Kirjoittaja Aihe: Artdeco  (Luettu 3297 kertaa)

Poissa maarit

• HAIRahtanut
Vs: Artdeco
« Vastaus #15 : 13.10.08 - klo:15:37 »
Artdeco taitaa olla suomessa aika tuntematon sarja.  ??? Oon jääny ihan kuokkuun noihin luomiväreihin. Olisi kiva kuulla mistä ostatte, tilaatte tai mitkä kosmetologit myy liikkeessään? Itse meen ensi viikolla käymään Kämp Galleriassa. http://www.ailaairo.fi/kauneushoitolat.php
« Viimeksi muokattu: 16.03.09 - klo:16:11 kirjoittanut sonja »

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #16 : 01.01.09 - klo:19:20 »
Mä tykkään kanssa kovasti Artdecon tuotteista ja etenkin kynsilakoista. Mulla on ollut aina vähän ongelmia kynsilakan pysyvyyden kanssa, mutta Artdecon lakat on olleet mun pelastus, sillä niiden kestävyys on mulla aivan huippuluokkaa. Lakkaus kestää aina viikon täysin moitteettomana ja sen jälkeenkin vielä kun vähän korjailee. Tavallisesti lakka alkaa lohkeilla jo parissa päivässä ja viikon moitteettomana kestävä lakkaus oli suorastaan mahdoton ajatus ennen Artdecon tuotteiden kokeilemista. En ole myöskään mikään supertaitava lakkaaja, mutta Artdecon Wonder Brush -lakat, joissa on se leveämpi "tuplasivellin" auttavat ainakin mua saamaan siistimmän lopputuloksen kuin tavallisilla siveltimillä. Myös sävyvalikoima on mun mieleen, niillä on monia sellaisia klassisen tyylikkäitä perussävyjä, jotka on mun mieleen.

Mun mielestä Artdeco on tosiaan Suomessa aika tuntematon merkki, mäkään en ollut kuullut siitä yhtään mitään, ennenkuin kävin kynsihoidossa kauneushoitolassa, joissa käytettiin juuri Artdecon lakkaa ja ihastuin samantien. Meikkejä en omista itse, mutta mulle on tehty meikki näillä Artdecon meikkejä käyttäen ja tykkäsin kyllä silloin kovasti. Mua kiinnostaisi etenkin nuo luomivärit, joista voi koostaa itselleen sopivan kokonaisuuden, ajattelinkin hemmotella itseäni joskus lähiaikoina ostamalla tuollaisen luomiväripaletin.
« Viimeksi muokattu: 01.01.09 - klo:19:23 kirjoittanut Aleese »

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #17 : 07.02.09 - klo:22:34 »
Muistaako kukaan mitä tuo Art Decon silmämeikin pohjustaja maksaa tuolla Kämp Gallerian liikeessä?

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #18 : 13.02.09 - klo:18:08 »
Itse kävin tänään ostamassa tuon silmämeikin pohjustajan ja Turussa tuo maksoi 11,50e (Kauneuskeskus Wilhelminassa). Vielä en ole ehtinyt kokeilemaan, mutta raportoin sitten vaikka tähän ketjuun. Ainakin NessasaryMakeup blogissa tätä on kehuttu. Toivottavasti on yhtä hyvää kuin UDPP.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

MariaK

• Vieras
« Vastaus #19 : 10.10.10 - klo:15:18 »
Hopla!

Ostin pari päivää sitten ekan mineraalimeikkivoiteeni Artdecolta tuolta Kämpin Galleriasta ja olen kyllä tosi tyytyväinen. Hikoilin tänään kirpparin ihmistungoksessa ja meikkivoide pysyi paakkuntumatta ja kulumatta ja ties mitä ylistystä.

Mukaan tarttui myös puuteripapereita, joissa toinen puoli on rasvan poistoa ja toinen puuterointia varten, camouflage-nappi ja vihreä kynä finnien sun muiden peittoon. Täytyy vähän katsoa mitä niistä pidän, mutta meikkivoide osoittautui jo nyt loisto-ostokseksi.