Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 213984 kertaa)

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Avon calling
« Vastaus #975 : 09.06.16 - klo:23:59 »
Avon Cosmetics Finland
Asiakaspalautus
PL 6130
00002 Helsinki
Itellan sopimusnumero 612152

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #976 : 16.06.16 - klo:19:37 »
Miten tuo Avonin palautuksen hyvitys oikein toimii? Palautin muutaman tuotteen, mutta maksoin koko laskun koska palautus ei ollut ilmestynyt sivuille ennen eräpäivää. Nyt mulla lukee siellä "Hyvitys xx euroa" jossain ihmeen tilibalanssissa. Kuitenkaan tuota kyseistä summaa ei ole esim. hyvitetty tuon palautusrekisteröinnin jälkeen tehdyssä tilauksessa tai laskussa eikä myöskään tilille.

Avonilla on tosi kivoja tuotteita, mutta ihan helvetin sekavaa toimintaa muuten. Lähtien siitä, että sivut toimii ihan paskasti (esim. rekisteröityminen ei onnistunut nettisivujen bugien vuoksi sieltä kautta), tilausvaiheessa tilaus "häviää" heti jos siirtyy selaamaan toista välilehteä, tilauslomake ei hyväksy kaikkia tilausnumeroita, kampanjan hinnat eivät näy oikein yms. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle. Eniten mua rassaa nuo aatamin aikaiset tihru-tekstillä tehdyt bugiset nettisivut, raahhh. :#
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #977 : 17.06.16 - klo:02:24 »
^Samoja ärsytyksiä. Sivusto on vanhanaikainen, kömpelö, epäkäytännöllinen ja ruma ja tilaussysteemi pissii milloin mitenkin. Tilauksen loppusumman tiedät vasta kun lasku tulee parin päivän päästä. Vähän joka asiasta saa olla yhteydessä aspaan (mm. ovat yrittäneet veloittaa jo maksettua laskua aina vain uudestaan). Alennukset ovat sekavia.

Avonin konsulttisivut ovat edelleen hilpeät, vähän turhan kovin menee tunteisiin joillakin...

Poissa Debs

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #978 : 07.07.16 - klo:22:16 »
Missä nuo konsulttisivut on, ja kenelle suunnattu? Oon yrittänyt etsiä ko. foorumia..

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #979 : 08.07.16 - klo:07:26 »
Fb:sta löytyy suljettu ryhmä konsulteille, löytyy helposti haulla. Siellä on ohjeet ryhmään pääsystä, pitää laittaa adminille viestillä omat tiedot. Siellä on ihan mukavan vilkasta kesksutelua ja vallan hilpeää mielensä pahoittamista  ;D

En ole huhtikuun jälkeen tilannut mitään ja täytyy sanoa, että petyin aika moneen tuotteeseen.

Eniten tykkään suihkugeeleistä ja jalkatuotteista ja näistä tulee varmaan tehtyä joku pikkutilaus tässä kuussa. Uusi Coconut & Starfruit tuoksuu älyttömän hyvältä. Haluaisin myös testata Vitale BB-voidetta, joka on ilmeisesti oikeasti tosi vaalea sävy. Meikeissäkin on joitakin helmiä joukossa, tykkään tosi paljon aiemmin mainitsemistani puuterikuulista. Hiustuotteet ovat pääosin olleet pettymyksiä, mutta tilaamani kampa on kyllä laadukas.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #980 : 08.09.16 - klo:18:37 »
Mitkä on teidän suosikki tuotteet tällä hetkellä? Mitä meinaatte tilata kuvastosta 13?

Jos muuten joku haluaa omat tunnukset Avonille niin laittakaa mulle viestiä.  ;)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #981 : 08.09.16 - klo:18:52 »
^Puuterikuulat pitää pintansa hyvin, ne on aivan ihanat :) Tykkään myös tosi paljon Ultra Glazewearin duochrome-huulikiilloista, Tinted Peach etenkin on ihana ja miellyttävä huulilla. Muuten on vähän heikonlaisesti suosikkeja, ihonhoitopuolella on incit aika onnettomia ja säilöntäaineina huonoja vaihtoehtoja. Senses-suihkugeelit ovat muuten kyllä tosi kivoja ja hyväntuoksuisia.

