Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213652 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #945 : 24.05.12 - klo:20:30 »
mingtang, et ole sattunut kokeilemaan Solutions sävyttävää kasvovoidetta (SPF20)? Mua kiinnostaisi tietää miten tuo "sävyttää" ja onko siinä jotain heleää hilettä (yök) vai onko se enemmänkin meikkivoiteen ja kosteusvoiteen sekoitus? Tarvitsisin jonkun päivävoiteen jossa on suojakerroin ja tuo on harkinnassa suht kalliista hinnastaan huolimatta. ::)

...........(klips).....Tilasinkin tuota viimeksi Ebaysta, kun ei ollut muuta tilattavaa.

Käytän Solutionsin sävyttävää kosteusvoidetta SPF20, melko säännöllisesti. Ei lainkaan heleää hilettä, vaan meikki- ja kosteusvoitten sekoitus (pieniä ruskeita rakeita, jotka sulavat iholle päästyään). Luottotuote kaulalle ja dekolltelle keväällä ja syksyllä, kesällä käytän suurempikertoisia voiteita. Suosittelen!

Ebayn kautta mäkin tilailen tuotteita, joihin olen tykkääntynyt, sieltä sää ainakin Englannista ihan käsittämättömän halvalla joitain tuotteita.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #946 : 14.06.12 - klo:15:41 »
Mä olen nyt tämän viikon eli neljä päivää käyttänyt tuota Solutions sävyttävää päivävoidetta ja oli kyllä nappi ostos. Laitan tämän päälle Lumenen meikkipuuteria, ja ei ala kiiltelemään. Tämä imeytyy nopeammin kuin saman sarjan tavis päivävoide. Vähän jää kiiltelemään jos laittaa sellaisenaan, eli pitää tuo puuteri heivata päälle. Mutta tykkään. :)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #947 : 17.06.12 - klo:19:30 »
Testailen uudelleen Avonin luomivärejä, ne kun näyttävät hajottavan hiukan mielipiteitä onko ne kunnollisia vai ei.
Ihmeen hyvin olen saanut levitettyä ja värin pigmenttisyyden esille, kun olen laittanut alle valovoidekynää (tällä hetkellä Lumenea). Se jollakin tapaa tekee väristä terävämmän ja levitys 'tavallisella' siveltimellä onnistuu ihan hyvin. Ei tarvitse superlonsiveltimellä levittää, niinkuin joskus luulin. Ja väri pysyy jopa minun luomillani päivän tuon valokynätempun jälkeen ;D
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #948 : 20.06.12 - klo:15:27 »
Mä en kyllä osta enää ikinä Avonin luomivärejä. Kahden paletin perusteella todettua: ei levity, ei sitten millään  >:(. Pysyvät kyllä hyvin, mutta väri pitää lähinnä töpötellä luomelle (superlonilla, siveltimellä ei toivoakaan) ja häivytys on hyvin hankalaa. Värit on ihania ja toki edullinen hinta, mutta kun ei toimi käytössä niin ei :(.

Millaisia on Avonin meikkivoiteet? Mulla on kokemusta vain Calming effectsistä, joka oli ihan ok mutta vähän rasvaisen oloinen ja tuppasi jäämään länttejä /kokkareita iholle. Helposti levittyvää ja semipeittävää olisi haussa (couperosaiho joten ohuista ohuimmat ei käy). Uusimmassa kuvastossa ei ollut infoa, millaisille ihotyypeille mikäkin meikkivoide sopii.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #949 : 20.06.12 - klo:18:09 »
 ;D ;D ;D

Kokeilin tänään uudelleen Avonin peruspalettia luomiväristä, kaksi väriä: http://www.avon.fi/PRSuite/productdetails.page
värinä vaalea ja lila. Pohjustin luomen Malu Wilzin pohjustusaineella, Lumenen välokynällä ja puuterilla, jotta tulos olisi todella matta. Levitin Avonin värin Lumenen perussiveltimellä, myös Grimasin ja Kicksin  käytössä. Tulos oli upea, helposti kerrostettavissa ja pigmenttinen. (Duroy 212 on aika lähellä noita oleva sivellin, http://www.duroy.fi/index.php?page=kuvasto)

Olen ennen onnistunut levittämään ao. luomiväriä ainoastaan superlonilla. Nyt pohdin, kuinka onnistuin näin hyvin tällä kerralla.  Tulos on kyllä hämmästyttävä  :-*

