Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246652 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1065 : 18.12.13 - klo:07:58 »
Onko kenelläkään suositella ruskeaa nestemäistä eyelineria, joka ei muutu kuivuessaan punertavaksi? Swatchailin eilen kädelle eri merkkien eyelinereita ja kämmenselällä Lumenen ruskea oli parhaimman värinen. Ostin sitten sen, mutta kotona huomasin, että vaikka kädellä sävy oli ok niin luomilla punertaa...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #1066 : 18.12.13 - klo:18:14 »
Mikä olisi hyvä kynä tightliningiin (musta)? Alarajauksissa käytössä Lumenen Super Visual Kohl Kajal, mutta ylärajauksissa se ei pysy ollenkaan vaan saa pandasilmäefektin aikaiseksi :(
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1067 : 18.12.13 - klo:18:54 »
Mikä olisi hyvä kynä tightliningiin (musta)? Alarajauksissa käytössä Lumenen Super Visual Kohl Kajal, mutta ylärajauksissa se ei pysy ollenkaan vaan saa pandasilmäefektin aikaiseksi :(

Mun piti just tulla kyselemään samaa  :D

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1068 : 18.12.13 - klo:19:24 »
^ja^^, onko pakko olla kynä? Estee Lauderin Zero Smudge silmänrajausgeeli on tuossakin tarkoituksessa ihan timanttia. Mun silmäni vuotavat koko ajan, lähes tauotta, ja tämä pysyy paikoillaan silti. Tämä on mun hg-silmänrajaus myös kaiken muun rajaamisen (ja smoky eye-pohjustuksen) suhteen. Sain tänään juuri ekan purkin tyhjäksi, avasin sen joskus 2011, käytin aikalailla päivittäin eikä se edes kovettunut purkkiinsa koko aikana, toisin kuin kaikki muut tekevät hetkessä! Jos joku tuote on vähän hehkutusta ansainnut, niin tämä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1069 : 18.12.13 - klo:20:11 »
^Mulla todennäköisesti pysyy paremmin geeli kuin kynä, eli tuo taitaa mennä hankintalistalle. Kiitos vinkistä! Millä levität tuota geeliä?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1070 : 18.12.13 - klo:21:35 »
^Mun suosikiksi tämän kanssa on muodostunut Real Techniques by Samantha Chapman fine liner brush, jonka tilasin iherbistä. Napakat harjakset, jotka eivät ala harottamaan. Teen tuolla samalla sekä tightliningit että perusrajaukset. Tuon geelilinerin mukana tulee pikkuinen suti, mutta se on ihan onneton - ajattelin kokeilla sitä lähinnä kynsilakkojen siistimiseen kynsinauhoilta.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #1071 : 21.12.13 - klo:12:09 »
Mua nimenomaan kiinnostaisi nuo kynät - mun silmät on niin kosketusarat, että siveltimen kanssa tuo ylärajaus on todennäköisesti hieman haastavaa :(

Kävin ostamassa pari tuotetta kokeiluun, Maybellinen Master Kajal Khol Liner (kuin vahakynä) sekä Guerlainin Terracotta Loose Powder Kohl Liner. Maybellinea testasin eilen ja se valui heti alaluomen limakalvolle, joten rajasin sillä samantien myös alaluomen ja pysyvyys näin oli ihan OK, levisi kunnolla vasta joskus kahdeksan aikaan illalla, siihen saakka pysyi suht nättinä. En kuitenkaan haluaisi käyttää alarajausta, joten tämä tuote ei ainakaan ollut mikään nappihankinta.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1072 : 05.01.14 - klo:11:48 »
Höyrähdin taas jostain syystä ostamaan tussimaisen eyelinerin, vaikka en ole aiemminkaan oikein oppinut käyttämään niitä. Tässä päivänä parina olen saanut ihan hyvät rajaukset taiteiltua, mutta muistui mieleen taas yksi syy, miksen oikein tykkää muista kuin tavallisista kynistä rajauksessa. Tuo sotkee ripset ja ripsivärin levittäminen on sen jälkeen hankalaa, ripset klimppiintyy jotenkin kummasti ja näyttää lyhyemmiltä ja harvemmilta kuin ovat. Onnistuiskohan ripsari laittaa ensin ja vasta sen jälkeen rajaus, ajatuksen tasolla tuokin kuulostaa nou noulta ja sotken entistä enemmän :P

Kyseessä on Goshin Long Lasting Eye Liner Pen sävyssä Purple, muuten kyllä pysyvyys on hyvä ja pienet virheet saa helposti korjailtua kostutetun vanupuikon avulla, eli tuloksena ei ole suttusilmiä, jos ei kerralla saa oikeaan paikkaan osumaan  :)

Oon nyt joululomalla testaillut eyelinereita ja tänään oli tarkoitus laittaa tätä Goshin kynää. Vaan ylläripylläri, oli mennyt pilalle, litku hulahti putkilosta ulos ja haisi pahalle. Aika jännä, en ole montaa kertaa tuota käyttänyt, säilytys huoneenlämmössä ja lukeehan  säilyvyydeksikin 9kk. Harmi sinänsä, kun muuten tuo muistin mukaan olisi voinut olla ihan jees. 

