^Itsekin tykkään enemmän viistopäisistä siveltimistä, mutta nää geelit tuntuu olevan semmosta tervaa, että liimaavat siveltimen karvat kökköön jolloin hutien riski on isompi kuin tasapäisellä siveltimellä vaikka hyvällä säkällä kulmasta saa paljon kauniimman ja rajauksesta muutenkin tarkemman. Oon kyllä kokeillut luomiväriä kostealla siveltimellä levitettynä ja MUS:n kakkurajausväri oli jossain vaiheessa ehdoton suosikkini, mutta kuivarajauksissa ottaa kupoliin se, että matkoilla niitten kanssa säätäminen on hiukan rasittavaa kun aina täytyy olla hollilla vettä ja joku kuppi sille vedelle eikä esim.sohvannurkassa tms.meikkaaminen onnistu ja mulla on niin herkästi vuotavat silmät, että luomiväreillä tehdyt rajaukset yleensä haihtuvat silmän ulkonurkasta päivän mittaan, toi MUS:n cake pysyi ihan ok, etenkin sen sille tarkoitetun nesteen kanssa vaikkakaan ero pelkkään veteen ei ole kovin merkittävä. Kuitenkin tuo cake alkaa ainakin mun käytössä suunnilleen napin puolivälissä ollessa mennä pysyvyydeltään heikommaksi ja varista poskille pitkin päivää, ei kovin pahasti, mutta kuitenkin sen verran, että ärsyttää olla koko ajan tarkastelemassa ja korjailemassa meikkiä etenkin kun formaatti ei tosiaan ole kätevin mukana kannettavaksi niin olen nyt yrittänyt totutella noihin geelirajauksiin kun ovat kuitenkin pysyvyydeltään lyömättömiä.