^Mitä tulee värivoiteeseen, on vain kokeiltava kaikki voiteet näytteistä lävitse. Avonilla on laaja valikoima, ja se oikea ei nappaa kyllä heti. Omalle iholleni käy  Invisible Coverage -meikkivoide SPF 15 ---hyvin peittävä, mattainen.
Infoa tuotteista (millainen voide kullekin sopii) on erillisessä meikkioppaassa ja em. Avonin nettisivuilla. Mutta paras on kokeilla itse...
« Viimeksi muokattu: 20.06.12 - klo:18:12 kirjoittanut mingtang »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #950 : 14.11.12 - klo:10:52 »
Mä olen laittamassa pitkästä aikaa tilausta menemään. Onko viime aikoina tullut jotain ehdottomia hyviä suosikkeja tai totaalisia floppeja joita kannattaa vältellä? ;D Joululahjaostoksia tulee tehtyä vähän tässä samalla.

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #951 : 09.04.13 - klo:14:34 »
Nostelen tätä ketjua vähän, sain ekan paketin Avonia ja tässä kokemuksia niistä mitä oon ehtiny testata:

Ideal Flawless puuterimeikkivoide: Levittyy tosi hyvin ja peittää sopivasti, tarvii puuterin päälle..Tää tulee
 vakikäyttöön..niin nopea käyttää ja musta peittää yhtä hyvin kun nestemäiset meikkivoiteet. Ihan paras.

Super Shock nestemäinen luomiväri (ruskea): Ihana tuote! Sotki vähän ekalla kerralla avatessa kun en arvannut ihan näin nestemäiseksi mut levittyy luomelle kauniisti, kuivuu nopeasti ja kestää pitkään. Näitä on saatava kaikissa väreissä  <3

Naturals Vadelma& Hibiscus raikastava hiussuihke: Kiva niinä aamuina kun ei pese hiuksia, korvaan tällä välillä hiuspuuterin kun toimii melkein yhtä hyvin (ei tosin tuuheuta), sisältää ekana alkohol denatia niin saattaa kuivattaa pitemmässä käytössä.

Youth Restore päivävoide: Perus kasvovoide, ehkä hieman jopa napakoittaa ihoa..Ok tuote, tuskin kuitenkaan tilaan uudelleen kun ei tee ihmeitä.

Spa kiinalainen ginseng puhdistusvoide: Tällä lähti myös kevyt silmämeikki (vesiliukoinen) ja jättää kasvot puhtaiksi ja pehmeiksi.

Kuningatarhyytelöä sisältävä käsivoide: Ihanan paksua mutta imeytyy kuitenkin, hyvä hinta-laatusuhde. Tulee tilattua uudelleen.

Play rajauskynä musta: Aika pehmeästi levittyvä, todellakin musta kynä..voisin ostaa uudelleen.

Senses Reflection suihkugeeli: Ihana tuoksu..oon käyttäny vaan kerran eikä ainakaan vielä kuivattanu ihoa.

Täytyy sanoa et oon ihastunu Avonin tuotteisiin..niin edullisia et en odottanut ainakaan meikeiltä paljon mut näistä tuli ihan vakkarituotteita.. <3

« Viimeksi muokattu: 09.04.13 - klo:14:36 kirjoittanut olivia »
Breathe me.

Viuhti

• Vieras
« Vastaus #952 : 13.08.13 - klo:17:36 »
Avonilla on hyviä kasvovoiteita, erittäin hyvät uv-suojat :) ja ehdottomasti plussaa edulliset hinnat. Glimmerstick diamonds silmänrajauskynä on myös erittäin hyvä, pysyvyys vedenkestävän rajauskynän luokkaa. Itselläni on rasvoittuvat luomet ja hyvin vetistävät silmät ja olen kokeillut monia vedenkestäviä kyniä. Tämä on yksi parhaista vaikka sitä ei mainostetakkaan vedenkestävänä.

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #953 : 04.11.13 - klo:13:23 »
Avonin naamaputsarit on pettymyksiä. Ainoa mitä tulee ostettua tulevaisuudessa on Solutionsin comblete balance puhdistusvaahto..pitää ihon kiillottomana, poistaa kevyen meikin eikä kuivata. Haluun kuitenkin rinnalle myös geelimäisen putsarin, Avonilta oon testaillu lähes kaikki, nyt on vuorossa Anew Aqua Youth ja pahempaa myrkkyä saa hakea  >:( Pitäisi olla kosteuttava mut iho kiristelee käytön jälkeen, haju on tuju ja auta armias jos ainetta osuu silmiin, auts. Mut kaikissa noissa geeliputsareissa on sama juttu. Loppu tuolta sarjalta kokeilut tähän.

