Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 207698 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Avon calling?
« Vastaus #450 : 20.08.08 - klo:13:49 »

Olen miettinyt, onko Avon muuttanut tuotteiden koostumuksia ja vähentänyt hajuja. Useilla palstoilla ihmiset ovat valittaneet hajujen voimakkuutta.

Mä olen miettinyt samaa ja ihmetellyt, koska mun nenää mikään Avonin tuote (paitsi tuoksut  ;)) ei ole tuoksuneet mitenkään erityisen voimakkaille. Kasvotuotteissa (solutions) erittäin miedot tuoksut. Mut ehkä jotkut on niin herkkiä ettei siedä lainkaan tuoksua...
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #451 : 20.08.08 - klo:19:15 »
Ja mun  mielestä tuoksuu ihan liikaa. Tämä uusi lila senses suihkugeelikin haisee pistävälle. Liv sarjan hajuvesi tekee päänsäryn kuten melkein kaikki muutkin jne. jne.

Ei ole mun tuotteita nämä.

muoks. Sen verran kuitenkin kehun, että Senses sarja oranssi kuorintavoide on tosi ihanaa.. nimeltään se taisi olla Sunset. Samoin jalkavoiteet ovat hyviä ja ne clearskin puhd.pyyhkeet. Mulle siis tuottaa ongelmia lähinnä hajut ja muutama ei sopimaton tuote. Huulipunat ovat myös hyviä ja niitä tulee käytettyä jonkin verran.

Tilatkaa ihmeessä niitä rintasyöpäkampanjan tuotteita tai lähtekää rintasyöpäkampanjan kävelylle 5.10 Helsinkiin. Tuki menee todella tarpeeseen.
« Viimeksi muokattu: 20.08.08 - klo:21:48 kirjoittanut tadetski »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 20.08.08 - klo:22:13 »
Ja mun  mielestä tuoksuu ihan liikaa. Tämä uusi lila senses suihkugeelikin haisee pistävälle. Liv sarjan hajuvesi tekee päänsäryn kuten melkein kaikki muutkin jne. jne. Ei ole mun tuotteita nämä.

muoks. Sen verran kuitenkin kehun, että Senses sarja oranssi kuorintavoide on tosi ihanaa.. nimeltään se taisi olla Sunset. Samoin jalkavoiteet ovat hyviä ja ne clearskin puhd.pyyhkeet. Mulle siis tuottaa ongelmia lähinnä hajut ja muutama ei sopimaton tuote. Huulipunat ovat myös hyviä ja niitä tulee käytettyä jonkin verran

Pari vuotta sitten kokeilin Avon-tuotteita ja minusta ne silloin tuoksuivat kamalille. Nyt kummallista kyllä huomaan vain osassa omituisia hajuja, osassa ihan OK-tuoksuja, mietoja ja osassa hyviä (kuten hajuvesissä). Siis epätasaisesti.
Liiv hajuvesi on ihana :) eli tosi yksilöllistä.

Yleisesti ottaen sarjassa on tuollaista epätasaisuutta kautta linjan. Noissa tekemissäni arvioinneissa tuon huomaa selvästi (viestit joissa erottelen tuotteita nimillä). Ei mikään huippusarja mutta osa tuotteista on kokeilemisen arvoisia. Menee vaan aikaa paljon ja rahaakin.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #453 : 21.08.08 - klo:08:35 »
Mun mielestä Avonin tuoksut eivät ole lainkaan liian voimakkaita. Jos vertaa vaikka Body Shopin tuotteisiin, niin ne kyllä hakkaa Avonit tuoksujen voimakkuudessa mennen tullen. Itse tosin olenkin voimakkaiden tuoksujen ystävä, joten mun mielestä esim. Naturals-sarjan vartalotuotteet saisivat tuoksua jopa voimakkaammin. Niillä on herkullliset nimet, mutta varsinaiset tuoksut jää kuitenkin valjuiksi siihen nähden, mitä ne voisivat olla. Esim. mustaherukka&vanilja-suihkugeelistä tuskin haistan kumpaakaan näistä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 21.08.08 - klo:10:11 »
Mun mielestä Avonin tuoksut eivät ole lainkaan liian voimakkaita. Jos vertaa vaikka Body Shopin tuotteisiin, niin ne kyllä hakkaa Avonit tuoksujen voimakkuudessa mennen tullen.
Puhumattakaan jos vertaa esimerkiksi Yves Rocherin  hajuvesiin, jotka ovat TOSI voimakkaita! suoranainen hajupilvi lähtee leijumaan kun laittaa hiukankin Yvesin parfyymejä (jotka ovat myös todella kalliita)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #455 : 21.08.08 - klo:10:16 »
Liiv on on jotenkin jännä tuttavuus. En oikein tiedä pidänkö tästä tuoksusta, tai en... ::) Näytettä en ole saanut vielä hyppysiini, mutta lehden sivun tuoksu pallukkaa olen hinkannut... Alku tuoksu oli karmea, mutta jostain syystä aloin kuitenkin tykkäämään siitä ;D Täydellisen erinlainen, kun Avon tuoksut yleensä....

Saapi nähdä miten tuo lähtee kaupaksi :) Liiv sarjan imago on ainakin aika korkea, että kaipa tuo hajuvesi paikkansa löytää.

