Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247590 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1035 : 14.08.13 - klo:20:19 »
Pidättekö rajausta "pakollisena" osana meikkiä vai meikkaatteko myös ilman? Mä en jotenkin osaa käyttää rajausta...

Mulle rajaus on ihan pakollinen osa meikkiä. En koskaan meikkaa niin ettenkö laittaisi rajausta. En ole sitä mieltä ettei meikki voisi olla kaunis ilmankin, mutta rajaukset ovat keskeinen osa omaa tyyliäni.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1036 : 14.08.13 - klo:20:32 »
Minullekin rajaus on lähes pakollinen osa meikkiä. Voin kyllä tehdä sen rajauksen luomivärilläkin, mutta jonkinlainen rajaus vaan pitää olla. Olen kyllä nähnyt muilla todella hyvännäköisiä meikkejä ilman rajausta. Ei se siis ole pakollinen, jos rajauksettomuus omaan tyyliin sopii.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1037 : 15.08.13 - klo:08:07 »
Sama täällä.  Rajaus kuuluu vakiona mun meikkiin ja tuntuu, etten enää osaisi ollakaan ilman rajausta.
Joskus kotipäivinä saatan olla ilman rajausta.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1038 : 15.08.13 - klo:09:01 »
Luulen, että tuo on aika henkilökohtainen juttu. Itse pidän kyllä rajauksista, mutta en enää nykyisin käytä läheskään joka päivä. Minusta rajauksettomuus sopii monelle - silmä voi olla muutenkin selkeäpiirteinen, eikä kaipaa lisätehostusta - tai sitten kasvojen väritys niin vaalea, että rajausta on vaikea tehdä näyttämättä kovalta tai lisäämättä paljon meikkiä rajausta tasapainottamaan. Luonnollinen tyyli syntyy helposti ilman rajausta.

Omien kasvojeni ilme menee todella kovaksi voimakkaiden alarajausten kanssa. Ylärajaus sopii kyllä hyvin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1039 : 15.08.13 - klo:09:46 »
Kissarajaukset ovat olleet osa minun meikkityyliäni yli kymmenen vuotta, ne toimivat hyvin voimakkaiden miinuslasien takaa ja saavat raskaat luomet näyttämään vähemmän raskailta. Olen todella väritön ja valju joten näytän aivan olmilta meikkaamattomana ja rajauksella saan edes hiukan oomphia.

Piilarien kanssa voin tehdä huomaamattomammankin rajauksen mutta vain todella harvoin olen täysin ilman - ja aina rajaus nousee ulkonurkasta.
Raitoja käpälään!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1040 : 30.08.13 - klo:20:38 »
Vihdoinkin olen löytänyt korvaajan YSL:n lopetetulle eyelinerille. Tämä Sensain liquid eyeliner on jopa parempi kuin se YSL: liner. Jälki on aivan mahtavaa ja halutessaan saa todella ohutta tai paksumpaa jälkeä. Olen rajannut tällä jopa alaripsien tyven ja toimii siinäkin hommassa eikä silmien vuotaminen saa rajauksia valumaan.

Minäkin olen miettinyt kyseistä Sensain liquid eyelineriä, kyseistä tuotetta on paljon kehuttu ja sillä saa kuulemma tosi ohuet ja tarkat rajaukset. Ensi viikolla olisi Emotionissa tarjouksessa ...Voisin vihdoin kokeilla niitä kissarajauksia, jos saisin onnistumaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1041 : 30.08.13 - klo:20:57 »
Mun elämäni helpottui kun löysin itselleni sopivan siveltimen ja opin seuraamaan alaluomen kaarta hakiessani oikeaa kulmaa kissarajauksen nostoon.
Raitoja käpälään!

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1042 : 30.08.13 - klo:21:48 »
Mulla noi nestemäiset rajaustussit ja eyelinerit pyrkii aina valumaan koska silmät on herkät ja vuotaa, olenkin jo vuosia sitte siirtyny käyttämään ainoastaan riittävän intensiivisiä ja kestäviä ja rasvasia kyniä - niissäkin on ollu vaikeuksia löytää sellasta joka on riittävän pehmeä mutta kestää kuitenkin luomilla kauan - tällaset on mun kokemuksen mukaan ollu esim Lancomen rajauskynät, myös Diorin kynä kokeillessä käteen vaikutti hyvänlaatuselta; mutta näillä tää hinta on sellanen reilusti yli 20 e.
Nyt ostin Goshin hehkuvan violetin rajauskynän - tai siltä se väri ainakin näytti, mutta kun sitä laittaa luomelle niin ei se niin ihmeellinen olekaan, aavistuksen verran metallihelmiäistä muttei liikaa, pysyy kohtalaisesti muttei mitenkään ihmeellinen.

