Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209181 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #900 : 05.05.11 - klo:20:39 »
^^Tuo Magix väritön pohjustaja ei ainakaan minulle käynyt lainkaan pohjaksi. Se alkoi kiiltelemään alta aikayksikön. Käytän muita pohjustajia, mm. Yves Rocherilla on ruusuntuoksuinen napakka pohjustaja, siveltimellä hyvin levittyvä, joka on minulle parempi.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #901 : 08.05.11 - klo:16:26 »
Tykkään käyttää puuterimaisia pohjustajia, monet voidemaiset ovat olleet liian rasvaisia. Pistin tuon nyt kuitenkin tilaukseen, kun hintaa tuli postikuluineen alle 10 euroa, ja tarvitsin pikaisesti jonkun. Voin sitten vaihtaa suojakertoimelliseen kosteusvoiteeseen, kun iHerbin varastotilanne paranee. :)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #902 : 08.05.11 - klo:17:23 »
Mä käytän välillä Magix Face Perfectoria sekoitettuna meikkivoiteeseen noin 1/2 kumpaakin ja olen tykännyt lopputuloksesta, kevyt,läpikuultava ja luonnollinen. MagiX tekee virheettömän ihon pinnan ja tasoittaa hyvin, tosin lähes pelkkää silikoniahan tuo on, kuten muutkin vastaavat pohjustajat. Iso plussa tulee suojakertoimesta 20, varsinkin näin kesäaikaan käytettynä.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #903 : 08.05.11 - klo:18:11 »
Minulla on poskipäissä aknesta johtuvaa pientä epätasaisuutta, joka näyttää ikävältä meikkipohjan alla. Olen pitkään etsinyt jotain millä peittää sen, ja olisi tosi hyvä, jos tuote auttaisi tähän. Ja suojakerroin on <3.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #904 : 10.05.11 - klo:10:16 »
Mä tilasin Avon Care SPF15 kasvovoiteen nyt kesää varten (on mulla iHerbin SPF25 kasvovoidekin jos menen ihan kunnolla aurinkoa ottamaan).

Pähkäilen tässä kumpaa meikkivoidetta tilaisin, Calming Effects vai Ideal Shade Light jossa on SPF15.. Calming Effectsistä mulla on pieni näytetuubi ja se on ainakin jees, mutta tilasin näytteen tuosta toisestakin. Mun iho on nykyään pintakuiva ja meikkipuuteri ei näytä hyvältä.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #905 : 11.05.11 - klo:01:11 »
Osaisiko joku sanoa, onko Senses-sarjaan tullut viimeisen vuoden aikana vastinetta edesmenneelle Romantic kissille, jonka tuoksu koostui magnoliasta ja jasmiinista? Kaikille muille vanhoille on tullut vastaava, mutta tälle ei ja harmittaa, kun oli niin ihana tuoksu.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #906 : 11.05.11 - klo:09:54 »
Mä tilasin Avon Care SPF15 kasvovoiteen nyt kesää varten (on mulla iHerbin SPF25 kasvovoidekin jos menen ihan kunnolla aurinkoa ottamaan).

Pähkäilen tässä kumpaa meikkivoidetta tilaisin, Calming Effects vai Ideal Shade Light jossa on SPF15.. Calming Effectsistä mulla on pieni näytetuubi ja se on ainakin jees, mutta tilasin näytteen tuosta toisestakin. Mun iho on nykyään pintakuiva ja meikkipuuteri ei näytä hyvältä.

Kosteuttaako toi Avon Care SPF kunnolla? Kerro kun olet testannut. Tekis mieli kokeilla mut epäilyttää tuon tehot kun on niin halpa.

Mulla oli aikaisemmin käytössä Ideal Shade Light ja tykkäsin kyllä. Kevyt, läpikuultava ja silti peitti jonkin verran. Mulla oli sävy Nude ja mätsäsi täysin mun vaaleaan ihoon. Aika jännä että ko.pakkauksessa ei mainita tuota suojakerrointa? Kuvastossa vain.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #907 : 13.05.11 - klo:10:27 »
Avon Care SPF15 kasvovoide testattu nyt kerran. Aika ohutta, levittyy tosi hyvin, imeytyy samantien. Kosteuttaa kevyesti, en huomaa eroa Lumenen Hydra Drops -päivävoiteeseen (tosin mä laitoin illalla just kosteuttavan naamion). Jää mulla kyllä ehdottomasti käyttöön, tähän saa varmasti hyvin meikin levitettyä päälle aamuisin kiireessä. :ts

Edit: Toimii myös meikin alle laitettuna. :) Tästä tuli ehdottomasti kesän lempparipäivävoide.

