Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246908 kertaa)

Poissa Reese

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1110 : 19.11.14 - klo:19:56 »
Heti tilasin ja kokeilin tuota Milania. Pysyy tosiaan alhaalla paremmin kuin aiempi MACin Powerpoint-kynäni ja on pehmeä ja tekee tosi intensiivistä jälkeä. Suttasi kuitenkin itselläni myös silmäkulmasta sen verran, että muutamaa euroa vastaan voisin lähettää tuon kerran testatun yksilöni seuraavalle kokeilunhaluiselle.

Edit. Uusi omistaja jo ilmoittautunut :)
« Viimeksi muokattu: 19.11.14 - klo:22:26 kirjoittanut Reese »
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #1111 : 20.11.14 - klo:13:43 »
Milanilla on myös pari muuta hyvää rajausta, tosin nestemäisiä molemmat. Ultrafine Liquid Eyeliner on siveltimellinen eyeliner, joka pysyy todella hyvin ja on mielestäni täysin vedenkestävä. Sitä ei tosin voi kerrostaa paljon, sillä muuten rajaus näyttää vähän kehnolta. Milanin Eye Tech Extreme on tussimainen rajauskynä, joka on myös hyvä kestoltaan. Sen koostumus on ohuempaa, joten sitä on helpompi kerrostaa. Tussilla saa todella tarkkaa jälkeä, mutta itse olen vielä aika aloittelija näiden kanssa, joten minulla menee huomattavasti kauemmin nestemäisen rajauksen kanssa kuin perinteisellä kynärajauksella.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1112 : 21.11.14 - klo:17:56 »
^^ Harmi, ettei sulla toiminut Milan toivotulla tavalla :-\ Mutta eihän kaikki vaan toimi kaikilla, itsellä se ei suttaa yhtään eli oon tosi onnekas nyt, kun vihdoin löysin sisäkajalin mustana, joka pysyy.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1113 : 26.02.15 - klo:18:15 »
Onko kukaan kokeillut Kikon silmänrajauskyniä? Arkimeikissä MAC:n Fluidline blacktrack on aika tuskastuttava poistettava ja haluaisinkin jonkin rajauskynän tilalle. Oon vaan ihan pihalla mikä voisi olla hyvä? Koostumus ei saisi olla liian pehmeä ettei leviä ihan täysin (teen ulkonurkkaan yleensä pienen siipirajauksen ja liian pehmeällä kynällä tarkan viivan piirtäminen ei ole ihan helppoa), toisaalta liian kovakaan ei ole kiva  :) Nyt mulla on Helena Rubinsteinin Silky rajauskynä (?nimestä en oo ihan varma) mutta se on jo lähes loppu ja en viitsisi niin kallista ostaa...

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #1114 : 01.05.15 - klo:19:12 »
Mä ostin joku aika sitten kehutun Inglotin gel eyelinerin sävyssä 77. Sävy on todella pigmenttinen ja oikeasti musta! Levittyy kuin unelma ja väri kestää! Menee suoraan suosikkilistalle <3
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1115 : 01.05.15 - klo:20:44 »
^Mitä toi muuten maksoi? Eroaakohan MAC:in Fluidline paljon tuosta?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1116 : 01.05.15 - klo:22:46 »
Inglotit kuivuvat muovipurkkinsa vuoksi tooodella paljon nopeammin kuin MAC, mutta Inglotin Duralinellä virkistän sekä MAC että Bobbi Brownin geelirajauksia hyvällä menestyksellä kestämään vielä pitempään. Mulla on vielä ties kuinka monta vuotta sitten ostettu MAC Blacktrack edelleen notkeassa kunnossa, mutta Inglotin rajauksen heitin pois Duralinestä huolimatta ehkä puolen vuoden ikäisenä.
Raitoja käpälään!

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1117 : 02.05.15 - klo:03:45 »
^Mulla taas Mac kuivahti purkkiinsa jo alkutaipaleella. Estee Lauder Double Wear geelilineriä olen sen sijaan saanut ihan tyhjäksi jo useamman purkin, ja se on kaikilta muiltakin ominaisuuksiltaan mun vuotaville silmilleni ja rasvoittuville luomilleni ihan ehdoton graalin malja.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #1118 : 03.05.15 - klo:21:25 »
Oli muistaakseni 16,90€ +postarit tuola Suomen Inglot sivuilla :) Meinasin, että tilaan ebaysta ja saan halvemmalla, mutta sielä tuli postareineen ihan sama summa, kuin tuolta inglotin suomen sivuilta :D Juu mulla ei oo henkilökohtaista kokemusta MACin omasta, mutta googlettelun perusteella Inglotin pigmenttipitoisuus ois vähän rikkaampi ja värikestävyys huomattavasti parempi kuin MACin (:
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1119 : 29.05.15 - klo:17:27 »
Mikä olis hyvä rajauskynä helposti rasvoittuvalle luomelle?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1120 : 30.05.15 - klo:21:03 »
^Mulle hyviä on olleet Urban Decayn 24/7 Glide-on eye pencilit.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1121 : 27.08.15 - klo:16:30 »
Onkohan Maybellinen Lasting Drama Gel 24h Automatic Pencil mistään kotoisin? Nyt oon käyttänyt MACin fluidlinea.

Poissa centifolia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1122 : 27.08.15 - klo:17:56 »
Mistähän mä löytäisin harmaan linerin (mieluiten tussi tai geeli)? Hiilenharmaa tai vähän taupeen/ruskeaan taittuva, ei siniseen. Aika tumma saisi olla.

EDIT. Kiitos, Painted Lady, täytyy testata tuo! Tossa kuvassa näyttää vähän sinertävältä, mutta katsoin lisää kuvia, eikä se kyllä aina näytä. Metallisuus sävyssä taitaa tehdä helposti kuvissa kylmemmän näköiseksi kuin oikeasti on.
« Viimeksi muokattu: 30.08.15 - klo:23:03 kirjoittanut centifolia »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1123 : 27.08.15 - klo:18:06 »
^Onko MAC Fluidline eye pencil sävyssä Metrpolis liian kylmä? Tässä kuvassa 4. vasemmalta.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1124 : 05.10.15 - klo:18:12 »
Laveran eyelinerini on päässyt loppumaan ja olen korkannut elfin mustan vastaavan. Tässä elfin eyelinerissä on melko jäykkä sivellin, joka on mun mielestä hankala käyttää kun ehdin tottua Laveran pehmeään ja taipuisaan. Elfillä on myös vaikeampi saada ohutta ja tarkkaa jälkeä samasta syystä, ja taitaa itse siveltimen pääkin olla vähän isompi.

Pysyvyys tuntuu olevan vähäisen käytön perusteella samaa luokkaa - pysyy minulla arkikäytössä ihan ok. Elf ei kosketuksesta lähde varisemaan samalla tavalla kuin Lavera, vaan tuntuu kuluvan pois vähän nätimmin.