Nostelen tätä ketjua vähän, sain ekan paketin Avonia ja tässä kokemuksia niistä mitä oon ehtiny testata:
Ideal Flawless puuterimeikkivoide: Levittyy tosi hyvin ja peittää sopivasti, tarvii puuterin päälle..Tää tulee
vakikäyttöön..niin nopea käyttää ja musta peittää yhtä hyvin kun nestemäiset meikkivoiteet. Ihan paras.
Super Shock nestemäinen luomiväri (ruskea): Ihana tuote! Sotki vähän ekalla kerralla avatessa kun en arvannut ihan näin nestemäiseksi mut levittyy luomelle kauniisti, kuivuu nopeasti ja kestää pitkään. Näitä on saatava kaikissa väreissä

Naturals Vadelma& Hibiscus raikastava hiussuihke: Kiva niinä aamuina kun ei pese hiuksia, korvaan tällä välillä hiuspuuterin kun toimii melkein yhtä hyvin (ei tosin tuuheuta), sisältää ekana alkohol denatia niin saattaa kuivattaa pitemmässä käytössä.
Youth Restore päivävoide: Perus kasvovoide, ehkä hieman jopa napakoittaa ihoa..Ok tuote, tuskin kuitenkaan tilaan uudelleen kun ei tee ihmeitä.
Spa kiinalainen ginseng puhdistusvoide: Tällä lähti myös kevyt silmämeikki (vesiliukoinen) ja jättää kasvot puhtaiksi ja pehmeiksi.
Kuningatarhyytelöä sisältävä käsivoide: Ihanan paksua mutta imeytyy kuitenkin, hyvä hinta-laatusuhde. Tulee tilattua uudelleen.
Play rajauskynä musta: Aika pehmeästi levittyvä, todellakin musta kynä..voisin ostaa uudelleen.
Senses Reflection suihkugeeli: Ihana tuoksu..oon käyttäny vaan kerran eikä ainakaan vielä kuivattanu ihoa.
Täytyy sanoa et oon ihastunu Avonin tuotteisiin..niin edullisia et en odottanut ainakaan meikeiltä paljon mut näistä tuli ihan vakkarituotteita..