Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 209474 kertaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
Vs: Avon calling
« Vastaus #960 : 30.04.16 - klo:10:42 »
Muakin huvittaisi tilata Avonilta. Mut toimiiko se siis samoin kuin Oriflame, että sun täytyy luoda "edustajan" tunnukset jotta niitä voi itse tilata? Mut ei vissiin ole mitään ostopakkoa jatkossa?

Mä kuitenkin haluan tilata itse tuotteeni, enkä käyttää mitään välikäsiä kun se on aina niin hankalaa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #961 : 30.04.16 - klo:12:21 »
Taitaa tarvita sen oman edustajan kyllä. Oriflamelle voi rekisteröityä tavalliseksi asiakkaaksi ja ostaa tuotteita ilman välikäsiä, mutta Avonilla vastaava ei onnistu. Mulla on kuitenkin vain hyviä kokemuksia konsulttina olemisesta vuodesta 2008 alkaen, tässä välissä on ehtinyt olla muutamakin eri aluemyyntipäällikkö ja kukaan ei ole ikinä ollut tunkeileva, soitellut tai painostanut. Ainoastaan sähköpostia tulee ajoittain. Tämä on tosi iso plussa Avonille, koska Oriflamella olen kokenut ihan päinvastaista, kun jatkuvasti soiteltiin ja laiteltiin viestejä tapaamisista, kannustinpalkinnoista, koulutuksista tms. joihin mulla ei ole ollut ikinä yhtään mitään mielenkiintoa. Enkä siis koskaan ole myynyt mitään ulkopuolisille paria satunnaista kaveria lukuun ottamatta ja välissä on ollut todella pitkiä tilaustaukoja. Mitään ostopakkoja ei ole, isommista summista saa lähinnä alea ja harvakseen kaupanpäällisiä, esim. sen 25% alen saa tilauksen ylittäessä 80 e.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #962 : 05.05.16 - klo:22:41 »
Hain paketin tänään ja varovaisen ilahtunut olen. Muutama tuote lähtee palautukseen, mm. Calming Effects -meikkivoide on ihan totaalisen väärän sävyinen, Ivory on lähinnä pinkkipersikka vauvanuken ihon värinen, joka näyttää enemmän joltain huulikiillolta kädenselällä.

Meikeistä pari huulituotetta olivat ok-sävyisiä, mutta jos näiden kesto on yhtä huono kuin miltä nopeasti kokeiltuna vaikutti, niin lähtevät nekin palautukseen, ostin kuitenkin nimenomaan Extralasting-sarjaa. Puuterikuulat ovat ihania ja tuossa Pink Bronze -sävyssä oli vielä bonuksena pina coladan tuoksu.

Senses Oasis-suihkugeelissä on tosi hyvä tuoksu, sellainen vihreän teen raikkaus yhdistettynä hedelmiin. Tykkään siitä, että nämä tuoksuvat kunnolla koko pesun ajan.

Onko Avonilla vielä jossain keskustelupalstaa? Kirjoitin paljon jaxpella, mitta sitä ei kai ole ollut enää vuosiin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #963 : 05.05.16 - klo:22:57 »
Joskus oli käytössä Avonin jokin Olive-vartalovoi, olisko jotain Mediterranean-sarjaa ollut.. Ihanan kosteuttava, sisälsi kosteushipusia, jotka hajosivat iholle levitettäessä...  8)
Muuten ei enää tämä tuotesarja kiinnosta, taitaa olla joka ainut ihonhoitotuote vahvasti hajustettu...

Meikeistä ei ole edes kokemusta...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #964 : 26.05.16 - klo:22:36 »
Olen testaillut suurinta osaa tilauksen tuotteista ja näistä lähtee aika moni palautukseen (mitä en ole koskaan ennen tehnyt...). Aiemmin mainitsemani vääränsävyinen meikkivoide ja laadultaan heikko huulikiilto, lisäksi BB-shampoo ja BB-hoitoaine, jotka kutittivat päänahkaa ja jättivät hiukset kuiviksi ja höttöisiksi sekä aurinkosuoja. Jälkimmäinen on vedenkestävä, levitettäessä turkoosinvärinen suihke SPF 30-kertoimella ja laadultaan aivan susi. Suutin ruikkii voiteen miten sattuu ja pilasin sillä yhden lempipaitani, jää tosi rasvaisen tahmeaksi, turkoosi väri jää vielä levittämisen jälkeenkin epämiellyttävän kalmaiseksi sävyksi ja tämä ei edes tuntunut suojaavan niin kuin tältä suojakertoimelta normaalisti odotan.

