Kirjoittaja Aihe: Avon calling  (Luettu 266656 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Avon calling?
« Vastaus #525 : 19.10.08 - klo:18:07 »
Kerta kiellon päälle, tilasin Anew-tuotteita kasan kaupanpäällisten kera.  8) ;D
Pitäähän tuokin vielä uudemman kerran testata, sopiiko vai ei - nämä siis eivät ole tähän mennessä sopineet mut kuten avonin kans aiemminkin, ei sitä näytä koskaan tietävän. Ja voihan noi palauttaa jos on ihan susia mun iholle.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #526 : 19.10.08 - klo:20:22 »
Minkälaisia kokemuksia teillä on noista Avonin kynsilakoista? Lähinnä mietityttää värien vastaavuus brosyyrin kuvissa ja livenä. Kuivuuko kohtuullisen nopeasti? Ja vielä värin kestävyydestä; lohkeileeko helposti tms?
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 19.10.08 - klo:23:55 »
Minkälaisia kokemuksia teillä on noista Avonin kynsilakoista? Lähinnä mietityttää värien vastaavuus brosyyrin kuvissa ja livenä. Kuivuuko kohtuullisen nopeasti? Ja vielä värin kestävyydestä; lohkeileeko helposti tms?

Yksi värisävy oli susi (helmiäinen todella erottuu väristä, täytyy keksiä keino niiden sekoittamisesta tai palauttaa pullo), muutoin ei ole ollut ao. ongelmaa.Lakkojen kestävyys on huippuluokkaa. Olen luopunut Rimmelin ja Y Rocherin lakoista Avonin hyväksi. Värisävyt eivät välttämättä stemmaa kuvaston värien kanssa.
« Viimeksi muokattu: 20.10.08 - klo:00:07 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #528 : 20.10.08 - klo:09:28 »
^ Ok, kiitos vastauksesta! Mulla on hakusessa viileä/neutraali sävy, ja tuossa kiiltävien kategoriassa näyttäisi hyvältä tuo Femme, menee luultavasti hankintaan. Ainoa mikä arveluttaa vielä on tuo harja; pitkillä harjaksilla saan yleensä suttua aikaan...

edit. meninkin tilaamaan lakkoja jenkkilästä, joten avonit saavat jäädä tällä kertaa..
« Viimeksi muokattu: 21.10.08 - klo:12:26 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #529 : 21.10.08 - klo:12:25 »
Pakko tulla hehkuttamaan uutta tuttavuuttani avonilta nimittäin Avon Planet Spa Välimeren oliiviöljy -kasvonaamio. Kokeilin pelon sekaisin tuntein, nimittäin jokainen avonin naama tuote on saanut aikaan pahan pahan reaktion. Nyt ei!

Laitoin naamion eilen illalla ja odottelin jo kovasti, koska alkaa pistely ja kihelmöinti, mutta sitä ei tullut! Kasvot jäivät ihanan pehmeäksi ja epätodellisen hyvän tuntuiseksi. Tästä tuli uusi suosikkituote.

Muutkin PlanetSpan tuotteet lähtee testaukseen, mutta sitä kalvonaamioo en taida uskaltaa kokeilla, jotenkin näistä jäänyt yleisesti pelottava kuva, kun kasvot alkaa punoittaa ja sattumaan, puhun nyt siis yleisesti, en Avonin :)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 29.10.08 - klo:22:12 »
Paketillinen Anew-tuotteita saapui postimieheltä. Muutaman päivän käytön jälkeen on epäilyttävä tunne että nämä kyllä aiheuttavat allergisen reaktion, mutta tarkkailen tilannetta.
Tuotteita on uudesta sinisestä sarjasta, ruskeasta sarjasta ja kultaisesta sekä hopeasarjasta. Täytyy melkein yksi kerrallaan testata mikä kuumoituksen ja punoituksen aiheuttaa.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #531 : 29.10.08 - klo:22:32 »
^   Mulla on ollut käytössä tuo Anew sarjan elvyttävä yövoide ja aiheuttaa myöskin kuumotusta ja naaman kiristystä... Mikä hitsiläinen noissa avonin tuotteissa tekee tuon, harmittaa oikein. Alussa kun käytin, niin muutaman kerran kaikki oli ok, mutta alle kymmenen kerran käytön jälkeen naamaan tuli jo ihottumaa ja järkyttävä kuumotus :-\

