Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209147 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Avon calling
« Vastaus #915 : 22.09.11 - klo:14:42 »
^Mä tilaan kans vain itselleni, en jaksais odotella ja kysellä rahoja tai hoidella mahdollisia palautuksia ym.

Tilasin viimeisimmältä jaksolta mm. hiusvärin, meikinpohjustusvoiteen (Anew), silmänrajauskyniä, pari uutta luomivärinelikkoa, Calming efect meikkivoiteen sävyssä nude jne. Mitään näistä en ole vielä ehtinyt käyttää..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #916 : 22.09.11 - klo:23:46 »
Mun tekis mieli tilata. Mutta joudun kantamaan roskiin tai divariin toisesta päästä meikkejä sitten...
Luomivärinelikon uutusvärien testaustuloksia odotan silti innolla :-\
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #917 : 16.10.11 - klo:12:52 »
Uutuusnelikko Hollywood on tsekattu luomiväreistä. Paljon pigmenttiä. Suosittelen. Muutoinkin olen taas tilaillut Avonilta hyväksi havaitsemiani tuotteita, kuten kylpytuotteet, huulipunat... ja muuta. Mattifying värivoide testauksessa. Kahdella kerroksella väri pysyi hyvä ainakin 7 tuntia laittamisesta. Koko päivän testaus odotuttaa vielä.
Ja uusia hajuvesiä on tullut; näissä Avon osaa aina yllättää.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #918 : 20.11.11 - klo:00:46 »
Mäkin innostuin tuossa rekkautumaan Avonille ja ekan tilauksenkin olen jo tehnyt. Katalogihintojen mukaan reilulla 150 eurolla tuli sitten tilattua, ja kaikki itselle. ;D Paketin sisältö yllätti kyllä positiivisesti, etenkin kun miettii noiden tuotteiden halpoja hintoja.

Tähän mennessä testatuista ei ole vielä tullut vastaan yhtään palautukseen lähtevää tuotetta. Treselle Mystique -tuoksu ei suuremmin miellyttänyt, mutta senkin sain ilmaisena tilaajalahjana, joten enpä taida viitsiä palauttaa. :P Ehkä tuon voisi jollekin lahjoittaa. Kaiken kaikkiaan hyvä fiilis jäi puljusta ensimmäisen tilauksen perusteella ja varmasti tilaan vielä toistekin. En tosin varmaan ihan hetkeen näillä nykyisillä kosmetiikkavarastoilla...

1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #919 : 20.11.11 - klo:12:30 »
Äh, sain joulukuvaston ja tekis mieli tilailla vaikka mitä.

Mattifying-värivoide ei ollut niin pysyvää kuin luulin (kts.edellinen postaukseni) ja ainakaan en sitä hanki, mut moni muu kiinnostaa: jälleen tosi hurjansävyisiä luomivärinelikkoja on tullut (pigmenttiä on ilmeisesti lisätty). Huulipunat ja -kiillot ovat Avonilta aina vakiotilauksessa, samoin Supershoc-ripsari, samoin erinomaiset rajauskynät. Ei voi mittään, tykkään tästä sarjasta edelleen. <3 <3

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #920 : 20.11.11 - klo:14:02 »
^Mä oon tykästynyt myös noihin rajauskyniin, tosi hyvä laatu ja hintasuhde  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #921 : 06.12.11 - klo:12:26 »
Paketillinen Avonia saapui eilen. Perceive-hajuvesi noin kympillä ja TTA-hajuvesi 13 eurolla - ei paha, tosin hajuvesiä alkaa myös olla yhtä paljon kun luomivärejä >:D

Luottokamana tuli kaksi glazewear sparkle-huulikiiltoa - timanttinen hohde miellyttää,lisäksi Supershock-ripsari. Huulipuna oli pettmys, tilasin uudesta timanttipölyä sisätävästä sarjasta Rose-sävynä markkinoidun punan: se on aivan liian ruskea ja voin käyttää vain yhdistettynä johonkin heleään punaan. Huulipunien laatu on silti aina Avonila hyvä, kuten tämäkin, hehkuva ja rasvainen. Silmämeikin putsari (puhdistusemulsiomainen) on myös luottotuote. Uutena kokeilen jälleen uutta luomiväriä - Mega Impact - ja jota markkinoidaan erityisen pigmenttisenä. Luomivärien suhteen Avonilla onkin vähän petraamista, suurin osan sävyistä on haaleita, ellei käytä levitykseen märkää sivellintä.Super Shock geelirajauskynä tuli myös, pidän näistä.

Hintaansa nähden kelpo tuotteita! <3

Luomivärikaksikko Mega Impact  löytyy täältä (ostin mustan): http://www.avon.fi/PRSuite/productdetails.page?12815. Tavanomaista parempi pigmentti sarjan luomiväriksi, hiukan kiiltelevä erityisesti vaaleampi sävy. EDIT. Kokeilin eilen tätä luomaria, ja tosiaan on pigmenttiä ja saa hyvän smokey eyes-meikin tällä. Vaatii kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä levittämisessä; värin laadussa on jotain joka saa ainakin öljyiseen ihoon värin tarrautumista.

