Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247222 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1020 : 02.03.13 - klo:21:08 »
Chanelin lila kuulostaa hauskalta, minäkin panin sen merkille Lisan videosta. Ehkä tutkin sitäkin huomenna, ajattelin pyytää että MAC myyjät laittaisivat minulle Powersurgea niin näkisin miltä se näyttää itselläni, onko liian punertava , tarraako kiinni piilareihin tms.

Mulla on aika suuret silmät mutta myös ärsyttävästi pyöreät, voimakkaiden miinuslasien takaa ne tosin näyttävät pienemmiltä. Piilarien kanssa tätä pyöreysongelmaa oikeastaan vain onkin, silmät tuntuvat teelautasen kokoisilta normaaliin verrattuinaja tummat silmänaluset oikein loistavat.

Täydennetään tutkimusmatkan tulokset  :) Chanelin Beryl ja myös se punakultainen Or Rose tuntuivat aika kuivilta ja kovilta koostumukseltaan ja nappasin sen sijaan MACin Powersurgen. Se ollaan kuulemma lopettamassa joten ehkä hätäilin päätöksen kanssa hiukan. Ensitestin perusteella kynä kuitenkin levittyy pehmeästi ja korostaa katsetta hienovaraisesti, pysyvyydestä en osaa vielä sanoa mitään.
« Viimeksi muokattu: 03.03.13 - klo:18:51 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1021 : 11.03.13 - klo:15:09 »
Tarvitsisin uuden kynämäisen eyelinerin kun tiputin entisen viikonloppuna vessanpönttöön (onneksi olin seltään ehtinyt kummankin silmän rajata...). Sen pitäisi olla syvänmusta, kestävä ja mielellään ei-matta mutta ilman mitään hileitä tai glittereitä.

Millaisia MAC:in kynälinerit on, onko niistä joku erityisen hyvä? Muita suosituksia?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #1022 : 30.03.13 - klo:19:24 »
Vihdoinkin olen löytänyt korvaajan YSL:n lopetetulle eyelinerille. Tämä Sensain liquid eyeliner on jopa parempi kuin se YSL: liner. Jälki on aivan mahtavaa ja halutessaan saa todella ohutta tai paksumpaa jälkeä. Olen rajannut tällä jopa alaripsien tyven ja toimii siinäkin hommassa eikä silmien vuotaminen saa rajauksia valumaan.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1023 : 30.03.13 - klo:19:35 »
^Onko tuo vedenkestävä jos kestää silmien vuotamisenkin? Ei kai varise?

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #1024 : 30.03.13 - klo:22:00 »
Ei ole vedenkestävä, mutta ei kyllä varisekaan. Aikaisempiin käytössäni olleisiin eyelinereihin (Ysl, Isadora, Loreal ym.) verrattuna tämä kestää paremmin, joudun siis meikkejä pestessäkin olemaan huolellisempi, jotta saan myös rajaukset pois.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1025 : 02.04.13 - klo:10:44 »
Mulla tuo Sensai ei taas pysy yhtään. :( Mulla tosin on ongelmana, että kaikki muut eyelinerit paitsi vedenkestävät leviävät aina.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1026 : 17.06.13 - klo:09:18 »
Onko joku kokeillut Lorealin Super Liner Silkissime silmänrajauskynää? On vissiin vedenkestävä. Voiko tuota siis käyttää kajalkynänä?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1027 : 17.06.13 - klo:12:42 »
^ Mulla ei ainakaan tartu vesirajaan, se tahtoo kuivaa niin äkkiä ettei levitys onnistu.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1028 : 04.07.13 - klo:10:07 »
Höyrähdin taas jostain syystä ostamaan tussimaisen eyelinerin, vaikka en ole aiemminkaan oikein oppinut käyttämään niitä. Tässä päivänä parina olen saanut ihan hyvät rajaukset taiteiltua, mutta muistui mieleen taas yksi syy, miksen oikein tykkää muista kuin tavallisista kynistä rajauksessa. Tuo sotkee ripset ja ripsivärin levittäminen on sen jälkeen hankalaa, ripset klimppiintyy jotenkin kummasti ja näyttää lyhyemmiltä ja harvemmilta kuin ovat. Onnistuiskohan ripsari laittaa ensin ja vasta sen jälkeen rajaus, ajatuksen tasolla tuokin kuulostaa nou noulta ja sotken entistä enemmän :P