Ja sitten pieni varoitus: Nestemäinen tussi-eyeliner on ihan totaalisen kuraa. Mun kaveri tilasi sen, on olevinaan tahraantumaton ja vedenkestävä. Väri on musta, mutta kaverilla ehkä kymmenennen viivan ja ravistelun jälkeen vasta alkoi tulla lähes mustaa, silti läpikuultavaa. Enemmänkin harmaa kuin musta. Tussin kärki on sellainen pehmeä ja oli ihan höttöinen jo ennen ekaa käyttöä. Siis toi on samanlainen kuin halvin mahdollinen huono huopatussi. Kerran vetäisi kuivuneen rajan päältä kevyesti sormella ja levisi samantien.  :-[ Lähtee palautukseen samantien. "Onneksi" mä olin tilannut vähän aika sitten NYXin Skinny Eye Markerin ja todennut etten osaa käyttää tussimaisia, myin sen kerran käytettynä kaverille halvalla tilalle niin ei jäänyt sille paha mieli tuosta.
« Viimeksi muokattu: 15.05.11 - klo:10:45 kirjoittanut Mena »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #908 : 25.05.11 - klo:11:21 »
Onks muut huomanneet että Avonin hintoja on hilattu ylöspäin eli kallistuneet? ???
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #909 : 25.05.11 - klo:11:41 »
Huomasin jo vitoskuvaston kohdalla että hinnat on nousseet. Varsinkin kimppatarjouksissa sen huomaa. :-[ Mutta niinhän ne hinnat nousee kaikkialla muuallakin..

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #910 : 25.05.11 - klo:12:30 »
Menee hieman OT mut mä olen huomannut että hinnat esim. kaikessa kosmetiikassa ja vaatteissa on nousseet selvästi  >:(

Avon pitää edelleenkin kyllä kärkipaikkaa edullisessa ja laadultaan hyvässä kosmetiikassa (varsinkin meikit)

Onneks mulla on niin paljon kosmetiikka jemmassa et pärjäisin varmaan seuraavat pari vuotta näillä (ripsaria, kasvojen putsareita ja hoitoainetta lukuunottamatta)  :D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #911 : 27.08.11 - klo:11:14 »
Onpas ketju ollut hiljainen kesän ajan. Nostellaas vähän. ;)

Oletteko kokeilleet jo hiusvärejä?

Mulla on taas vaihteeksi muutama uusi lemppari Avonilta.. ::)

Solutions Beautiful Hydration päivävoide Huomaa että syksy tekee tuloaan kun iho alkaa kasvoilta kuivua ja tarivtsee vähän katsella mitä sitä naamaansa läiskii. Tämä imeytyy mun mielestä nopeammin kuin vanha versio sinisessä purkissa ja meikki levittyy nätisti päälle (sitä vanhaa piti kuivatella kauemmin ja en tykännyt, koska duuniaamuina ei ole aikaa antaa voiteen kuivua kuin 5min).

Naturals vesimeloni suihkusaippua Olen huomannut että nämä Naturalsin suihkusaippuat ei kuivata ihoa niinkuin Sensesit, joten siirryn jatkossa käyttämään näitä. Vesimeloni tuoksuu oikeasti vesimelonilta, nam. :-* Käytin myös vesimelonin tuoksuisen vartaloemulsion, joka meni kesäkäytössä ihan ok mutta kosteutustehot ei millään riitä kuin hellekaudeksi mun iholle. Purkki kuluikin 2-3 viikossa loppuun kun sitä joutui lutraamaan melko paljon. En osta uudelleen vartaloemulsioita (mulla on kyllä myös ruusu-persikka jonka käyttelen pois äkkiä ennen talven tuloa) mutta suihkusaippuoita kylläkin!