Jakson 13 esitettä mulla ei ole, täytyykin mennä netistä sitä tutkailemaan.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #982 : 09.09.16 - klo:11:33 »
Mitkä puuterikuulat ne olikaan?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #983 : 09.09.16 - klo:13:44 »
Avon Glow Bronzing Pearls sävyssä Pink Bronze, ruskea rasia. Sävyt uudistuivat kesällä ja en ole ihan varma noiden uudempien vastaavuudesta. Tällä saa ihanan heleän sunkissed-lookin ja hohto on hienojakoista, ei lainkaan glitteristä tai varisevaa. Mulla on myös kuultavat kasvopuuterihelmet (musta rasia), joilla saa enemmän poskipunamaisen tuloksen, oikein nätit nekin. Ne vanhemmat aurinkopuuterikuulat taas olivat liian likaisenruskeat.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #984 : 30.12.18 - klo:01:21 »
Kysyn täälläkin, Avon-ketjussa.
Mikä nykyisin on tilaustapa, voiko ei-konsultti ostaa jotain suoraan verkkokaupasta, vai pitääkö etsiä käsiin välikäsi?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #985 : 30.12.18 - klo:01:48 »
Ei voi tilata ilman välikäsiä, mutta lähellä olevan konsultin voi etsiä netistä ja laittaa sivuilta suoraan tilauksen, myyjä sitten ottaa sen jälkeen yhteyttä ja sopii toimituksesta ja maksusta. Helpoin tapa on mielestäni ottaa itselleen tunnukset, koska se ei sido mihinkään eikä tuo lisää kustannuksia. Itselläni on tunnarit olleet yli 10 v, vaikka tilaankin käytännössä vain itselleni (ihan viime aikoina olen ottanut muutaman asiakkaan) eikä missään vaiheessa ole ollut millään tavoin painostettu olo Avonin taholta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #986 : 30.12.18 - klo:15:25 »
OK, kiitos Triina. En oikein halua rekkautua itse (...ja joutua Avonin mainospommituksen kohteeksi..), mutta ajatus jonkun paikkakuntalaisen kautta tilaamisesta ei myöskään tunnu hyvältä idealta.. (yhteystietojen antaminen ja mahdollisen mainoskampanjan kohteeksi joutuminen konsultin taholta?)..
Katsotaan..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #987 : 30.12.18 - klo:16:12 »
Mullakin on ilmeisesti vielä tunnukset olemassa, kun tiiminvetäjältä tulee joka kuukausi meiliä "haluatko paperikuvaston?" mutta ei kuitenkaan muita yhteydenottoja. Eli vaikka ottaisit omat tunnukset niin ei ne näytä piinaavan kauheasti...

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #988 : 30.12.18 - klo:16:17 »
Juu, missään nimessä en aio mennä yhteenkään tiimikokoukseen tms., tai osallistua läheisempään yhteistyöhön. Kokemuksia on jo muutamasta muusta verkostomarkkinointifirmasta, sekä kosmetiikka- että muuten...

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #989 : 30.12.18 - klo:23:39 »
Avon on ollut kyllä tuon suhteen turvallinen ja huoleton, mitään ylimääräistä kontaktointia tai varsinkaan painostusta en ole koskaan kokenut. Halutessaan saa kaikki viestit ja mainokset pois. En ole itse koskaan osallistunut mihinkään tapaamisiin enkä ole jatkossakaan suunnitellut, mutta tykkään aktiivisesta Fb-ryhmästä, jossa on nykyisin  aika kiva tunnelma. Jos haluat, voin myös kysellä lähelläsi asuvaa konsulttia Fb-ryhmästä ja kertoa, että et toivo mitään ylimääräisiä yhteydenottoja, luulisi sellaisen löytyvän helposti. Mitä olen ymmärtänyt, niin aika monella on asiakkaita, jotka ottavat itse yhteyttä halutessaan tilata tai saada kuvaston.