Poissa SpicyApple

• HAIRahtanut
« Vastaus #532 : 30.10.08 - klo:09:30 »
Mä oon jonkin aikaa käyttänyt Avonin Solutions-sarjan alkoholitonta kasvovettä ja todennut, että tästä ei ole kyllä mun tuotteeksi. Saa ihon kiristelemään lähes välittömästi levityksen jälkeen. Iholle tulee sama tunne kuin jos ois värjötelly vartin verran tulipalopakkasessa.  >:( Ihan sama vaikka alkoholiton oiskin niin jokin tässä mättää. Palaan tämän jälkeen tuttujen ja turvallisten Daily- ja Herbina-kasvovesien pariin. Ei niissäkään suurempia tehoja ole, mutta ainakaan niistä ei tälle hipiälle haittaa ole ja siitä lähdetään.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 30.10.08 - klo:10:32 »
^   Mulla on ollut käytössä tuo Anew sarjan elvyttävä yövoide ja aiheuttaa myöskin kuumotusta ja naaman kiristystä... Mikä hitsiläinen noissa avonin tuotteissa tekee tuon, harmittaa oikein. Alussa kun käytin, niin muutaman kerran kaikki oli ok, mutta alle kymmenen kerran käytön jälkeen naamaan tuli jo ihottumaa ja järkyttävä kuumotus :-\

Juu, kuumotus on oikea sana. Melkeinpä luulin jo vaihdevuosien alkaneen 8). Näköjään laittavat aika lailla kovia aineita noihin Anew-tuotteisiin ja olen kuullut ettei kaikki voi niitä käyttää...

Muutoin paketissa tuli hyvät reflexology-käsineet yöksi - sisältää elastaania joten jopa pysyvät käsissä yön ajan eikä tipahda kuin pelkät puuvillahanskat. Samoin Senses-sarjan reflection-suihkuvoide on kyllä ihqua.

Mä oon jonkin aikaa käyttänyt Avonin Solutions-sarjan alkoholitonta kasvovettä ja todennut, että tästä ei ole kyllä mun tuotteeksi. Saa ihon kiristelemään lähes välittömästi levityksen jälkeen. Iholle tulee sama tunne kuin jos ois värjötelly vartin verran tulipalopakkasessa. 

Tää sen sijaan sopii minulle. Ei mikään loistotuote, mut kyllä sillä jämät putsaa.
« Viimeksi muokattu: 30.10.08 - klo:10:34 kirjoittanut mingtang »

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #534 : 30.10.08 - klo:13:52 »
Musta tuo alkoholiton kasvovesi oli ihan ok, en huomannut mitään erikoista. Tuskin ostan kuitenkaan uudelleen ellei jossain tosi hyvässä tarjouksessa ole, koska pullo ei mielestäni ollut kovin kätevä (kierrekorkki) ja tuoksukin yllättävän huono.

Ihmeellistä muuten että Avonilla on niin huono valikoima kasvovesiä vaikka muuten on hyvät valikoimat monista tuotteista. Alkoholittomia kasvovesiä ei kai ole muita kuin tuo yksi, ja alkoholillisia kaksi....
1c F i

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 30.10.08 - klo:15:47 »
Ihmeellistä muuten että Avonilla on niin huono valikoima kasvovesiä vaikka muuten on hyvät valikoimat monista tuotteista. Alkoholittomia kasvovesiä ei kai ole muita kuin tuo yksi, ja alkoholillisia kaksi....

Monia muitakin ihmeellisyyksiä: puhdistusemulsio-putsareita en ole nähnyt, vain geeli-, vaahto- ja voidemaisia.
Kaiken huippu on tuo että tuotteet eivät pysy valikoimassa vaan ovat poistumassa melkein heti kun tulevat. Tämä voisi olla  syy jos Avonista luovun - muutoin pidän tätä merkkiä kyllä edelleen mielenkiintoisena tuttavuutena.

juuret

• Vieras
« Vastaus #536 : 30.10.08 - klo:16:41 »

Monia muitakin ihmeellisyyksiä: puhdistusemulsio-putsareita en ole nähnyt, vain geeli-, vaahto- ja voidemaisia.
Kaiken huippu on tuo että tuotteet eivät pysy valikoimassa vaan ovat poistumassa melkein heti kun tulevat. Tämä voisi olla  syy jos Avonista luovun - muutoin pidän tätä merkkiä kyllä edelleen mielenkiintoisena tuttavuutena.