Kyseessä on Goshin Long Lasting Eye Liner Pen sävyssä Purple, muuten kyllä pysyvyys on hyvä ja pienet virheet saa helposti korjailtua kostutetun vanupuikon avulla, eli tuloksena ei ole suttusilmiä, jos ei kerralla saa oikeaan paikkaan osumaan  :)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1029 : 04.07.13 - klo:11:02 »
Mulla taas nestemäiset eyelinerit tekee tuota, eli aine klimppaantuu ripsien tyviin, jolloin ripsarin laittaminen on hankalaa. Sen sijaan noissa tussimaisissa kynissä en ole tuota ongelmaa huomannut, mutta niidenkin kanssa tulee suttaamista välillä ja silmiä alkaa kirvelemään. GOSH:n kynän kanssa mulla oli juuri tuo kirvelyongelma. Muuten hyvä tuote kyllä.

Kyniä mä inhoan, koska ne eivät ikinä pysy, ja koen että niillä on hankala saada tarpeeksi siistiä jälkeä. Ainoa mikä mulla oikeasti toimii, on geelirajaus. MAC:n Fluidline on ihan ykkönen. Sillä saa terävällä pensselillä tehtyä sellaisen tosi tarkkarajaisen burleski-tyylisen rajauksen, jos sellaista haluaa, tai sitten pumpulipuikolla levittäen utuisemman, smoky-tyyppisen rajauksen. Ja pysyy kuin tauti, eikä ikinä kirvele eikä lähde valumaan.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1030 : 04.07.13 - klo:11:11 »
Stilan paletin mukana tuli harmaa Smudge Stick - ja oho, onpa mahtava kynä! Väri on tosi liukuvaa ja intensiivistä, jälki (ja tuntukin) muistuttaa lähinnä geelirajausta. On silti näppärästi sutattavissa. Pysyvyys erinomainen, kesti eiliset hikiset junamatkat moitteettomana. Tuo on sellainen automaattikynä, jota voi hitaasti hilata ylöspäin, mutta ei enää takaisin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #1031 : 23.07.13 - klo:15:56 »
Etsin sinistä silmänrajauskynää ja päädyin ostamaan lorealin silkissime super linerin. Tämä oli mun mielestä aika kallis 12,90€ anttilasta ja mun mielestä ehkä surkein silmänrajauskynä ikinä.
Tää tarttui ripsiin joten ripsiväri klimppiintyy ikävästi ja koostumus on niin pehmeää että jo kahden käyttökerran jälkeen piti teroittaa, koska kynän kärki oli jo aivan lopussa. Kun olin laittanut tätä yläluomelle ja taivutin ripset niin suurin osa väristä oli tarttunut ripsentaivuttajaan kiinni.
Olen myös odottanut hetken ennen kuin taivutan ripset mutta ei auttanut..Mä olisin myös toivonut että kynän jälkeä olisi voinut pehmentää esim pumpulipuikolla tai siveltimellä, mutta sekään ei onnistunu vaan väri irtosi iholta ja jäi siveltimeen kiinni  ::) Urban decayn ja stilan kynät on ihan hyviä, mutta tahtoo mun rasvasilla luomilla levitä päivän aikana.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1032 : 27.07.13 - klo:20:37 »
Onko kenelläkään kokemusta sekä Inglotin mustasta geelirajauksesta että MACin Fluidlinesta? Inglotia mulla on joskus ollut, mutta olisikohan MAC kestävämpi? Sisärajauksiin pääasiassa käyttelisin.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1033 : 01.08.13 - klo:12:12 »
Minun silmilleni Inglotin geelilinerit eivät sopineet sisärajaukseen, väri lohkeili, murusti ja kirveli. ne myös kuivuivat nopeasti eikä se silikonimömmö mitä Inglot tarjoaa niiden tekohengitykseen kuitenkaan ihmeitä tee.

MACin rajauksista mulla on Rich Ground ja Blaktrack ja ne välillä kirvelevät ja välillä eivät, vähän riippuu siitä millä tuulella mun silmäni ovat. Bobbi Brownilta mulla on kaksi, Violet Ink ja Sepia Ink eikä kumpikaan ole kirvellyt sisärajauksissa mutta pensselin puhtaudesta pitää huolehtia koska siihen jäänyt vanha tuote murustuu silmiin muuten. Nämä ovat koostumukseltaan kuivempia kuin MACin vastaavat ja tykkään siitä että pensseliin saa helposti juuri sopivan määrän väriä kun massa on jäykempää.
Raitoja käpälään!

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1034 : 14.08.13 - klo:18:59 »
Pidättekö rajausta "pakollisena" osana meikkiä vai meikkaatteko myös ilman? Mä en jotenkin osaa käyttää rajausta...