Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247552 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1005 : 24.09.12 - klo:11:49 »
Kokeilin kerran kädelle Rimmelin geelirajausta marketin kosmetiikkapuolella, eikä se ollut kuivahtanut edes kassoille mennessä. En ollut kamalan vakuuttunut. ::)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #1006 : 02.12.12 - klo:15:19 »
En oikein tiedä kuuluuko tähän topiciin, mutta onko kukaan kokeillut niitä eyeliner tarroja? Tilasin ihan huvin vuoksi itselleni testaukseen, vähän kyllä epäilen että niillä saisi hienon rajauksen silmiin .
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1007 : 04.12.12 - klo:18:36 »
Mitähän teen kun mun Lumenen Intelligent Eyelinerit loppuu.. Kyseessä siis Lumenen muutaman (?) vuoden vanha silmämeikkikynä, jossa smudger toisessa päässä. Tän koostumus, pysyvyys ja levittämisen helppous on ihan ykkösiä! Kun näitä myytiin alessa tuotteen poistuessa markkinoille niin hamstrasin muutaman jemmaan. Vielä yksi muoveissa avaamattomana.

Eyeliner mun silmille paras on Estee Lauderin Double Wear. Se todellakin pysyy, ja ohuella kärjellä saa juuri sellaiset rajaukset kun haluaa. Melko hintava, mutta myös siis laadukas.

Sen sijaan Double Wear -sarjan Eyepencil on ollut vähän pettymys. Mulla on kaunis harmaan sävy, mutta tuota ei jotenkin saa teroitettua niin teräväksi kuin haluaisin! Kynämassa taitaa siis olla liian pehmeää, joten pitäisikö laittaa jääkaappiin?

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #1008 : 26.01.13 - klo:12:34 »
Mä etsin yhdessä vaiheessa kanssa ja nyt on löytynyt sopiva. Aiemmin mulla oli L'Oréal Paris Super Liner Duo, mutta mua häiritsi se paksu puoli, koska haluun ohutta rajausta ja aina onnistuin pilaamaan ne (pienen keskittymiskyvyttömyyden ansiosta).. Joten etsin uuden ja myyjä suositteli Isadoran  fine liner eye styloa eikä sillä isompia sotkuja ole saatu aikaseks + se ei silmissä sotkeennu päivän mittaan, joten pysyy kyllä loistavasti vaikka vesisateessa (:

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #1009 : 30.01.13 - klo:16:57 »
Minkä sävyinen IsaDoran Inlinerin ruskea on? Onko lämmin vai kylmä, onko punertavuutta? Kuvahaulla ei löydy kunnollisia kuvia nimenomaan tuosta ruskeasta.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1010 : 30.01.13 - klo:20:51 »
^ Minusta siinä ei ole punertavuutta, hyvin perus tummasuklaa ruskea.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #1011 : 30.01.13 - klo:21:15 »
Kiitos, taidan sitten vääntäytyä Sokokselle tai Stockalle etsimään kynää!
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #1012 : 19.02.13 - klo:21:03 »
Aasiassa kävijöille voi suositella Sasasta k-palette merkkisiä eyelinereita ja rajauskkyniä. Näitä tulee aina hamstrattua Sasasta. kaippa voi tuolta webkaupastakin tilata.
http://web1.sasa.com/SasaWeb/eng/product/searchProduct.jspa?brandId=10914

Edullisia, pitkäikäisiä, pysyy hyvin mutta peseytyy kuitenkin meikinpoistoaineella hyvin pois. Juuri sopiva sivellinkoko.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #1013 : 25.02.13 - klo:17:18 »
Tulipa ostettua hiljattain kaksi ainakin mulla täysin toimimatonta silmänrajaustuotetta  >:D Eka on IsaDoran Fine Liner Eye Stylo sävyssä carbon black. Tämä on sellainen rajaustussi. Mutta vaikka käteen sillä saa kivannäköisen viivan helposti, niin mulla ainakaan siitä ei tahdo irrota oikein mitään yläluomelle. Saa tosi kauan piste kerrallaan tökötellä sitä sinne ripsien väliin että saa jonkinlaisen jäljen, mistään viivan vetämisestä kerralla ei voi kuin haaveilla.

Toinen outo tuote on saman sarjan Perfect Contour Kajal, sävyssä Steel Grey. Näyttää tosi hyvältä juuri laitettuna, mutta tunnin päästä sisärajauksiksi laitetusta tuotteista ei ole jälkeäkään jäljellä, ja se mitä laitoin ripsirajan ulkopuolelle silmän ulkonurkan rajaukseksi alaluomelle, on valahtanut viiruksi juonteeseen. Yöks, tämä on heti Lily Lolon rajauskynän jälkeen huonoin kokeilemani rajauskynä. Lily Lolon tuote valui jo minuuteissa, kun tämä sentään kestää puolisen tuntia ennen kuin sulaa pois.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1014 : 25.02.13 - klo:17:39 »
Mä olen löytänyt parhaan eyelinerin jota oon tähän mennessä kokeillu. Alterran eyeliner, valitettavasti saa vaan Saksasta, mutta on ainakin jonkinlaista luonnonkosmetiikkaa ja HALPAA. Maksaisko yks putkilo alle neljä euroa. Tää on vesiliukoinen, mutta rasvaisilla luomilla ei valu. Primerista huolimatta 12 tunnin aikana toki kului yläreunasta epätasaiseksi ja väsyneen näköiseksi, mutta ei valu tai suttaannu. Mä rakastan tätä tavaraa. Pitää ostaa monta putkiloa kun ennen takaisin Suomeen muuttoa.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #1015 : 26.02.13 - klo:09:21 »
Itse ostin Rimmelin nestemäisen eyelinerin kaveriksi Maybellinen Master Drama Khol liner-rajauskynän ja tykkään kovasti. Normaalisti inhoan rajauskyniä, kun niistä ei lähde väriä ja niitä pitää oikeasti jynssätä iholle ja se tuntuu ikävältä. Tästä lähtee todella paljon väriä pelkällä sipaisulla, koostumus on tuollainen voidemaisen kynämäinen  ;D