Hoitava silmämeikinpoistoaine (lotion) poistaa meikin mut täytyy huuhdella vanulla puhdistamisen jälkeen tai silmät jää mömmöön.

Planet Span kuorintavoide on ok kamaa, jättää ihon pehmeäksi. Ei mikään ihmeaine kuitenkaan.

Meikeistä oon nyt testaillu nyt  mm. Anew Vitale BB voiteen, peittää suht hyvin ja levittyy pehmeästi, tuntuu vaan että tarvitsisi alleen meikinpohjustusaineen, ei meinaa pysyä koko päivää.
Vaahtomeikkivoide (Ideal Flawless) on sopivasti peittävää, helppo ja nopea levittää sormin. Purkki kuluu nopeasti kylläkin.
Ideal Flawless luomivärinpohjustaja =  <3
« Viimeksi muokattu: 06.11.13 - klo:19:05 kirjoittanut olivia »
Breathe me.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #954 : 31.01.15 - klo:12:04 »
Avon kuvasto kädessä....TAAS. Olen jo monena päivänä miettinyt, millaista on tuo Luxe sarjan meikkivoide? Kovasti joka puolella hehkutetaan, mutta en tiiä onko kyseessä avonin konsultit, joiden mielestä tuo on parasta ikinä ::) Mutta mitä mieltä on tavalliset kosmetiikka testailijat, jotka osaa sanoa mielipiteitä monelta kannalta   :ts Tuossa olis vaihtoehtona kirkastava ja ihon sävyyn mukautuva... ::) hmm.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #955 : 31.01.15 - klo:13:37 »
Vähän OT, mutta mua ihan vähän ärsyttää se että Avonilla ei ole mitään hajustamattomia tuotteita ja se että eräällä konsulttien keskustelupalstalla konsut neuvovat toisiaan hajuste- tms allergisten asiakkaiden kohdalla että aina kannattaa tilata ja testata että jos ei tuliskaan allergiaoireita. ::)

Mun käsittääkseni se Luxen sarja on parempi kuin ne muut, mutta en osaa kyllä kokemuksia kertoa kun en voi noita käyttää ja tämä munkin tieto pohjautuu konsulttien sanoihin. Toki onhan siitä 3kk palautusoikeus jos et tykkääkään.

Avonilla on ihan kivoja koruja ja asusteita, mua harmittaa ettei oikein tule pidettyä koruja (aina sama kaulakoru ja korvikset) tai muutenkaan pukeuduttua silleen että niitä tulisi käytettyä. Mulla on nikkeliallergia ja en ole saanut Avonin koruista koskaan mitään allergiaa. H&M:n korviksista sen sijaan korvat vuotaa verta jo parin tunnin jälkeen.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #956 : 31.01.15 - klo:19:22 »
Mena... me ollaan samalla konsultti palstalla sitten...  :D mullakin tunnukset, mutta ei tuu tilailtua juurikaan. Samaisella palstalla eräs konsultti kirjoitti, että asiakkaalle tuli ihottumaa jostain tuotteesta naamaan jne. ja siellä sanottiin, että on normaalia, että iho reagoi tuolla lailla :o Siis ei morjens mitä ohjeistusta! Yhtään negatiivista tai huonoa kommenttia ei voi sanoa...Pitäis vain ylistää ja elää Avonille  :) :ts

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #957 : 07.02.15 - klo:16:45 »
Avonin joistakin tuotteista tuli hitonmoinen allergia. Taisi olla niitä kypsän iän tuotteita. Mutta koko satsi oli pakko palauttaa, niin kamalan kutinan se aiheutti. Ja harmi ettei niillä ole mitään luonnonmukaista... 0_0

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #958 : 30.04.16 - klo:00:28 »
Tein tilauksen todella pitkän tauon jälkeen, edellisestä on neljä vuotta... Ihan rehellisesti en kyllä olisi pahemmin mitään tarvinnut, mutta koska olen sairauslomalla, mulla on kohta synttärit ja äitienpävä tulossa, niin hemmottelu sallittu  ;D Ihme, että tunnukset toimivat vielä.

Mukaan eksyi joitakin suihkugeelejä ja muita vartalotuotteita, pari huulimeikkiä, ripsiväri, meikkivoide, kahdet puuterikuulat, käsivoide, muutama hiustuote, kampa ja aurinkosuojasuihke. Kerron kokemuksia kun tuotteet tulevat ja pääsen kokeilemaan niitä  :)

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #959 : 30.04.16 - klo:00:30 »
Jes! Olen odottanut, että tämä ketju aktivoituisi :ts