Suihkugeelit ja käsisaippua ovat yhtä hyviä kuin ennenkin ja noihin hohtopuuterikuuliin ihastuin kunnolla, tekevät todella kaunista jälkeä.

Sisko halusi seuraavasta jaksosta jonkun ripsivärin ja pistän mukaan jotain itselleni, mutta muuten ei nyt mitään isoja intohimoja jäänyt. Jalkatuotteisiin olen ennen ollut tyytyväinen, niitä voisi taas hankkia.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #965 : 31.05.16 - klo:20:32 »
Facessa on Avon konsulteille oma sivusto, jossa voi vaihtaa kokemuksia. Kannattaa liittyä! Aika kivan äänen siellä saa aikaiseksi, jos sanoo huonon kokemuksen tuotteesta ;D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #966 : 31.05.16 - klo:23:15 »
^Lähetin heti liittymispyynnön  ;D Heitetäänkö sieltä helpolla ulos, jos on kriittinen (koska mä todellakin olen)?

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #967 : 01.06.16 - klo:21:32 »
Ei heitä, mut paskamyrsky saattaa tulla  :D se on siistii! Yks nimi siellä saa mahottomat kilarit, kun vähänkin sanoo negatiivista :O sinne kaivataan oikeesti just niitäkin, kun uskaltaa sanoa jotain muutakin, kun kehuja  <3

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #968 : 03.06.16 - klo:10:00 »
Minäpä bongasin Triinan kommentin siniseen aurinkosuihkeeseen liittyen ja siihen sun kommentin perään tulikin heti kaikista pahin mielensä pahoittaja ja palstan pahin töksäyttelijä vastauksineen. Vastaus oli iisi nyt häneltä  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #969 : 03.06.16 - klo:14:23 »
Haa, tästä tulee niin hauskaa  ;D En tajua miten joillekin kaikki mielipiteet ovat henkilökohtaisia loukkauksia.

Tuo voide oli yksinkertaisesti surkea, mutta hyvä tietty jos muilla toimii.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #970 : 03.06.16 - klo:20:51 »
Hei ette te voi pitää salassa noin maukasta draamaa. Kuvakaappausta nimet sutattuina vaan tänne, jos moraali sallii. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #971 : 03.06.16 - klo:22:02 »
Ei siellä mitään niin mehukasta ole, ihan asiallisen sävyistä keskustelua toistaiseksi ainakin. Onpa vain hupaisaa, että huonoa kokemusta selitellään kovasti väärällä käyttötavalla, vanhentuneella tuotteella tai kuljetuksessa jäätymisellä eikä ilmeisesti ole mahdollista, että tuote nyt vaan on jonkun käyttäjän mielestä huono sellaisenaan. En ole aikeissa postata mitään kuvakaappauksia, kyse on kuitenkin suljetusta ryhmästä enkä itsekään toivoisi niin tehtävän.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #972 : 03.06.16 - klo:22:39 »
^Selvä, ymmärrän. Kiitos kuitenkin referaatista. ;)

Mä en itse ole oikein ikinä ollut kiinnostunut Avonista. Merkin tuotteet ovat jotenkin... todella tavallisia? Tai siis niissä ei ole mitään sellaista, joka eroaisi ihan perus markettimeikkien tai Sokoksen valikoimasta. Nytkin kun katsoin tuotteita niin oikeastaan vain geeliluomivärit herättivät mussa jonkinlaista mielenkiintoa.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa sanneli

• Haiven
  • *
« Vastaus #973 : 09.06.16 - klo:17:37 »
Miten tuo palautus menee pitääkö olla sama avonin laatikko, jolla tuotteet saapuneet?
Mikä palautus osoite mistään sitä en ole löytänyt? :O

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #974 : 09.06.16 - klo:17:40 »
Ei pidä olla Avonin oma laatikko, vaan mikä tahansa käy. Laitan osoitteen illemmalla, ellei kukaan ehdi ennen sitä.