Jotain tämän tyylistä mä olen haeskellut. Mahtaiskohan toimia mulla...  Yleensä mikään (halpis)kynä ei kestä tuntia pidempään näillä luomilla. Lisäksi mulla vuotaa silmät tosi paljon, joten hyvät kynät on erittäin harvassa. Pakko välillä pyyhkiä silmiä.
Toinen vaihtoehto ois tietysti joku voidemainen...  

(Muoks. ostin sitten vanhan tutun Goshin kynän mustana vihreän kaveriksi. Mukavan pehmeä ja hiukan vahamainen.)
« Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:14:07 kirjoittanut pekaani »

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1016 : 02.03.13 - klo:19:07 »
Mun teksi mieli jotain vinkeää sisärajausta, sellaista joka ei huutaisi olemassaoloaan vaaleista kasvoista liikaa. Meikillä yleensä yritän häivyttää silmien pyöreyttä joten harvoin laitan ripsiväriä tai mitään muutakaan alas. Musta kissarajaus yläluomelle ja runsaasti mustaa ripsiväriä on hyvä yhdistelmä pallosilmille, se onkin ollut mun lookini jo runsaat 15 vuotta, heh. Hypistelin MAC standillä tänään kohl-kyniä ja jäin miettimään miten ne pysyvät sisärajauksessa? Kullanruskea Powersurge jäi mieleen, se ei välttämättä olisi liian raju tai kiinnittäisi liikaa huomiota silmien pyöreyteen. Onko kenelläkään kokemusta pysyvyydestä?

Mulla on ollut Isadoralta inliner kyniä aikaisemmin, ruskea näytti liian punaiselta ja lopputulos oli itkuinen, musta oli liian hurja ja näytin lähinnä homssuiselta prostituoidulta, valkoinen ja beige ovat ok mutta lähinnä raikastavat väsyneitä silmiä tarpeen vaatiessa.
Raitoja käpälään!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1017 : 02.03.13 - klo:20:17 »
^Minula on tuo Powersurge. Olen kyllä tykännyt ja ostin sen juurikin häivyttämään silmien pyöreyttä. Minulla ei ole mitään valittamista kestävyydestä. Olen kyllä ehkä vähän huono arvioimaan kestävyyttä, kun minulla ei ole paljoa kokemusta kajalien kestävyydestä. Käytän sisärajauksia tosi harvoin, kun minulla on niin pienet silmät.

Tänään kävin ostamassa parissa Youtube-videossa (Lisa Eldridge ja Sanni / Missmai27) kehutun Chanelin vaaleanlilan rajauskynän. Ensi kokemuksen perusteella sanoisin, että tästä tuli uusi suosikkini avartamaan katsetta. Aiemmin minulla on ollut pari shampanjanväristä rajauskynää, valkoinen Makeup Storen kajal sekä MACin Chromagraphic pencil NC15/NW20. Tuo lila kynä hakkaa ne mennen tullen. Väri ei juurikaan näy silmissä, mutta se kirkastaa katsetta ja on huomattavasti luonnollisemman näköinen kuin ihonsävyinen Chromagraphic pencil tai valkoinen kajal.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1018 : 02.03.13 - klo:20:24 »
^Minkä niminen tuo Chanelin kynä on? Koetin googletella sekä noita You Tube -videoita että katsella Chanelin nettisivuja mutta en onnistunut löytämään että minkä nimisestä kynästä ja sävystä on kyse. Kuulostaa kiinnostavalta. Pitää jatkaa googlettelua jos löytäisi nuo mainitsemasi videot, olisi kiva nähdä miltä tuo näyttää. :)

Edit sinne alas: Kiitos Painted Lady, etsin swatcheja suoraan tulla nimellä. :)
« Viimeksi muokattu: 02.03.13 - klo:21:01 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1019 : 02.03.13 - klo:20:57 »
^Stylo Yeux Waterproof, sävy 102 Beryl. Chanelin sivulla olevan kuvan perusteella tuo on beela beige/ kulta/shampanja, mitä tämä ei kyllä ole. En viitsi kopioida netistä tähän kuvia swatcheista, koska kuvita tuli aivan järjettömän isoja. Googlen kuvahaulla kuitenkin löytyy hyviä swatch kuvia.