Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247211 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #105 : 02.10.06 - klo:16:17 »
^Tuo Chanelin silmänrajauskynä on kyllä hyvä, itse käytän sitä sekä sisä- että ulkorajauksiin. Mukavan pehmeä koostumus mutta ei silti leviä ulkorajauksissakaan. Tuo mukana tullut teroitin oli kyllä kiva yllätys! Suosittelen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

eini

• Vieras
« Vastaus #106 : 02.10.06 - klo:21:20 »
hei osaisiko joku suositella jotain hyvää valkoista kajalia millä voisi värittää koko luomen?Pitäisi olla pehmeä,mutta silti hyvin pysyvä.
Kokeiltu on lumenen valkoinen kajali,mutta en saanut väriä millää vaikka kokeilin erillaisia tekniikoita,toinen on max factorin valkoinen kajalkynä ja sillä saa jo hieman parempaa tulosta mutta silti lopputulos on epäsiisti...

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #107 : 04.10.06 - klo:03:38 »
Miksi ihmeessä haluat värittää koko luomen kajalilla? Eikö joku valkoinen luomiväri ajaisi asian paremmin, varmasti levittyy tasaisemmin ja on helpompaa. En kyllä usko että millään kajalilla saa siistiä jälkeä jos koko luomen sillä meinaa värittää.  ::)

Itse noihin valkoisiin kajaleihin palatakseni, olen jo vuosia käyttänyt Seppälän valkoisia kajaleita. Ei kyllä mitään hajua merkistä, joku halpis, enkä sitäkään tiedä vieläkö noita on myynnissä. Kohta onkin aika hankkia uusi valkoinen kajal kun entiset alkavat olla lopussa, jostain syystä noita tuli hamsteroitua aikoinaan vuosien tarpeiksi  :D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

eini

• Vieras
« Vastaus #108 : 04.10.06 - klo:12:31 »
Silmämeikin pitäisi pysyä koko päivän siistinä ja kajali pysyy selvästi paremmin kuin luomiväri.Tietenkin luomivärillä täytyy häivyttää rajoja,mutta se siitä.. :)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 05.10.06 - klo:08:08 »
Ehkä joku valkoinen luomivärikynä sopisi tuohon tarkoitukseen paremmin...?
 Ainakin Make Up Foreverillä on hyviä vedenkestäviä luomivärikyniä joilla saa siistin ja kestävän lopputuloksen.
Löytyisiköhän Body Shopiltakin noita, muistaakseni olen niitä sielläkin joskus nähnyt...

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #110 : 05.10.06 - klo:17:53 »
Tai jokin runsaspigmenttinen nestemäinen luomiväri. En kyllä yhtään osaa sanoa miltä merkiltä sellainen löytyy, mutta ainakin minun kokemuksen mukaan nestemäiset pysyvät luomilla parhaiten. (esim. Maybelline cool effect -luomivärituubit)
Aikoinaan käytin Lumenen luomiväriduoa jossa oli musta ja valkoinen (se vanhanmallinen paletti) ja minusta se valkoinen kyllä pysyi hyvin ja oli ihan riittävästi pigmenttiä. Ehkä paras valkoinen luomiväri mihin olen törmännyt. Ostin sen tosin joskus vuonna 1995 enkä ole pitkiin aikoihin Lumenen luomivärejä ostanut. Puheiden mukaan nykyään ne ovat varsin huonopigmenttisiä.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

eini

• Vieras
« Vastaus #111 : 05.10.06 - klo:21:56 »
NIIn varmasti sopii paremmin,mutta ainut mikä minulla on pysynyt niin se kajali,mutta täytyy nyt alkaa kokeilemaan jotain muuta ???Mistä tuota Make Up Foreveriä voi ostaa?

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #112 : 05.10.06 - klo:22:18 »
NIIn varmasti sopii paremmin,mutta ainut mikä minulla on pysynyt niin se kajali,mutta täytyy nyt alkaa kokeilemaan jotain muuta ???Mistä tuota Make Up Foreveriä voi ostaa?

http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=689.msg107831#msg107831
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #113 : 05.10.06 - klo:22:41 »

Tosi hyvä kynä sisärajauksiin on Diorin Waterproof eyeliner pencil. Mulla ei meinaa pysyä sisärjaukset, mutta tää pysyy ja pysyy.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 02.11.06 - klo:09:43 »

Tosi hyvä kynä sisärajauksiin on Diorin Waterproof eyeliner pencil. Mulla ei meinaa pysyä sisärjaukset, mutta tää pysyy ja pysyy.

kuulostaa hyvälle, mutta onkohan kovin kallis?  toimii varmaan myös ulkorajauksissa?

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #115 : 02.11.06 - klo:09:54 »
Käytän kyllä ulkorajauksissakin, jos haluan pehmeät rajaukset. Oliskohan hinta vähän päälle 20 €  , en ihan satavarmana muista. On kuitenkin riittoisa ja toisessa päässä on sellainen vaahtomuovinen häivytin, mikä on ihan näppärä. Lisäksi mukana teroitin.Sävyinä mulla on ruskea ja musta, joista molemmat hyviä.
« Viimeksi muokattu: 02.11.06 - klo:09:58 kirjoittanut Ninamia »
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 02.11.06 - klo:10:13 »
Kiitos informaatiosta! :) Täytyykin vilkaista tuota kun seuraavan kerran stockmannilla käyn.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 03.11.06 - klo:11:03 »
Ostin Isa Doran colourmatic eyepenin siinä toivossa, jos se pysyisi paikallaan sisärajauksissa. No, eipä pysy, tuntuu valahtavan ensin yläluomelta alaluomelle ja siitä silmän allekin.

Muistaakseni joku sanoi aikaisemmin, että tuo colourmatic eyepen olisi vedenkestävä? Mun kynässä ei ainakaan missään lue niin.
Olisikohan inliner kajal parempi minulle?   
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #118 : 03.11.06 - klo:16:43 »
Ostin parisen viikkoa sitten Lumenen Super Visual Kohl Kajalin. Myydään vain mustana. Myyjä kertoi, että tää on tosiaankin juuri sisäluomelle tarkoitettu, eikä kehunut turhaan! Kynä on just sopivan pehmeä, ihanaa kun ei enää tarvitse hangata limakalvoa... Väri on intensiivinen ja pysyy paremmin kuin aiemmat kynät, joita oon testaillu. Opiskelijaystävällinen hinta, jotain kuusi euroa. Tästä tuli uusi lemppari  :-*
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #119 : 03.11.06 - klo:17:37 »
maailmassahan on kaksi kajalia valmistavaa tehdasta. miten merkkien välillä voi olla eroa niin paljon? :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.