Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247210 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1125 : 07.10.15 - klo:07:12 »
Mä ostin H&M:ltä siitä niiden uudistuneesta meikkisarjasta rajauskynän ja täytyy sanoa, että tämän laatu on identtinen Urban Decayn 24/7 Glide-on eye pencilin kanssa! :l Mulla on siis musta kynä ja tämä on tosi intensiivinen, pehmeä ja pysyy kuin tauti. Hintaa oli alle 5 €. Näitä löytyy useissa väreissä, eli jos kohtuuhintainen ja hyvälaatuinen rajauskynä on hakusessa, niin kannattaa käydä kokeilemassa. ;)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1126 : 07.10.15 - klo:10:17 »
^Kiitos vinkistä, olinkin jo katsellut noita, väripaletissa on aika ihastuttavia harmaanruskeita sävyjä. Ne usein tuntuvat puuttuvan rajaussävyistä - enkä ymmärrä miksi.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1127 : 23.11.15 - klo:14:37 »
Mä ostin H&M:ltä siitä niiden uudistuneesta meikkisarjasta rajauskynän ja täytyy sanoa, että tämän laatu on identtinen Urban Decayn 24/7 Glide-on eye pencilin kanssa! :l Mulla on siis musta kynä ja tämä on tosi intensiivinen, pehmeä ja pysyy kuin tauti. Hintaa oli alle 5 €. Näitä löytyy useissa väreissä, eli jos kohtuuhintainen ja hyvälaatuinen rajauskynä on hakusessa, niin kannattaa käydä kokeilemassa. ;)

Ostitko sen jossa on koko musta pakkaus vai sen, jossa on valkoinen korkki? Kaipaisin kestävää rajauskynää rasvoittuvalle luomelle...

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1128 : 23.11.15 - klo:20:18 »
Mulla on se, missä on koko musta pakkaus. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1129 : 24.11.15 - klo:19:44 »
Mä olen vähän pettynyt noihin H&M:n rajauskyniin. Eivät pysy mulla silmien sisänurkissa yhtään vaan lähtevät leviämään, kuten kaikki muutkin kokeilemani kynät.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1130 : 24.11.15 - klo:21:57 »
^käytätkö noita siis sisärajauksissa?

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1131 : 24.11.15 - klo:22:13 »
^En, vaan silleen ihan tavallisesti yläluomelle laitan. Silti noista sisänurkista väri levähtää/siirtyy alaluomelle ja muuttuu muutenkin nuhjuisen näköiseksi.
1aMii, punapää

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1132 : 25.11.15 - klo:08:32 »
^Nestemmäinen vai se kajal?

Osaisiko joku suositella helposti rasvoittuvalle luomelle tussimaista kynää? Käytin ennen Goshin kynää, jossa on sivellin. Ilmeisesti koostumus on muuttunut, kun ei pysy enää ja on kiiltävämpi  :-[

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1133 : 25.11.15 - klo:11:38 »
^Se kajal. Mä muuten itse käytän Essencen Waterproof Liquid Eyelineriä, taitaa olla jo kolmas putkilo menossa. Vaikka tuo lähteekin helposti tavallisella kasvojenpesuaineella pois, niin mun luomilla se kestää hyvin. Ja toisin kuin monet muut vedenkestävät eyelinerit, tuo kuivuu oikeasti mataksi. En yhtään tykkää kiiltävistä rajauksista. :P
1aMii, punapää

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1134 : 25.11.15 - klo:15:15 »
^Mistähän tuota saa? Muistelin, että ei ole mikään kovin kallis merkki.

EDIT: Espoosta ei näytä saavan  :(
« Viimeksi muokattu: 25.11.15 - klo:15:18 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1135 : 25.11.15 - klo:15:22 »
^ Jos haluaa niin voi tilata kosmetik4less.de :) Sielä myydään ainakin Essenceä ja muita edullisia meikkejä.
3a F ii

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1136 : 25.11.15 - klo:15:29 »
^Jee se löytyi tuolta ja löysin kaikkea muutakin...  ;D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1137 : 27.11.15 - klo:17:23 »
Anissa tai kuka vaan, mikä sen H&M rajauskynän mustan sävyn nimi on? Ostin sävyn Celestial mutta siinä onkin hileitä mukana. No, ehkä tuota tulee käytettyä bilemeikeissä (eli tyyliin pari kertaa vuodessa ;D)

Edit. Panther taitaa olla mattamustan sävyn nimi.
« Viimeksi muokattu: 27.11.15 - klo:23:41 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1138 : 16.12.15 - klo:03:16 »
Onko kokemuksia tämän h&m-rajausvärin pysyvyydestä? Huokea kultasävy kiinnostaa, mutta kaikki tuppaa leviämään ja hutiostokset harmittaa. http://www.hm.com/fi/product/85658?article=85658-A

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #1139 : 22.01.16 - klo:09:37 »
Mulla on toinen tai kolmas Benecosin eyeliner käytössä. Kaikki ovat hajonneet lyhyen käytön jälkeen, siis se sivellinosa on vain irronnut. Onko muille käynyt samoin?
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...