusten naamiota. Hintaansa nähden menee, mutta ei vedä vertoja kunnon kampaamotuotteille. En tilaa toiste ja tuon naamion jälkeen en ole ollut kauhean innostunut muistakaan Avonin hiustuotteista... ::)

tigger

• Vieras
« Vastaus #101 : 13.03.06 - klo:14:00 »
Minä sain toisen pakettini viime viikolla. Paketissa oli muutama tuote äidilleni ja muutama itselleni. Kokeilin äitini tilaamaa 24:n tunnin kosteusvoidetta viikonloppuna saunan jälkeen. Ihan ok tuote, ei kuitenkaan kosteuttanut kuivia kasvojani tarpeeksi. Lisäksi tuoksu oli epämiellyttävä. Itselleni tilasin SSS-sarjan sellaisen setin, jossa oli suihkugeeli ja vartalovoide (olisiko ollut jokin ihoa pehmeyttävä tjsp). Vartalovoidetta testasin ja se kyllä miellytti. Tuoksu oli mukava ja voide imeytyi nopeasti. Muutama muukin tuote tuli mutta niitä en ole vielä testaillut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 13.03.06 - klo:19:24 »
Kolmen hätistelysänköpostin jälkeen tuli sitten vastaus ihan pääpomolta:
Kiitos viime viikolla lähettämästäsi viestistä Avonin asiakaspalveluun.

Ensinnäkin, olen erittäin pahoillani sattuneesta tapauksesta kirjeenvaihdossasi aluemyyntipäällikkö ******* ******* kanssa. Olen keskustellut asiasta häneen kanssaan, ja hän vakuutti minulle, että on puhunut kanssasi henkilökohtaisesti ja pyrkinyt pyytämään anteeksi tekemäänsä virhettä.

Tämä ei ole Avonin tapa kommunikoida kauneuskonsultin tai asiakkaan kyselyiden kanssa ja on asia, jonka ei ikinä enää pitäisi toistua. Ymmärrän, että olet tyytymätön tilanteeseen ja haluan tarjota vilpittömimmät pahoitteluni tästä ja vakuuttaa että toimenpiteitä on tehty, jotta tällainen tapaus ei enää pääsisi toistumaan.

Viitaten kysymykseesi koskien tarjouksia ja palautuksia, niin tilillesi tullaan hyvittämään palauttamasi tuotteet. Olen järjestänyt, että saat veloituksetta haluamasi persikka kuorinta-aineen, sekä olen pyytänyt että sinulle lähetetään tuotteita hyvän tahdon eleenä minulta.

Haluan vielä kerran pahoitella tätä valitettavaa tapahtumaa. Toivon, että saisimme pitää sinut kauneuskonsulttinamme myös tulevaisuudessa.

Ystävällisin terveisin

Sharon Plant
Maajohtaja

Hyvä näin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 13.03.06 - klo:19:26 »
Asiaa. Tuo kuullosti jo ihan hyvältä anteeksipyynnöltä.
1bFi

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #104 : 13.03.06 - klo:21:48 »
Mustakin tuo oli ihan hyvä anteeksipyyntö ja kiva että saat jotain tuotteita "hyvän tahdon eleenä"  :)
Varmaan tästä lähin varovat nuo aluemyyntipäälliköt ja muut tyypit mitä sähköposteihinsa kirjottelee, todennäköisesti on saanut kurinpalautuksen kyseinen henkilö (ainakin toivon niin)  ;D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa