Mäkin innostuin tilaamaan taas. 
Keräilin pakettiin testaukseen erilaisia dödöjä ja miehelle suihkugeelejä, että sain sen 80€ rajan rikki. Mitään käyttämättä jäävää tavaraa en viitsi turhaan haalia, mutta tuollaiset hygieniatuotteet tulee loppupeleissä aina käytettyä. Millaisia nuo Avonin dödöt muuten on, onko jollain kokemusta?
Mites muuten käy sen konsulttialen kanssa, jos palauttaa tuotteita niin, ettei tilauksen loppusumma ylitäkään enää vaadittua 80 euroa? Muuttuuko niiden muiden tuotteiden hinta sitten normaaliksi?
Mä oon käytellyt niitä tuoksudödöjä, menee talvisin ihan ok mutta ei ne hikeä pidä. Mun lemppari niistä on Pur Blanca. Se vanha Naturalsin kurkkumelonidödö oli mun mielestä tosi hyvä, piti hikeäkin jo vähän, mutta sitten se tietysti lopetettiin.

Noi tuoksudödöt on kyllä käteviä pitää laukussa mukana jos esim baarissa tulee jorailtua niin paljon että hikoilee, niin peittää kivasti lemun.

Konsulttialesta; eihän se sun vika oo että tulee palautus ja jää alle 80e lopulta se tilaus. Eli voit palauttaa, sulle hyvitetään sinne Avonin tilille sitten myöhemmin se summa (alennettu summa, eli se jonka sä itse olet maksanut alennuksen jälkeen siitä). Maksat sen laskun ihan normaalisti ja saat käyttää myöhemmin sen hyvityksen, tai sitten jos se näkyy siellä saldona ennen kuin on eräpäivä laskussa niin voit tietysti vähentää hyvityksen laskun loppusummasta.

Olikohan tarpeeksi selkeästi selitetty... Eli alennukset ei häviä mihinkään eikä ne kajoa siihen laskuun palautuksesta huolimatta. Niillä on 3kk palautusaika eli voit tehdä palautuksen vasta laskun maksamisen jälkeen, jolloin ei ainakaan voi tulla sanomista. Mulla yleensä on palautukset tullu mulle (ja mä pistän ne siitä postiin) vasta tyyliin parin viikon päästä jolloin oon jo maksanut laskun ja näkyy sitten hyvityksenä saldossa vaan. Huomaathan, että noi Avonin laskut näkyy vain siellä netissä, kannattaa merkata kalenteriin eräpäivä jos et maksa samantien, ettei unohdu. Mulla meinas viimeks unohtua..

En tiedä mitä sanktiota siitä tulee, mahdollisesti lähettävät laskun kotiin muistutusmaksun kera?