Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247572 kertaa)

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1080 : 30.03.14 - klo:20:12 »
Mä en pysty laittamaan mitään rajauskynää puuteroidun luomen päälle, se on aina liian kovaa; eli jos käytän kynää  levitän sen puuteroimattomalle luomelle, ja sitte sen jälkeen esim puuteroin sekä ylä- että alaluomen transparent-puuterilla. Jos kokee että se ei riitä, niin voihan sen rajauksen päälle vielä levittää ohuelti esim rajauksen väristä luomipuuteria ihan ohuella siveltimellä, takuulla auttaa pysymään.

Silmät voi myös rajata waterproof-mascaralla käyttäen ohutta sivellintä. Mun kokemus on et tällanen rajaus pysyy paremmin ku valmiista tussi- tai pensselijutusta levitetty rajaus joka on yleensä nestemäisempää, ripsiväri on aina vähän kökömpää.
Ja vielä jos tän lisäks puuteroi luomet, niin johan pitäis pysyä. Mutta eihän sekään ole varmaa jos on aika rasvaset luomet tai vuotavat silmät kuten mulla, ja esim jollain kurssilla jos luen ja kattelen paljon alaspäin niin kyllä aina on silmänaluset mustana, jos en tee jollain em tavalla superkestävää meikkiä, sillon yleensä laitankin vaan yläluomen rajaukset.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1081 : 30.03.14 - klo:20:41 »
^ Okei, kiitti. Pitää kokeilla tota huolellista rajausten puuterointia. Kynä mulla aina leviää just silmän alle mustaksi pandarenkaaksi (samoin kuin ripsari, se vesiliukoisenakin), mutta jos teen varjomaista rajaa alaluomelle luomivärillä, leviäminen ei ole läheskään yhtä paha. Pitää siis kokeilla tota.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #1082 : 31.03.14 - klo:08:59 »
Mä hommasin Lumenen uuden vedenkestävän eyelinerin sävyssä khaki crystal. Todella hyvää tavaraa  :ts Levittyy nätisti, hyvä sivellin. Olen työmatkapyöräilijä ja laitan aina linerin kotona ja mascaran töissä, ettei leviä pitkin poskia. Tämä liner kesti aamupakkasessa ja viimassa vuotavissa silmissä siistinä. Aivan takuulla haen kaupasta vielä harmaan sävyn.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1083 : 06.08.14 - klo:18:53 »
Laveran nestemäinen eyeliner on tosi hyvä! Se ei suttaannu tai leviä, ja on mun mieliksi vielä vesiliukoinen. Ei tarvitse hangata minuuttikaupalla silmämeikinpoistoaineella, vaan lähtee nätisti samalla naamaputsarilla siinä missä muutkin meikit. Sivellin on ohut ja vakaa, helppo saada tarkkaan vedetty rajaus.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1084 : 06.08.14 - klo:19:22 »
Mä hommasin Lumenen uuden vedenkestävän eyelinerin sävyssä khaki crystal. Todella hyvää tavaraa  :ts Levittyy nätisti, hyvä sivellin. Olen työmatkapyöräilijä ja laitan aina linerin kotona ja mascaran töissä, ettei leviä pitkin poskia. Tämä liner kesti aamupakkasessa ja viimassa vuotavissa silmissä siistinä. Aivan takuulla haen kaupasta vielä harmaan sävyn.

Ihania sävyjä, taidan myös käydä ostamassa khaki crystalin sekä ehkä harmaan sävyn.

Noita on varmaan ihan cittarissa, prismassa jne..
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1085 : 07.08.14 - klo:16:20 »
^Eihän noita Lumenen uusia eyelinereitä enää ole kuin mustana.
Ostin sitten Goshin long lasting eyelinerin black brass.
 Tämä on sellainen tumma musta, jossa on vähän metallinhohdetta ja siftaa vihreeseen.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #1086 : 08.08.14 - klo:14:19 »
En tiedä sopiiko tämä tänne, mutta te jotka käytatte geelirajauksia, millä te puhdistatte siveltimet? Mulla on kaksi eri geeliä, L'Orealin ja Isadoran, ja tuntuu todella vaikealta saada siveltimet täysin puhtaiksi  :-\

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1087 : 08.08.14 - klo:14:50 »
Mulla on lähtenyt fairylla ja beaty blenderin omalla puhdistusaineella, mutta enpäs tiedä onko fairy  loppujen lopuksi liian tujua siveltimille, kun ímee kaiken rasvan mukanaan, ainakin luonnonkarvaisista? Mutta entä sitten synteettiset? Lisää kysymyksiä  ;D
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1088 : 08.08.14 - klo:17:51 »
En tiedä sopiiko tämä tänne, mutta te jotka käytatte geelirajauksia, millä te puhdistatte siveltimet? Mulla on kaksi eri geeliä, L'Orealin ja Isadoran, ja tuntuu todella vaikealta saada siveltimet täysin puhtaiksi  :-\
Pesen kaikki siveltimet nestemäisellä käsisaippualla tai vauvan shampoolla.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1089 : 08.08.14 - klo:21:33 »
Onko Inglotin kajalkynä hyvä? Blogeissa sitä on kehuttu, joten mietin uskaltaisinko ostaa sen sisärajauksia varten? Tähän astinen suosikkini on IsaDora. MACin kajal ei pysy kauaa paikoillaan. Entäpä millainen on  Rimmelin kajalkynä?

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1090 : 13.08.14 - klo:11:17 »
Tulisiko kellään mieleen jotain törkeän vaikeasti poispestävää eyelineriä? Tarkoituksena olisi vähän kokeilla tatuointi-ideaa ennen lopullista päätöstä, mutten viitsi ihan millään myrkkytusseilla ihoa sutia, kun kuitenkin iho on niillä kohdin hyvin ohutta.
Cogito ergo doleo.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1091 : 13.08.14 - klo:14:01 »
Wet'n'Wildin H2O Proof Liquid Eyeliner on ainakin tosi vaikea saada pois silmistä. En vaan tiedä mistä sitä nyt saisi kun Seppälä ei enää myy, pretty.fi tai eBay?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1092 : 13.08.14 - klo:14:38 »
^Kiitos vinkistä! Tuolta pretty.fi:stä voisin laittaa muutakin tilaukseen, joten kiitos myöskin ostopaikkavinkistä. :ts

Edit. Tänään saapui, ja tämä on kyllä juuri sitä, mitä kaipasin! Ei lähde hankaamalla eikä edes saippualla. Tätä oisi kyllä paha laittaa luomille...
« Viimeksi muokattu: 15.08.14 - klo:16:14 kirjoittanut ZEN »
Cogito ergo doleo.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1093 : 14.08.14 - klo:23:11 »
Mä löysin The eyelinerin: We Care Iconin tummanruskea. Melkein musta, mutta ei ole niin kovan näköinen kuin musta. Ihan tummanruskea siis. :-* Ja siveltimellä varustettu. Mä en osaa käyttää tusseja ollenkaan ja kynillä ei saa yhtä ohutta rajausta kuin siveltimellä.

Hei kiitos! Mulla oli hakusessa just tällainen ja hintakin taitais olla ihan kohdillaan.  :D
3a F ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1094 : 26.09.14 - klo:09:23 »
Olen ostanut joskus tarjouksesta Rimmelin violetin kajal-kynän ja tämä on todella huono, sillä se murenee levitettäessä. Ovatkohan nuo kaikki yhtä huonoja? En osta uudelleen.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)