Huulipuna UCR Pink Chrystals: http://www.avon.fi/PRSuite/productdetails.page?38075

Itse asiassa nuo Avonin tuotesivut ovat oikea löytö. Tuostahan näkee huulipunien sävyt aika hyvin...
« Viimeksi muokattu: 07.12.11 - klo:10:51 kirjoittanut mingtang »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #922 : 07.12.11 - klo:08:51 »
Mä kans kuolaan tuosta joulukuvastosta vaikka mitä, vaikken oikeasti mitään tarvitse ja pitäisi säästää rahaa reissua varten. Ärrimurri, miksi mulla on koti täynnä puteleita, kun mun tekisi niiiiiin mieli ostaa lisää. ::) Aika hyvä tarjous tuo joulukalenterin ykkösluukku, 2 tuoksua 22,90e. Harmi että mulla on liikaa hajuvesiä ja yksi korkkaamatonkin vielä... Kalenterihan löytyy täältä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #923 : 07.12.11 - klo:11:10 »
Onks sulla vain yksi korkkaamaton Avonin hajuvesi? Mulla on KOLME? Meneeköhän tää överiksi?
Avonin suhteen pitkän miinuksen laitan siihen, että tuollainen halvalla tavaroiden tarjoaminen ei johda mihinkään muuhun kuin ylettömään kuluttamiseen, jota maapallo ei kyllä kestä pidemmällä aikavälillä. Tästä olen huolestunut kyllä, muutoin vaikka onkin hyvä firma.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #924 : 07.12.11 - klo:11:14 »
Joo, vain yksi korkkaamaton. Muut viisi Avonin hajuvettä on kaikki vähän käytettyjä, paitsi Bali Bliss jota olen käyttänyt lähes loppuun asti. Ja sen tota edellisen kesätuoksun käytin myös loppuun. Näiden lisäksi mulla on tietysti myös muita hajuvesiä, kaikissa taitaa olla vielä 3/4 tai enemmän jäljellä. ::)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #925 : 08.12.11 - klo:22:58 »
Piti tulla kehumaan tätä: Luomivärikaksikko Mega Impact  (musta): http://www.avon.fi/PRSuite/productdetails.page?12815. Wow. Jännä värisävy, hyvin mustansininen; tumma sinisyys tulee ainakin minun luomillani esille illemmalla kun väri laitettu aamulla. Tilasin heti perään punertavan dueton samaa  :l. Ihmeen pysyvä, stabiili sävy.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #926 : 09.12.11 - klo:07:07 »
Mä ihastuin joulukuvastossa tuohon uuteen Outspoken Intenseen. En tykännyt siitä aiemmasta, mutta tää uusi on tuoksunäytteen perusteella IHANA! Harmi vain että hintaa on 35e, tulispa se joulukalenteritarjoukseen. Avasin aamulla Jet Femme Holidayn (se mun korkkaamaton) lohdutukseksi mutta en oikein tiedä tykkäänkö tuosta vai en. Ensin olin vähän plääh, mutta nyt tunnin päästä se onkin oikeastaan tosi kiva. Ei vaan yhtään samanlainen kuin tuo Outspoken Intense. ::) Sain siis eilen käsiini tuon joulukuvaston paperisena, näköjään nykyään ne lähettävät Liettuasta mulle kuvaston vaikken ole tehnyt tilauksia enää muutamaan kampanjaan. Pitää varmaan tehdä tilaus tästä joulukuvastosta, kun on näköjään nuo Planet Spa -tuotteet 2kpl / 9,90e. :-* Tykkään niistä oliiviöljyjutuista, joten varmaan tilaan niistä jotain.

Edit: Löysin tuon tuoksun Ebaysta alle 20 eurolla jenkeistä. PAKKO saada se!
« Viimeksi muokattu: 09.12.11 - klo:07:12 kirjoittanut Mena »

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #927 : 09.12.11 - klo:17:11 »
Mäkin innostuin tilaamaan taas. ;D

Keräilin pakettiin testaukseen erilaisia dödöjä ja miehelle suihkugeelejä, että sain sen 80€ rajan rikki. Mitään käyttämättä jäävää tavaraa en viitsi turhaan haalia, mutta tuollaiset hygieniatuotteet tulee loppupeleissä aina käytettyä. Millaisia nuo Avonin dödöt muuten on, onko jollain kokemusta?

Mites muuten käy sen konsulttialen kanssa, jos palauttaa tuotteita niin, ettei tilauksen loppusumma ylitäkään enää vaadittua 80 euroa? Muuttuuko niiden muiden tuotteiden hinta sitten normaaliksi?
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #928 : 09.12.11 - klo:20:58 »
^^Mä oon tilannut Englannin Ebaysta monia Avonin hajuvesiä. Ja mäkin tykkään tuosta Planet span oliivisarjasta...
^Dödöt eivät ole Avonilla mun mieleen (eivät pidä hikoilua), mutta suihkutuotteet ovat poikkeuksetta hyviä.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #929 : 10.12.11 - klo:06:19 »
Onko täällä kokemusta siitä Bond Girl Forever tuoksusta? Mulla on normi Bond Girl (otin käyttöön viikko sitten) ja se vetää miehiä puoleensa, kuin kärpäspaperi. Olen kahden päivän sisään saanut siitä "voi vitsi sä tuoksut hyvälle, mitä toi on"-kommentin kahdelta miespuoliselta työkaverilta ja omalta siipalta. Vähän kyllä hävettää kertoa käyttävänsä Avonin tuoksua... :)

Nyt mua kiinnostaisi tuo Forever, että millainen se on?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.