Naturals granaattiomena silmänympärysgeeli Tätä pilkkahintaista uutuutta olen ehtinyt testaamaan vasta kerran, mutta pelittää hyvin. Incicin alkaa aqua, glycerin, hamamelis virginiana extract..... ja sitten viimeisenä ennen CI-numerokoodeja tuo granaattiomenauute. ;D Levittyi helposti ja imeytyi nopeasti eikä ollut aamulla turvonneet silmänympärykset kun illalla laitoin tätä. Pidemmällä aikavälillä en osaa vielä sanoa riittääkö kosteutus. Toisena silmänympärysvoiteena mulla on ollut vaan Pirkka jo pidemmän aikaa käytössä että vertailupohjakin on vähän heikko. ::)

Naturals mandariini&kiivi jogurttihiusnaamio Mitään hoitavaahan tässä ei ole, pelkkää silikonia mutta ihan paras selvittävä hoitoaine mitä mä olen koskaan käyttänyt. Parempaa kuin Gliss Liquid Silk joka on pitänyt ykkössijaa tähän mennessä. Pyöreä purkki on äärimmäisen epäkäytännöllinen, koska tämä on todella juoksevaa ja ainoa tapa miten tätä saa annosteltua edes jotekin fiksusti ilman lusikkaa on kaataa ainetta reunan yli kädelle. Olin ihan hätää kärsimässä kun kaupan hiusvärin hoitoaine ei selvittänyt yhtään värjäyksestä takkukasaksi mennyttä latvaa mutta tämä pelasti. ;D

Kosteuttava aurinkovoide herkälle iholle SPF25 Käytin tätä Rodoksella ja paloin mutta palaminen johtui levittäjästä, ei voiteesta. Voide levittyy nätisti ja imeytyy heti, eikä jätä valkoisia läiskiä. Tuntui myös oikeasti kosteuttavan. Tykkäsin todella paljon. Meinasi itku tulla kun tämä loppui (jep, viikon reissu ja vikana päivänä oli loppu, eli reippaasti tuli käytettyä!) ja jouduin käyttämään Rainbown aurinkovoidetta joka ei meinaa levittyä ja imeytyä sitten niin millään... Tätä ostan mahdollisesti myös ensi kesänä, jos käy niin että iHerbin aurinkorasvat on jälleen kaikki loppuunmyyty.

Color Trend kynsilakat Mulla on näitä muutamaa sävyä enkä voi suositella. Ei peitä edes neljällä kerroksella, en usko kuvaston kuvassa olevan näitä kynsilakkoja koska nämä on sellaista läpinäkyvää lirua. MUR! >:(

Ja sitten jos jollain sattuisi olemaan kokemuksia Clearskin salisyylihappoa sisältävästä suihkugeelistä niin kertokaa ihmeessä, harkitsen tuon tilaamista miehelle, kun sillä kukkii selkä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #912 : 27.08.11 - klo:22:56 »
Mun lemppari on Avonilta ollut nyt kesällä mineraaliaurinkosuoja. Se on ollut jo pari kesää käytössä. Saa  hiukan levitellä ettei jää valkoiseksi, mutta hyvä omatunto että on 'mineraaleista', whatever it means...

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #913 : 19.09.11 - klo:19:18 »
Onpa täällä hiljaista ???. Onks kukaan kokeillut kuvastossa 13 olevaa (s.6-7) smokey eyes-nelikkoa? Kaksi väriyhdistelmää. Kyselin samaa Jaxpe.com-foorumilla jossa on turistu Avonin tuotteista, mutta ei vastausta....

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #914 : 20.09.11 - klo:21:00 »
Taitaa muuten olla mineraaliaurinkosuoja jota mulla oli. :) Nelikoita mulla ei valitettavasti ole yhtäkään.

Mulla on nyt sekä Calming Effect Skin revival foundation että se uusi Mattifying foundation -meikkivoiteet. Molemmat sävyä Nude joka sopii hyvin mun iholle. Tuo CE levittyy mun mielestä paremmin, mutta mattameikkivoiteen kanssa naama ei kiillä niin nopeasti. Tykkään kun ovat ohuita ja tulee luonnollisen näköinen lopputulos. Käyttelen molemmat hyvin mielin loppuun.

Mun Avon-innostus on jotenkin lopahtanut tuon viime postaukseni jälkeen. Siis toki tykkään noista listaamistani tuotteista edelleen, mutta jotenkin ei edes himota tilata mitään juttuja (tilasin kasvovedenkin iHerbista Avonin sijaan). Kampanjasta 13 en tehnyt tilausta, eipä kyllä tehnyt kukaan asiakkaistanikaan. Taidan muutenkin jatkossa tilata vain itselleni, sen verran paljon riesaa ja turhaa stressiä tuosta myymisestä on tullut (joillekin on käsittämättömän vaikeaa maksaa, eräskin sai maksettua vasta 2,5 KUUKAUTTA tuotteiden saamisen jälkeen). :-\