Mä en pysty laittamaan mitään rajauskynää puuteroidun luomen päälle, se on aina liian kovaa; eli jos käytän kynää levitän sen puuteroimattomalle luomelle, ja sitte sen jälkeen esim puuteroin sekä ylä- että alaluomen transparent-puuterilla. Jos kokee että se ei riitä, niin voihan sen rajauksen päälle vielä levittää ohuelti esim rajauksen väristä luomipuuteria ihan ohuella siveltimellä, takuulla auttaa pysymään.
Silmät voi myös rajata waterproof-mascaralla käyttäen ohutta sivellintä. Mun kokemus on et tällanen rajaus pysyy paremmin ku valmiista tussi- tai pensselijutusta levitetty rajaus joka on yleensä nestemäisempää, ripsiväri on aina vähän kökömpää.
Ja vielä jos tän lisäks puuteroi luomet, niin johan pitäis pysyä. Mutta eihän sekään ole varmaa jos on aika rasvaset luomet tai vuotavat silmät kuten mulla, ja esim jollain kurssilla jos luen ja kattelen paljon alaspäin niin kyllä aina on silmänaluset mustana, jos en tee jollain em tavalla superkestävää meikkiä, sillon yleensä laitankin vaan yläluomen rajaukset.