Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247719 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1095 : 26.09.14 - klo:15:05 »
^Oliko se sellainen pyöritettävä? Joskus itsekin olen haksahtanut noihin värillisiin tarjouspöydissä, mutta ne ovat olleet aina kuivahtaneita ja murustelevia. Mustaa versiota olen aikanani käyttänyt useammankin kappaleen, eikä mitään murenemisongelmaa ole ollut ikinä.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1096 : 26.09.14 - klo:16:32 »
^Tämä versio on tavallinen kajal-kynä. Ihme kyllä, rajaukset ovat pysyneet koko päivän, vaikka luulin niihin karisevan heti poskille. Se pyöritettävä rajauskynä on toiminut hyvin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1097 : 28.09.14 - klo:18:31 »
Kesäkuussa Beauty Bay -tilauksen yhteydessä valitsin Premium-palvelun, koska juuri tuolloin yhtenä valittavana tuotteena oli silmänrajaustussi (Eyeko skinny liquid eyeliner), ja just uutta sellaista tarvitsin.

Onneksi maksoin tuosta vain pari euroa, koska ei ole hyvä: väri ei todellakaan ole kunnon musta, vaan näyttää iholla harmaalta. Tussi myös tuntuu aika kuivalta.
Onneksi rajauskynissä löytyy sen verran valinnanvaraa, että uusi paljon parempi löytyy varmasti ihan marketistakin. Etukäteen netistä tutkailun perusteella aion ainakin Rimmelin rajauskynät tsekata.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1098 : 29.09.14 - klo:00:11 »
Mitenkä juurekset saavat eyelinerin laitettua silmän ulkonurkkaan ilman järjetöntä suttaamista? Olen yrittänyt kynällä, tussilla ja siveltimellä laittaa ja aina saan pyyhkiä puolet pois kun sotkua tulee liikkuvalle luomelle. Luomiväriä en edes yritä laittaa ennen rajausta, koska saisin siinä samalla pyyhkiä sitten nekin pois. Hankaluutta lisää se, että todella likinäköisenä en oikein näe meikata ilman laseja ja eyelinerin laittaminen lasien kanssa nyt on vielä toivottomampaa  ;D Onko kukaan bongannut esim. youtubesta jotain opetusvideota "eyeliner for dummies"?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1099 : 23.10.14 - klo:19:35 »
Tarvitsisin vedenkestävän kajalkynän jota voi siis käyttää sisärajauksiin. Olisikohan IsaDoran Colormatic Eye Pen hyvä, tai saako sitä käyttää kajalina edes? Googlaamalla vastaan tuli myös Maybelline Expression Kajal, Gosh Velvet Touch Eyeliner Waterproof vedenkestävä silmänrajauskynä ja Rimmel Exaggerate Waterproof Eye Definer. Mikäköhän noista olisi kannattavin ostos?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1100 : 23.10.14 - klo:20:04 »
^ Entäs Isadoran inliner kajal joka on tarkoitettu sisärajauksiin? Minusta markettien paras pysyvyys ja käytettävyys.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1101 : 23.10.14 - klo:20:21 »
^Tällä hetkellä mulla on tuota , mutta katoaa mulla sisärajauksista. Ajattelin josko vedenkestävä olisi paremmin pysyvää.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1102 : 23.10.14 - klo:20:38 »
^^^ Mulla olisi sama tarve. Mullakin on Isadoran inliner kajal, tosin ainoastaan sävyssä Blonde, ja se katoaa mullakin todella nopeasti. Olen jo vähän luovuttanut ja ajatellut, ettei edullisesti taida saada mitään toimivaa...
1cFii, oma väri.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1103 : 23.10.14 - klo:21:20 »
Mulla ei vedenkestävät tartu vesirajaan, täytyy käyttää tarpeeksi vahamaisia kyniä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #1104 : 04.11.14 - klo:20:36 »
Olisiko kenelläkään suositella hyvää, säiliöllistä meikkikynän teroitinta? Ostin Goshin teroittimen ja tuohan on ihan kökkö, kun katkaisee aina kynän pään, eikä sillä saa näin ollen millään terävää jälkeä >:(

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #1105 : 06.11.14 - klo:15:25 »
Mulla on Benecosin kajalkynä nude- ja black-sävyssä ja se pysyy kyllä hyvin pitkään, toki kun silmät vuotaa häviää ulko ja sisänurkasta päivän mittaa. Hintaa jokunen euro.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1106 : 07.11.14 - klo:19:44 »
Mä löysin vihdoin ja viimein mustan kynän, joka pysyy sisärajauksessa koko illan lisäämättä lainkaan, mutta sitä ei Suomesta saa. Omani tilasin eBaysta 8 eurolla posteineen. Milani Liquid Eye Liquid-like kynä. Mä oon kokeillut Yves Rocherin vedenkestävän, Rimmelin Scandal Eyesin, NYXin eri verisoita tämän vuoden aikana...tää Milani voitti ihan mennen tulen <3 Vihdoin musta rajaus, joka pysyy! Eikä silmätkään ihan liikaa ärsyynny.

Tämän näköinen: http://2.bp.blogspot.com/-3VvKd50cVF8/UMY53qb76iI/AAAAAAAAJ24/7RMz__ME_AU/s640/milani+liquid+eye+liquid+like+eyeliner.jpg

Ja täällä suomalaisessa blogissa pientä juttua kanssa:

http://dixinn.blogspot.fi/2014/07/ale-milania.html

« Viimeksi muokattu: 07.11.14 - klo:19:45 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1107 : 07.11.14 - klo:21:12 »
^ HALUANHALUANHALUAN. Ootko kuitenkin kokenut tuon jonkun verran ärsyttävänä, vai vain sen verran kuin mikä tahansa silmän lähellä sorkkiminen?

Mulle ei yhtään sovi ulkorajaukset (ainakaan yläpuolella), mutta sisärajaukset tekisivät isohkosta silmästä kivemman muotoisen. Alan jo vain vähän luovuttaa sen toiveen suhteen, kun on kroonisesti tulehtuneet rosacea-silmät, jotka vuodattaa pari desiä heti ulos mennessä aina paitsi heinäkuussa. :P
1cFii, oma väri.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1108 : 07.11.14 - klo:21:31 »
^ Tuo ärsyttää paljon vähemmän kuin nuo muut testaamani rajauskynät. En tosin tiedä miksi, ehkä siksi, ettei sitä tarvitse lisäillä. Ja siis enemmänkin just tuo, että mikä tahansa silmän lähellä sorkkiminen ärsyttää silmiä. Mulla on aika herkät ja kuivat silmät, käytän kosteuttavia silmätipoja melkein ympäri vuoden. Mulla on tosi vuotavat silmät.

Mutta tuota voin hyvillä mielin välillä käyttää :) Enimmäkseen kuitenkin käytän vaaleaa sisärajausta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1109 : 11.11.14 - klo:03:07 »
^Kirjoitettuani juuri pitkän viestin ostolakkoketjuun siitä, kuinka minun pitäisi todella vältellä näitä nettisuositusten aikaansaamia spontaaneja mielihaluja, tekisi nyt ihan hirveästi mieli tilata tuo. Sisärajausta käytän vain yläluomella, ja tähän asti paras pysyjä siellä on ollut muutenkin rajauksissa käyttämäni Estee Lauderin Double Wear geelilineri, joka pysyy paremmin kuin mikään koskaan kokeilemani, mutta sekään ei kyllä siellä sisäluomella mitenkään lukittuna pysy. Äh, voisikohan tämä olla parempi.