Sen verran tiedän asiasta että tuotteet uudistuvat eli niiden purkkien väritys ja muoto muuttuvat. Ja edelleen vielä sitä mieltä, että se on vain mainoskikka että saa porukat tilaamaan tuotteita, nähty jo 2,5 vuoden aikana.

SVC

• Vieras
« Vastaus #537 : 12.11.08 - klo:13:07 »
Foot Works -sarjan Mocha Supreme kokeilussa. Tuoksu on mukavan voimakas, plussaa siitä :) En ole aiemmin kovinkaan läheisesti tutustunut Avonin tarjontaan, mutta tämä vaikuttaa mukavalta.

edit: Tuoksu leijailee vieläkin käsissä, vaikka huuhtaisin kädet normaaliin tapaan nopealla vesihuuhtelulla. :D Ihana.
« Viimeksi muokattu: 12.11.08 - klo:16:15 kirjoittanut SVC »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 13.11.08 - klo:00:45 »
Jeps, Anew-voiteiden kokeilu aiheutti kasvojen iholle inhottavan kuumotuksen ja punaisuuden eli allergian. Luovuin siitä ja palasin tuttuun, turvalliseen ja loistavaan Colosen sarjaan,ja  iho rauhoittui parissa päivässä. Ongelmallista on se, että nyt allergisoituminen levisi myös Solutions-sarjaan. Lopetin senkin käytön (voiteet).AT-sarjan shampoita en pysty käyttämään, paitsi hilseshampoota ja -hoitoa, ja niitä hoitoaineita joita en vie päänahkaan. Naturals-sarjan shampoita en myöskään pysty käyttämään.

Tämä saa minut neuvomaan toisia että kokeilkaa ensiksi Avonin voiteet (ja huulipunat) näytteistä ennen kuin ostatte.

Onneksi näytän pystyvän käyttämään suosikkejani, meikkejä (huulipunat, lakat, kynsienhoito) ja käsien-, jalkojen- ja vartalonhoitotuotteita. Anew ja AT ovat siis melko lailla poissuljettujen listalla, niin voimakkaita ne ovat. Avon jää silti yhdeksi firmaksi josta tilaan tiettyjä tuotteita jotka soveltuvat minulle, mutta ihonhoidossa palasin jälleen vanhan ja tutun Colosen pariin.

Avonin suosikkilistani on siis:
-huulipunat ja -kiillot
-kynsilakat
-kynsienhoitotuotteet
-Perfect Wear-sarja ja meikkejä sieltä sun täältä
-ihanat korut
-hajuvedet
-vartalonhoito (SSS vaaleanpunainen)
-käsien- ja jalkojenhoitotuotteet
-jotkut Planet Spa-sarjojen tuotteet ja Liiv; nämä kuitenkin vielä testattava ettei allergisoituminen ole levinnyt näihinkin, myös Senses ja Naturals ihonhoito käyvät
-silmämeikinputsari hyvä, eräs parhaista
- ripsivärit: superfull ihana jopa huippu, perfectwear kestävä...

EDIT. Planet Spa-tuotteet näyttävät usein sisältävän paljon alkoholia, joten incit on luettava tarkkaan...
« Viimeksi muokattu: 19.11.08 - klo:11:28 kirjoittanut mingtang »

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 17.11.08 - klo:18:31 »
^Mulle lienee sitten sattuneet Avonin kynsilakoista ne maanantaikappaleet. Pari eri pulloa, tilattu eri aikana ja separoituivat molemmat niin kauniisti muutamassa kuukaudessa ettei mikään lakka ikinä. En säilyttänyt kylppärissä. 3 kk kun meni umpeen niin sai ravistella ihan tosissaan, levittyivät kynnelle tosi epätasaisesti ja lohkeilivat pian pois.
Firman kynsilakanpoistoaineesta sen sijaan tykkäsin, tilaisin lisää.