Olen kanssa ihmetellyt, miten naturals sarjan tuotteet jäävät niin valjuiksi iholla, vaikka purkista tuoksuteltuna on aivan huumaava tuoksu :-* Nooh, silti näitä on pakko ostella, kun ovat niin herkkuja :D

Solutions sarjan vaahto putsari aiheutti elämäni kauheimman ihottuman naamalle ???  Naama nousi täyteen pientä näppylää ja ihottumaa, joka kirveli ja kutisi. Todella karsea näky. En ole muita kasvo putsareilta avonilta kokeillut, mutta tämän jälkeen en enää tiedä mitä uskaltaa kokeilla...

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 21.08.08 - klo:10:20 »
Mun nenään jotkut naturals-sarjan tuotteet on olleet tosi voimakkaan tuoksuisia.

Varsinkin joskus käyttämäni olikohan kirsikka muskotti (tjsp..) käsirasva. SItä ei kehdannut kovin julkisella paikalla käyttää kun se lemusi niin kauas. Itse pidin tuoksusta, mutta varmaan ei kaikille pudonnut. Vastaava suihkugeeli tuoksui myös voimakkaasti. Senses sarjan suihkugeelit on myös melko voimakas tuoksuisia.

Muuten en "normaaleissa" tuotteissa, esim. meikeissä tai rasvoissa ole huomannut mitään kovin voimakkaita tuoksuja.

Innostuin muuten hieman viimetilauksessa huulipunista. Tilasin näytteet kaikista mistä ei vielä ollut ja kolme normaali kokoista urc-huulipunaa  ::)

Ja tuo Liiv-tuoksu pitäis rantautua mulle tällä viikolla tilaajalahjana. Täytyy tulla sitten kommentoimaan kanssa että mitä tykkäsin.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #457 : 21.08.08 - klo:10:25 »
^ Norppa sinähän sen sanoit... Tuo kirsikka muskotti vartalorasva on kamalaa :P :-X En tiedä miksi haju tuo mieleeni jonkun yskänlääkkeen hajun lapsuus ajoilta. Vastahankaisesti tätä käyttelen, kun pihinä ihmisenä en raaski poiskaan heittää ;)

Joo, Liiv tuoksusta kommentti kiinnostaa :)

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #458 : 21.08.08 - klo:11:06 »
Mä taas tykkään siitä kirsikka&muskotti -tuoksusta.  ;D Mulla on vartalovoide ja -suihke. Mutta eipä ne tuoksut kovin kauan tunnu iholla kestävän.

Hajuvesistä mulla ei ole kokemusta. Ylipäätään oon kyllä niiden kohdalla merkistä riippumatta sitä mieltä, että tuoksun kuuluukin sinänsä olla voimakas ja kestävä. Määrää säätelemällä sitten jokainen voi hakea sitä itselle mieluisinta vahvuutta. Mikään ei ärsytä enempää kuin hajuvedet, joita joutuu suihkimaan kaksin käsin ja siltikin tuoksu on kadonnut kokonaan tunnin tai parin päästä.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 21.08.08 - klo:11:24 »
Yksi pointsi pitää muuten sanoa Avonin eduksi. Suomalainen keskustelufoorumi avonin tuotteista www.jaxpe.com -sivulla on upea juttu. Siellä voi käydä vapaasti hyvinkin kriittistä keskustelua tuotteista ja voi kysellä tuotteista yms. Jenkkien avonin sivulla on vastaavankaltainen arviointijuttu eli tuotteita on pisteytetty.

Jotenkin toivoisi että kaikki firmat rakentaisivat tällaisen suora asiakaspalaute-foorumin sivuilleen. Kuinkahan moni uskaltaisi... Avon on niin iso, ettei sitä taida pahakaan kritiikki satuttaa. Hatunnoston arvoinen juttu tuo foorumi silti.
(Esim. yksi valitti tässä taannoin että hänen upouuden Satin deLuxe-luomivärin seasta löytyi HIUS)... hih

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #460 : 21.08.08 - klo:19:49 »
Yksi pointsi pitää muuten sanoa Avonin eduksi. Suomalainen keskustelufoorumi avonin tuotteista www.jaxpe.com -sivulla on upea juttu.

Kiitti linkistä, tuolla riittää keskusteltavaa  :D ja keskustelijoita
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 22.08.08 - klo:11:59 »
Solutions sarjan vaahto putsari aiheutti elämäni kauheimman ihottuman naamalle ???  Naama nousi täyteen pientä näppylää ja ihottumaa, joka kirveli ja kutisi. Todella karsea näky. En ole muita kasvo putsareilta avonilta kokeillut, mutta tämän jälkeen en enää tiedä mitä uskaltaa kokeilla...
Minkä Solutions -sarjan putsari? sininen, keltainen, vihreä?

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #462 : 22.08.08 - klo:22:34 »
Se vihreä.... :P

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #463 : 23.08.08 - klo:21:52 »
Lainaus
Liiv hajuvesi on ihana  eli tosi yksilöllistä.

Pakko nyt korjata omaa viestiäni jossa sanoin saavani päänsäry Liiv tuoksusta. Testailin sitä uudelleen eikä päänsärkäyä tullut. Nyt olen käyttänyt sitä kaksi päivää ja ihan hyvin se sopii mun päänupille. :D Tuoksu on jännä,mutta aika ihana. Tuoksuu vihreelle värille ja luonnolle.

Pitäisköhän muitakin hajuvesiä vaan testailla useamman kerran? Jos tuo päänsärky on vaan joku ensireaktio joka sitten menee kuitenkin ohi.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #464 : 23.08.08 - klo:22:13 »
Liiv tuli tilaaja lahjana ja nyt voin sanoa, että tykkään kovasti tuoksusta :-* Todella freesi!
Harmi vain, kun tuoksu haihtuu niin nopsaan pois iholta...