Ja sitten kysymys. Voiko tightliningia käyttää, jos on piilarit?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #1073 : 05.01.14 - klo:21:27 »
Onko kenelläkään suositella ruskeaa nestemäistä eyelineria, joka ei muutu kuivuessaan punertavaksi? Swatchailin eilen kädelle eri merkkien eyelinereita ja kämmenselällä Lumenen ruskea oli parhaimman värinen. Ostin sitten sen, mutta kotona huomasin, että vaikka kädellä sävy oli ok niin luomilla punertaa...

Elite modelsin (Anttilat myy ainakin) nestemäinen ruskea eyeliner kuivuu mataksi tummaksi ruskeaksi eikä siinä ole mielestäni punertavuutta. Ja on smudgeproof :)
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1074 : 09.02.14 - klo:20:24 »
Käykö Chanelin Stylo Yeux waterproof eyeliner kajalrajauksiin? Hakusessa musta kajalkynä sisärajauksiin joka pysyisi pitkään. Tähän mennessä paras on ollut IsaDoran Inliner kajal, mutta sitäkin joutuu korjailemaan vähän väliä. Macin kajalkynä ei jostain syystä tartu kunnolla saati pysy pitkään.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1075 : 05.03.14 - klo:11:00 »
Ostin erään blogin suosituksen perusteella Isadoran wp Gel Eyelinerin testiin. Siis  :l. Todella helppo levittää sottaamatta ja saa pehmeää jälkeä aikaiseksi, tai kovempaa, jos haluaa. Ja mikä parasta, pysyy paikallaan huolimatta rasvaisista luomista, sekä lähtee helpostii pois, kun kookosöljyllä silmämeikin poistan. Kannattaa testata  :ts
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1076 : 14.03.14 - klo:15:12 »
Tulipa tilattua tuon ylläolevan seuraksi MAD Mineralsin Indelible Gel Eyeliner. Kahden päivän testailun perusteella pysyy huonommin kuin Isadora mun toisella luomella, joka ottaa päivän mittaan enemmän kontaktia ylläolevaan ihoon. Muuten pysyvyys on aika lailla hyvä, ei ole hikoillessa tai kyynelten valuessa levahdellut ympäristöön. Ja saa poistettua yhtä näppärästi kuin Isadoran. Tosi testaus on vielä edessäpäin näin allergiakauden alkaessa...

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1077 : 14.03.14 - klo:20:02 »
Mä löysin The eyelinerin: We Care Iconin tummanruskea. Melkein musta, mutta ei ole niin kovan näköinen kuin musta. Ihan tummanruskea siis. :-* Ja siveltimellä varustettu. Mä en osaa käyttää tusseja ollenkaan ja kynillä ei saa yhtä ohutta rajausta kuin siveltimellä.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #1078 : 29.03.14 - klo:22:05 »
Mä ostin Wet and Wildin sellasen mönjämäisen kakun purkissa pensselin kera. Ei mitenkään ihmeellistä, sellasta peruskakkua jota voi käyttää ilman vettä. Mukana tuleva pensseli on todellakin liian paksu, joten käytän taiteilijatarvikeliikkeestä ostamaani ihan ohutta pensseliä tän kanssa.

Ilman vettä tällä mönjällä on hiukan vaikee saada siistiä jälkeä ja veden kanssa se ei pysy luomilla, alkaa valumaan, eli ei oikeen hyvä.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1079 : 30.03.14 - klo:08:58 »
Mä ostin piiiitkästä aikaa kajalkynän, Lumenen Natural Code wp silmänrajauskynän. Ihan oikeasti ihmiset, miten kynää voi käyttää?! Mulla leviää tää niin ylä- kuin alaluomillakin ihan tunnissa! Ruskea kynä olis kiva ja pehmeä vaihtelu nestemäiselle linerille, mutta eih. Ostin tarkoituksella halpiksen, ettei ole kallis hutiostos. En kuitenkaan jaksa uskoa, että kalliimpi olisi merkittävästi toimivampi. Nestemäisistä linereistä mulla toimii ainoastaan vesiliukoiset, ne pysyy paikoillaan ja siisteinä. Käytin kynää yläluomella luomivärin päälle, mutta leviää silti. Pitäisikö pohjustaa vaan huolellisemmin puuterilla ja luomivärillä?

Jaah, pehmeämpien rajauksien tavoittelua kai pitää jatkaa luomivärien avulla.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.