Paras vakiokynä mulla on Rimmelin musta rajauskynä hylsyssä - se on todella kunnon musta eikä mikään mustanharmaa jollaisia useimmat mustat kynät on.

Toi Sensain ( Kanebo ) nestemäinen eyeliner kuulostaa hyvältä, hinta mahtaa olla mukava.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1043 : 31.08.13 - klo:19:56 »
Mun pitää vielä kysäistä tuota rajausjuttua ::).
Mulla on nyt käytössä Lumene Natural Code liquid eyeliner ja se menettelee. Nyt näin sitten Emotionin mainoslehdessä Loreal paris super liner silmänrajaustussin , jossa lukee, et helppo käyttää.
 Aion alkaa käyttämään siis myös noita ihania kissarajauksia, kun olen vain tottunut käyttämään pelkästään silmän puolesta välistä silmän ulkonurkkaan ja en ole nostanut ollenkaan siinä lopussa ja haluaisin kokeilla Sensain rajaustakin. Mietin vain, et mistä aloittaa, kannattaako satsata Sensaihin ja teettekö kissarajaukset ihan koko silmän muotoisesti nostaen ulkonurkasta.  (olen ihan noviisi, mitä tulee kissarajauksiin ;D)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1044 : 02.09.13 - klo:13:12 »
Täällä Sensain liquid eyelinerin onnellinen omistaja :D.
Se oli tosiaan Emotionissa tarjouksessa ja nappasin sen mukaani.
Nyt sitten kokeilemaan eri rajauksia ja saas nähdä ton kissarajauksen kanssa. Googlasin ja siellä oli kyllä hyvät ohjeet, et eiköhän meikäläinenkin onnistu. Ainakaan Lumenen Natural Code eyelinerilla ei onnistunut kunnolla ja levesi sit loppujen lopuksi.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1045 : 02.09.13 - klo:14:28 »
En tiedä olisiko tämän paikka ollut luomiväriketjussa vai täällä, päädyin tänne koska kynästä on kuitenkin kyse. :D

Rimmelin scandaleyes eyeshadow stick on ollut nyt lähes päivittäisessä käytössä ja aloin pohtimaan että kuinka ihmeessä tuon saa teroitettua.
Pitänee ostaa sellainen paksumpien meikkikynien teroitin, koska tällä hetkellä mulla on vain ns. normaalikokoisille meikkikynille teroitin. Meneeköhän vaan koko kynä pilalle siitä teroittamisesta, tuo värimassa on todella pehmeää(voi ottaa esim. vanupuikkoon pienellä sipaisulla) ja epäilyttää että kuinka tuon kynän teroittaminen ylipäänsä onnistuu, teroittuuko vain reunoilta mutta keskeltä kynä aina mössöytyy ja hajoaa? Onko kukaan teroittanut tälläistä kynää?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1046 : 02.09.13 - klo:15:09 »
^ Voit laittaa tuon kynän jääkaappiin tai pakastimeen vähäksi aikaa jähmettymään ennen teroittamista, jos kynä on niin pehmeä, ettei sitä muuten pysty teroittamaan.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1047 : 02.09.13 - klo:20:37 »
Mullakin on ollut tuota Sensain Liquig eye lineria, mutta minulla se kului todella helposti sekä sisä että ulkonurkasta pois. Minulla on aika rasvaiset luomet että ehkä silläkin oli osansa tässä, mutta tuntui ettei pohjustuskaan oikein toiminut aina. Olen tuon jälkeen kokeillut liudan muitakin ja löytänyt parempia. Plussaa tuossa on se, että voi ostaa täytepatruunan eikä tarvitse joka kerta kokonaista kynää.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1048 : 02.09.13 - klo:21:13 »
^ Voit laittaa tuon kynän jääkaappiin tai pakastimeen vähäksi aikaa jähmettymään ennen teroittamista, jos kynä on niin pehmeä, ettei sitä muuten pysty teroittamaan.

Kiitos vinkistä, pitää kokeilla tällä tavalla!  :)

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #1049 : 07.10.13 - klo:12:02 »
Käyttääkö joku harmaata lineriä? Musta näyttää itselläni melko kovalta etenkin kun meikkaan tosi vähän.. harkitsen siis harmaata.